Strak gazon én prettige communicatie

Christiaan onze tuin een ware metamorfose gegeven. Eerst heeft hij de grond eerst helemaal gefreesd en ge-egaliseerd (was braakliggende grond met veel onkruid). Alleen dat al zag er superstrak uit. De andere dag kwamen ze vijf man sterk de graszoden erin leggen en was daar het eindresultaat: een superstrakke groene grasmat. Echt top. Ook de communicatie verliep erg soepel en prettig. Aanrader!

Het gras kan wel groener zijn dan bij de buren!

Wij hebben 200m2 laten leggen inclusief bemesting en egalisatie. Ondanks dat het na het leggen een erg droge periode aanbrak is het gras erg goed aangegroeid. Zolang je de adviezen van Verspeek goed opvolgt m.b.t. tot sproeien en maaien. Het gras is onkruidvrij ook nu 4 maanden na het leggen. Kort samengevat: Goed advies, goede kwaliteit, afspraken worden netjes nagekomen en niet op de laatste plaats, een eerlijke nette prijs. Aanrader dus!

prima bedrijf met goede service

Op tijd geleverd en alles netjes opgeruimd

magistraal

Helaas is de leverancier van gras hier in de buurt (BOS - nieuw milligen) ermee opgehouden. Zij hadden echt mooi gras. Dus op zoek naar nieuw gras.... uiteindelijk uitgekomen bij Verspeek, omdat vele leveranciers niet konden leveren door de lange droogte. We kwamen s avonds aan, gras was net vers geleverd, was de partij nog aan het uitladen. Volgende ochtend gelijk gelegd. Het ligt nu ruim 5 weken, en heeft de moeilijke periode van droogte doorstaan (wel natuurlijk gesproeid). Het ligt er prachtig bij, en was snel geworteld. Ik durf wel te zeggen dat dit gras nog mooier was dan wat ik tot nu toe heb gezien. RESPECT! dus een aanrader als je gras zoekt.

Betrouwbaar, snel en vakkundig

We zijn erg tevreden! Onze offerteaanvraag en mails met vragen werden snel beantwoord. Op de afgesproken dag waren de mensen van Verspeek op tijd. Prima mensen die meteen vakkundig aan het werk gingen. Het gras ligt er mooi in. Ze hebben ook het gras heel mooi om onze geplande borderplekken heen gelegd.

Professionele dienstverlening, mooie graszoden

Wij hebben een positieve ervaring, de graszoden zijn netjes aangelegd na het gereed maken van de ondergrond. Goede kwaliteit en service!

Goede en snelle service

Op mails wordt heel snel gereageerd, afspraken worden nagekomen. De grasmat is supersnel gelegd door ervaren medewerkers. Verspeek Graszoden, aan te raden!

Op tijd geleverd. Goed gras. Snel contact

Pluspunten

Goede communicatie, netjes en snel gelegd. Gras van beste kwaliteit. Vriendelijk personeel en vakkundig. Scherpe prijs!

Kan niet beter, dus niet relevant

Pluspunten

Goede kwaliteit en netjes werk.. zeker een aanrader

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering en uitstekende kwaliteit graszoden. Een genot om mee te werken.

Pluspunten

professionele begeleiding Met prettige uitstraling

Niet relevant

Pluspunten

Goede communicatie, mooie grasmat afgeleverd en de werkplek schoon achtergelaten (zelfs de openbare weg aangeveegd).

Niet van toepassing.

Pluspunten

Zeer vakkundig en ze beschikken over goede machines Je merkt dat ze echt specialist zijn in het leggen van graszoden Bij ons ging de beregeningsinstallatie kapot doordat de leidingen te hoog lagen. Dit wordt ook direct opgelost. Vriendelijke medewerkers

Pluspunten

Afgelopen week zijn de graszoden netjes en snel aangelegd. De heren die het kwamen aanleggen waren ruimschoots op tijd aanwezig. Tevens alles netjes opgeruimd en de communicatie met het bedrijf was ook prima.

Pluspunten

Ook voor het alleen verwijderen van de grasmat aan te bevelen. Keurig op tijd, Gras verwijderd en afgevoerd volgens afspraak. Bovendien tegen een erg scherpe prijs!!

Geen

Pluspunten

Vlotte reactie op mijn vraag, persoonlijk bezoek vooraf om de situatie goed te kunnen beoordelen, open en eerlijke communicatie over de planning - zeer gewaardeerd. De mannen hebben de klus keurig uitgevoerd en er is goed meegedacht voor het best mogelijke resultaat.

Pluspunten

Netjes en snel gelegd, zelfs tot twee keer toe komen kijken van tevoren om situatie goed in te schatten en punctueel in de communicatie.

Geen

Pluspunten

Gezellige, hardwerkende heren die een top grasmat hebben achter gelaten. Nadat de klus geklaard is krijg je tips om de mat mooi te houden. Ik beveel dit bedrijf aan!

Pluspunten

Duidelijke communicatie Vaste prijs en geen verassing achteraf Vriendelijke mensen Snelle levering Vakkundig team

Geen

Pluspunten

Uitstekende kwaliteit graszoden. Perfect gelegd, gazon ziet er prachtig uit. Scherpe prijs. Plezierige contacten metmedewerkers

Pluspunten

- Nemen alles uit handen - Professioneel - Snel en goed gelegd - Mooi kwaliteit gras

Pluspunten

Alles oude gras er netjes uitgesneden en perfect alles weer waterpas gemaakt , het nieuwe gras er heel netjes ingelegd . En niet te vergeten alles netjes opgeruimd ogeleverd. Alleen maar pluspunten

Pluspunten

Netjes en super hard werkend. Perfect resultaat en reageren snel op vragen die je nog hebt. Ik ben heel erg tevreden.

Geen!

Pluspunten

Het gras is van uitstekende kwaliteit voor een goede prijs; Duidelijke communicatie geen misverstanden; Vriendelijk hardwerkend personeel dat netjes en nauwkeurig werk aflevert; Last but not least: "goed onderhoudsadvies gekregen".

Tip: het plaatsen van een reclamebordje in de voortuin....

Waldgraaf 6 6561 KT Groesbeek