geweldige thee in plastic verpakt dat weer in papier zit

voor de zoveelste keer: geweldige thee in plastic verpakt dat weer in papier zit... doe er wat aan!! (of kom eens met een antwoord?) hartelijk dank, H

Beste Huub, Dank voor je recensie! We zijn midden in de ontwikkeling van papieren zakjes, ter vervanging van de huidige verpakking. Deze nieuwe zakken zijn 100% plasticvrij en recyclebaar. Naar verwachting kunnen we ze binnen drie maanden in gebruik nemen, hopelijk houd je het nog even met ons uit :) Met vriendelijke groet, Janneke Tea Bar Webshop

Super snel lekkere thee

Deze keer gekozen voor varianten die ook ijskoud lekker zijn en ook hierin is een grote keuze. Goed verpakt en snel geleverd

Heerlijke thee ik wil geen zakjes meer uit de winkel

Ik heb altijd hele goede ervaringen met de levering van heerlijke thee van de Teabar.

Thee wordt altijd tijdig geleverd. En altijd met een proefzakje, wat er voor heeft gezorgd, dat ik altijd de Rooibos Hammam in huis heb.

Snelle levering, lekkere thee.

Goede ervaring.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering van de thee en de theedoos

Snelle, nette levering en heerlijke thee!

Zeee goed

Ga hier vaker bestellen

Goede bezorging

Op tijd bezorgd en zelfs met een kleine zakje matcha thee erbij!

Lekkere thee en goede service

Leuk assortiment, niet overdreven groot maar wel gevarieerd. Prijs en levering ook prima. Leuk dat je (in ieder geval bij mijn - vrij grote - bestelling) wat proefjes meegestuurd krijgt!

Geweldige keuze, heerlijke thee

Altijd fijn om door de selectie te browsen, wel een uitdaging om keuzes te maken en niet alles in m'n winkelmandje te gooien!

Heerlijke thee snel geleverd

De thee van Teabar is altijd heerlijk, en zo besteld en geleverd!

Snel geleverd en fantastische thee

Ik ben geen hele grote thee drinker maar via mijn dochter drink ik nu ook deze thee. Voor mij geen standaard zakjes thee meer ( bah) Ik vind get heerlijke thee en drink meer dan ik ooit gedaan heb

lekkere thee met aparte smaken

Snel geleverd geen enkel probleem, we hebben wel een klein probleem met de door ons gekochte maatlepel zitten 2 kanten aan, 1 voor een theepot denk ik en de andere kant voor een kop thee. Een kop thee moet 2 gram zijn maar ik als ik dat deze lepel afpas dus 1 x dan heb ik zo weinig thee dat er geen smaak aan zit daarom doe ik er maar meer in, 2 gram is erg moeilijk af te wegen

Prima service, snelle levering en goed verpakt

Voor het eerst besteld bij jullie, de levering was snel en de spullen waren netjes verpakt.

Heerlijke thee

De bezorging was heel netjes en de theeën smaken heerlijk! Ik heb van 2 varianten ijsthee gemaakt met vers fruit, een aanrader!

Uitstekend! Altijd bereid tot iets extra’s. Snel bezorgd en heerlijke thee!

Heerlijke thee! Snel bezorgd. Vriendelijke service!

uitstekend

lekkere smaken en de hennep Slaap thee werkt echt!

Lekkere thee, kwam op tijd binnen, goede flyer met instructies! Als mijn thee (bijna) op is ga ik zeker weer bestellen!

Hele lekkere thee!

Olive's detox bio gekocht en die is heerlijk. Gevraagd om een extra etiket voor op de pot waar ik het in doe en dat zat er bij. Handig!

Goed, zoals altijd!

De thee is zoals altijd superlekker en supervers. Ik kom niet voor niets elke keer weer terug! Ook de bezorging gaat altijd goed, het is er snel en het is zorgvuldig ingepakt.

Heel snel service

Gemakkelijk en duidelijke communicatie

Makkelijk te bestellen , goede afwikkeling.

Zorgvuldig,verpakt, schoon en ook nog met een kleinigheidje!

Zoals boven, snel ontvangen, kortom tevreden.

Goeie service