Pluspunten

Leveren keurig werk. Materieel afgestemd op grootte van de tuin. Het resultaat is prachtig. Wij zijn erg tevreden.

Geen!!!

Pluspunten

De vriendelijke mannen werken goed door. Goed advies gekregen en het gazon ligt er weer strak bij.

Geen

Pluspunten

Werken netjes. Medewerkers zijn heel goed op elkaar ingespeeld, waardoor het gazon er zeer snel in lag. Medewerkers zijn vriendelijk en correct. Het gras is kwalitatief goed en sloeg heel snel aan. Wij zijn heel tevreden.

Pluspunten

Verspeek graszoden heeft een goede prijs, snelle levering en goede communicatie. Ondanks de drukte konden ze snel komen voor een grote klus. Het ligt er perfect in. Blij dat we dat zelf niet hoefden te doen, dat was nooit zo mooi en snel gelukt. We zijn erg tevreden!

Geen

Pluspunten

Door Verspeek graszoden is de bestaande ondergrond uitgevlakt, en nadien voorzien van graszoden. De heren gaan netjes en nauwkeurig te werk. Advies om goed te sproeien in acht genomen, nu een week verder ,een gezond en strak gazon als resultaat. Verder een bemestingsadvies, met bijbehorende meststoffen, om het gazon ook in de toekomst in conditie te houden. Goed werk geleverd !!

Pluspunten

zeer netjes afgeleverd.en maakt er GEEN haast klus van. ondergrond zo glad al een biljart laken gemaakt voor dat de zoden gelegd werden. aardige mensen. en afspraak meer dan nagekomen. nogmaals dank

geen

Pluspunten

Verspeek graszoden was het enige bedrijf dat een goede prijs vroeg voor het verwijderen van ons kleine, oude grasmatje en het leggen van een frisse nieuwe mat. Ondanks het hete weer hebben de mannen de klus in een mum van tijd geklaard en een geweldig resultaat geleverd. De communicatie verliep prima en er werd erg netjes gewerkt. Een echte aanrader!

Pluspunten

Korte lijnen, direct antwoorden op vragen. Goede prijs. Afspraken worden goed nagekomen. Aanleg graszoden strak, en geen afval achter gelaten. Nette medewerkers, die goed kennis van zaken hebben. Alle tijd om de nazorg goed door te nemen.

Pluspunten

Dachten goed mee met ons, grasmat ligt er prachtig in. Gaan we deze zomer heel veel plezier van hebben.

Pluspunten

Indrukwekkende vertoning: in een halve dag werd onze tuin (100m2) van een bouwwerf omgetoverd in een groene oase! Fijne en praktische afstemming over de uit te voeren werkzaamheden, Daar stond een team dat van aanpakken weet en gesmeerd loopt!

Pluspunten

Goede offerte waarin duidelijk werd vermeld welke werkzaamheden het bedrijf zou gaan uitvoeren. Op de dag zelf kwam de ploeg van vier man keurig op tijd, luisterde goed naar de wensen van de klant en binnen 2,5 uur was de oude grasmat verwijderd en lag er een nieuwe mat (62m2) in.

Pluspunten

Prima services, snelle reactie op vragen. Mooie grasmat, netjes aangelegd. Na de werkzaamheden wordt alles netjes opgeruimd en is er miet meer te zien dat er gewerkt is.

Pluspunten

Onze tuin ligt er weer super strak en netjes bij dankzij de professionele mensen bij dit bedrijf. Ze hebben onze tuin mooi uitgevlakt en het gras ligt er keurig bij. De prijs/kwaliteit verhouding is prima. Bedankt!

Pluspunten

goede communicatie goede afspraken goede prijs/kwaliteit

Pluspunten

Goede en heldere afspraken. Zeer positief dat ze ook op zaterdagen graszoden komen leggen. Goede prijs. Ervaren en snelle werknemers, binnen een middag was de gehele achtertuin (~60m2) geegaliseerd en voorzien van graszoden.

Pluspunten

Snelle reactie op offerte aanvraag. Er word om extra achtergrond informatie gevraagd (foto's of afspraak aan huis). Offerte en bijbehorend advies zijn dus op maat. Tuin is keurig uitgevlakt en ligt er keurig bij.

N.v.t

Pluspunten

werken zeer snel en erg netjes. Voordat je het weet wordt het oude gras weggehaald en ligt er een prachtige strakke nieuwe grasmat!

Pluspunten

Snel, goed en niet te duur!

Pluspunten

Er wordt zeer snel en effectief gewerkt en gebruikmakend van uitstekende kwaliteit graszoden. Het verwijderen van de oude mat (ca 300 m) verliep in zeer korte tijd (ca 3 uur) Wordt allemaal netjes afgevoerd en de grond wordt gelijk geëgaliseerd. Het leggen van de nieuwe mat is binnen 1 dag.

Ik kan alleen zeggen: houd dit vol en ga zo door.

Pluspunten

Bedrijf dat meedenkt met de klant, hulpvaardig en uitgebreide service en last but not least zorgt voor een prachtige groene grasmat

Pluspunten

Snelle levering en goed advies.

Betere bereikbaarheid

Pluspunten

Snelle reactie via mail en snelle levering

Pluspunten

Schitterende grasmat, mooi & snel gelegd en zeer vriendelijke medewerkers

Iets eerder laten weten hoe laat jullie langskomen, maar dat is bijzaak

Pluspunten

Makkelijk om mee af te spreken. Kreeg op de dag voor het leggen keurig door hoe laat ze er zouden zijn. Op de dag zelf waren ze er met drie personen. Het oude gras is er keurig uitgehaald en de nieuwe zoden liggen er keurig in. Wij zijn zeer tevreden.

Waldgraaf 6

6561 KT Groesbeek