Gewoon goed

Gewoon goed Als er iets is bel je en het wordt in orde gemaakt

De allerlekkerste thee

Elke maand heerlijke thee in de aanbieding en je kunt moeilijk een keus maken omdat er zoveel te kiezen is.. Snelle en uitstekende levering

Zoals eigenlijk elke keer, ben ik zeer tevreden met mijn bestelling. Weer een aantal heerlijk theesoorten binnen gekregen en een paar favorieten .Deze keer een aantal nieuwe theesoorten besteld in een sample, om te proberen. Daar zitten iig al 2 bij waar ik weer heel blij van word.

Thee is erg lekker

De thee is erg lekker. Maar de kosten voor een zakje thee tov verzendkosten vind ik voor normaal gebruik niet in verhouding. Ik koop nu nog maar zelden. Verder kijk ik naar alternatieven.

Supersnelle service

Wij bestellen nu ruim twee jaar onze thee bij Tea bar. Sinds we meer thuis werken willen we wel genieten van lekkere thee. We hebben de grote thee en ook daarin wisselen we vaak van smaak. Heerlijke blends. Echt pure thee. Wij genieten er ontzettend van en het bezoek is ook vaak overweldigd. 3 vrienden bestellen inmiddels ook al hun thee bij tea bar.

Zeer tevreden klant

Ik koop al enkele jaren bij tea bar. Als ik niet tevreden zou zijn was ik al naar een andere thee aanbieder gegaan. Ik ben zelf zo tevreden dat ik nu ook de thee voor een school bij jullie koop.

Kop je thee alleen nog hier :)

Heel leuk en origineel assortiment. De namen van de theetjes al alleen al, maakt dat ik ze wil hebben. De kwaliteit is geweldig en de levering supersnel. De prijs is heel redelijk als je bedenkt hoeveel koppen je er mee kan zetten.

Correct, snel en goed ontvangen

Bij Tea Bar trrechtgekomen via vrienden die ook zeertevreden waren. Ga zeker terug bestellen in de toekomst.

Snelle goede service

Snellevlevering. Zeer vriendelijk antwoord op mijn vraag aan klantenservice

in alle opzichte correct

snelle levering en uitstekend product

Goed zoals altijd

Heb hier al vaker besteld. Heerlijke theesoorten.

Lekkere thee en milieu vriendelijk verpakt

Echt lekkere losse Earl Grey thee. De gehele verpakking is te recyclen.

Fijne webshop, goede service, overheerlijke thee

Altijd een sample thee in je pakket, milieuvriendelijke verpakkingen en het assortiment thee is geweldig. De omschrijving van de thee op de site is ook altijd overeenkomstig met de thee, dus ik maak altijd de juiste keuze.

Snelle verzending Zeer lekker thee zeker ook om als ijsthee te drinken.

Heerlijke thee snelle verzending

Heerlijke theesmaken goed verpakt snelle verzending

Snelle website en goede bezorging

Website is beter geworden. Bezorging DHL is prima. Bezorginfo via mail ook goed

Heerlijke thee, snelle verzending!

Uiterst tevreden, voor het eerste besteld, de verschillende soorten thee zijn heerlijk en ook fijn dat er meerdere formaten te bestellen zijn. Snelle verzending, duidelijke en accurate beschrijving bij de verschillende thee soorten, kortom, niets op aan te merken!

Lekkere thee in duurzamere verpakkingen!

Zie.boven

Heerlijk

Heerlijke thee. Standaard theezakjes hebben vaak een bittere smaak, maar dat heb ik bij geen enkele van de theeën van TeaBar ervaren. Makkelijk te doseren en leuk om smaken te mixen. Snel en milieuvriendelijk verzonden. Zeker een aanrader!

Superlekkere verse thee voor een eerlijke prijs

Inmiddels twee keer besteld bij Teabar. De eerste keer via Bol en nu rechtstreeks. Ik ben fan! De beschrijvingen zijn duidelijk en je krijgt wat er staat. De prijs is eerlijk, zeker als ik deze naast anderen leg. Verzending snel, verpakking keurig en de thee buitengewoon lekker. Een aanrader dus!

Heerlijke producten, en dan heb ik het niet alleen over de thee, ze hebben nog veel meer heerlijke dingen.

Perfect!

Laat in de avond besteld, volgende dag geleverd. De thee smaakt echt heerlijk en je krijgt altijd een sample met andere smaak! Ik ga nooit meer ergens anders bestellen, dik tevreden!

Correcte afhandeling

De producten zien er goed uit. Alles netjes verpakt. Ook het product zelf, de munt thee, uitstekende kwaliteit. Nodigd uit om meer soorten kruiden thee te proberen.

Goede kwaliteit voor nette prijzen

Voldoende keus, goede kwaliteit thee en nette prijzen; snelle levering volgens afspraak.

Altijd tevreden

Enige tijd terug kwam ik Teabar tegen en sindsdien heb ik al meerdere bestellingen geplaatst. Er is een zeer ruime keus, de levertijd is snel en het belangrijkste, de thee is lekker!