Hager SL plintensysteem besteld, zelfde dag nog gebeld wanneer het uitkwam voor levering (gezien) lengte. Onderdelen moesten is drie aparte partijen worden geleverd. Alles netjes volgens afspraak, gewoon top!

Uitstekende service ook voor retouren

Meerdere bestellingen gedaan. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen, denken mee en gaan een extra stap als het niet helemaal helder is

Alle artikelen in goede verpakking verstuurd

Omdat enkele artikelen niet via de postnl konden worden verstuurd is contact met mij opgenomen om bewuste artikelen door de Technische Unie te laten afleveren. En dat was helemaal top.

Jui sdte merk type nummer snel geleverd

Super service: mijn bestelling wordt nagekeken op evt foutjes.

Op het laatste moment deel van Klemko inbouwspots gewijzigd naar een ander model, maar vergeten ook de driver te wijzigen. Een medewerker van Elektroschakelmateriaal constateerde dit en nam contact op om dit te verifiëren en na overleg direct te wijzigen. Hulde!

Aanrader!

Website en betaalsysteem werken vriendelijk. Spullen werden snel geleverd. Top.

Fijne webshop!!!

Een top webshop met ruim assortiment en zeer goede service 👍👍👍

goede service!

snel en correct

Terzakekundige helpdesk en perfecte afhandeling

Het was nogal lastig om om de juiste schakelaar te kiezen. De helpdesk kon onmiddellijk vertellen wat ik nodig had. Elektroschakelmateriaal.nl is goed, goedkoop en snel.

volgende dag al geleverd . en alles correct

snelle en correcte levering

Correcte afhandeling bestelling

Goede webshop houdt je goed op de hoogte van het levertraject

Makkelijk en snelle levering

Goeie site, makkelijk en snelle levering.

Gewoon goed

Snel geleverd wat was besteld , dus wat kun je meer wensen ?

Prima geregeld

Goede site, de goedkoopste (incl afleverkosten). makkelijk besteld en binnen 1 dag geleverd !!

snelle levering goed product

Correct en spoedig geleverd wat besteld was

telefonisch contact prettig en terzakekundig

snelle verzending, goede kwaliteit

Snelle en correcte levering van het bestelde product

Zeer positief

Vriendelijk, alert reagerend, ter zake kundig, klant ondersteunend.

Buiten werktijd onmiddellijk via email reagerend op mijn aanvullende vraag n.a.v. een bestelling op de site. I.p.v. mijn aanvankelijke vraag om het bestelde via Post NL op te sturen, het bestelde klaar gezet om door mij te worden opgehaald. Ook nog ter plekke aangeboden om het voor mij in elkaar te zetten. En dat alles in een heel vriendelijke en hulpvaardige sfeer.

Artikel-informatie, -bestellen en -levering is top

De buitenlamp die ik zocht was vervangen door een nieuwe versie; dit alternatief werd duidelijk aangegeven. Even de details en prijzen vergelijken en klaar. Aankopen (checkout) en levering zijn altijd al goed. Geen 10 omdat zoekfunctie op mobiel beter kon.

Snel x goed ontvangen.

Perfect geregeld

Goede merkproducten ,goede prijzen en snelle levering.

Top winkel

Ik kom er al jaren. Ze denken goed met je mee en voor de prijs hoef je het niet te laten.

goeie service van de bestelling en ontvangst

goeie service van de bestelling en ontvangst.