Heerlijke thee

Heel veel verschillende en bijzondere theeën. Snelle service en handig dat je het bij de webwinkel op ken halen.

snel geleverd, goede producten

mooie theedoos met theeblikjes en heerlijke theetjes besteld. helemaal blij mee.

Snelle verzending.

Tip: Eventueel kleinere proefpakketten aanbieden? Tip: Met kerst een adventkalender samenstellen (al lang op zoek naar die ene goede thee adventkalender)

Heerlijke thee

Altijd keurig op tijd bezorgd. Bij klacht altijd oplossing gericht Prettig en kundig personeel

Heerlijke thee

Ik wil nooit meer terug naar de gewone theezakjes

Tea Bar heeft al jaren kwalitatieve producten en heerlijke smaken

Tea Bar heeft al jaren kwalitatieve producten en heerlijk thee smaken waarbij je weleens verrast wordt. Jammer dat de winkel is gesloten maar de website is verleidend en duidelijk genoeg om dit gemis op te hangen.

Snelle bezorging

Lekkere thee, mooie bewaardoos en bewaarblikjes voor losse thee. Alles was keurig verpakt en snel bezorgd.

Goede producten

Goede producten, ruime keuze en vriendelijke klantenservice.

Smaak goed

Ik heb mijn eigen bestelling niet kunnen proeven. Het had net voor mijn vertrek geleverd moeten worden maar kwam pas na mijn vertrek naar mijn werk in het buitenland. Waarschijnlijk hebben de feestdagen de twee werkdagen levertijd beinvloed. Ik had bij mijn dochter een smaakje geproefd dat ik lekker vond maar ik kon dat helaas niet vinden op website. Die is niet echt gebruikersvriendelijk.

Dit was mijn eerste bestelling, en de 2e bestelling is inmiddels onderweg. Wat een leuke site is dit! En zoveel theesoorten om uit te kiezen, helemaal super!

Super fijne kruidentheetjes!

Deze dry-january maand is theemaand. Aangezien ik geen groot fan ben van zwarte en groene thee, en mijn voorraad kruidenthee wilde uitbreiden, ben ik terecht gekomen bij Tea Bar. Alle bestelde thee zijn heerlijk en geven mij een fijne afwisseling.

ruime keuze, snelle levering

Ik bestel ongeveer 1 keer per jaar een voorraad thee. Vroeger in de winkel, nu online. Ik vind het jammer dat je niet meer zelf kan ruiken, maar de omschrijvingen zijn goed en duidelijk. De levering was snel.

Heel fijn

Al jaren vaste klant. Goede informatie, goede afhandeling van bestellingen. Heerlijke thee. Aandachtspuntje, stickers maken voor her gebruik.?

Gewoon goed

Snelle service en goed contact bij vragen

Geweldig super snelle bezorging!

Een tip, graag ook kleinere zakjes aanbieden om te kopen van 20/25 gram om te proberen. Een zak van 100 gram is dan veels te veel en zonde als het toch je smaak niet blijkt te zijn.

Heerlijke thee

Ik heb nu verschillende soorten thee in huis van de teabar en allemaal zijn ze heerlijk!

Ruime keuze aan héérlijke theesoorten

Heerlijke theesoorten en snel geleverd!

Super lekkere thee. Snelle bezorging

Voor de tweede keer besteld. En thee is heerlijk. Veel keus en alles is lekker tot nu toe!

Lekkere smaken losse thee

De smaken zijn.erg lekker! Snelle levering en ook zit er elke keer een proef pakketje bij. Erg attent!

Heerlijke thee!!!

Was moeilijk om te kiezen zoveel smaken maar het is gelukt om thee te kiezen😉 Fijne website en gemakkelijk om te bestellen.

Lekkere thee, maar duur

Ik had voor 40 euro aan thee besteld. Drie dagen later kreeg ik netjes een pakje binnen, met hierin de zakjes. Een aantal thee's zijn superlekker, andere wat minder. Ik vind de beleving alleen zo laag. Vrij saaie verpakkingen, geen proefzakjes van andere thee-soorten erbij zoals ik hoopte. Eigenlijk alsof je thee bij een chique winkel koopt, maar dan voor dezelfde prijs geen beleving erbij.

Snel binnen

Mijn pakketje kwam snel binnen en kreeg een thee test zakje van dutch apple pie er bij.

Prima shop

Alles vlot bezorgd

Fijne site, top thee, goede service

Snelle levering, goede service

Bij vragen werd snel gereageerd, heerlijk assortiment!