Pluspunten

Alles was zoals aangegeven en stipt op tijd!! Perfecte locatie, vriendelijke en professioneel personeel.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Valet Parking met drie auto's tegelijk geprobeerd, allemaal soepel verlopen. schrijven netjes de km stand op, en werken professioneel.

zet een bordje neer waar u klanten kunnen wachten, een herkenbaar punt, zoals een logo.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima service. Waren op tijd bij afleveren auto voor valet parking. Bij ophalen auto was onze vlucht geannuleerd, wij kwamen een dag later terug. Was geen probleem, via de mail zo geregeld. Even bellen voordat je de bagage haalt en hij staat klaar zodra je buiten bent. Prima geregeld. Zullen een volgende reis zeker gebruik maken van dIt bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Onze eerste ervaring met valet parking. Super goed bevallen!De auto had zelf bij hun binnen gestaan en was helemaal schoon.We hadden op de terugreis 12 uur vertraging en toen we uiteindelijk op schiphol aankwamen stond onze auto binnen 10 minuten klaar. Tot de volgende keer!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Via groupon hebben wij kennis gemaakt met dit bedrijf. Wij hebben gekozen voor de shuttle service. We werden opgewacht door een busje, auto geparkeerd en direct naar Schiphol gebracht. We kregen een kaartje mee met informatie voor de terugreis. Gebeld zodra we de koffers hadden, toen we buiten kwamen kwam het busje al weer aanrijden. Keurige service, zeker een aanrader!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Was nog niet bekend met dit bedrijf , via groupon kennis gemaakt. Altijd even spannend , maar alles verliep top . Geen wachttijden , auto perfect geparkeerd. Vriendelijke mensen. Kortom een aanrader

geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Via Groupon bekend geworden met Xclusive parking en daar hebben we geen spijt van gekregen! Keurig geholpen en vanaf het reserveren tot en met het daadwerkelijke parkeren tot in de puntjes verzorgd. Mooie overdekte parkeerplaats in de directe omgeving van schiphol. Onze vlucht was op de terugweg hopeloos vertraagd, maar zelfs uren na de afgesproken tijd werden we keurig geholpen en werd er begripvol met de situatie omgegaan. Wij zouden iedereen Xclusive Parking van harte aanbevelen. Heren ga zo door en veel succes!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles was netjes geregeld en geen wachttijden alles precies op tijd. Papierwerk allemaal in orde. Goede prijs. Gaat zeker meer gebruik maken van deze services.

GEEN

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

In de zomer geparkeerd bij dit bedrijf. Wat een keurig, keurig bedrijf! Ik heb op diverse "goedkopere" plekken geparkeerd op Schiphol, maar dit bedrijf was echt veruit de beste! Keurige overdekte parkeerplaats, hele nette mensen. Ik had me vergist met de aankomsttijd en werd midden in de nacht keurig gebeld!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Dit bedrijf komt de gemaakte afspraken na, is er op de afgesproken tijd, netjes en aardig personeel en een nette parkeerplek (binnen). Wij hebben gebruik gemaakt van de shuttle-service, en gaan onze volgende boeking weer bij dit bedrijf maken.

De locatie was ons ietwat onduidelijk; gelukkig reed onze chauffeur op de dezelfde tijd het terrein op en wees ons de garage aan.

Pluspunten

Prima geholpen door de heren van Xclusive parking op 24-09. Bedankt voor de moeite en voor het feit dat we op zowel de heen- als de terugreis geen seconde hebben hoeven wachten. Wij zullen deze dienst zeker aanraden bij bekenden!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Een aanrader! Netjes op tijd. Zeer net personeel. Eerder bij anderen geparkeerd en moesten toen minimaal half uur wachten. Onze dank voor de goede service.

Vooral zo doorgaan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Houden zich aan de gemaakte afspraken, telefonisch snel en correct te woord gestaan. Nette parkeerlocatie.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Medewerkers staan je netjes te woord en zij net gekleed. Goed bereikbaar via telefoon. Zijn tijdig aanwezig. Zal zeker opnieuw gebruik maken van dit bedrijf.

Het ophalen van vergeten spullen op hoofdkantoor tijdens wegbrengen dan wel ophalen van klanten komt wat knullig over. Zorg dat je je zaken tijdig voor elkaar hebt. Zorg dat je bedrijf op de Aalsmeerderweg goede zichtbaar is voor de klanten. De gesloten slachtboom was een verrassing. Vermeld hierover iets in je instructies.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Very good service. Very good attitude. Very happy, will use them again.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima ervaring met dit bedrijf. Volgens afspraak auto kunnen parkeren en op afgesproken tijdstip weggebracht en weer opgehaald. Zeer punctioneel en netjes in de omgang. Zeker aan te bevelen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

goede en zeer correcte service werden om 4 uur s'nachts opgehaald o het afgesproken adres en keurig op tijd op Schiphol afgezet ook het terug halen was prima geregeld telefoonische prima bereikbaar geregeld zoals afgesproken

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Prima (snelle) service! Heldere communicatie (telefonisch ook goed bereikbaar). We kwamen een dag later terug op Schiphol dan gepland. Dit was geen enkel probleem. De auto stond overdekt geparkeerd. Prima locatie. Kortom; zeker aan te raden.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Afspraak is afspraak .

Geen, houd dit vast.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles verliep prima, aardig personeel, goede bereikbaarheid. Telefoon werd altijd opgenomen en we werden prima geholpen. Auto staat overdekt in loods.

Niet

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede service. Auto staat overdekt geparkeerd. Aardig personeel. Geen wachttijd bij ophalen vanaf Schiphol.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Ik was 15 min later, desondanks werd ik netjes opgewacht. Het personeel was erg netjes en zag er verzorgd uit. Ook werd alles nog en keer met mij nagelopen en kon ik met een gerust gevoel op reis.

Een 8, omdat het hier en daar wel wat soepeler kan gaan.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Super service! Echt een aanrader!

Tip: Vooral zo doorgaan!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en vakkundig. Zeer correct personeel. Werd op de vertrekdatum gebeld over planning en voortgang aankomst Schiphol. Bij aankomst stond de auto binnen 5 minuten op afgesproken punt. Personeel neemt alle tijd. Na eerdere ervaringen met andere aanbieders, kan ik niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben met de service.

Geen verbeterpunten