deskundig, behulpzaam en klantvriendelijk

Je voelt je altijd welkom in de winkel. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de mensen zijn vakkundig en behulpzaam. Als je materialen bestelt waarbij iets niet klopt, dan wordt je meteen gebeld. In overleg wordt dan het goede materiaal geleverd.

Ongelooflijk snelle service

Had een zeer specifieke aardlek automaat nodig op zeer korte termijn. Zelf niet op voorraad, maar direct een leverancier gebeld waarbij ik het vrijwel direct op kon halen. Service!

levert niet volgens afspraak en reageert niet op mail

op 13 januari een bestelling gedaan die nog steeds niet is geleverd. Heb op 13 februari per mail gevraagd wanneer ik mijn levering kan verwachten, maar nu 28 februari nog geen reactie.

Beste Leo, Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken. Door het verplicht sluiten van onze winkel hebben wij het telefonisch en per email enorm druk. We hebben uw email daarom over het hoofd gezien. Ondanks deze drukte had het leveren van uw bestelling absoluut niet zo lang mogen duren! Helaas had 1 van de producten, op het moment van bestellen, een onbekende levertijd. We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad, en de bestelling is gelukkig alsnog bij u terecht gekomen. Nogmaals excuses voor het lange wachten. Wij hopen dat u de producten goed heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Jurgen Lemmen Elektroschakelmateriaal.nl

Prima en duidelijk

Prima telefonisch advies, en duidelijke emails over de status van mijn bestelling.

extreem hoge verzend en verwerkingskosten

nogal waardeloos om voor items die makkelijk in een envelop zouden kunnen passen niet per brievenbuspost optie aan te bieden en daarnaast ook nog eens €3,50 verwerkingskosten extra te rekenen. Slecht voor je reputatie.

Beste Steef, Wij zijn een klein familiebedrijf en doen ons uiterste best om iedereen goed van dienst te zijn. Helaas kunnen wij niet altijd meedoen met de lage verzendkosten van de 'grote jongens'. Voor echt kleine bestellingen rekenenen we daarom verwerkingskosten, omdat zo'n bestelling anders echt niet uit kan. Dit communiceren we netjes vooraf, de keuze is aan de klant om daar voor te betalen of niet. Met vriendelijke groet, Jurgen Lemmen Elektroschakelmateriaal.nl

helemaal top

Los van de juiste prijzen geven ze ook nog perfecte informatie

Hier kan menig (web)shop een voorbeeld aan nemen, gewoon top!

In de afgelopen maanden hebben wij hier diverse bestellingen gedaan, via de webshop, maar ook telefonisch om even dingen af te stemmen om zeker te weten dat we het juiste bestellen. De professionele houding maar ook het meedenken heeft ons écht positief verrast. We hebben veel contact met 'Dennis' gehad; hij kwam met goede adviezen en communiceerde snel en duidelijk via email. Normaal geef ik nooit een 10; maar ik kan werkelijk niets bedenken wat beter zou kunnen bij deze topper!

Topwinkel die pro-actief meedenkt

Dimmer besteld en knoppen voor een schakelaar, allebei te vervanging thuis. Word ik toch keurig gebeld dat beide delen niet op elkaar passen? Wat een ge-wel-di-ge service! Dikke tien voor dit team. Ga nog even shoppen nu...

Super klantenservice!

Altijd goed geholpen, goede service.

Altijd goed en snel geholpen

Een zeer toegankelijke website. Prijzen zijn altijd scherp. Super aardig geholpen als ik een keer een vraag heb. Al vele jaren vaste klant en zal dat ook zeker blijven. Beveel het van harte aan!

Denken mee, doen wat ze afspreken en leveren snel wat afgesproken is.

Kwaliteit voor een prima/lage prijs. Goede samenwerking gehad tijdens het voorzien van electra Installatie materialen tijdens de bouw van onze loods. Ook het berekenen van de verlichting heeft een prima uitwerking gehad. Fijn bedrijf met deskundige medewerkers.

alles correct afgehandeld.

Duidelijke webwinkel makkelijk te zoeken onderdelen en correcte levering.

Razendsnel

Goede prijs duidelijk efficiënt snel , in de middag besteld de volgende ochtend in huis.

Hager SL plintensysteem besteld, zelfde dag nog gebeld wanneer het uitkwam voor levering (gezien) lengte. Onderdelen moesten is drie aparte partijen worden geleverd. Alles netjes volgens afspraak, gewoon top!

Uitstekende service ook voor retouren

Meerdere bestellingen gedaan. Ze zijn goed bereikbaar voor vragen, denken mee en gaan een extra stap als het niet helemaal helder is

Alle artikelen in goede verpakking verstuurd

Omdat enkele artikelen niet via de postnl konden worden verstuurd is contact met mij opgenomen om bewuste artikelen door de Technische Unie te laten afleveren. En dat was helemaal top.

Jui sdte merk type nummer snel geleverd

Super service: mijn bestelling wordt nagekeken op evt foutjes.

Op het laatste moment deel van Klemko inbouwspots gewijzigd naar een ander model, maar vergeten ook de driver te wijzigen. Een medewerker van Elektroschakelmateriaal constateerde dit en nam contact op om dit te verifiëren en na overleg direct te wijzigen. Hulde!

Aanrader!

Website en betaalsysteem werken vriendelijk. Spullen werden snel geleverd. Top.

Fijne webshop!!!

Een top webshop met ruim assortiment en zeer goede service 👍👍👍

goede service!

snel en correct

Terzakekundige helpdesk en perfecte afhandeling

Het was nogal lastig om om de juiste schakelaar te kiezen. De helpdesk kon onmiddellijk vertellen wat ik nodig had. Elektroschakelmateriaal.nl is goed, goedkoop en snel.

volgende dag al geleverd . en alles correct

snelle en correcte levering

Over Elektroschakelmateriaal.nl

Elektroschakelmateriaal.nl is gespecialiseerd in elektro installatie materialen en verlichting. Goede service en betrouwbaarheid staat bij ons voorop.