Product was echt slecht

Het product wordt omschreven als houten bewaardoos voor plectrums in de vorm van een gitaar en kost € 15,50! Het is echt een mini doosje van lawaai bomenhout en het laatje gaat niet eens open. Echt schandalig! Ook de naam er ingegraveerd is heel licht. Durf het niet eens kado te geven. De prijs- kwaliteit verhouding is echt ver beneden maat

Super leuke traktatiestickers!

Ik heb voor onze zoon zijn 2e verjaardag super leuke traktatiestickers besteld. Het bestellen ging heel makkelijk en de levering was snel!

Fijn contact, snelle levering.

leuke site

goede service, snelle levering en de kwaliteit van het artikel is goed

Topservice!!

Hele snelle en vlotte levering gehad!

pennen

vanochtend binnen gekregen en mooie opschrift precies optijd voor zijn verjaardag

Fijn geholpen en goede snelle service. En wat is geleverd ziet er top uit!

Fijn geholpen en goede snelle service. En wat is geleverd ziet er top uit!

Snelle en goede communicatie. Product volledig gepersonaliseerd naar wens. En super snelle levering!

Super snelle levering helemaal super

Fijne website, levering heel snel, en goede kwaliteit !!

Ze zijn snel en erg behulpzaam!

Heb het juiste ontvangen

Het zou prettig zijn als er wat meer info kwam na een bestelling, zoals een bevestiging en verwachte lever datum

Wat langere verzendtijd

Alles prima, duurt een paar dagen voordat je bestelling ontvangt. Gamingsokken gekocht. Hele dunne sokken, te duur voor wat je krijgt

Je wordt netjes op de hoogte gehouden en snelle afhandeling.

Makkelijke website en snel geleverd

Lieve notitie en extraatje bij je bestelling.

Snel en Betrouwbaar

Het snelle reageren op vragen als ook het meedenken was erg fijn. De communicatie heb ik als erg prettig ervaren.

Geweldige service

Wat een geweldige service ! Er werd goed mee gedacht voor de stickers voor op de spaakbeschermers van de rolstoel! Je kan je wensen blijven aangeven tot een geweldig resultaat !

Voor een 50- jarige een foto op hout laten drukken. Ik kreeg nog wat versiering mee. Hartstikke leuk!

Doet wat het zegt!

Na mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden over het vervolg tot en met de levering. De door mij bestelde pennen met een eigen gekozen tekst erop gedrukt werden zorgvuldig door hen verzonden. Het resultaat was zoals zij zeggen, een traktatie. Ik kan hiermee een mooi en nuttig afscheidskadootje aan mijn collega's geven. Heel goed gedaan traktatiecorner, ben er blij mee. Groetjes van een tevreden klant.

De persoonlijke en zeer servicegerichte aanpak maken dat zeer bijzondere geschenken nog mooier en specialer worden om te geven of te krijgen. Zoek je iets bijzonders kijk dan eerst bij de Tractatiecorner!

Frits Peutzstraat 22 5915 JB Venlo

06 54232747