Goed maar traag

Op maandag besteld. Duurde 2 dagen voordat het pakket bij PostNL was. Dus maar op het nippertje op tijd binnen. Ook over gemaild maar geen reactie gekregen.

Jammer!

Ik heb een bestelling gedaan,met onder andere 50 schroeven. Heb er 18 gekregen. Dus 32 schroeven te kort, Ik heb hierover gebeld, namen de telefoon niet op. Daarna een net mailtje gestuurd, nu 1 week verder, totaal geen reactie.... Jammer!

Goede kwaliteit prijs verhouding

Heco schroeven besteld zijn stukken goedkoper dan in de winkel ,alleen jammer dat post nl het weer niet snel leverd zoals gewoonlijk

alles snel en correct geleverd.

ik heb er een prima en vlotte ervaring mee

slechte service

ik heb iets besteld maar iets anders ontvangen. Tot 2x toe een vraag gestuurd maar geen antwoord gekregen. Omdat het om een vrij klein bedrag ging heb ik deze maar gehouden en de beslissing genomen hier nooit meer iets te bestellen.

Na een mailvraag geen reactie!

Na mijn bestelling waar ik een fout gemaakt heb, stuurde ik een vraag via de mail maar tot op heden helaas geen reactie mogen ontvangen! Jammer

Niet helemaal tevreden

Er ontbrak een doos vijzen en tot op heden geen reactie gehad op mail.

Goed assortiment & aflevering was correct en vlot.

Tip voor Heco: Het aanbieden van kleinere hoeveelheden voor klein gebruikers en bijzondere behoeften zou mijn waardering verhogen.

prima....

overzichtelijk en prima prijs

Na ruim een week de bestelling niet ontvangen

Het zou aan post nl liggen

Snelle levering alles correct afgehandeld

Schroeven besteld en die kwamen niet Gebeld en toen bleek dat het niet aan hen lag maar aan post nl Werd keurig te woord gestaan en alles werddirect uitgezocht

Snelle en correcte levering. Top!

Overzichtelijke website, snelle levering (ook in tijden van Corona), correcte prijs, kwaliteitproducten. Ik weet waar ik volgende keer weer materiaal bestel. 😉

schroeven snel geleverd. Had ze via internet besteld omdat ze in de winkel 2x zo duur waren.

In 1 woord top!

Super service! Altijd top!

Goede prijzen en breed assortiment

Fijne shop met een uitgebreid assortiment. Prijs was netjes en had het product snel binnen.

Voldoende informatie en scherpe prijzen.

Duidelijke site, en vlotte verwerking. Top

Dit was mijn eerste bestelling, goede ervaring.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering.

Pluspunten

De order die we hebben verstuurd is in goede orde ontvangen

Pluspunten

Alles prima en snel geregeld

Post.nl slecht. Ik ben weinig aanwezig op het bedrijf. Keurig duidelijk vermeld dat pakketten bij de buren kunnen worden geleverd. Iedereen snapt dat. Post.nl tot 2 x toe geweest zonder leveren. Moest het pakket nu in een winkel gaan ophalen.

Pluspunten

Had iets besteld en daar zat een dinercadeaukaart met een geldigheid van een jaar bij. Die bleek nog maar 2 weken geldig te zijn. Contact gezocht via mail, de mail werd snel beantwoord en de klacht over de kaart perfect opgelost.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

Pluspunten

Snelle levering goede service!