Goede service!!

Mpoie gepersonaliseerde fles wijn. Vooraf goed geïnformeerd over het resultaat. En dezelfde dag nog verzonden zodat ik het op tijd kon geven aan collega die met pensioen ging. Super goed bedrijf!!

Alles was gewoon duidelijk en makkelijk te doen.

Ik had dit nog nooit gedaan en voor mijn neefje die de basisschool gaat verlaten en ook in juli jarig is vonden zijn moeder en ik het leuk om dit uit te delen.

Snelle en correcte levering van hele leuke pennen

Pennen met namen besteld , zijn erg leuk geworden . Aanrader om bijj te bestellen !

Geweldige service

Op het laatste moment iets willen bestellen wat er niet is maar toch met een ander idee komen wat wel nog gemaakt kan worden,SUPER!

Keurig netjes en op tijd geleverd

De balpen was mooi van een naam en tekeningetje voorzien, en goed en stevig verpakt verzonden.

Super goede service

De foto die we wilden voor onze dochter haar rolstoelwielen, was onscherp, dus was het advies om een andere foto te kiezen. We werden goed geholpen en er werd ook met ons meegezocht naar een goede foto voor de stickers. Echt super goede service.

Toffe sokken

Toffe sokken. Snelle levering

Voldoet volledig aan mijn verwachting

Super snelle service.

Snelle en goede afhandeling.

Mijn bestelling is snel en goed behandeld en geleverd. Er werd zelfs nog een mail gestuurd om iets te verduidelijken.

Helemaal top!

Snelle levering! En helemaal naar mijn zin.

Hele fijne service. Sneller afgeleverd. Fijne communicatie..

Hele goede kwaliteit en snel geleverd

Super leuke en makkelijke website. ERG klantvriendelijk en ze denken ook met je mee. Ik had alles snel in huis en het zag er geweldig uit. Een aanraderm

heel tevreden

snelle levering, goed verpakt, vriendelijk contact via mail misschien 1 tip: ik had stickers besteld om op spaakbeschermers te plakken, doordat dit heel grote stickers zijn had het gemakkelijker geweest als de achterzijde in stukken was geweest ipv 1 geheel om luchtbellen te vermijden De sticker is wel van uitstekende kwaliteit want bij het lostrekken om de luchtbellen te verwijderen, scheurde het helemaal niet, waar ik eerst wel voor vreesde. Ik ben heel tevreden en beveel zeker aan...

Super levering!

Top bedrijf! Meedenkend! Snelle levering!

Wat een geweldige website ( op alle vlakken!)

Via deze website vond ik een prachtige baby romper voor een gender reveal feestje . Een geweldig fijn app contact gehad ( en snel ook !) na een vraag van mijn kant. Zo werd mijn online bestelling er één met een persoonlijk tintje ! Een aanrader & voor mij zeker voor herhaling vatbaar !

Snelle levering, ziet er goed uit.

Perfect!

Stickers zoals omschreven. Zien er mooi uit. Maatje kleiner gevraagd, dit was geen probleem. Blij mee!

Perfecte service en heen fijn meegedacht!

Super fijne ervaring!

Fantastisch!

We waren (voor mijn gevoel) nogal aan de late kant met bestellen. Maar dat was geen probleem. Ilona reageert heel snel op vragen via de mail. En ze straalt een en al vriendelijkheid uit. Echt een top service!

Wilde graag een aantal pennen met mijn naam zodat ik ze niet kwijtraak op mijn werk. Snel geleverd. Pennen liggen liggen lekker in de hand en schrijven heerlijk.

Prima service en goede communicatie

Goede communicatie en op tijd geleverd

Snelle levering en uitstekend uitgevoerd

25 verschillende namen op een balpen laten afdrukken. Keurig gedaan voor een zeer betaalbare prijs. Heel erg blij mee

Mooie hoody, netjes gedrukt

Het is geen dikke hoody maar ziet er mooi uit en zit lekker volgens mijn dochter. Gevraagd om levering op tijd i.v.m. Verjaardag en hij kwam precies op tijd binnen!

Mooie stickers

De raktatiestickers die ik had besteld zagen er heel mooi uit en kwamen op tijd binnen om de traktaties af te maken. De naam van mijn dochter kwam niet zo mooi uit in het door mij gekozen lettertype en dit werd netjes aangegeven door een medewerkster van Traktatiecorner. Ik heb toen een andere kunnen uitkiezen op een aangegeven site. Mijn dochter heeft met trots getrakteerd en was er heel blij mee. Goeie service!