Snelle levering en heel lekkere thee

Ik wilde graag zoveel mogelijk nieuwe smaken van losse thee uitproberen en heb daarom het proefpakket met 10 soorten gekocht. Daarnaast kocht ik ook nog een pakketje met 2x pu erh thee, pepermunt thee en verveine. Tot nu toe heb ik er nog geen gehad die niet lekker is en ben nu bij smaak 4. Ook kreeg ik nog een gratis sample, die was echter voor een smaak die ook in het pakket zit. En toch, het is het gebaar. Ik ben tevreden en geniet elke dag van die lekkere thee.

Lekkere thee, goed geprijsd, vandaag besteld , morgen bezorgd!

Super service!

Er was iets mis gegaan met de betaling. Na contact via Whatsapp was het binnen 24 uur geregeld en kon ik van mijn thee genieten.

De bestelling werd correct en snel geleverd.

Super lekkere thee en goeie service

Echt een aanrader ruime soort aan thee en een goeie service

Snel en voordelig

Sneller dan verwacht, keurig verpakt, mooi geprijsd.

Heerlijk om online eenvoudig je favoriete thee te kunnen bestellen of nieuwe te ontdekken. Snelle levering

Snelle levering - prima!

Aan te raden, leuke winkel en de thee is lekker. :-)

Heerlijk!

Top thee!

Heerlijke thee en snelle levering

De thee is heerlijk. Ondanks de drukte bij de bezorgdiensten is het snel geleverd.

Fijne website, snelle levering

Ik heb 3 losse theetjes besteld en inmiddels alledrie geproefd. Heel lekker! En precies wat ik had verwacht.

Heel tevreden

Snel geleverd, producten ruiken en smaken heel lekker en zelfs nog een lekkere sample van een thee ontvangen! Ik ben tevreden.

Snelle service lekker thee

Heerlijke thee. Beetje zoeken naar de juiste verhouding.

Super snel, veel variatie en goede qualiteit

Savonds laat besteld, volgende dag al in huis. Duidelijke beschrijving van de theetjes. Heb veel verschillende thee besteld om te proberen. 100 gr is daarvoor ruim voldoende.

Heerlijke thee

Heerlijke thee en snelle levering. Aanrader!

Snelle levering. Erg tevreden over de producten!

Heerlijke verschillende soorten losse thee en handige accessoires. Snelle levering.

Verrassende smaken thee met gemak besteld

Ik was best wel benieuwd naar de thee smaken dat Tea Bar te bieden had, dus ik heb een aantal varianten van 100 gram besteld. Mijn bestelling is mooi op tijd aangekomen. De verpakkingen van de thee zijn gemakkelijk te openen en te sluiten. Ook is het fijn dat er instructies op staan; op welke temperatuur je water bij moet voegen en voor hoelang. Over het algemeen ben ik erg tevreden en zal zeker opnieuw bestellen.

Te duur voor de kwaliteit

De thee lijkt op internet grover dan in werkelijkheid. Ik kocht het voor de theezeef die enkel grove thee kan hebben. Van de 6 zakjes kan ik er maar 2 gebruiken. Erg duur en de smaken zijn niet echt lekker. In eentje zitten zelfs gekarameliseerde amandelen, onnodig in thee.

Goede service, lekkere producten

Ik heb hier nu 2 keer besteld en ben erg tevreden de thee is van goede kwaliteit en de services is echt top!! Ben verliefd op de skinny nut thee maar vind de bosvruchten, brandnetel, skinny lemon, Rosa guarana, hibiscus, sweetdreams en White delight ook echt lekker.. al met al erg tevreden, dankjewel tea bar

Heerlijke thee

Heerlijke thee & snel geleverd. Enige kleine puntje van aandacht is dat er een sample van een aangekochte thee bij zat. Had fijner geweest om er een andere smaak om te proberen bij te krijgen.

Hele goede service

Snelle service, heerlijke thee.

De lekkerste thee

De bij mij bekende thee bevalt nog steeds heel goed, ik vind het lastig en duur om een nieuwe thee uit te proberen. Want als de thee niet bevalt blijf je met een duur zakje zitten. Zijn er winkels die jullie product verkopen en waar ik fysiek kan shoppen.(na de Lock down helaas)

Heerlijk

Eigenlijk mijn eerste ervaring met losse thee , ben toch wat meer aan het nadenken geslagen over verse producten, minder toevoegingen erc. Heerlijke thee, smaak en geur zijn fantastisch...ik ben fan!

Prima zoals altijd

Thee drinken wordt iets speciaals zo!