Nooit gelevert

Had en bestelling geplaatst is werd blijkbar van post nl ergens anders gelevert , nooit iets terug gehoord op me mails

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Angelo, Hartelijk dank voor je recensie. We zijn inderdaad op de hoogte van je pakketje dat niet is geleverd op het juiste adres. Zoals via de mail met je is gecommuniceerd, staat hier momenteel een navraag voor uit bij de chauffeur van PostNL. Deze navraag kan enkele werkdagen duren en omdat het Pinksterweekend er tussen zit, kan het zijn dat dit langer duurt dan normaal. Indien het pakket niet getraceerd kan worden, komen wij zoals gezegd met een passende oplossing. We vinden het jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service, en zullen contact met je opnemen over verdere de afhandeling van je bestelling! Met vriendelijke groet. Janneke Tea Bar Webshop

Altijd een heerlijk pakketje

Heb nu een paar keer voor mijzelf iets besteld bij Tea bar, maar geef het ook graag cadeau. Altijd een heerlijk ruim assortiment en ben dan ook blij dat ze pakketten hebben om uit te kiezen. Snelle en nette service/levering zorgt ervoor dat ik het vrienden en familie ook aanraad!

Snel geleverd, fijne producten

Erg fijn duidelijke site snelle levering beetje duur maar de thee is erg lekker

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, snelle bezorging.

Groot assortiment

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede producten en snelle levering.

Groot assortiment en heerlijke diverse theesoorten. Bestellingen worden goed verpakt en snel geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service en uiteraard prima thee

Thee wordt binnen 48 uur geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke thee en veel keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, overzichtelijk, eenvoudig en vooral heerlijke thee!

Alles werkt snel en goed. Het enige dat ik jammer vind is dat op het pakje thee zelf niet meer staat welk effect de thee heeft. Soms zegt de naam het, maar soms ook niet! Verder heerlijke thee natuurlijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wilde graag eens wat Chai proberen en heb een probeerpakket van David Rio besteld. Site is overzichtelijk en had het de volgende dag in huis

Lekkere thee

Goede producten! Vlekkeloze leveringen

Gewoon alles positief

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Veel keus en goede kwaliteit thee, gratis proefzakje erg leuk.

Eerste keer bestelling geplaatst, andere dag al in huis. Goed verpakt, de thee is erg lekker en van goede kwaliteit. Ook het gratis bijgeleverde proefzakje weet ik zeer te waarderen.De uitleg betreft gebruik en de verschillende smaken is ook duidelijk. Ik ga hier zeker vaker een bestelling plaatsen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke thee, snel en goed geleverd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima levering en goede prijs!

Heerlijke thee en mooie producten voor een goede prijs. Ik ven tevreden. Ook de levering was snel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke thee en snelle service

Ruime keuze aan thee en gratis thuisbezorgd bedrag is te doen, zeker als je voor een lange tijd bestelt

Fantatische service, goede producten

Perfect!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel, correct, en een geweldig assortiment

Ik bestel gemiddeld eens per twee maanden diverse theeën, altijd snelle afhandeling en uitstekende service. De producten zijn goed ingepakt, de samples zijn altijd goed gekozen. Het assortiment is indrukwekkend en van goede kwaliteit.

Snelle goede service

Altijd heerlijke thee en een leuk inspiratie zakje met een nieuwe smaak. De bestelling wordt netjes afgehandeld en komt snel binnen!

Heerlijke thee, snelle levering

Alles perfect

Heerlijke thee

Heerlijke thee maar daarnaast ook een fantastische service!

Fantastisch!

Jullie thee is geweldig! Super snelle levering, groot aanbod aan keuze! Ik blijf zeker bestellen!

GOEDE SERVICE!!!!

heerlijke website goed overzichtelijk en snelle reactie na een vraag!!!! En niet te vergeten heerlijke thee🙏😋

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Very fast and smooth service!

We often order for our company! The price/quality is very good and we receive the tea in less than 24 h.

Geweldig bedrijf

Snel en altijd hoge kwaliteit. Goede en overzichtelijke website. Uitgebreid assortiment. Leuke aanbiedingen.

Excellent

De levering was top. Heb het product alleen cadeau gegeven, dus kan niet aangeven hoe het product zelf is.

Over Tea Bar

Filter op Taal