Snelle service en heerlijke thee

Ik bestel wel vaker bij Tea Bar en ben erg tevreden over de theesoorten en snelle levering. Ook kreeg ik een extra sample bij mijn bestelling.

TOP

Eenvoudig te bstellen en snel geleverd. Kwaliteit/kwantiteit prijsverhouding is goed. Ik weet waar ik mijn thee bestel.

Duidelijke website, snelle levering en ook nog een proefmonstertje met lekkere thee.

Snelle en goede levering en nog een gratis thee erbij.En altijd duidelijk wat nog op voorraad is.En als niet opraad is een mailtje dat weer op voorraad is.top

Geurig

Heerlijke thee geuren

Zoals altijd alles van A tot Z weer goed geregeld

Veel keus, heerlijke thee en snelle levering

Ik heb het nog steeds niet ontvangen!

Waar blijft mijn bestelling?

Beste Roeland, Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Zou u een mail kunnen sturen met het ordernummer? Dan gaan we dit uitzoeken. Met vriendelijke groet, Sara Tea Bar

Zo snel heb ik nog nooit iets ontvangen!

‘s avonds laat thee besteld. Volgende dat eind van de ochtend al in huis. Jammer dat DHL het nodig vond om het open en zichtbaar voor de deur te leggen. Zou POSTNL nooit doen!!

Heerlijke thee

Mijn favoriete thee, notendroom, werd thee van de maand, gelijk een kilo van besteld. Heerlijk! En super snel geleverd.

Ik ben zeer tevreden over deze site en de producten. Ruim assortiment, proefzakjes om een soort eerst in kleinere hoeveelheid uit te proberen (helaas niet van alle soorten) Goede omschrijving, hoewel over smaak niet te twisten valt, maar de recensies zijn een mooie aanvulling. Verder een snelle service en een overzichtelijke site.

Ik houd echt van de Tea Bar. Goede thee voor goede prijs en ook nog eens snel geleverd!

Dikke tien

Heerlijke thee en keurige,snelle levering.

Originele theesoorten in leuke verpakking snel geleverd

Thee keuzes om te blijven drinken

Super thee maar veel duurder geworden omdat er minder in zit.

Het blijft geweldige thee. Drink het heel veel. Van de week mail gehad, onze prijs blijft het zelfde we veranderen alleen de inhoud van de zakjes. 100 gram is 80 gram geworden en 250 gram is 200 gram geworden. Dat is 20% minder thee!!! dus wel degelijk een prijsverhoging en een flinke ook!!!

Notendroom

Heerlijke thee en super service

Snelle levering en heerlijke thee

Bestel vaak bij Teabar; heerlijke thee en wordt altijd snel geleverd

Snelle service, ruime keuze

Site is niet altijd even handig (op mobiel) maar went wel. De weergave van opgespaarde punten is onduidelijk. Verwerking van de bestelling niets op aan te merken!

Snelle verzending en levering. En heerlijke verse thee.

Heerlijke thee!!

Een keer geproefd bij een vriendin en daarna zelf besteld en cadeau gegeven aan een vriendin. Vooral die Notendroom is echt heerlijk!

Prima thee, goed verpakt, snel verzonden

Naast het gewone gebruik van English Breakfast en Jasmijn Bloesem een proefcadeau van Sweet Dreams. Dat is in deze pandemie wel nodig!

Veel niet op voorraad

Elke keer dat ik bestel is er wel iets niet op voorraad, vaak de theezakjes

Fijn assortiment lekkere thee, goede service

Teabar heeft een uitgebreid assortiment theeën. We hebben altijd losse thee en zo veel mogelijk de biologische. De kwaliteit vinden wij erg goed en we hebben meerdere favoriete smaken. Wat ons betreft mogen er meer biologische varianten bij. Vandaar 4 sterren. De levering en de communicatie daaromtrent is prima.

Hele snelle service

Savonds besteld had hem de volgende dag al in huis Ik heb eigenlijk helemaal geen klachten over Tea-Bar Super snelle klantenservice en bestellingen worden super snel geleverd

Jammer

Laatste ervaring was een domper, mijn bestelling is ergens afgeleverd maar spoorloos verdwenen. Heen en weer gemaild ook met dhl, zelfs een dhl account aangemaakt maar nergens is mijn pakket met thee etc. Ik vind het jammer dat de teabar daar verder niets mee doet dus helaas zal ik hier niets meer bestellen