De bestelling was op tijd. Fijn dat de rest van de inhoud van de doos biologisch afbreekbaar is.

Snelle en goede service

Netjes verpakt, snelle levering en heerlijke producten

Leuk assortiment, snelle levering, netjes verpakt en heerlijke producten

Lekkere thee

Ik ben erg tevreden met de thee vind het echt erg lekker daarom 5 sterren. Alleen wort het jammergenoeg door DHL bezorgd en dat vind ik jammer want ze gaan erg slecht met mijn pakket om wordt beschadigd bezorgd of bellen aan en via de camera niemand te zien staat opeens mijn pakket voor de deur iedereen had het kunnen mee nemen dus voor DHL een minpunt.

Fijne shop voor lekkere thee

Goed assortiment en snel geleverd

Snelle service en heerlijke thee!

Probeer de Notendromen, de bosvruchten en de chai. Echte aanraders!

De lekkerste thee!

De smaken zijn lekker! Genieten!

Super tea web shop

Ben hier toevallig terecht gekomen en een paar soorten thee besteld. Volgende dag al geleverd, keurig verpakt en de thee is echt van top kwaliteit. Ik ben fan !

Oké

Goede en snelle service

Ik had mijn bestelling de volgende dag al in huis! Het was heel netjes verpakt en kreeg er ook nog een gratis zakje losse thee bij. Ik bestel vanaf nu vaker!

Heerlijke theetjes, veel variatie en keurige, snelle levering.

Al jaren favoriete webshop. Ook leuke cadeautjes verkrijgbaar.

De lekkerste losse thee

Ik blijf hier terugkomen voor de kwaliteit en bijzondere smaakcombinaties.

Keurig verzorgd

Super lekkere thee

Snelle levering van mijn eerste bestelling. Thee is super lekker.

Lekkere thee

Snelle levering, goede thee

Heerlijke thee

Weer heerlijke thee ontvangen, ook nieuwe soorten. Sommigen zitten in een hersluitbare verpakking, dat is helemaal fijn!

Heerlijke thee

Zalige thee, alleen jammer dat het zoveel duurder is geworden.

Altijd snel geleverd én lekkere thee!

Heerlijke thee die we serveren in de lunchroom en bij de high tea.

Makkelijk te vinden, besteld en de volgende dag al bezorgd. Keurig verpakt.

Heerlijke thee.

De thee is heerlijk. Snelle levering, Mijn enige punt van kritiek is de verpakking. 3 platte zakken thee. Dat hoeft niet een een doos met opvulling.

Ik bestel al een tijd bij Tea Bar. Altijd goede service, snelle verzending. Mijn favoriet voor het bestellen van thee ❤️

Heerlijke t-tjes

Prettig werkende website, veel informatie, vlotte bezorging, duurzame verpakkingen.

Snelle service en heerlijke theetjes!

Tea Bar aangeraden gekregen van familie en meteen een paar smaken besteld. Vooral de Old Dutch Apple Pie en de Mellow Maple zou ik nu aanraden voor het herfstseizoen. Echt heerlijk! Super snel geleverd ook en netjes verpakt.

Super lekkere thee

Veel verschillende smaken, hoge kwaliteit thee, snelle levering.