Heerlijke thee

5 verschillende theesoorten gekocht. Pas 2 geproefd (rooibos aardbei/slagroom en icy mojito) en die waren erg lekker. Zat ook een gratis sample bij van walnoot thee. Ook erg lekker. Keurig verpakt. Veel keus.

Genieten!!!!

Ik ben helemaal happy met de heerlijke thee sporten van de teabar

Uitgebreid aanbod van heerlijke theesoorten

Ik ben door Teabar helemaal ‘verslaafd’ geraakt aan heerlijke losse (groene en kruiden-)thee. Voor ieder wat wils. Hartstikke goede service en snelle verzending.

Super snel

Heerlijke keuze aan thee soorten. Snelle levering en je spaart punten. En ik ben ook blij met de proefzakjes, zo kan ik elke keer andere theesoorten proeven. Ben zeer tevreden. Goed gevulde thee zakken ook!

Perfecte producten

Snelle levering, mooi, regelmatig vernieuwend assortiment.

Snelle levering,

De tweede keer dat ik thee bestel. Heerlijke thee. Alleen jammer dat sommige soorten snel niet meer verkrijgbaar waren.er worden dan wel proefpaketjes meegestuurd van de niet meer verkrijgbare thee.

Ziet er goed uit

Mooie theekist met nette bakjes... allemaal verschillende smaakjes erin met onderop een handige beschrijving. Nu alles proeven

Heerlijke thee snel geleverd

Elke thee van de Tea Bar is heerlijk, ik drink eigenlijk geen andere meer omdat ik het verschil dat vaak minder is, proef. Makkelijk om te bestellen en snel bezorgd!

Geweldig snel!!!

In 1 dag de bestelling thuis, prima service en correct bezorgd.....

Al vaker besteld en nooit problemen gehad. Wordt snel geleverd en goed (ecologisch verantwoord) verpakt.

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede kwaliteit en snelle levering

Heerlijke thee

Erg vriendelijk ook en snelle levering

Heerlijk

Snelle levering en heerlijke thee..

Sneller dan verwacht geleverd

Goed vepakt, snel geleverd, lekkere thee, ben heel tevreden?

Top service en super lekkere thees en chai latte. Aanrader!

Super snel

Volgende dag had ik het al thuis en thee is heerlijk!

Supersnelle service en heerlijke thee!

Ik vind Tea Bar een erg leuke webwinkel, heel veel heerlijke soorten thee! De verzending is heel snel, met PostNL en track trace. Ook hebben ze een heel fijn spaarsysteem, elke keer kan ik wat spaarpunten gebruiken en dat scheelt toch weer! Ik blijf hier zeker klant!

Heerlijke thee, veel keuze, snelle levering

Lekkere bijzondere thee

Goede snelle service, bijzondere theemelanges.

Heerlijke thee, snelle bezorging

Heerlijke thee, elke smaak weer!

Wederom snelle levering en heeeeerlijke thee!

Perfect!

Goede snelle service

Lekkere thee snelle levering

Ik heb de Tea Bar ontdekt toen ik logeerde in een hotel in Maastricht, sindsdien bestel ik regelmatig deze lekkere thee : Rooibos Almond Latte heerlijk ! Ook de andere zijn heerlijk bijvoorbeeld: Doe Chill Bio is een heerlijke avond thee.

Lekkere thee en goeie service

Thee word altijd op tijd bezorgd en zelfs met een gratis sample om een nieuwe smaak te proberen. Kwaliteit van de thee is ook goed op orde en ze hebben erg veel opties.

Super lekkere en betaalbare thee. Heerlijk!