Altijd netjes en op tijd

Had een vraagje over chocolademelk en werd direct op gereageerd met een duidelijk antwoord. Pakketje werd goed verzorgd en bezorgd

Heerlijke thee!

Veel keuzen, snel bezorgd en lekkere thee!

De levering was super snel en de thee gied verpakt. Leuk ook een kleine sampel van een andere smaak erbij.

Heerlijke thee, vlot geleverd

Heerlijke thee! Lang geleden ontdekt in toen nog een fysieke winkel, nu herontdekt online. Heel fijn dat niet overal zoethout is toegevoegd aan de theemixen. De webwinkel liep niet helemaal soepel op tablet/telefoon, het is even uitvogelen waar je op moet klikken om het product in detail te bekijken. Verder schappelijke verzendkosten en vlotte service. Leuk ook het spaarsysteem, dat stimuleert tot meer en vaker bestellen!

Erg tevreden!

Snelle levering en heerlijk thee

Super goede en snelle service

Heerlijke thee snel geleverd

Snelle levering . Old Dutch Applepie en Avondzon zijn een aanrader!

Snelle service en de thee is heerlijk!

Geen levering, geen bericht, goed opgelost

Na mijn bestelling hoorde ik een week lang niets. Nadat ik zelf ging bellen is er gekeken naar mijn bestelling. Kennelijk was het niet op voorraad. Ik zag zojuist dat een nieuwe zending met kleinere containers als alternatief is verstuurd. Goede oplossing, jammer dat TB zelf niet zag dat ze niet geleverd hadden.

Snel, goed verpakt en met een proef thee

Snelle mail en levering. Goed verpakt en met als verrassing een proef thee

Zoals altijd top!

Alles netjes verpakt en heel vlot ontvangen. Ik kan voorlopig weer genieten van heerlijke thee momenten met mijn favorieten en nieuwe samples uitproberen.

geweldig

weer een lekkere thee gekocht waar we allebei van genieten

Fijn heerlijke thee

Smaakvol

De lekkerste thee

Besteld, snel bezorgd en verschillende andere zaken geprobeerd maar de Tea Bar heeft de lekkerste thee

Genoeg keuze, gemakkelijke site en snelle levering.

Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Goede thee! ik kom zeker terug om weer te bestellen.

Snelle levering en goede smaakomschrijving

Perfecte tea, fijn aankopen in de webshop en service

Tea Bar geeft een groot assortiment en een goede kwaliteit thee. De verzending gaat snel. De klantvriendelijkheid en service zijn groot.

Lekkere thee, snel bezorgd!

Weer heerlijke thee ontvangen en snel bezorgd!

Lekkere thee, goede service, snelle levering

Echt lekkere thee, veel keus. Ik ben groot fan!

Snel in huis, heerlijke thee!

De volgende dag al in huis. Heel lekkere thee, echt genietmomentjes.

De soorten thee die ik besteld heb werden snel geleverd. De nieuwe verpakking kan bij het oud papier, wat ik erg fijn vind. Nadeel is dat hij niet afgesloten kan worden, eenmaal geopend. Ik heb geen mogelijkheid om 100 gram tegelijk in een blikje of zo te doen en houdt dus altijd wat thee over die in de verpakking moet blijven. Vroeger kon je de verpakking afsluiten en netjes opbergen in een mandje in de la. Nu blijft het open staan waardoor de thee eerder oud wordt en eerder uit de verpakking valt. Ik moet het nu rechtop bewaren, maar daar heb ik geen ruimte voor. Ik hoop dat jullie daar een oplossing voor verzinnen.

Heerlijke thee

Ik bestel hier altijd mijn thee. Super fijn dat ze nu ook duurzaam verpakken!!

Alles Ok

Ik bestel regelmatig mijn thee hier en elke bestelling verloopt tot nu toe helemaal goed.

Wonderful Tea

Second time ordering tea, very pleased with the quality and fast service!