Super originele, lekkere en gezonde thee

Goede service en kwaliteit!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke thee en een snelle levering

Teabar heeft heerlijke thee en altijd een snelle levering vandaag besteld is morgen je bestelling ontvangen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super heerlijke losse thee, kan bijna niet meer zonder!

De prima service bij het bestellen maakt het gemis van de verdwenen winkel bijna goed. Alleen het ‘proef snuiven’ ontbreekt nog, maar dat kun je oplossen door kleine proefzakjes te bestellen. Mangolicious en Hello Sunshine (vroeger ‘Ochtendzon’) zijn al vanaf het begin mijn favorieten. Fijne vertrouwde geuren en smaken die nooit teleurstellen, eerder geruststellen. Notendroom is er ook zo een. Top!

een 10

hel3maal niets op aan te merken

Snelle levering en lekkere thee

Snelle levering en lekkere thee

• Zou u ons aanbevelen? Ja

ruime keuze snelle levering. Goed verzorgd

Lekkere thee. Snelle bezorging. Goede service

Zie hierboven

Snelle verzending!

Ik heb in het verleden al vaker besteld bij Teabar dus ik wist dat ze heel goede producten hadden. Op het moment dat ik mijn bestelling plaatste was ik net te laat voor verzending op dezelfde dag. Tot mijn verbazing kreeg ik niet veel later een mailtje dat mijn bestelling toch al verzonden was. Ik kon mijn bestelling liefst zo snel mogelijk gebruiken ivm cadeautjes en ik had het dus alsnog de volgende dag al in huis. Super!

Prettig

Veel keus aan producten met kwaliteit. Snelle levering.

Goede thee voor een goede prijs

Goede thee voor een goede prijs

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goede en snelle levering! Ze biede de lekkerste thee aan

Betrouwbaar

Heerlijke thee en veel keuze.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, op tijd geleverd

De thee zakken zijn goed verpakt aangekomen, ik heb er al enkele van gebruikt. De thee soorten smaken heel goed. Heerlijk om op deze natuurlijke manier thee te drinken!

Zoals het voorbeeld al zegt: goede service en vriendelijke mensen

Zoals het voorbeeld al zegt: goede service en vriendelijke mensen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ruim assortiment, goede kwaliteit, snelle service.

Perfect service

Well build website, and convenient way of ordering. Delivery was carried out on time with all articles in. Very happy. I have promoted your shop several times to others.

Top thee

Ik had de groen thee met zoete amandel bestelt om te proberen. Echt heerlijk!! Ik ben niet een super thee drinker, meestal meer van de koffie, maar deze thee is echt wat mij betreft een aanrader. Snel bezorgd ook en goed verpakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede, snelle service en natuurlijk ook heerlijke thee!

Zeer snelle reactie op mijn bericht i.v.m. het ontbreken van een theesoort in mijn bestelling. Super snel opgelost!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Heerlijke verse thee, snelle levering

Goed verpakt, snel geleverd. Heerlijke verse thee aan de inhoud te zien. Heb 2 smaken geprobeerd; mangolicious en Japanse Kers; alleen de geur is al genieten; beide thee's zijn echt heerlijk, zoals ik had gehoopt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Lekkere thee en goede communicatie

Ernstig lekkere thee en hoewel er iets mis ging met mijn bestelling, was dit snel opgelost. Ik ga hier zeker vaker bestellen.

Heerlijk veel keus

Goede snelle afhandeling

Al jaren vaste klant

Goede service, snel geleverd en de lekkerste thee!

Nooit gelevert

Had en bestelling geplaatst is werd blijkbar van post nl ergens anders gelevert , nooit iets terug gehoord op me mails

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Angelo, Hartelijk dank voor je recensie. We zijn inderdaad op de hoogte van je pakketje dat niet is geleverd op het juiste adres. Zoals via de mail met je is gecommuniceerd, staat hier momenteel een navraag voor uit bij de chauffeur van PostNL. Deze navraag kan enkele werkdagen duren en omdat het Pinksterweekend er tussen zit, kan het zijn dat dit langer duurt dan normaal. Indien het pakket niet getraceerd kan worden, komen wij zoals gezegd met een passende oplossing. We vinden het jammer om te horen dat je ontevreden bent over onze service, en zullen contact met je opnemen over verdere de afhandeling van je bestelling! Met vriendelijke groet. Janneke Tea Bar Webshop

Echt de allerlekkerste thee!

Snelle levering en een goed assortiment.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Altijd lekker en snelle levering

Per toeval ontdekt (tegels 😉) Sinds vorig jaar fan van de tea bar Altijd lekkere thee Mooie website lekker overzichtelijk Snelle levering Kortom een 10 !!

Over Tea Bar

Filter op Taal