Netjes behandeld

er was iets stuk, heb dit gemeld en kreeg toen geld korting op een volgende aankoop. Helemaal top. Uiteindelijk wat besteld en natuurlijk weer extra dingen aangeschaft, dus werkt dubbelzijdig

Zeer slechte service en onbereikbaar

We wachten al een week op onze bestelling voor onze theetuin en ze zijn onbereikbaar!

Heel vriendelijk te woord gestaan via email en telefoon. Goed opgelost1

Alles weer ok

Kwaliteit! Gratis Samples altijd leuk om nieuwe thee te ontdekken. Vaste klant inmiddels

Snelle en goede levering

Mijn thee kwam, door drukte, met wat vertraging, maar daar werd goed over gecommuniceerd. Thee van prima kwaliteit.

Heel goed, snel en makkelijke website Bedankt Anja brouwer

Snelle levering, goede uitleg bij vragen Heerlijke thee. Het is gewoon fanstastisch

Verl keus, snelle verzending

Snelle levering en fantastische thee

Ik heb meerdere keren bij Tea Bar besteld. De thee wordt altijd snel geleverd en met een leuke verpakking. Vaak ook nog een klein zakje thee extra om een anders smaak te proberen. Super service en betaalbaar. Ik haal mijn thee voortaan altijd bij Tea Bar Amsterdam.

Altijd goed

Bestel alweer een tijdje mijn thee hier maar altijd lekker goed en snel

Denkt goed mee

Voor een afscheidscadeau voor een collega had ik een T besteld. Helaas kreeg ik de leverdatum als een dag na het afscheid. Met een mailtje naar de klantenservice is het opgelost. Ik kon online bestellen/betalen en hen dan een mailtje sturen zodat het (ligt natuurlijk hoe laat je mailt) dezelfde dag nog verstuurd werd. Wat fijn dat ze mee dachten.

Snelle levering, juiste items geleverd, en extraatje gekregen.

Veel keuze op de site, ik heb enkele 'proefzakjes' genomen voor ik een volledige pot ga bestellen. De proefzakjes waren zeker niet te duur, en eveneens ruime keuze. De levering was snel ter plaatse (België, Za avond besteld, dinsdagmiddag toegekregen) en er zat nog een extraatje in. Erg leuk. Ga zeker nog bestellen.

Heerlijke pure thee. Bij elke bestelling een klein zakje van een andere smaak om te proberen:-)

Heerlijke thee, enorm veel keus en supersnel geleverd!

Zeker voor herhaling vatbaar.

Verrassend lekker!

Was opzoek naar een losse thee (online) shop, toen ik hier terecht kwam. Meteen een aantal smaken besteld om te proberen, en : we (man & ik) zijn Fan! De thee ruikt & smaakt heerlijk, zowel de aparte (watermeloen) als de originele (Earl Grey) zijn goed van smaak. Ik ga zeker meer bestellen hier, blij dat ik jullie heb gevonden : )

Wat een uitzoek!

Weer een hele voorraad nieuwe smaken thee besteld. Zowel warme thee als ice tea. Iedere keer een andere thee, allemaal even lekker!

Snelle levering, altijd een extra proefwerken. Goede producten!

Tea bar tea is de beste tea

Heerlijke tea bar thee die je zomer of winter aan je trekken komt.

teabar geeft mooie thee.

Bestelling geplaatst en betaald. Bezorging zou langer duren i.v.m. Corona. Maar nee, de volgende dag had ik de heerlijke thee al in huis! Altijd goed verzorgd verpakt, met een sampler erbij!

Snelle levering, producten in goede staat.

Ikke weer super blij

Lekker

Heerlijke thee

Ja, Ik dacht laat ik het proberen bij teabar,. Ik ben geen theedrinken maar dit was heerlijk. Voor mij blijf ik klant van jullie en tot de volgende keer. M. v. g. MJ

lekker

ik vind de engelse breakfast bijzonder lekker.

Heerlijke thee

De thee is echt heerlijk! Puur, gezond en lekker. Verzending snel en netjes verpakt.

geweldige thee in plastic verpakt dat weer in papier zit

voor de zoveelste keer: geweldige thee in plastic verpakt dat weer in papier zit... doe er wat aan!! (of kom eens met een antwoord?) hartelijk dank, H

Beste Huub, Dank voor je recensie! We zijn midden in de ontwikkeling van papieren zakjes, ter vervanging van de huidige verpakking. Deze nieuwe zakken zijn 100% plasticvrij en recyclebaar. Naar verwachting kunnen we ze binnen drie maanden in gebruik nemen, hopelijk houd je het nog even met ons uit :) Met vriendelijke groet, Janneke Tea Bar Webshop