Echt super lekkere thee

Snelle levering, goed verpakt en heerlijke thee.

Zeer goed!

‘s Avonds rond 21.00 thee besteld en deze werd al de volgende dag geleverd! Hij was zo lekker, dat ik meteen meer besteld heb en ook deze bestelling werd meteen de volgende dag bezorgd. De smaken zijn heel mooi in balans en de verpakking ziet er leuk uit, dus als kadootje leuk om te geven. De website is duidelijk en geeft extra informatie. Kortom: een mooi concept met een hoge kwaliteit thee!

No bull, fast delivery.

Heerlijke thee en snelle levering! Super dus!

De beste thee.

Ik bestel al jaren bij de teabar. Er is voor mijn geen andere leverancier van thee dan de teabar. Goede service en altijd snel geleverd. De thee heeft de perfecte smaak en veel variatie in soorten waardoor ik vaak wissel in mijn thee assortiment. Zodat ik alle smaken kan proberen.

Netjes geleverd, lekkere thee

Snel en netjes geleverd, lekkere thee ontvangen en de extra sample is een leuke bonus!

Snelle levering. Eerste indruk goede thee

Fijn dat er goed omschreven staat wat er in de thee zit. Ook de recensies eronder zijn fijn. Jammer dat de boxen uitverkocht waren toen ik bestelde. Hele snelle levering

Fantastisch!

Snelle levering; de volgende dag in huis. Duidelijke communicatie via mail en niet te vergeten: de heerlijkste thee!

Heerlijke theesoorten tegen redelijke prijzen

Ik ben sinds een jaar een enthousiaste klant van de Tea Bar, ze verkopen erg lekkere theesoorten. Naast de 'standaard' thee verkopen ze ook redelijk unieke theemixen. De notenboom van Tea Bar is terecht befaamd, de varianten van andere theeverkopers zijn in mijn beleving minder smaakvol. Ook erg prettig is dat je op hun website ook kan zoeken naar suikervrije theemixen. Hun spaarprogramma is royaal te noemen. Verzending is super snel.

Elke bestelling is telkens weer een feestje!

En elk kopje thee ook!

Heerlijke thee, snelle levering

Ik bestel al enkele jaren thee bij Tea Bar, ze hebben heerlijke smaken en een enorme keuze. Bestellingen worden altijd snel geleverd. Het verpakkingsmateriaal is milieuvriendelijk wat een mooie bijkomstigheid is. Bij de bestelling zat ook een sample, altijd leuk een verrassing.!

Uitstekend tevreden!

Prima thee soorten, handig verpakt en altijd keurig en op tijd bezorgd, zeker de fiets bezorging.

Lekkere thee snel geleverd

Ik vind de thee van tea bar de beste, bestel nergens anders meer!

Heerlijke thee, goede service

Ik ben nu al een paar jaar vaste klant bij de Tea Bar. De thee is heerlijk, de service is perfect en de prijs is prima. Voor je het weet heb je je heerlijke thee in huis en kun je weer genieten.

Leuke webshop met veel keuze

Ik kende de site nog niet en ben zeer tevreden. Bestelling was heel netjes verpakt en er zat zelfs een gratis proefzakje thee bij. Geleverd binnen aangegeven levertijd. Ik ben tevreden :)

Een van de weinige winkels die vandaag besteld morgen in huis waar maakt

Helemaal prima

De lekkerste losse thee

Heerlijke losse thee, altijd een feestje als het bezorgd wordt.

Goed genoeg

Alles bliksemsnel geleverd en mooi verpakt.

Zoals altijd heerlijke thee en vlotte levering.

Netjes verpakt, snel bezorgd en heerlijke thee

Snelle bezorging, netjes en goed verpakt en heerlijke smaken thee.

Lekkere thee snel geleverd

Jammer dat de verpakking net niet helemaal goed dicht was, waardoor er wat thee in de doos zat

Heel betrouwbaar en snelle levering. Helemaal tevreden!!

Heel betrouwbaar en snelle levering. Helemaal tevreden!!

Alles ziet er goed uit. Wel jammer dat er op t label van t zakje niet staat waar t voor is. Bijv. Super woman is goed voor weerstand.

Lekkere thee en zeer snel geleverd

Heb heel lang gezocht naar deze Rooibos-Aardbei. Heerlijke frisse thee. Ik ben er blij mee.

snelle en nette levering

netjes ingepakt en snel geleverd, echt een aanrader!