prima maar

alle verpakkingen zijn zo mooi van papier..echter ik moest de mangolicious per 250gram bestellen en die kwam in een glimmende zwarte...was het plastic? zak.

Snelle service, heerlijke thee!

Ik geniet bij elke kop Avondzon-thee. Net als m’n kinderen, m’n moeder en zus - we zijn er allemaal dol op!

Heerlijke theeën snel bij je thuis!

Veel verschillende thee soorten en opties. Bestelde theeën zijn erg lekker (Merry Marzipan, Superwoman bio en Winterspice) en lagen een dag na bestellen al in de brievenbus. Top dus!

Snel en lekkere thee

De site werkt snel en is overzichtelijk. De dag erna had ik mijn theetjes in huis. Snelle bezorging! Heerlijke thee en goede omschrijving zorgen ervoor dat ik snel weer wat ga bestellen!

Trage levering maar lekkere thee

Super veel keuze en lekkere thee. Vanwege Corona had de bestelling een aantal dagen vertraging. Heel begrijpelijk natuurlijk maar jammer dat dit niet werd gecommuniceerd. Een mailtje of een notificatie op de website zou top geweest zijn. De klantenservice was wel erg vriendelijk!

De lekkerste!

Al een tijd drink ik thee van Tea Bar, de beste! Ik zit nu heerlijk aan mijn Old Dutch Applepie. Heerlijk! Helaas was vorige keer niet al mijn favoriete thee tegelijk voorradig, maar dat komt de volgende bestelling. Helemaal in orde..

Heerlijk thee en snel thuisbezorgd

Ik koop al jaren mijn voorraad thee bij Teabar. Het is een snoepwinkel voor theeliefhebbers. En al vaak heb ik het cadeau gegeven en waren de reacties keer op keer lovend.

Zeer snelle en goede service

Wauw wat en snelle service! De ene dag besteld, de volgende dag al in huis! Alles netjes verpakt en precies zoals gewenst.

Snelle service en lekkere thee

Snel bezorgd door TeaBar. Betaal lekker via ideal, ideaal.

altijd snel, foutloos

snel en foutloos

Goed en snel!

Goede kwaliteit, zowel de thee als de accessoires. Levering was supersnel en de prijzen heel redelijk. Van harte aanbevolen!

De bestelling als altijd netjes op tijd. Is heel netjes verpakt. Ben tevrede. Wel jammer dat er sommige thee soorten er niet meer zijn.

Klantvriendelijk en zeer snelle levering

Ik had per ongeluk de verkeerde thee bezorgd gekregen. Nadat ik had gebeld kreeg ik de volgende dag de bestelde thee alsnog thuisbezorgd.

Topservice

welverdiende 9 op 10!

Heerlijke thee, snel geleverd.

Erg jammer dat de notendroom op was.

Een soort bestelde thee bleek niet op voorraad. De levering zou dus langer duren. Hier werd ik netjes van op de hoogte gesteld; met de keuze te wachten tot het weer geleverd kon worden of mijn geld retour. Het is prettig om dat te horen te krijgen. De theeën zijn erg lekker

Genieten

Heerlijke theesoorten en redelijk snel geleverd

Geweldig en super snelle en nette levering.

Heerlijke thee, met zorg verpakt. Savonds besteld de andere dag in huis. Echt top gewoon! Geweldige service!!! Ga er zeker weer bestellen en raad het iedereen aan.

Wat een service!!!

Super tevreden... amper 2 dagen na onze bestelling stond PostNl al voor de deur! Thx Teabar!

Goede service en kwaliteitsproducten

De bestelling werd netjes verpakt en snel verzonden. De producten zijn zoals altijd van prima kwaliteit.

Super snelle levering

Wat gaat de levering snel , en het smaakt ook nog goed

Mooie snelle levering

Heerlijke thee en snel bezorgd!

Zoals altijd goed!

Was niet op voorraad, kreeg snel een mail dat het er wel weer was. Snel besteld en weer heerlijk genoten van de thee!