Het gras is mooi gelegd en de communicatie ging vlot en was helder.

Het gras is mooi gelegd en de communicatie ging vlot en was helder.

Fantastisch!

Een complete grasrenovatie met behulp van materialen van firma Verspeek. Het oude gras verwijdert met behulp van graszodensnijder, daarna frezen en na een week bodemverbeteraar en nieuwe graszoden! Goede kwaliteit!! Dus ook de huur van machines bij Christaan. Reageert snel op vragen! Zeer betrouwbaar!

Service, kwaliteit is to

Snelle reactie en afspraken perfect nagekomen. Professionele club!

Duidelijk, gemakkelijk en snel

Maandag offerte gevraagd, dinsdag ontvangen, snel een afspraak gemaakt. Aardig en vakkundig personeel. Mooie grasmat gelegd en keurig opgeruimd. Kortom topservice voor een betaalbare prijs. Ga zo door

Goed, betrouwbaar en kwaliteit

Fijne service, jongens leveren goed en net werk. Kwaliteit en een nette prijs.

Fantastische service & kwaliteit.

Zowel grasmatten laten leggen als gras in laten zaaien via Verspeek. Uitermate tevreden over het eindresultaat, de communicatie, de service en de klantgerichtheid. Complimenten!

onze ervaring is gewoon Top.

Enkele weken contact gelegd met Verspeek graszoden binnen 4 weken was alles afgerond en ziet er geweldig uit . Ze zijn klant vriendelijk zoals je het tegenwoordig helaas niet zo vaak meer tegenkomt. heldere uitleg en afspraak perfect nagekomen . tevens een goede beschrijving voor het onderhoud toegestuurd .Prijs en kwaliteit Echt een aanrader.

Erstklassige Arbeit!

Perfekte Planung, verlässliche Ausführung. Sorgfältige Vorbereitung des Bodens und Verlegung des Rasens. Wir sind sehr zufrieden!

Vlot en netjes een mooi grasmat aangelegd

Fijn contact vooraf via mail met een duidelijke offerte. Na opdracht gegeven te hebben niet eens zo lang hoeven wachten voor ze de nieuwe grasmat aan konden leggen. Na aankomst binnen een paar uur een mooie grasmat aangelegd gekregen met duidelijke instructies voor de eerste weken na de aanleg. Zeer tevreden over de hele gang van zaken.

gras prima, afspraken nakomen niet

om 12:00 uur zouden ze bij ons het gras komen leggen, helaas kwamen ze pas om 15:00 uur, zonder iets te laten horen. ongeacht dat het gras mooi gelegd is en het er goed uit ziet, ben ik toch niet tevreden over de service en de manier van aanpakken en communiceren, ik zou ze niet aanbevelen bij iemand anders.. heb er een slecht en naar gevoel aan overgehouden. ook over de afwikkeling van mijn klacht

Bram, We hebben de klussen voor je gewisseld omdat leggen in de ochtend om stipt 08:30 uur niet mogelijk was voor je. Er was deze dag een zieke medewerker, en de eerste klus was meer werk en viel dus tegen. We hebben telefonisch contact gehad dat we inderdaad later zouden komen. Ik begrijp dat dit verveldend is voor je. Na het het klaren van de eerste klus, hebben we bij je het gras gelegd, zoals afgesproken. Verder heb ik je na de klus tevergeefs proberen te bellen om nogmaals excuses aan te bieden. Daarom een email gestuurd om bovenstaande nogmaals uit te leggen. Als compensatie, hebben we de dag na de klus, bij je alle onderhoudsproducten afgegeven om je gras in topconditie te houden voor de rest van het jaar. 2 dagen later ontvangen we dan bovenstaande beoordeling van je. Ik wens je veel plezier met je nieuwe grasveld. Mvgr. Christiaan

Mooi gras, goed gelegd en goed advies voor onderhoud

Mooi gras, goed gelegd en goed advies voor onderhoud

Top service en kwaliteit

Top service vanaf moment 1 tot aan de oplevering. Vakmanschap tot in de detail met een prachtig gazon als resultaat!

Vakmensen waar je op kunt bouwen

Ons nieuwe gazon ligt er schitterend bij, met dank aan Verspeek! Ze leveren vakwerk, de communicatie is top en de prijs is het waard! Ik raad hen zeker aan!

Prettig bedrijf om zaken mee te doen

Offerte aangevraagd om graszoden te laten leggen, aangezien de huidige grasmat er niet meer uitzag. Kreeg duidelijke uitleg wat er ging gebeuren. Kon ook op redelijk korte termijn gelegd worden. Het eindesultaat is super. Zeer vakkumdig en aardig personeel.

Goede prijs, goede service en adviezen!! Zelf leggen gaat goed en een prima resultaat.

Het resultaat was helemaal naar verwachting.

Een eenvoudig plan vooraf: bestaande mixen, zwarte grond toevoegen en mengen. Walsen, vruchtbare laag toevoegen, mengen, pletten, zoden leggen en walsen. Hard werken. Klinkt heel eenvoudig en het resultaat is prachtig.

Fantastisch! Zeer professioneel! Goede communicatie!

Goede prijs-kwaliteit, harde werkers, duidelijke afspraken.

Vriendelijke mensen, goede service en kwaliteit is prima

Pünktlich, sehr saubere und gut ausgeführte Arbeit

Von der ersten Kontaktaufnahme bis zur Erledigung der beauftragten Arbeit, sehr gute Kommunikation. Fragen wurden immer sofort beantwortet, via E-Mail oder WhatsApp, sodass man als Kunde immer bestens informiert war. Die Arbeit wurde zügig, gut und sauber erledigt. Die nachfolgenden Pflegehinweise für den Rollrasen wurden per PDF-Datei übermittelt. Ein sogenanntes Sorglos-Paket wurde hier abgeliefert, Danke. Der Dank gilt allen Mitarbeiter der Fa. Verspeek graszoden, besonderes an Christaan der unsere Fragen immer mit Geduld beantwortet hat. Mit internettem Gruß und bleibt gesund Rolf

Snel, stipt en nauwkeurig

Van het eerste contact tot aan het leggen van de graszoden alleen maar pluspunten, zoals de titel al zegt. Ze waren snel, stipt en nauwkeurig met alles. Nu maar hopen dat het gras het goed gaat doen.

Heel vriendelijk en professioneel geholpen

Er is kwalitatief goed werk geleverd door vriendelijk en kundig team. Heel snel geholpen. Prima!

Mooie mat, goede prijs, fijne mensen

Binnen twee weken tijd werden we goed geïnformeerd, kwam er een goede offerte en werden de werkzaamheden naar te tevredenheid uitgevoerd!

Mooi gras

Professioneel gelegd gras, heldere uitleg vooraf en achteraf. Een staaltje vakwerk.

Vrolijke mannen en een prachtig groen tapijt!

Onze tuin is door de gezellige mannen van Verspeek omgetoverd in een oase van groen. Het was snel maar vakkundig gelegd en wij zijn blij.

zeer goed

uitstekende service