De allerlekkerste thee heel snel in huis!

Er zijn zoveel lekkere theetjes verkrijgbaar bij teabar Voor energie en voor rust en alles wat er tussenin zit! Ik bestel al jaren bij teabar (vanuit Twente) en dit kan niemand overtreffen.

Geweldige service

Supersnel in huis en ik werd heel vriendelijk aan de telefoon geholpen bij mijn bestelling! Fijne webwinkel met lekkere thee en goede persoonlijke service

snel en goede kwaliteit

zojuist voor de eerste keer besteld. Thee komt in gesealde zakken binnen om versheid te garanderen. Snelle bezorging inclusief een gratis mini om te proberen. Tot dusver tevreden.

Niet behulpzaam in het vinden van oplossingen als er iets mis gaat.

Ik had een bestelling van 1000 gram 'Old Dutch Apple' thee geplaatst, nadat ik eerder al een bestelling van 200 gram had gedaan. Tot mijn teleurstelling bevatte de grootverpakking te grote stukken sinaasappel die niet in een thee-ei pasten. Ik heb contact opgenomen met mevrouw Britt Kramer, die de klantenservice bij TeaBar verzorgt en mogelijk ook de eigenaar is, om deze situatie te bespreken. Echter, ik ontving enkel gestandaardiseerde antwoorden die leken op die van een chatbot, zoals ChatGPT. De reacties kwamen er in wezen op neer dat ik pech had gehad en dat dit te wijten was aan 'natuurlijke variatie in het productieproces'. Hieruit concludeer ik dat het productieproces niet consistent is en dat de klantenservice onvoldoende ondersteuning biedt bij problemen met een bestelling. Uiteindelijk zag ik mezelf genoodzaakt om de grote stukken sinaasappel eigenhandig te snijden om zo tot een bruikbaar eindproduct te komen. Op basis van deze ervaring met de klantenservice en klantvriendelijkheid, kan ik niet anders dan een 1-sterrenbeoordeling geven.

Beste Rina, Bedankt voor je feedback en voor het delen van je ervaring met ons. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je zorgen met ons te bespreken, vooral gezien het feit dat we al een eerdere uitgebreide mailwisseling hebben gehad over deze sinaasappelstukjes kwestie. Het spijt ons oprecht dat je verschil hebt ervaren in de grootte van de sinaasappelschillen in je recente bestelling van de Old Dutch Applepie. We begrijpen dat dit voor jou een punt van zorg blijft, ondanks onze uitleg over de consistentie van de producten en de natuurlijke variaties die kunnen optreden. Ook hebben wij de klacht zoals aangegeven in de eerdere correspondentie opgenomen met ons productie team. Het volledig voorkomen van grote stukken gedroogde sinaasappel in de kilovariant Old Dutch Applepie blijft zoals eerder aangegeven onmogelijk, echter het breken van de sinaasappelschil in kleinere stukken zal zeker een goede oplossing bieden. We willen benadrukken dat we je feedback serieus nemen. Het spijt ons dat je het gevoel had dat de reacties gestandaardiseerd waren en niet voldoende ondersteuning boden. ChatGPT runt niet onze klantenservice. Wel medewerkers die erg teleurgesteld zijn met een 1 ster review bij het netjes afwikkelen van een klantvraag. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

Jullie zijn geweldig

Gewoon geweldig

Snelle service en heerlijke thee

De webwinkel is duidelijk. De thee wordt snel gestuurd. De thee is net zo lekker als die wordt beschreven. Je krijgt ook duidelijk uitleg hoe de thee te zetten.

Super snelle levering van geweldige thee. Zo blij dat ik jullie heb gevonden

Geleverde thee smakeloos t.o.v. in restaurant

We hadden thee van de tea bar gedronken in een restaurant, twee soorten, beiden zeer aromatisch. Online besteld bleken deze thees in de verste verte niet vergelijkbaar, smakeloos en welhaast geurloos, teleurstellend. Eens maar nooit meer.

Wat jammer dat de thee niet je smaak was. Hopelijk heb je nog iemand anders er blij mee kunnen maken. We hebben een erg groot assortiment thee dus wellicht is er een andere smaak die beter bij je past. Andere reviews van Winter Chill zeggen: 'Favoriet! Deze thee ging zo hard toen we hem net kregen omdat we hem zo lekker vonden! lekker zoet en fruitig, echt een aanrader!' Andere reviews van Santa's choice zeggen: 'Heerlijke kerstthee De lekkerste thee met kerst met kaneel en warme kruiden.' en 'Lekker Ik had een proefzakje gehad en dat was zo lekker dat ik het meteen besteld heb.'

Waardeloos

Thee is nooit afgeleverd en ook geen contact gehad wat er nu gaat gebeuren

Heerlijke Thee en top service!

Tea Bar heeft zulke lekkere (en natuurlijke) theesoorten. Mijn favoriet is de Notendromen maar er zijn nog veel meer fantastische soorten. Nooit meer theezakjes met ongezonde toevoegingen voor mij!

supersnelle levering

Mooie theesoorten en vooral de snelheid waarmee je de artikelen geleverd krijgt; kunnen andere webshops nog iets van leren.

Goede kwaliteit snelle levering

Kwaliteit is uitstekend Snelle levering

top product

eindelijk theezakjes die je kunt sluiten voor de losse thee

Lekkere theesoorten, goede verzending!

Verveine en gember zijn erg lekker

Goede kwaliteit prima prijs

Altijd goede kwaliteit. Snelle verzending en netjes verpakt

snel geleverd! super lekker!

hoogtepunt van mijn gezellige winter avondjes onder een deken: de nieuwe theetjes van Tea Bar die net zijn toegekomen

Super goede Service en de allerlekkerste thee

Pakketje wordt altijd zeer snel geleverd, meestal de dag na bestelling. Ook super lekkere thee, ik ben al jaren fan!

Goede product

Goed product en snelle verzending! En fijn spaarststeem

Uitstekend in thee kwaliteit n service

Veel keuze van fantastische thee

Alles loopt zoals je het als klant graag wilt hebben. Helaas zijn de verpakkingen tijdelijk niet geschikt voor de composthoop.

Zeer goede ervaring

De chai thee is heeerlijk! Snelle levering en heel netjes verpakt.

Heerlijke thee, prima service

Ik kwam terecht op Tea Bar doordat ik bij een vriendin de beroemde Notendroom had gedronken. Behalve deze heerlijke thee hebben ze nog veel meer verslavende smaken, vooral van Orange Nightfall kan ik geen genoeg krijgen. Bestellen ging makkelijk en snel en volgende dag al bezorgd. Ik ben een fan.

Heerlijke thee

We hebben 7 verschillende soorten (verse) thee besteld en iedere thee is heerlijk. Dronk altijd (teveel) koffie maar nu ik de thee ontdekt hebt is dit lekkerder.

Gewoon TOP!

Super duidelijke site, snelle levering alles was de volgende dag in huis wat wil je nog meer!

Goed product met heerlijke smaken