Snel en goed geleverd

Bestelling geplaatst met lengtes van 4 meter, dit werd netjes 1 dag na mijn bestelling los geleverd. De rest kwam dezelfde dag met PostNL. Bedankt!

Plintgootsysteem Hager besteld. Via telefoon goed advies gekregen en daarna de bestelling via de site gedaan. Werd daarna heel attent gebeld of de lengtes die via een ander transport gaan wellicht eerder gezonden konden worden. Rest van de bestelling volgde ook snel.

Klantvriendelijk

Goed telefonisch advies, makkelijk online besteld.

Makkelijke bestelling en correct geleverd.

Makkelijke bestelling en correct geleverd. Gevonden via google, makkelijke website om bestelling te plaatsen, en snelle levering. Tot de volgende keer.

Top service! Meedenkend en klantvriendelijk.

Geweldig en ook de prijzen!!!

Hebt er verschillende artikelen gekocht , mooie prijzen en snelle service Toppie

De getoonde prijs is niet de eindprijs.

Ondanks dat ik heb ingevuld dat de levering naar België moet komt er pas bij het verwerken van de bestelling een extra bij de verzendkost en de betaalkeuze vanuit België. Dit staat niet duidelijk vermeld. Dit komt bij de concurrentie niet voor, ook niet bij de kleinere bedrijven. Geen aankoop gedaan. Deze recensie gaat dus enkel over de informatie op de website voorafgaand aan de aankoop.

Beste Yannik, Bedankt voor je review en de terechte feedback! Aan de hand van je feedback hebben we dit inmiddels verbeterd. Het is nu mogelijk om al in de winkelwagen het land en de verzendwijzen te selecteren, zo zie je eerder waar je aan toe bent. Helaas is voor ons het versturen met PostNL naar België iets duurder dan binnen Nederland. Met vriendelijke groet, Jurgen Lemmen Elektroschakelmateriaal.nl

Net bedrijf wat perfect werkt!

Perfect bedrijf!

Supersnel leveren goede prijs top ga zo door

Gewoon top

Maken waar wat ze adverteren

Product zoals beschreven. Na onduidelijkheid op de website even gebeld en meteen duidelijk antwoord, waardoor ik de bestelling op de juiste wijze compleet kon maken.

goede service

Ik was wat producten vergeten in mijn bestelling. zonder enige moeite kon dit toegevoegd worden. dank

Op een snelle en aardige manier geholpen door Jurgen.

We waren op zoek naar enkele losse stuks van Berker Arsys. Aan de telefoon van Jurgen meteen de goede artikelnummers gekregen, zodat we direct alles konden bestellen via de site. In een woord super.

Supersnel

Eenvoudige en snelle afhandeling. Ruime keuze.

besteld en geleverd

Spullen die ik besteld heb zijn de juiste,en snelle levering. dank je wel.

Alles is duidelijk en klopt in één keer

Snelle levering (volgende dag), concurrerende prijs (laagste voor zover ik kon vinden) en alles duidelijk in één keer geregeld.

deskundig, behulpzaam en klantvriendelijk

Je voelt je altijd welkom in de winkel. Je wordt vriendelijk te woord gestaan en de mensen zijn vakkundig en behulpzaam. Als je materialen bestelt waarbij iets niet klopt, dan wordt je meteen gebeld. In overleg wordt dan het goede materiaal geleverd.

Ongelooflijk snelle service

Had een zeer specifieke aardlek automaat nodig op zeer korte termijn. Zelf niet op voorraad, maar direct een leverancier gebeld waarbij ik het vrijwel direct op kon halen. Service!

levert niet volgens afspraak en reageert niet op mail

op 13 januari een bestelling gedaan die nog steeds niet is geleverd. Heb op 13 februari per mail gevraagd wanneer ik mijn levering kan verwachten, maar nu 28 februari nog geen reactie.

Beste Leo, Onze oprechte excuses voor deze gang van zaken. Door het verplicht sluiten van onze winkel hebben wij het telefonisch en per email enorm druk. We hebben uw email daarom over het hoofd gezien. Ondanks deze drukte had het leveren van uw bestelling absoluut niet zo lang mogen duren! Helaas had 1 van de producten, op het moment van bestellen, een onbekende levertijd. We hebben inmiddels telefonisch contact met u gehad, en de bestelling is gelukkig alsnog bij u terecht gekomen. Nogmaals excuses voor het lange wachten. Wij hopen dat u de producten goed heeft ontvangen. Met vriendelijke groet, Jurgen Lemmen Elektroschakelmateriaal.nl

Prima en duidelijk

Prima telefonisch advies, en duidelijke emails over de status van mijn bestelling.

extreem hoge verzend en verwerkingskosten

nogal waardeloos om voor items die makkelijk in een envelop zouden kunnen passen niet per brievenbuspost optie aan te bieden en daarnaast ook nog eens €3,50 verwerkingskosten extra te rekenen. Slecht voor je reputatie.

Beste Steef, Wij zijn een klein familiebedrijf en doen ons uiterste best om iedereen goed van dienst te zijn. Helaas kunnen wij niet altijd meedoen met de lage verzendkosten van de 'grote jongens'. Voor echt kleine bestellingen rekenenen we daarom verwerkingskosten, omdat zo'n bestelling anders echt niet uit kan. Dit communiceren we netjes vooraf, de keuze is aan de klant om daar voor te betalen of niet. Met vriendelijke groet, Jurgen Lemmen Elektroschakelmateriaal.nl

helemaal top

Los van de juiste prijzen geven ze ook nog perfecte informatie

Hier kan menig (web)shop een voorbeeld aan nemen, gewoon top!

In de afgelopen maanden hebben wij hier diverse bestellingen gedaan, via de webshop, maar ook telefonisch om even dingen af te stemmen om zeker te weten dat we het juiste bestellen. De professionele houding maar ook het meedenken heeft ons écht positief verrast. We hebben veel contact met 'Dennis' gehad; hij kwam met goede adviezen en communiceerde snel en duidelijk via email. Normaal geef ik nooit een 10; maar ik kan werkelijk niets bedenken wat beter zou kunnen bij deze topper!

Topwinkel die pro-actief meedenkt

Dimmer besteld en knoppen voor een schakelaar, allebei te vervanging thuis. Word ik toch keurig gebeld dat beide delen niet op elkaar passen? Wat een ge-wel-di-ge service! Dikke tien voor dit team. Ga nog even shoppen nu...

Super klantenservice!

Altijd goed geholpen, goede service.

Over Elektroschakelmateriaal.nl

Elektroschakelmateriaal.nl is gespecialiseerd in elektro installatie materialen en verlichting. Goede service en betrouwbaarheid staat bij ons voorop.