Topwinkel die pro-actief meedenkt

Dimmer besteld en knoppen voor een schakelaar, allebei te vervanging thuis. Word ik toch keurig gebeld dat beide delen niet op elkaar passen? Wat een ge-wel-di-ge service! Dikke tien voor dit team. Ga nog even shoppen nu...

Super klantenservice!

Altijd goed geholpen, goede service.

Altijd goed en snel geholpen

Een zeer toegankelijke website. Prijzen zijn altijd scherp. Super aardig geholpen als ik een keer een vraag heb. Al vele jaren vaste klant en zal dat ook zeker blijven. Beveel het van harte aan!

Denken mee, doen wat ze afspreken en leveren snel wat afgesproken is.

Kwaliteit voor een prima/lage prijs. Goede samenwerking gehad tijdens het voorzien van electra Installatie materialen tijdens de bouw van onze loods. Ook het berekenen van de verlichting heeft een prima uitwerking gehad. Fijn bedrijf met deskundige medewerkers.

alles correct afgehandeld.

Duidelijke webwinkel makkelijk te zoeken onderdelen en correcte levering.

Razendsnel

Goede prijs duidelijk efficiënt snel , in de middag besteld de volgende ochtend in huis.

Hager SL plintensysteem besteld, zelfde dag nog gebeld wanneer het uitkwam voor levering (gezien) lengte. Onderdelen moesten is drie aparte partijen worden geleverd. Alles netjes volgens afspraak, gewoon top!

Uitstekende service ook voor retouren

Meerdere bestellingen gedaan. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen, denken mee en gaan een extra stap als het niet helemaal helder is

Alle artikelen in goede verpakking verstuurd

Omdat enkele artikelen niet via de postnl konden worden verstuurd is contact met mij opgenomen om bewuste artikelen door de Technische Unie te laten afleveren. En dat was helemaal top.

Jui sdte merk type nummer snel geleverd

Super service: mijn bestelling wordt nagekeken op evt foutjes.

Op het laatste moment deel van Klemko inbouwspots gewijzigd naar een ander model, maar vergeten ook de driver te wijzigen. Een medewerker van Elektroschakelmateriaal constateerde dit en nam contact op om dit te verifiëren en na overleg direct te wijzigen. Hulde!

Aanrader!

Website en betaalsysteem werken vriendelijk. Spullen werden snel geleverd. Top.

Fijne webshop!!!

Een top webshop met ruim assortiment en zeer goede service 👍👍👍

goede service!

snel en correct

Terzakekundige helpdesk en perfecte afhandeling

Het was nogal lastig om om de juiste schakelaar te kiezen. De helpdesk kon onmiddellijk vertellen wat ik nodig had. Elektroschakelmateriaal.nl is goed, goedkoop en snel.

volgende dag al geleverd . en alles correct

snelle en correcte levering

Correcte afhandeling bestelling

Goede webshop houdt je goed op de hoogte van het levertraject

Makkelijk en snelle levering

Goeie site, makkelijk en snelle levering.

Gewoon goed

Snel geleverd wat was besteld , dus wat kun je meer wensen ?

Prima geregeld

Goede site, de goedkoopste (incl afleverkosten). makkelijk besteld en binnen 1 dag geleverd !!

snelle levering goed product

Correct en spoedig geleverd wat besteld was

telefonisch contact prettig en terzakekundig

snelle verzending, goede kwaliteit