Alles is goed van de Tea Bar!

De theeën smaken prima, of ik nu zwarte, witte, dan wel rooibos koop. Waar ik erg blij over ben, is het feit dat er ook over de verpakking is nagedacht: milieu-en ecovriendelijk. Dat lijkt misschien iets kleins, maar zeker heel belangrijk. Geen plastic. Ook daarom ben ik gek op de Tea Bar!

De bezorging van mijn theepakket is een hel

De thee is heerlijk iedere dag drink ik het met genot . Maar de bezorging van DHL is asociaal. Aangezien mijn theepakket iedere keer weer wordt mee genomen onder de mom van niet thuis. Gaat deze vogel niet meer op want ik maak ze de deur open via de intercom. Kunnen jullie het niet via de post.nl doen dat is een bedrijf met service voor de klant . Want deze stres wil ik niet meer..

Beste E e g Burhenne, Wat vervelend om te horen dat de levering met DHL niet volgens wens is gegaan. Wilt u ons een mail sturen zodat wij dit kunnen onderzoeken voor u. Wij horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar.

super

leuke dingen

heel goed

Snelle levering, goed verpakt en goede informatie.

Gemakkelijk bestellen, snel geleverd

Lekkere thee uitzoeken, Steeds een feestje als de bestelling binnen komt

Overzichtelijk, gemakkelijk, snel en lekker.

Betaalbaar ook.

Heerlijke thee.

Eigenlijk alle thee van Tea bar zíjn erg goed. Wij en veel met ons vinden de theetjes hier bij Tea bar het lekkerste. Iedereen die hier de theetjes proeft is om en gaan ook de thee hier bestellen! Ook de levering is altijd erg snel en goed verpakt! Voor kadootjes of kado bon kan je hier óók terecht. Een echte aanrader!

Heerlijke, verrassende thee melanges!

Teabar heeft heerlijke, verrassende thee melanges, handige accessoires en goede adviezen, voor een optimale thee beleving. Snel geleverd en goede duidelijke communicatie hierover.

Precies wat ik verwachtte en de thee is weer lekker!

Heerlijke thee, snelle levering

Ik heb altijd eigenlijk alleen maar lekkere thee gekocht bij de Teabar. De website geeft genoeg informatie om in te kunnen schatten wat de smaak ongeveer zal zijn. De thee is goed verpakt en er staat een zetadvies op de sticker op de verpakking. De levering was ontzettend snel (volgende dag al in huis), echt een aanrader dus.

Super nice tea! & Delivery was very quick

Will order more for sure

Goede levering

De papieren zakjes zijn minder goed af te sluiten dan de oude zakjes met een binder. Verder helemaal tevreden over de levering. Tea Bar heeft geweldige keuze in verschillende thee, allemaal zeer lekker!!

Helemaal blij

Goede service, goede kwaliteit, veel keuze en smakelijke samenstellingen

Heerlijke thee

Al jaren onze favoriete thee, lekkere doordrinker op elk uur van de dag!

De bestelling was op tijd. Fijn dat de rest van de inhoud van de doos biologisch afbreekbaar is.

Heerlijke thee

Snelle en goede service

Netjes verpakt, snelle levering en heerlijke producten

Leuk assortiment, snelle levering, netjes verpakt en heerlijke producten

Lekkere thee

Ik ben erg tevreden met de thee vind het echt erg lekker daarom 5 sterren. Alleen wort het jammergenoeg door DHL bezorgd en dat vind ik jammer want ze gaan erg slecht met mijn pakket om wordt beschadigd bezorgd of bellen aan en via de camera niemand te zien staat opeens mijn pakket voor de deur iedereen had het kunnen mee nemen dus voor DHL een minpunt.

Fijne shop voor lekkere thee

Goed assortiment en snel geleverd

Snelle service en heerlijke thee!

Probeer de Notendromen, de bosvruchten en de chai. Echte aanraders!

De lekkerste thee!

De smaken zijn lekker! Genieten!

Super tea web shop

Ben hier toevallig terecht gekomen en een paar soorten thee besteld. Volgende dag al geleverd, keurig verpakt en de thee is echt van top kwaliteit. Ik ben fan !

Oké

Goede en snelle service

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis! Het was heel netjes verpakt en kreeg er ook nog een gratis zakje losse thee bij. Ik bestel vanaf nu vaker!

Heerlijke theetjes, veel variatie en keurige, snelle levering.

Al jaren favoriete webshop. Ook leuke cadeautjes verkrijgbaar.