Slechte site maar wel heerlijke thee

De site mag een vernieuwing erg traag … Maar de thee is bovenal heerlijk…

Snelle levering, veel keuze

S avonds besteld, de volgende dag al in huis. Leuk om verschillende smaken te proberen. Enige minpunt zijn de verzendkosten. Ik had gratis verzending, maar omdat ik teamiles inwissel, moet ik alsnog verzendkosten betalen. Zou beter zijn wanneer dit op het bestelde bedrag zonder teamiles zou zijn

Goed product

Snelle levering en goed product.

Heerlijk die losse thee en veel keus

Mijn favorieten weer besteld, de notendroom thee en deze keer de senchei sencha erbij.

Heerlijke thee ontvangen.

Positief

Heerlijke thee, maar zeer milieuonvriendelijk verstuurd

Ik was verrast dat 200 gram thee verstuurd wordt in een behoorlijke doos vol met piepschuim chips. Dit kan toch anders? In een envelop bijvoorbeeld?

Beste Dominiek, Bedankt voor de terugkoppeling over de grote van de doos dit zullen wij zeker met onze verzendmaatschappij communiceren. De opvulling die gebruikt wordt ter bescherming van je producten is gemaakt van zetmeel. Deze korrels kunnen bij het GFT of lossen op in water. Dit is momenteel de meest milieuvriendelijke manier van opvullen. Een hele fijne dag gewenst. Team Tea Bar

Goed en snel

Goede en snelle bezorging. Vrijdag bestelf, de volgende dag in huis en de thee is heerlijk

Altijd blij met Teabar thee!

Altijd blij wanneer ik de heerlijke thee van Teabar ontvang! Nog altijd mijn favoriet :-)

Heerlijke thee

Goede service, lekkere thee. Ik ben helemaal tevreden.

Erg snel geleverd en heerlijke thee in het assortiment. fantastisch dat het verpakkingsmateriaal van zetmeel is gemaakt, ik heb het getest en echt het lost op in water.

heerlijke thee, theedoos was mooi, snel geleverd

De bestellingen liepen als een zonnetje

Het uitkiezen was gemakkelijk en ik werd tijdens de levering voortdurend op de hoogte gehouden. Helemaal top.

HEEL GOED!

Goede website met veel keuzes aan thee! Bezorging was ook erg snel en de producten goed!!

Vele soorten heerlijke thee!

Er is een hele theewereld voor mij open gegaan!

Goede service. Snel en op tijd bezorgd. De Milky Oolong thee was helaas niet mijn ding. Ik ben opgegroeid met thee met melk en dan is dit een heel slap aftreksel. Ik ben ook net begonnen met thee drinken en heb wellicht thee nodig die wat meer smaak afgeeft

Super kwaliteit

Super kwaliteit en snelle levering!

Super lekker

Heerlijke thee, heb 4 soorten besteld en ga zeker nog meer smaken bestellen. Mon Cherie en Green walnoot zijn heerlijk zacht, vol smaak, zonder dat bittere green tea nasmaak.

Snelle levering. Duidelijke webshop. Heerlijke thee.

Zoek je heerlijke en vooral zuivere thee. Dit is het adres.

Top as usual

I am using the tea from Tea Bar since they opened more than 10 years ago. Fabrastoc products, decent prices and very quick service. Love it.

Al jaren zeer tevreden klant!!!

Ik kan Tea bar echt aanraden! Ze hebben een mooie, duidelijke site. Ze hebben de lekkerste thees die ik ooit gedronken heb. Snelle levering en heel correct. Een maal een foutje gebeurd, werd super snel opgelost. Ik ben altijd teleurgesteld als ik toch nog eens in een leuk winkeltje thee koop. Hij is nooit zo lekker als deze van bij tea bar. Een pakje van bij tea bar maakt me altijd gelukkig. Beste thuis overgieten in theeblikjes voor beter behoud van de aroma's.

Lekkere thee voor elke gelegenheid

Ik heb een aantal favoriete smaken. Ze vervelen nooit en daarnaast worden ook vaak nieuwe smaken geïntroduceerd, die je kunt proberen. Je krijgt altijd een sample van thee bij je bestelling, wat heel leuk is. Snelle levering!

Heerlijke thee

Hele fijne service snelle levering en heerlijke thee dat is wat ik graag wilde En dat heb ik gekregen Dank! Tot de volgende bestelling

Precies zoals besteld en ik vind de sample altijd fijn.

Precies zoals besteld en ik vind de sample altijd fijn.

Bestellen is binnen een dag in huis, top

Kan nikets anders zeggen dat het geweldig was