Ik heb altijd hele goede ervaringen met de bestelling bij de Teabar.

ruime keuze, goede producten, juiste levering.

Weer zeer tevreden. Donderdag besteld en vrijdag al in huis.

Prima thee en snel geleverd.

Was vroeger al klant in de Haarlemmerstraat en vind dat de service hetzelfde is gebleven

Goede service, heerlijke thee!

Nergens zulke lekkere thee heb ik tot nu toe nog nergens kunnen vinden. En de service is uitstekend, fijn contact, snelle reactie, perfect. Zeer tevreden.

Ruime keuze, snelle en correcte levering

Duidelijke website, ruime keuze

Lekkere thee en snelle levering

Heel goed, lekkere thee en goede snelle levering

Super lekkere thee

Ik bestelde mijn thee altijd elders waar ik veel meer betaalde voor precies dezelfde thee. De Doe chill smaakt erg lekker, ik kreeg een gratis proefzakje bij mijn bestelling en heb alles snel ontvangen.

Xxxxxxxx xxxxxxxx

Snelle levering, netjes ingepakt, leuk dat er proefjes bij zitten

Snelle levering, netjes ingepakt, leuk dat er proefjes bij zitten

Lekkere thee

Bestelling gedaan met losse thee, een zeefje en een tweetal combidozen. Helaas is 1 van de dozen bij levering beschadigd, maar de thee doet het nog ;-) Al een aantal van de theesmaken geproefd en tot nu toe zijn ze allemaal lekker!

Heerlijk

Heerlijke thee.

fijn bedrijf!

Omdat mijn leverancier niet meer beviel ben ik op zoek gegaan naar iemand anders. Al jaren heb ik erg mooie biologische thee en die komt van kleine plantages waar inwoners de eigenaar zijn de leiding hebben over het hele proces. In tembaar heb ik een mooie vervanger gevonden! fijne producten, snel geleverd en de belofte dat er steeds meer biologische thee op stapel staat. Daarnaast vind ik het kaartje met de graden per theesoort, dat meegestuurd wordt, erg leuk!

Heerlijke thee!

Was nooit zo’n theeliefhebber, maar voor de carpe diem bio mag je mij ‘s nachts wakker maken. Ook de notendroom is heerlijk!

Blij met heerlijke smaakjes thee

Ik heb diverse soorten thee gekocht en ze smaken fantastisch. Hier ben ik heel gelukkig mee. De thee zat netjes ingepakt en ik kreeg er ook nog een profzakje bij, kortom....Ik kan weer een tijdje thee drinken.

Uitstekend!!!

Helemaal top! Super mega lekkere thee, snelle verzending en alvast een staaltje van een andere super lekkere thee!

Goede service!!

Altijd de volgens afspraak keurig bezorgdEn heerlijke thee....

Zeer goed.

Zeer goed en snelle bezorging

Heel veel lekkere theeën.

Veel keus en snelle levering

Gewoon goed!

Vlotte bezorging en product voldoet aan verwachtingen

Webwinkel waar ik een goed gevoel bij krijg

Waar nog wat te halen valt; . Website iets overzichtelijker / moderner . Geen / minder plastic in de verpakkingen

Snelle levering, leuke verpakking en heerlijke thee melanges.

Verkeerd product geleverd - goed en snel opgelost

Wij hebben een aantal lekker thee gekocht en daarbij een theezeef. Per ongeluk is een verkeerd product geleverd. Contact gezocht met de klantenservice, snel reactie en een prima oplossing aangedragen.

Grote sortering

Grote sortering en snel geleverd Ik vind de verzendkosten alleen wat hoog. Ze zijn gratis boven de 30 euro maar dat is voor thee alleen best een hoog bedrag. Ik zal regelmatiger bestellen zonder verzendkosten.

Super lekkere en goede thee!

Ik drink al jaren eigenlijk alleen nog maar thee van de Tea Bar. En dat is niet voor niks. Ze bieden een ruime keuze aan verschillende soorten thee en de thee is bovendien van zeer goede kwaliteit. Voor elk wat wils dus en dat is handig. Verder wordt de thee na bestelling snel bezorgd, vaak heb ik het de dag daarna al in huis (afhankelijk van hoe laat ik bestel) Ik vind het nog steeds jammer dat de fysieke winkel weg is, ik kwam daar graag, maar dit werkt ook prima.