Prettig bedrijf en mooi gazon

Gazon is mooi volgens planning uitgevoerd en voortraject was prettig m.b.t. offerte en advies. Op dag van aanleg werd de aanpak net iets anders, maar dat ging wel netjes in overleg.

Weer of geen weer...door!

Prettige ploeg mannen, aan elkaar gewaagd en aan de klus. Op elkaar ingespeeld en gericht op de werkzaamheden die vakkundig worden uitgevoerd.

Vlotte en goede service

Vanaf de eerste mail een goed contact. Christiaan kwam eerst zelf onze tuin bekijken, stuurde de offerte en nu liggen de graszoden er al keurig in. Wij zijn heel blij met het resultaat. De jongens hebben netjes gewerkt. Alles ging in goed overleg.

Super grastapijtje geworden, en vakkundig aangelegen!

Erg bij met de jongens die bij ons het gras hebben aangelegen, vakkundig en best rap.

Top bedrijf die net werk leveren!

Bij ons 60 meter gras verwijderd ,grond geëgaliseerd en 100 meter terug gelegd. Veel werk maar echt heel netjes opgeleverd.

prima bedrijf

Prima bedrijf Vlotte service. Vriendelijk en bekwaam personeel

Christiaan Verspeek levert uitstekende graszoden maar belangrijker geweldige service. Door broei waren er bij ons een aantal graszoden niet aangeslagen. Er werd direct aangeboden ze te vervangen: een paar dagen later nieuwe zoden. Wat een service. En nu een prachtig gazon. Dank Wytske

Super werk geleverd !

Er is netjes en vakkundig werk geleverd, waar we niets op aan te merken hebben. Ook de nazorg is prima, gezien het nette onderhoudsschema wat we hebben mogen ontvangen.

Prettig contact, goede service, kwaliteit

Na een eerdere zeer positieve ervaring met bestellen en leveren van gras(zelf leggen), nu gebruik gemaakt van de service van egaliseren, grond bewerking, bemesting en leggen van graszoden, wederom erg tevreden. Keurig net team, goede communicatie, super mooi gelegd en goede zoden. Zeker een aanrader!

Mooi spul!

Graszoden opgehaald bij Verspeek. Zelf gelegd met de tips die op de site staan. Gras doet het goed, gras is niet meer groener aan de overkant :)

Alles stond netjes klaar op de aangegeven tijdstip, zeer mooie graszoden.

Snel vakkundig

Volgens planning keurig werk geleverd En alles netjes schoon opgeleverd

Top !!

Angebot angefragt = schnelle Antwort erhalten. Termin für die Arbeiten ausgemacht = Pünktlich erschienen , Arbeiten wurden fachgerecht durchgeführt. Wer Rollrasen verlegt bekommen haben möchte , ist bei der Firma Verspeek gut aufgehoben!!

Net werk geleverd na goede offerte

Na een realistische offerte zijn de werkzaamheden snel en netjes uitgevoerd zoals in de offerte. Nette medewerkers die goed werk hebben afgeleverd. Voor de toekomst een bedrijf om weer zaken mee te doen.

Goede service fijn contact en super gelegd!

Zojuist zijn hier 3 man bezig geweest om het oude gras eruit te halen en de nieuwe erin te leggen. Een nette manier van werken, jongens zijn beleeft en denken goed mee. Wij kwamen grond te kort, want het oude gazon liep meer ongelijk dan ik had gedacht en had aangegeven. Dit werd meteen opgelost! Al met al zeer tevreden en zeker aan te raden om de gehele service te laten doen.

Mooi grasveld

Ondanks dat het al november was, hebben ze een prachtig gazon neergelegd in mijn tuin. Zand netjes afgegraven en teelaarde gestort. Nu kijk ik de hele winter over een mooi stukje groen uit.

Het gras is dus niet altijd groener bij de buren!

Wij hebben vandaag ons gras laten aanleggen door Christiaan en zijn mannen! Gisteren zou er geëgaliseerd worden... maar dat werd niets door alle regen. Vandaag met extra mensen gekomen om alles toch deze week voor elkaar te krijgen. En hoe!! Jullie hebben echt fantastisch werk geleverd. Het gras ligt er super strak in en alles is precies zoals we het wilden aangelegd. Vandaag zijn we er achter gekomen dat we een tuin hebben.. :-) we kennen het niet meer terug! Het is super mooi geworden. We hadden alle goede recenties al gelezen,... maar daar is wat ons betreft ook niets aan gelogen! Verspeek Graszoden enorm bedankt voor jullie geleverde werk! Echt een aanrader!

Super Qualität und netter Kontakt.

Netter unkomplizierter Kontakt; Arbeiten wurden zügig und gut ausgeführt. Die Qualität ist super.

uitstekende zoden, prima service

uitstekende zoden, prima service

Gras groeit als een tierelier....

Sommige dingen moet je niet zelf doen. Er is een prachtig gazon aangelegd rond onze 50 jaar oude buxushaag. Prachtig vol gras. Eergisteren voor het eerst gemaaid (na 2 weken). Het lijkt wel of het veert. Overmorgen weer maaien denk ik (netjes met de handmaaier).

De nieuwe grasmat ligt er nu vier weken. Ik ben heel tevreden over de werkzaamheden, de snelheid, de zorgvuldigheid en afwerking. Sinds de vernieuwing is het vrijwel elke dag zonnig geweest met een lage luchtvochtigheid. Maar met het sproeiadvies is het gras goed geworteld en ontwikkelt het zich uitstekend. Wij zijn erg tevreden over het resultaat!

Top bedrijf

Super geholpen en mooie graszoden en goed advies gekregen

Top Service, Top Qualität

Wir haben unseren Rasen neu anlegen lassen. Mega professionell. Sind sehr zufrieden. Vielen Dank an das gesamte Team.

Zeer professioneel hardwerkend team. Top bedrijf.

Zeer tevreden!

Wat een vakmensen!

Ondanks Corona gewoon graszoden gelegd. Geweldige vakmensen en keurig volgens afspraak alles verlopen. Pinautomaat hadden ze niet bij zich, gewoon per bank overmaken...wat een vertrouwen! Echt een bedrijf om aan te bevelen.