Zoals het hoort

De opgebouwde punten zouden wel wat langer inwisselbaar.m ogen blijven

Het klopt.

Ja, het klopt altijd. Goede waren en een mooie prijs/kwaliteit-verhouding. Keus maken, bestellen, betalen en al snel wordt het gevraagde geleverd. Altijd goed verpakt en altijd een “proefje” erbij. Teabar is mijn webshop!

Super bedrijf en heerlijk thee

Duidelijke site en ook persoonlijk goed bereikbaar. Had bij mijn laatste besteling iets vergeten. Geen probleem kon er er als nog bij, zonder extra verzendkosten.

Super klantenserivce

Zeer tevreden over de klantenservice. Ik kreeg een verkeerde bestelling die direct gecorrigeerd werd. En voordat ik kan voorstellen om de foutieve bestelling terug te sturen, werd me al verteld dat ik deze kon houden. Super vriendelijk!

Snelle levering, goede producten

Snelle levering in giede orde. Hoge kwaliteit thee.

Lieve behulpzaam dames Die je altijd het besten gunnen. Ik bestel altijd graag.

Super snelle reactie, goede levering

Ik had iets besteld dat uiteindelijk niet voorradig bleek. Toen ik hierover mailde (had op de dag dat het bezorgd zou worden niets ontvangen), mocht ik kiezen voor een andere theesoort, de bestelling ontvangen zonder de niet-voorradige theesoort, of 3 dagen wachten tot hij weer beschikbaar zou zijn. Ik koos voor dit laatste en als tegemoetkoming ontving ik zowel een kortingsbon voor de volgende keer, als extra samples! Bovendien kreeg ik steeds binnen het uur antwoord, echt heel prettig. Vervolgens werden ze keurig geleverd op de afgesproken dag, netjes verpakt zonder extra millieuverspilling, doordat de doos precies passend was.

yesss

snelle vlotte levering en erg lekkere thee

Prima plek om alles rondom thee te bestellen

Het was voor mij de eerste keer dat ik thee hebt besteld dus ik ben niet bekend met andere online shops hiervoor. Ook verse thee is voor mij redelijk nieuw maar na een beetje bladeren op de website had ik zo wat bij elkaar. Ik ben tevreden met: - de kwaliteit van de thee - verpakkingen - prijs - levertijd

Super qua levering en heerlijke thee

Het schenken van jullie thee zorgt er voor, dat ik regelmatig voor anderen thee moet bestellen.

Ruim assortiment, geweldige kwaliteit en snelle levering!

Tea bar heeft een ruim assortiment aan thee. Van energieke tot rustgevende thee, waarbij de kwaliteit zeer goed is. Verse ingrediënten van bloemen tot nootjes en verse kruiden, het smaakt allemaal super. Levering is ook erg snel en goed verpakt! Al met al zeer tevreden over Tea Bar!

Heerlijke kwaliteitsthee

Snelle levering, heerlijke smaken thee

Perfect!

Perfect!

Zeer snelle bezorging, kwaliteitsthee aan scherpe prijzen

Ik bestel vooral thee in zakken van 1 kg. De levering is zeer snel, de thee is van prima kwaliteit en is uitstekend verpakt. Elke keer krijg je een staaltje mee van een andere thee. Mijn vaste theeleveranciers.

lekkerste thee van Nederland

lekkerste thee van Nederland

Heerlijke thee!

De thee bestel ik al enige tijd bij Tea Bar. Heerlijk! Verder is de website duidelijk en verzending snel!

Zoveel heerlijke soorten thee , de keuze is reuze 👌

Heerlijke thee met eenuitstekende service !

Grote fan van de TeaBar sinds vele jaren!

De thees zijn altijd ontzettend lekker één van de dingen die ik met me meeneem op bezoek in Nederland terug naar waar we wonen in California. Altijd goede en snelle levering!

De thee is heerlijk!!!

De thee van de teabar is heerlijk en ook de andere dingen (blikjes, zeefjes etc.) zijn van goede kwaliteit. Ben er heel blij mee!

Precies zoals het hoort!

Een nette, overzichtelijke en duidelijke website. De producten voldoen aan mijn verwachtingen. De verpakking is degelijk en netjes. En de bezorging is snel!

Goed bezorgd!

Gekregen wat ik bestelde. Op tijd. Kijk vast nog eens op jullie site! Hartel ijjke groeten!

Goede service snelle levering

Goede service en snelle levering. En een extra theesmaakje kado waar ik erg blij mee was😁 carpe diem inderdaad 🌸.

De lekkerste thee

De tea bar heeft de lekkerste thee. Mijn favoriet is Notendroom

Tea bar heeft een zeer ruime keuze theesoorten, heerlijke melanges met veel kruiden en fruit. Ook theepotten en mokken zijn ruim aanwezig. Bestelling keurig en snel geleverd met proefzakje thee.