Pluspunten

Alles helemaal top!

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

na het reserveren ontving ik geen bevestiging via e-mail. Ik heb meteen telefoonisch contact opgenomen met Xclusive Parking en ik moet zeggen dat ik uitstekend ben geholpen door de medewerkers! Zeer vriendelijk en heel geduldig!

Ga vooral zo door! Deze kleine systeemfouten maakt elke onderneming mee, maar niet iedereen blijft zo vriendelijk tegen klanten!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heerlijk op tijd en op de terugweg ook geen seconden gewachten! Zo moet het dus! Strijkservice gekozen en dit is wat ik vaker ga doen.

Momenteel nog niks

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

zeer vriendelijk en goed geholpen. hele goede service en snelle service

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Service is uitmuntend, ik heb mijn kleren laten strijken en het is netjes weer achtergelaten in mijn auto. Prijs is goed en overal ben ik zeer tevreden. De vriendelijkheid en de aandacht die ik kreeg is gewaardeerd! De klant is koning en dat gevoel kreeg ik ook daadwerkelijk!

Ze hadden niet genoeg wisselgeld (kleingeld) mee, maar ik kreeg het verschil op de terug wel weer mee. Buiten dit om niks te klagen!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles was top!!! Op tijd weggebracht naar Schiphol en bij terugkomst konden wij direct in de shuttle stappen en waren binnen enkele minuten bij onze auto. Een aanrader.

Vooral zo doorgaan.

Pluspunten

Vertrouwbaar zeer vriendelijk

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Service is uitmuntend, vooral de lunchbox was ideaal i.v.m late vlucht. Auto is netjes gewassen en afgeleverd. Shuttle service was ideaal!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle service, duidelijke communicatie en gemak

Geen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Alles perfect geregeld tot in de puntjes. Hier kun je gerust je auto aan toevertrouwen. Bedankt!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Heel professioneel! De service is top!

Kruisweg 365 1437CG Rozenburg (nh) schiphol

+ 31 (0 )20 20 65 180