Heerlijke thee!!

Elke dag een feestje om thee te drinken van Tea Bar.

Hier werken deskundige en zeer klantvriendelijke mensen

Werd telefonisch heel vriendelijk te woord gestaan. De dames wisten meteen waarvoor ik belde en hebben mij ook volgens afspraak gemaild dat hetgeen ik vroeg weer op voorraad was. En kreeg een persoonlijk berichtje dat de bestelling verstuurd was.

Supersnel en superlekker

Heb een graai gedaan in het aanbod en genieten er alle dagen van. Wat een verschil met de industriële zakjes.

Heel erg goed!

De bestelling kwam heel snel, binnen 2 werkdagen.

Bestelling was er keurig op het afgeproken tijdstip en thee smaakt zoals gewend weer super

Zeer goede en snelle service

Wat zo leuk was dat er ook een proef zakje thee bij zat die erg lekker is

Grote sortering, snelle verzending

Al meerdere keren tot volledige tevredenheid, bestellingen geplaatst.

Zeer goed en is de 10 meer danwaard

DIt is de eerste keer dat ik besteld heb En ik benzeen tevreden

Lekkere thee en je krijgt nog een lekkere monstertje erbij top

Super snelle levering en goede thee

Heerlijke thee, volgende dag bezorgd :-)

...en een klein zakje erbij om te proberen, leuk!

Recomend

As before quick delivery, amazing teas

Supersnel en service top!

Top !

De bestelling werd snel geleverd en de kwaliteit van de thee is buitengewoon goed: de bestelde appeltaart thee bevat zelfs kleine kaneelstokjes en allerlei soorten ingrediënten die in een appeltaart thuis horen. Daarbij had ik de White Delight thee en de Jasmijn thee besteld. De White Delight is ook een thee met een geweldige eigen smaak , heel licht en een beetje zoet en de Jasmijn thee heeft een volle en diepe smaak. Ik geniet elke dag van deze heerlijke theesoorten.

snel, lekker en goed

zeer goed

Heerlijke theetjes

Snelle levering en heerlijke producten

Snel geleverd artikelen goed ingepakt

Zie boven

De notendroom thee is de lekkerste thee die er bestaat! Ontzettend snelle verzending!

Heerlijke thee

Koop mijn losse thee al jaren bij de Tea Bar! Snelle levering, goede producten. Leuk dat ze een spaarsysteem hanteren.

Danke für die tollen Tee's

Dank Tea Bar habe ich mein Liebe zum Tee entdeckt ;)

Notendroom is mijn favoriet

Losse thee is echt zoveel smakelijker dan zakjes thee. Ik geniet dagelijks van een hele grote beker Notendroom. Moet daarom ook beslist in jullie assortiment blijven.

Snelle levering zoals altijd.

Dit keer via bankoverschrijving betaald. Was dan ook erg verbaasd dat de bevestigingsbrief geen overschrijvingsgegevens bevatte. Die heb ik via de algemene voorwaarden moeten achterhalen. Verder erg jammer dat het thee monster een smaak was die ik ook juist diezelfde levering besteld had.

Top bedrijf, mooie soorten thee èn snelle levering!

Prima bedrijf, mooie thee soorten en accessoires. Daarbij nog een snelle levering. Heel tevreden!

Goede winkelervaring en snelle levering

Een leuke overzichtelijke site met prima informatie. De artikelen staan duidelijk op site met goede product informatie erbij. Bestellen gaat snel en makkelijk en de levering is snel en goed verpakt. Kortom alles wat je verwacht van een moderne online winkel ervaring. Buiten dat hebben ze ruim voldoende keuze en smaakt de thee heerlijk!! De site staat in mijn favorieten en kom er zeker terug voor meer

Uitstekend! Goede service, snel in huis

Uitstekend! Goede service, snel in huis

Super snelle levering

Rond 19:00 besteld en de volgende dag al in huis. Super service en een gratis sample, top!