Goede site met heerlijk thee

Heerlijke thee en goed verpakt, snelle levering

Heerlijke thee, voldoet aan mijn verwachtingen

Makkelijk te bestellen en snel in huis

Snelle levering en heerlijk thee!

Goed geregeld

De info op de site was duidelijk. De bestelling werd snel bezorgd en ik werd goed op de hoogte gehouden over wanneer ik mijn bestelling kon verwachten. Wel bijzonder dat ik als een sample dezelfde soort thee kreeg als 1 van de theeën die al in dezelfde bestelling zat :)

Heerlijke thee

Super snelle levering (minpuntje is het vele verpakkingsmateriaal). Thee wordt in mooie afsluitbare zakken geleverd. Door de verschillende smaken in het proefpakket is het een mooie kans om de vele soorten te proeven. De zakjes zijn ook rijkelijk gevuld.

Snelle levering!

Snelle levering! En super blij met de Vegan Chai Latte van Molina.

Heerlijke thee!

De bestelling was wederom supersnel in huis en de thee is weer heerlijk!! Heel tevreden.

Heerlijke thee en snelle levering

Heerlijke thee! Ik koop / bestel al jaren bij ze (eerst in de fysieke winkel die ze hadden in Amsterdam en nu online) en ben fan! Veel verschillende soorten thee en altijd snelle levering!

Top alles snel en keurig verpakt geleverd!

Heerlijk

Eindelijk de lekkerste chai gevonden

Snelle levering, lekkere thee. Top!

Super goed en snel geleverd

Heerlijke thee. Ik ga nog van alles uitproberen. Zeker de moeite waard.

Heerlijke thee

Altijd goede service en een heleboel lekkere soorten thee!

echt verslavende thee, niet normaal

Wat een geweldige thee mengsels hebben jullie. Ook het gratis proefpakketje, is super, je krijgt een smaak, die je zelf niet snel zou bestellen, maar man, wat zitten daar lekkere tussen. De Sensei Senscha is echt godddelijk, en ik hou helemaal niet van citroen thee...... Dus sinds een paar maanden teabar verslaafd (er zijn ergere dingen ;-) )

Heerlijke thee, prima service

Heldere communicatie over m'n bestelling.

Heerlijke thee, een ruim aanbod en snelle verzending. Kortom, top! Ik zal zeker weer eens wat bestellen.

Heerlijk genieten

Tea bar heeft een snelle service. Ze zijn zorgvuldig met handige verpakkingen en milieu vriendelijke vulling. Het enige wat ik jammer vind is dat regelmatig een bepaalde maat of product niet op voorraad is (thee zelf maar ook bijv. Leuke glazen potjes om losse thee in te bewaren of de thee termosbeker die er ooit was is niet meer beschikbaar). Dat is een detail. De thee is heerlijk! En producten goede kwaliteit.

Goede producten en service

!

Mooie website en supersnel geleverd

Ik moet de thee nog proeven, maar die ziet er prima uit. De website is werkt goed en de volgende dag hadden we het al in huis. Bij sommige smaken (Sensei Sencha) kan je een leuk labeltje downloaden. Dat zou nog mooier zijn als dat bij alle smaken kan.

Vele heerlijke soorten!

Weer heerlijke theeën gekocht waarvan een aantal op beschrijving. Voor mijn bezoek en voor mijzelf, voor ieder wat wils. Voor alle seizoenen. Snelle levering.

Lekkere thee, snelle afhandeling, uitstekend verpakt

Niets op aan te merken!

Heerlijke thee en snelle levering

Ik ben fan van de appeltaart thee. Fijne snelle levering. Ik mis alleen een los etiketje wat ik op mijn bewaarblikje kan doen

2e aankoop. Ging weer soepel.

2e aankoop. Snel en netjes geleverd. Thee is erg lekker!