Geweldige Services ook als je online besteld!

Prima zaak! Was buiten de schuld van Rutten Schoenen wat verkeerd gegaan door de pakketbezorging. 1 mailtje en ik kreeg bijna gelijk 2 x feedback van de eigenaar zelf (op zaterdag!) op mijn vraag en tegelijkertijd een antwoord en oplossing! En wat een pracht kwaliteit schoenen is mij toegezonden geheel op (breedte)maat kreeg ik binnen.... keurig verpakt apart in linnen zakjes met hun eigen logo. Keurig zo hoort het ! Ik heb direkt nog een indentiek paar schoenen in een andere kleur gekocht. Blijf zeker bij een volgende aankoop hun prima website in de gaten houden....

Snelle services en duidelijke internetsite.

Super snelle service

Super snelle service oudjaarsdag besteld, 2 januari al bezorgd. Helaas was de maat niet goed dus dezelfde dag weer teruggestuurd en een dag later stond het bedrag alweer op mijn rekening ook de verzendkosten terug. Wat een geweldige service echt een dikke 10.

Fantastisch!!

Mooi ruim aanbod aan eigentijdse kwaliteit schoenen. Ik ben Durea-fan. Bij Rutten fijne service en snelle en accurate levering, ondertussen al vaker zeer goed geslaagd!

uitstekend

besteld vanuit België en supersnelle levering

Goede en snelle levering

Snel geleverd. Schoenen waren gecontroleerd voordat ze opgestuurd werden volgens bijgevoegd formulier.

Altijd goed.

Schoenen besteld via internet. Waren te groot. In de winkel probleemloos omgeruild voor andere schoenen. Daarbij geholpen door een enthousiaste verkoopster.

Goede service, kundige verkoop.

Prettig!

Prima service!

Draag hele fijne pantoffels, maar soms ben je weer aan nieuwe toe. Via internet besteld. Snelle levering! En precies wat ik besteld had. Ook in de winkel krijg je goede service, men denkt goed mee. De kwaliteit van de schoenen, laarzen, pantoffels e.d. is buiten kijf. Prima winkel en zeker aan te bevelen!

Geweldige winkel ruime keuze in schoenen

Wordt heel goed geholpen en het advies is ook heel erg goed een mooie winkel en mooie schoenen op en top perfect een winkel om er binnen te stappen

Professioneel

Ondanks dat ik niet het goede model heb gekocht is mijn ervaring goed. Er werd nagebeld en dat vind ik professioneel

Snelle levering. Schoenen worden gecontroleerd voordat ze opgestuurd worden. Fijn dat er geen bezorgkosten berekend worden.

Keurig verzorgd geleverd

Zondagavond besteld en dinsdag al geleverd. Zeer mooie schoenen van Think!

professioneel

zoals altijd correct

perfect

Snelle, correcte levering.

Snelle bezorging, kwaliteitsproduct.

De eerste bestelling bij Ruttenschoenen. Zeer tevreden over de snelle afhandeling. Ga zeker opnieuw bestellen.

Goede en attente service.

Ik werd persoonlijk gebeld met de mededeling dat de schoenen wellicht vertraagd zouden zijn omdat het verzenden net op de rand van het tijdslot van die dag had plaatsgevonden. Bij voorbaat al excuses. Zeer attent. Men wilde een teleurstelling van mijn kant voorkomen.

Prima en snelle service

Schoenen besteld en andere dag al bezorgd. Keurig verzorgd. Mail met vragen was ook meteen beantwoord. Prima winkel. Omdat deze winkel niet meer in Vlaardingen is ( waar altijd fijne service was) nu gekozen voor online bestelling.

Bestellen, betalen en supersnel in huis 👍🏻😁

Bestelling werd keurig verpakt bezorgd! Mijn vader is superblij met extra brede grote pantoffels!

Netjes

Besteld, betaald, afhalen. Makkelijker kan niet

Zeer tevreden klant

Snelle en correcte levering.

Schoenen zijn snel geleverd. Super dat er een formulier bij zit dat de schoenen helemaal nagekeken zijn voor verzending.

Snel en verzorgd

Zeer snelle (persoonlijke) aflevering, goed verzorgd. Retour van een deel van de bestelling ook snel afgehandeld.

Zeer goede service

Een hele fijne winkel met vriendelijk en kundig personeel. Zeker ook als je een grote schoenmaat en/of steunzolen hebt. Ook het bestellen en leveren via de webshop gaat zonder problemen. Voor mij een winkel om zeker aan te bevelen.

Goede service, mooi verpakt, klantvriendelijk

Prachtige schoenen. Helaas een maat te klein, waardoor ik ze terug moest sturen. Maar voor mij een winkel om zeker in gedachten te houden bij een volgende aankoop

Nieuwstraat 135 3201 EE Spijkenisse