Geweldig lekkere thee een aanrader!

Snelle levering, keurig verpakt en heerlijke thee!

Prima snelle levering

Zeer tevreden over de levering. Het is even zoeken naar het lekkerste recept voor een Chai Latte. Na aanleiding en op advies van een serveerster in Zoutelande tijdens onze vakantie ben ik bij jullie terecht gekomen. Heb de chai latte 1 x met volle melk gemaakt en 1 x met ongezoete sojamelk. Het is even zoeken naar de juiste hoeveelheid melk en de juiste tijd van opwarmen in de magnetron. Ben jullie ook op social media gaan volgen om op de hoogte te blijven en leuke tips en recepten te lezen.

Snel en prima

Het theeblik voldoet prima en was snel geleverd.

SUPER

Super snelle levering van heerlijke thee. Bedankt

Snelle levering en heerlijke thee!

Snelle levering en heerlijke thee!

goede service

alles prima ontvangen met een proevertje extra, én verpakt met milieuvriendelijke beschermkorrels, top !

Lekker thee en snelle levering

Lekker, verschillende en verse thee soorten. Vaat klant

Heerlijke smaken voor een kan ive tea

Lekkere smaken en snelle brievenbus levering.

Lekkere thee, goede service

Heerlijke thee besteld, bestellen is simpel en het is supersnel in huis.

Bestellen en volgende dag al binnen. Als je een vraag hebt en je belt wordt er ook persoonlijk opgenomen, wat ik persoonlijk nog steeds heel prettig vind. Super service

Heerlijke thee , snelle kevering

De theeblikjes met achroefdeksel waten een tijd niet te krijgen en dat net nadat ik besloten had mezelf een mooie theedoos met blikjes cadeau te doen. Fijn dat ze er nu weer zijn en meteen besteld. Lekker snel bezorgd ook!

Goede kwaliteit!

Heerlijk thee. Heb de smaken Dr. Greentox thee en Superwoman thee. Super lekker, niet bitter. Zacht van smaak!

Fijn bedrijfje, goede service

Ik had thee besteld die niet meer op voorraad was, hierover kreeg ik snel bericht. Ik kreeg de optie andere thee te kiezen of mijn geld terug te krijgen. Uiteindelijk is mijn bestelling 'on hold' geplaatst omdat ik wilde wachten tot die specifieke thee weer leverbaar was. Hier heb ik wel zelf om moeten vragen, terwijl dit dus wel een optie was. Toen de thee weer leverbaar was, was de thee snel en netjes geleverd.

Snelle verzending

Na plaatsing van de bestelling, is het pakket onmiddellijk verstuurd, daardoor had ik de volgende dag al deze heerlijke thee in huis

Fantastische blends

Ons restaurant koopt al jaren van teabar.nl. Ze hebben de beste theeblends, smaakvol en verrassend. Sinds kort hebben we ook hun matcha latte en de turmeric latte in ons assortiment. We krijgen alleen maar goede feedback van onze gasten.

Super snel geleverd

Keurig netjes en vlug geleverd

Heerlijke thee, snelle service, overzichtelijk site

Heerlijke thee, snelle service, overzichtelijk site!

Thee is heerlijk

Gewoon goed

Ruime keuze, goede kwaliteit en snelle levering

Altijd top thee en verrassingen

Naast mijn reguliere thee bestel ik ook thee op beschrijving en ontdek telkens weer nieuwe en lekker theëen. Telkens top!

Goede levering van de thee in nieuwe zakken.

Bij bestelling onder de 30 euro betaalde mijn dochters verzendkosten voor de giftkaart. Dit Moederdag-cadeautje wilde ik verzilveren en moest weer verzendkosten betalen. Dit is netjes opgelost. Na een belletje van mijn dochter, nu een code gehad om de volgende keer zonder verzendkosten te kunnen bestellen.

Heerlijke verse rooibosthee

ik geniet van de verschillende soorten rooibos thee, binnenkort komt er weer een bestelling.

Heerlijke thee met snelheid geleverd

Ik deed mijn bestelling laat op vrijdagavond. Deze verwachtte ik pas dinsdag, maar ik kreeg hem zaterdag al binnen! Hoe fijn is dat.

Levering netjes! De thee heerlijk!!!

Prima smaak! Snel! Gewoon erg goed!