Duidelijke communicatie, vriendelijk en professioneel

Het parkeren van mijn auto ging wat rommelig: "zoek maar een plekje (in het donker)" De shuttleservice naar het vliegveld was netjes, op tijd, snel, professioneel en gezellig. De shuttleservice van vliegveld naar mijn auto was nog beter: het busje stond 's nachts om 01.30u klaar en een paar minuten later stond ik naast mijn auto. Na een gratis kopje koffie zijn wij ingestapt en naar huis gegaan. Ik raad het iedereen aan om hier (lang) te parkeren. P. Westerling

Altijd TOP TOP service

Al jaren maak ik gebruik van Xclusive Parking. Het is altijd goed en correct.

Top service!

Snel, Netjes en op tijd!

Pluspunten

Deskundig, vriendelijk, betrouwbaar. Houden zich keurig aan afspraken. Al meerdere keren gebruikt. Aan te raden.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Voor het eerst gebruik gemaakt van xclusive parking en alles liep goed. Belde van te voren dat ik onderweg naar Schiphol was en toen ik daar aan kwam stond de chauffeur al klaar top! Bij terugkomst belde ik dat ik was geland en de chauffeur zei mevrouw uw auto is onderweg fijn hoor ik kwam buiten en m'n auto stond klaar. Top service voor herhaling vatbaar

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Good job, wonderfull service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima op tijd om de auto op te halen,en terug van vakantie rond de auto alweer klaar op Schiphol! Volgende keer weer xclusive parking.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Maak al bijna 2 jaar gebruik van de shuttle service van Xclusive parking. Zowel zakelijke reizen als prive, zorg ik ervoor dat Xclusive parking mij naar schiphol brengt. Auto is nooit iets vreemds mee gebeurd, de mensen zijn op tijd (wat ik als zeer prettig ervaar) en service gericht. Door het soms wat gehaast boeken heb ik nog wel eens iets verkeerd gedaan, na een telefoontje hebben ze mij altijd zeer netjes geholpen in een manier die voor mij het beste was, ook al was dat op het laatste moment. Daar was ik zeer blij mee.

Niets, ga zo door

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Altijd top service!!!! Maak al bijna 1,5 jaar wekelijks gebruik van valet service van Xclusive Parking en het is nog geen 1 x fout gegaan. Zowel bij het afleveren als ophalen van de auto altij stipt op tijd. Top top top!!!!

Het kan niet beter.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Het allerbelangrijkste: altijd op tijd en geen gezeur! Beter dan anderen die ik geprobeerd heb. Ook vaste klanten korting is goed.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Wonderful people with a great talent for perfection and international service. Keep up the good work

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik maak sinds februari gebruik van de diensten van Xclusive Parking. Altijd stipt op tijd en goede service. Een aanrader voor elk frequente vlieger

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Op mijn boekingsbevestiging stond een parkeerlocatie welke niet overdekt is. Bij de boeking wel deze optie genomen. Dezelfde avond nog reactie gekregen op mijn email. Het adres klopte inderdaag niet. Gelukkig zelf achtergekomen door Google maps te raadplegen anders was ik op de dag van vertrek naar de verkeerde locatie gereden. Inmiddels is de website aangepast met daarbij de vermelding van de parkeerlocaties. Ik ga ervan uit dat de boekings- en bevestigingsprocedure is aangepast. Goede afhandeling via de partners rondom schiphol.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima service, vriendelijk personeel. Door een fout van easyjet 1 dag later op Schiphol geland. Xclusive PArking heeft voor deze extra dag geen kosten berekend. Top! Ze maken hun slogan waar wij zijn er voor U!

geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Geweldige service. Na contact te hebben gehad over een kinderzitje in de auto voor ons zoontje van 20 maanden werd dit direct geregeld. Een aantal dagen voordat we zouden vertrekken naar Schiphol werd ik nog een keer voor de zekerheid gebeld om alles te bevestigen. Op de dag zelf konden we de parking niet direct vinden, maar we werden even verderop zelfs opgewacht zodat we achter het transfer busje aan konden rijden naar de overdekte parking. Geweldig. Op het moment dat we weer landden werd ik gelijk gebeld dat men klaar stond bij vertrekhal 3. Geen seconde hoeven te wachten, Xclusive Parking heeft op ons moeten wachten ;-). We waren zelfs de drinkbeker vergeten van ons zoontje, die hadden we in het busje laten liggen. Deze is opgestuurd door Xclusieve Parking, echt fantastisch. Al met al: super service, aardige mensen, niets is te veel en service is voor dit bedrijf heel belangrijk. Als je twijfelt welke parking je gaat kiezen: kies Xclusive Parking. Nog niet eerder zo'n top service meegemaakt!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Voor het eerst sinds 30 jaar weer gevlogen en op deze manier aan onze reis begonnen. Wij vonden het heel eng om onze auto af te dragen en weer te krijgen maar dat was nergens voor nodig. Alles is zeer goed verlopen. Goede uitleg hoe het in zijn werk gaat, goed samen met elkaar de km standen genoteerd en om de auto gelopen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Net contact en nette service wij zouden er zo weer mee boeken

Prijs mag lager

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

prima service, goed bereikbaar telefonisch en via de mail. Je wordt zeer correct te woord gestaan!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goedkoop en perfecte service. Had gekozen voor overdekte stalling aan de Aalsmeerseweg. Prima locatie in een afgesloten hal, waarbij de autosleutels niet behoefd te worden ingeleverd. Vervoer naar Schiphol was al vroeg in de morgen, namelijk om 4 uur. Geen punt voor deze ondernemer. Volgende keer weer!!

Succes en ga zo door!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik moet regelmatig naar het buitenland voor mijn werk, en ik maak sinds 6 maanden gebruik van deze service. Ik kies altijd voor VALET parking. Superhandig, scheelt me bijna 30 minuten omdat ik de auto niet zelf hoef te parkeren. Altijd vriendelijk personeel, komt professioneel over. Kilometerstand wordt altijd genoteerd. Bij terugkomst op Schiphol even bellen dat ik ben geland, en dan staan ze klaar met de auto bij de vertrekhal, en kan ik zo wegrijden. Ook de overdekte parkeerplaats heb ik een keer gecontroleerd door de auto vooraf daarheen te brengen. Dat zag er netjes en verzorgd uit. Ik werd toen met een busje van Xclusive Parking naar de vertrekhal bij Schiphol gebracht. Helemaal top!

Geen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Sheltered parking place! Everything went smooth! The guys were waiting for me 4:30 in the morning and brought me to a free spot, so I didn't have to search for it by myself. 10-15 minutes to Schiphol.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Afgelopen december gingen we met ze vieren naar het mooie zweden. We gingen veelste laat weg van huis en door onze fout hadden we een afslag gemist en we waren daarna nog een keer verkeerd gereden. Een medewerker van de parking belde ons ondertussen waar we waren. Hij bleef vriendelijk, ongeacht we drie kwartier te laat waren. Dikke pluspunt voor hem! Hij gaf na het parkeren van de auto iets meer gas om op tijd op schiphol te zijn. Jammer genoeg hadden we hem niet uitgebreid kunnen bedanken, want we moesten direct naar de gate, we stapte net op het nippertje nog het vliegtuig in. Wij raken niet zo snel in de stress en gelukkig de medewerker ook niet!! Het ophalen liep ook soepel! Zeker een aanrader!!!

Noteer ergens dat het adres van de parking moet zijn aalsmeerseweg Aalsmeer. we waren fout gereden doordat we Amsterdam als plaats in hadden gevuld. :) Als het al ergens staat dan hebben wij dat niet gezien haha

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Samen met mijn vriendin op vakantie geweest. Ik had in de tussentijd een veilige plaats nodig waar ik mijn auto kwijt kon en kwam bij Xclusive parking terecht. Erg voordelig ,zeer goede service en hele nette medewerkers een aanrader dus!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Nette overdekte parkeerplaats. Verzorgt uitziend, correct en vriendelijk personeel. Netjes op afgesproken tijden opgehaald en gebracht.

Kort en krachtig, GEEN!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles was zoals aangegeven en stipt op tijd!! Perfecte locatie, vriendelijke en professioneel personeel.