Heerlijke thee

Snelle levering, en heerlijke thee

Hele goede service en heerlijke thee!

Alle thee is even lekker! Pakketje was snel bezorgd.

lekkere thee

duidelijk wanneer het bezorgd wordt en goed verpakt met milieuvriendelijke opvulling. Het is fijn dat het afbreekbaar spul is.

Heerlijke thee

Groot assortiment, geweldige smaken!

Theetastisch!

Echt super! Snel besteld, nog sneller binnen. Echt superlekkere thee. Ik heb zelfs een gratis sample gekregen, en hij is nog vet lekker ook. Heel mooi verpakt. Ik ga zeker vaker bestellen.

Top shop

Snelle levering, ik had een proefpakket besteld en ze zijn allemaal super lekker. Goed verpakt in afsluitbare zakjes.

Het product is prima, de verpakking idioot

Kwaliteit van de thee is prima, die ken ik. De verpakking bizar: voor 10 kleine zakjes een enorme doos met vooral vulling van een soort piepschuim. Lijkt me volledig overbodig voor zo’n weinig kwetsbaar product

Beste Wil, Hartelijk dank voor de review een feedback. De 'piepschuim' korrels zijn van zetmeel, deze kunnen bij het gft afval of lossen volledig op in water. Dit staat aangegeven op de pakbon. Ervaring leert dat thee wel degelijk bescherming nodig heeft tijdens de (soms wat ruwe) verzending, om opengebarsten zakjes te voorkomen. De zetmeelkorrels zijn momenteel de milieuvriendelijkste optie, vandaar dat deze in de doos zitten. Geniet van de thee! Met vriendelijke groet, Kelly van Tea Bar

Top snelle service heerlijke thee

Snelle service Heerlijke thee Prijs/kwaliteit top

Goede service, lekker thee

Heerlijke thee, snelle levering

Heerlijke hemp & chill bio thee besteld. Erg snelle levering, in eco vriendelijke verpakking. Ik geniet enorm van diverse thee varianten van de tea bar! Ook perfect om cadeau te geven!

Great value for good quality tea!

There was a good variety of teas I could pick from, and I liked that you can buy in bulk to save costs and packaging. Products were delivered quickly and correctly. The tea was good quality and I've enjoyed each product I've tried so far. I would definitely continue to buy from here and recommend it to others!

Gevonden wat ik nodig had, besteld. En binnen een paar dagen binnen! En een sample, leuk zo'n verassing on te testen.

Super lekkere thee.

Echt fijne thee met goede smaak en intensiteit. Ik ga er zeker meer van bestellen.

Goed en heerlijke thee

Geachte, ik bestel al een hele tijd de thee en hij is heerlijke. De bezorging is goed en snel. Jammer dat sommige smaken uit het assortiment gaan maar genoeg keus. Mvg Tanja Smeets-Arnold

Heerlijke thee en snel verzonden

Ik bestel al een tijdje bij Tea bar en de thee blijft heerlijk. De verzending loopt telkens voorspoedig. Dus ik heb niets aan te merken.

Heerlijke thee en snelle levering

Heerlijke thee en snelle levering

Een nieuwe ontdekking

Ik kende TeaBar niet eerder en kwam toevallig in contact. Het bestellen verliep heel soepel en de levering ging supersnel. Vervolgens een aantal smaken geprobeerd. Echt bijzonder lekker. Thee drinken wordt echt nooit meer hetzelfde na deze kennismaking!

Prima snel

Heerlijk artikelen

Wauw wat een héérlijk smaken. Puur natuur

Geniet van elke bestelling

Goede site Heerlijke producten Goede snelle afhandeling Een aandachtspunt.........stickers die herbruikbaar zijn . Succes verder

Snelle levering en lekkere thee

Ik heb de Verberne thee besteld deze is echt heel lekker. Zacht van smaak. Daarbij heb ik ook nog de ice tea met meloen besteld. Ook heerlijk van smaak. Met een beetje honing. Ik ben zeer te vrede hier mee. Misschien wel even een tip. Is het misschien mogelijk om er bij de ice tea te zetten hoeveel schepjes op 1 l water en hoe lang je deze dan moet laten trekken. Ik maak graag een fles ice tea.

Lekkere thee met snelle levering.

Lekker thee

duidelijke site en snelle levering van bestelling

Veel keus, alles duidelijk omschreven en makkelijk te vinden. Bestellen gaat eenvoudig en spullen snel en netjes geleverd.

snel en leuk dat er een sample bij zat

prima en lekker snel

Bestel nu ruim een jaar mijn thee bij de Teabar. Heerlijke thee, goede kwaliteit en de super snel geleverd. Ik ben superfan.