Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Mpoie gepersonaliseerde fles wijn. Vooraf goed geïnformeerd over het resultaat. En dezelfde dag nog verzonden zodat ik het op tijd kon geven aan collega die met pensioen ging. Super goed bedrijf!!
Beveelt aan
30 June 2023
Eline
Harmelen
Ik had dit nog nooit gedaan en voor mijn neefje die de basisschool gaat verlaten en ook in juli jarig is vonden zijn moeder en ik het leuk om dit uit te delen.
Beveelt aan
19 June 2023
Angela
Utrecht
Pennen met namen besteld , zijn erg leuk geworden . Aanrader om bijj te bestellen !
Beveelt aan
17 June 2023
Marjan Stolk
Hazerswoude-Rijndijk
Op het laatste moment iets willen bestellen wat er niet is maar toch met een ander idee komen wat wel nog gemaakt kan worden,SUPER!
Beveelt aan
4 June 2023
Marcella
Venlo
De balpen was mooi van een naam en tekeningetje voorzien, en goed en stevig verpakt verzonden.
Beveelt aan
15 May 2023
Piet Hersbach
Barendrecht
De foto die we wilden voor onze dochter haar rolstoelwielen, was onscherp, dus was het advies om een andere foto te kiezen. We werden goed geholpen en er werd ook met ons meegezocht naar een goede foto voor de stickers. Echt super goede service.
Beveelt aan
14 May 2023
Marleen
Julianadorp
Toffe sokken. Snelle levering
Beveelt aan
9 May 2023
Jose
Tegelen
Super snelle service.
Beveelt aan
6 May 2023
Mieke Smits
Tilburg
Mijn bestelling is snel en goed behandeld en geleverd. Er werd zelfs nog een mail gestuurd om iets te verduidelijken.
Beveelt aan
23 April 2023
Rianne
Enschede
Snelle levering! En helemaal naar mijn zin.
Beveelt aan
21 April 2023
Jessy
Zoetermeer
Hele fijne service. Sneller afgeleverd. Fijne communicatie..
Beveelt aan
18 April 2023
Marjolein Van der Stigchel
Moordrecht
Hele goede kwaliteit en snel geleverd
Beveelt aan
15 April 2023
Monika
Vuren
Super leuke en makkelijke website. ERG klantvriendelijk en ze denken ook met je mee. Ik had alles snel in huis en het zag er geweldig uit. Een aanraderm
Beveelt aan
9 April 2023
Patricia
Helmond
snelle levering, goed verpakt, vriendelijk contact via mail misschien 1 tip: ik had stickers besteld om op spaakbeschermers te plakken, doordat dit heel grote stickers zijn had het gemakkelijker geweest als de achterzijde in stukken was geweest ipv 1 geheel om luchtbellen te vermijden De sticker is wel van uitstekende kwaliteit want bij het lostrekken om de luchtbellen te verwijderen, scheurde het helemaal niet, waar ik eerst wel voor vreesde. Ik ben heel tevreden en beveel zeker aan...
Beveelt aan
2 April 2023
Rita
België
Top bedrijf! Meedenkend! Snelle levering!
Beveelt aan
2 April 2023
Kim
Geertruidenberg
Via deze website vond ik een prachtige baby romper voor een gender reveal feestje . Een geweldig fijn app contact gehad ( en snel ook !) na een vraag van mijn kant. Zo werd mijn online bestelling er één met een persoonlijk tintje ! Een aanrader & voor mij zeker voor herhaling vatbaar !
Beveelt aan
2 April 2023
Sandra
Borne
*
Beveelt aan
2 April 2023
Susan Jacobs
Weert
Stickers zoals omschreven. Zien er mooi uit. Maatje kleiner gevraagd, dit was geen probleem. Blij mee!
Beveelt aan
1 April 2023
Susanne
Gouda
Super fijne ervaring!
Beveelt aan
21 February 2023
Marieke
Nieuwegein
We waren (voor mijn gevoel) nogal aan de late kant met bestellen. Maar dat was geen probleem. Ilona reageert heel snel op vragen via de mail. En ze straalt een en al vriendelijkheid uit. Echt een top service!
Beveelt aan
19 February 2023
Katja
Tegelen
Wilde graag een aantal pennen met mijn naam zodat ik ze niet kwijtraak op mijn werk. Snel geleverd. Pennen liggen liggen lekker in de hand en schrijven heerlijk.
Beveelt aan
4 February 2023
Carin
Vlissingen
Goede communicatie en op tijd geleverd
Beveelt aan
24 January 2023
Mirjam
MOORDRECHT
25 verschillende namen op een balpen laten afdrukken. Keurig gedaan voor een zeer betaalbare prijs. Heel erg blij mee
Beveelt aan
23 January 2023
GA
Velsen Noord
Het is geen dikke hoody maar ziet er mooi uit en zit lekker volgens mijn dochter. Gevraagd om levering op tijd i.v.m. Verjaardag en hij kwam precies op tijd binnen!
Beveelt aan
23 January 2023
Loes
Schagen
De raktatiestickers die ik had besteld zagen er heel mooi uit en kwamen op tijd binnen om de traktaties af te maken. De naam van mijn dochter kwam niet zo mooi uit in het door mij gekozen lettertype en dit werd netjes aangegeven door een medewerkster van Traktatiecorner. Ik heb toen een andere kunnen uitkiezen op een aangegeven site. Mijn dochter heeft met trots getrakteerd en was er heel blij mee. Goeie service!
Beveelt aan
22 January 2023
V.F.
Putten
Frits Peutzstraat 22
5915 JB Venlo
Branch
Retail, E-Commerce
Specializations
Consumentenproducten, Elektronica
Webshops