gemakkelijk gevonden, snelle levering en tot nu toe items nog in deugdelijke staat.

tot nu toe nog goed.

Elke thee is heerlijk. Bezorging super snel

Elke thee is heerlijk. Er is voor iedereen wat wils.

Top thee

Heerlijke thee snel geleverd

Snelle levering en lekkere thee

Na mijn bestelling had ik alles snel en verzorgd ontvangen

Snelle en goede service!

Supersnelle levering, theekistje met theepotjes precies zoals op de afbeelding. Helemaal goed en als extraatje een zakje losse thee. Topservice!

Super thee, zowel warm als koud

Heerlijke thee, met een goede smaakbalans Als je appt of belt zijn ze erg aardig Enige minpuntje is dat thee soms laat leverbaar is, maar ik weet niet of dit aan hun te wijten is of overmacht.

Veel keus en een goede levering

Op de site worden de soorten thee duidelijk omschreven. Op basis daarvan kon ik een goede keuze maken. Het bestelproces is ook duidelijk en de levering goed gegaan. Ik heb alweer een nieuwe bestelling in mijn hoofd.

Snelle levering, heerlijke thee

Heerlijke thee, snelle levering en heerlijk kleein proefzakje erbij.

Heerlijke thee echt een aanrader

Box met allerlei smaken, heerlijk! Super snel bezorgd

Heerlijke thee en snelle levering

Goede site en duidelijk

prima!

Prettig!!

Producten zijn netjes verpakt en snel geleverd.

Binnen 12 uur geleverd

De thee is fantastisch, de bewaarpot die ik kocht is briljant. En ik bestelde om 23.30 en de volgende dag kwam DHL om 11 uur! Ik schrok er gewoon van, zo snel was het :-D En notendroom is verslavend. Niet kopen hoor, anders heb ik straks niet genoeg... ;-)

Snelle levering!

Makkelijk bestellen en snelle levering

Zeer tevreden en als de thee op is ga ik hier zeker weer nieuwe bestellen.

Altijd heerlijke thee

Al jarenlang bestel ik hier mijn thee en ben altijd helemaal tevreden. Mijn beste vriendin is inmiddels ook fan en bestelt alleen nog maar bij Tea Bar. De thee wordt goed verpakt en vlot verzonden. Ik beveel Tea Bar bij iedereen aan. Het enige minpuntje vind ik de nieuwe website waarbij het af en toe niet duidelijk is of de producten wel in het winkelmandje zijn geplaatst.

heerlijke thee

Ik ben ooit bij de Tea Bar terecht gekomen omdat ik op zoek was naar een specifieke thee. Zo blij dat ik deze eindelijk gevonden heb. De leveringen zijn tot nu toe goed gedaan. Het is fijn dat er nu een duurzame verpakking wordt gebruikt. Toch was de oude verpakking handiger hersluitbaar. Maar dat maakt de inhoud van de verpakking niet minder!!! Heerlijke theesoorten die je nergens anders krijgt.

Super lekkere thee

Lekkere thee en heel leuk doosje. Staat leuk op de eettafel. Heel blij mee

Heerlijke thee

Heerlijke thee en snelle levering

Waanzinnig snel in huis een heerlijke thee die ik nergens anders kan vinden!

Heerlijke thee, heldere zet instructie en snelle levering

Zeer plezierig dat alle verpakking composteerbaar of recyclebaar is! Thee is heerlijk en voldoet aan alle verwachtingen.

Snelle service en goede producten

De David Rio Chai is heerlijk en de Baru chocolade melk met figuurtjes valt enorm in de smaak bij mijn kids.

Snelle levering en lekkere thee.

De levering was snel. Goede verpakking. Duidelijke omschrijving. En zeer lekkere thee en een uitgebreid assortiment.

Lekkere thee

Thee is prima, we genieten er van. Het is alleen enigszins jammer dat we een gratis sample kregen van de thee waarvan we 250g besteld hadden. Maar verder is het prima.