Quick delivery but I don’t like the tea

I ordered Earl Grey and Orange Nightfall (decaf Earl Grey mix). The bergamot oil in Earl Grey is too much that it gives you a synthetic feeling. And, you can only taste orange in Orange Nightfall, no other aromas are distinguishable. Tea Bar seems good though. Good information about the tea and quick delivery.

Altijd lekkere thee en goede kwaliteit

Ik was al vaste klant in de winkel. Er zijn alleen 2 dingen jammer; 1 je kunt niet meer zelf ruiken aan de thee om nieuwe smaakjes te ontdekken. Natuurlijk krijg je test zakjes maar dat is niet hetzelfde. 2 jammer dat de bezorg kosten boven een X bedrag niet meer gratis zijn. Verder ben ik heel tevreden en vul ik mijn thee-barretje thuis regelmatig aan.

Snelle en goede kwaliteit

Tot de volgende keer

Heerlijke thee met een volle smaak!

Dit is thee zoals thee behoort te zijn: heerlijk en met een volle, natuurlijke smaak!

Van al die soorten thee ga ik heel lang genieten

Voorgaande jaren kocht ik thee in de winkel. Nu werd een mooie doos thuis bezorgd. Heel fijn

Vlot, duidelijke website

Goede product informatie en bij bestelling prima communicatie.

Nieuwe verpakkingen slecht

De nieuwe verpakkingen (groen witte plattere zakken) hadden een plakkende laag aan de binnenkant (over het gehele oppervlakte) waardoor er heel veel theeblaadjes aan bleven plakken. Daarnaast maak ik me zorgen dat die plaklaag ook een vervelende smaak of slechte stoffen afgeven aan de thee.

Beste Denise, Het spijt ons dat je je zorgen maakt over het nieuwe zakje. Deze bevat echter geen plastic en is gemaakt van heel stevig FSC papier. Hier lees je meer over de totstandkoming van de verpakking. Ik hoop dat dit meer duidelijkheid geeft: https://www.biojournaal.nl/article/9336719/tea-bar-en-convex-europe-vinden-elkaar-in-plasticvrije-earthpouch/ Met vriendelijke groet, Sara- Tea Bar

Bij de omschrijving van de thee loopt het water al in mijn mond, dan is het heerlijk om te weten, dat na het bestellen de thee supersnel verzonden wordt! Altijd een klein feestje als het bezorgd wordt! Daarna heerlijk genieten! En zo duurzaam en verantwoord verpakt, dat ik me niet schuldig voel, dat ik de thee niet lokaal gekocht heb.

Heerlijk

Alle smaken goed bevallen zeker notendroom

Veel keuze, snelle verzending, goed verpakt en heerlijke thee.

vlotte levering, veel keuze

Vlotte levering, veel keuze. Vroeger waren de zakjes makkelijker hersluitbaar, jammer dat dat nu niet meer is.

Supersnelle levering.

Een theefilter gekocht vrij laat op de avond en tot mijn verbazing had ik het de volgende dag al in huis.

Snelle verzending, goede thee

Leuk dat er een proefzakje bij de bestelling zit, jammer dat dit een theesoert betreft waarvan ik in dezelfde zending 250 gram heb besteld. Graag de volgende keer een andere proefzakje.

Super snelle en correcte levering. En het beste van al; super lekkere thee!

Ik heb prima ervaringen.

Ik ben al langere klant bij Tea Bar en vind steeds de service en afleveringen prima, Ik hoop lang klant te kunne blijven, een aanrader.

Ik was al een tijdje op zoek naar een goeie jasmijn parels. Onze toko verkoopt het (nog) niet. Fijn dat het online kan. Mooie website, veel keuze en ook leuk om ze als cadeau te geven.

Perfecte kwaliteit en smaak

Al allerlei online theeshops geprobeerd, maar ik kom steeds terug bij de verrassende producten van Teabar.

Heerlijke thee, snel geleverd

Snelle verzending, goed verpakt en heerlijke thee (Amsterdam blend)

Van het moment van bestellen tot het moment waarop je producten worden geleverd, gaat het allemaal super geweldig. Foto's zijn mooi, bestellen is gemakkelijk en je wordt gedurende het verzenden van je producten keurig op de hoogte gehouden.

Razendsnel verzonden

Besteld in de avond en volgende ochtend al op de mat. Goed verpakt en leuke sample erbij. Top!

Heerlijke thee en vlot bezorgd

Prima thee met Bergamot olie in plaats van "Bergamot aroma". Ook goed om te vermelden is dat alle verpakkingsmaterialen te recyclen.

Super !

Snelle levering, goed verpakt en uiteraard heerlijke thee!!

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Geen klachten. Lekkere thee en prima met leveren

prima maar

heel prettig, mooie keuzes, snel levering en makkelijk met betalen. Maar...toenik voor het eerst bij Tea bar bestelde ontdekte ik dat er nog niet zoveel biologische theesoorten waren. Toen ik daar wat over schreef werd me beloofd dat men bezig was zoveel mogelijk biologische thee te gaan bieden maar dat zie ik nog niet zo erg....

Okay

Ik ben erg blij dat de thee nu verpakt is in papieren zakken en niet meer in papieren zakken met een plastic ruit… hier heb ik steeds voor gepleit! Ik neem aan dat het piepschuim in de doos waarin de thee verpakt was, ook van recyclebaar materiaal is. Graag over het laatste ook duidelijkheid.

Beste Huub, Goed te horen dat je blij bent met onze nieuwe duurzame verpakkingen. De opvulkorrels zijn gemaakt van zetmeel. De korrels zijn wateroplosbaar en mogen bij het GFT. Met vriendelijke groet, Sara- Tea Bar