Perfecte traktatie en spoedige levering

Ik had een mailtje gestuurd met de vraag of mijn bestelling voor een bepaalde datum (minder dan 4 werkdagen)geleverd kon worden. Vriendelijke mail teruggekregen dat ze dit zeker in orde konden brengen en effectief bestelling heel snel ontvangen en ik ben uitermate tevreden over de kwaliteit

Supergoede service en ze denken met je mee

Toen mijn bestelling dreigde niet op tijd te komen, heb ik contact opgenomen en hebben ze mij naar tevredenheid een alternatief aangeboden. Toen deze door post nl ook nog eens zoek raakte, hebben ze me ook daar mee geholpen. Ik zou zeker nog een keer bestellen!

Super snelle levering

Pakkettje nettjes geleverd en optijd

Snel!

De bestelling was snel geplaatst, betaald en geleverd. Duidelijke mails. Helaas past het loom rack niet in elkaar, hopelijk wordt dit nog opgelost!

Super snelle service, Tas is met liefde in ontvangst genomen.

Goed en snel

Na een mailtje kon de bestelling meteen worden verstuurd. Super product en super service.

Super snelle levering, en zelfs nadat ik een stickervel tekort kwam werd die ook dezelfde dag nog verzonden. Topservice!

Leuke beker met superleuke tekst erop

De levering was snel en het product naar wens!

Direct antwoord op mijn vraag per mail, supersnelle levering en netjes verpakt.

Goede webshop

Fijne webshop en goede levering.

Mooi product

Mooi product lekker snel geleverd

Mooie stickers, snelle service

Ik had stickers gekocht voor de traktaties van mijn dochter en ze waren echt zo leuk geworden. De stickers plakken goed, gaan niet snel stuk en het stond echt heel leuk. Supersnelle service, volgende werkdag in huis. Echt bedankt!

Top product en goede service

Heb de canvas gympen besteld en laten bedrukken met logo

Vriendelijke en snelle service! Ik heb al 2x bedrukte pennen besteld voor mijn mentorleerlingen. Ze zijn altijd perfect!

Top service en snel geleverd!

Er zijn in minder dan een week 60 pennen bedrukt voor mij en ook nog ruim op tijd binnen. Top service!

Aanrader!

Duidelijke website, makkelijk te bestellen producten. Goede prijs (ik had klein aantal bedrukte pennen nodig). Snelle levering en leuke verpakking. Geen minpunten te bedenken. Ook fijn: er is bij het bestellen vrije tekstruimte voor vragen/opmerkingen.

Alle producten waren naar wens behalve de schuifpuzzels sommige deden het niet of vielen uit elkaar erg jammer.

Snel antwoord op mijn vraag.

Heel klantvriendelijk

Omdat ik nog iets veranderd wilde hebben even gemaild en had zo een mailtje terug. Makkelijk te bereiken dus heel fijn!

Mooi persoonlijk cadeau.

Traktatiecorner heeft 4 leuke persoonlijke notitie boeken gemaakt voor de leerkrachten van onze kinderen.

Hele goede service, hartstikke lief en meedenkend. Zo ga je met je klanten om, echt super. Dankjewel!!

Snel klaar vriendelijk

Mij bestelling was snel klaar. Foto's werkelijkheid en vriendelijk bij afhalen. Dankjewel

prima levering

prima snelle levering