Heerlijk

Heerlijk thee. Om de familie rond de tafel te krijgen

Lekkere thee, snelle levering

Lekkere thee, snelle levering

Top En jammer

Nou mijn ervaring is super vindt het alleen jammer dat er geen the schepje bij zit ik heb een theedoes van 75euro maar er kan geen theeschepje bij dat vindt ik jammer maar de thee is lekker en mooiedoos

Snelle levering, netjes verpakt en lekkere thee

Snelle levering, netjes verpakt en lekkere thee

Snelle levering goede kwaliteit.

De thee is snel geleverd, en de kwaliteit en smaak zijn zeer goed

Thee smaken zijn perfect!

Lekkere thee!

Hoede levering, voldoet aan mijn verwachtingen

Mijn favoriete theewinkel!

Theesoorten zijn top! Maar waarom is verpakking veranderd??? Handige zakjes van bescheiden formaat zijn nu lompe grote zakken geworden! Daar ben ik niet blij mee :(

Snelle levering, goede site, lekkere thee

Zeer goede ervaring

uitstekend!

veel keuze, uitgebreide omschrijving van de soorten thee, snelle levering, heerlijke thee!

Snel!

Het was eenvoudig en snel te bestellen

Snelle levering, netjes verpakt!!!

Netjes ingepakt en snelle levering! Fantastisch!

Goede kwaliteit thee

Snelle levering en zoals altijd zeer goede kwaliteit thee.

Lekkere thee

Heerlijke thee. Beetje jammer dat het telkens wisselende verpakking is maar andere mensen vinden dat misschien net wel leuk:)

Gewoon super lekkere thee

Netjes bezorgt Heerlijke thee En een nette prijs

heerlijke thee!

Bij de levering ging het mis (Teabar blijkt niet meer op een afhaalpunt te leveren en mijn adres bleek het adres van het afhaalpunt te hebben?, maar uiteindelijk is het allemaal goed gekomen. De thee (Mon Cheri) is zó lekker, ik koop deze al jaren. Wel jammer dat de thee steeds duurder wordt :(

Heerlijke thee

Ik bestel al jaren bij Tea Bar, snelle levering is natuurlijk fijn, maar waar het om gaat is dat ze gewoon heerlijke thee hebben!

Heerlijke thee, snel bezorgd, jammer van de nieuwe verpakking

Bestelling was er snel en in orde met extra proef smaak. Heerlijke thee. Wel erg jammer van de nieuwe thee verpakking. Kan je niet meer sluiten zoals de eerdere zakjes en ruimt erg vervelend op vanwege de maat.

Kwaliteit, snel, duurzaam en super lekker

De levering is altijd snel en de thee is van goede kwaliteit. Veel keuze in thee en mijn favorieten zijn altijd op voorraad. Ik vind het top dat ze aan het milieu denken en het verpakkingsmateriaal voor verzending en de zakken waar de thee in zit duurzaam hebben gemaakt. Ik heb wel eens ergens anders losse thee besteld maar kom toch altijd weer terug bij de tea bar, de kwaliteit en de smaak is stukken beter.

Teabar, altijd goed.

Mooie producten, milieuvriendelijk verpakt. Daar houd ik van!

altijd goed

Heerlijke theesmaken en chai. ik ben er al jaren vaste klant naar volle tevredenheid.

Snelle levering, producten zoals verwacht.

Ik heb de houten theebox met 8 blikjes erbij besteld. Nu kan ik mijn verschillende smaakjes losse thee overzichtelijk opruimen en presenteren. Ik ben er blij mee.

Verschillende smaken thee de 1 nog lekkerder dan de andere

Ik heb al vaak thee besteld Bij teabar de 1 is nog lekkerder dan de andere je moet het gewoon eens een keer proberen je zult al snel weg dromen als je een kop thee drinkt van teabar maar niet alleen verschillende soorten thee verkopen ze’ ze verkopen ook verschillende thee accessoires log gewoon eens een keer in op www.teabar.nl het is de moeite waard

Blij verrast met zoveel heerlijke thee

Er is zo veel keuze en zo veel thee te ontdekken.. Mijn favoriete tot nu toe; Notendroom, boho summer en mojito thee

Ik ben erg netjes geholpen