Heerlijke thee!

Alle theetjes die ik besteld het bij teabar zijn heerlijk en worden altijd snel bezorgd. Alleen maar goede ervaringen dus!

Snelle levering en lekkere thee!

Snel geleverd, ook thee in nieuwe verpakking geleverd! En de smaken zijn heerlijk! Aanrader!

Waanzinnige heerlijke smaken, mogelijkheid om de hoeveel te kiezen is een must

Ik ervaar deze site als zeer klantvriendelijk ,communicatie is top . Verder vind ik het echt lekkere thee , voor zowel overdags als avonds ideaal mijn complimenten van een heel tevreden klant

Heerlijke thee en correcte service

De thee is heerlijk en grote verscheidenheid in keuze. Goed verpakt en binnen één dag bezorgd! Top

Heerlijke ther

Als je thee van teabar kent, wil je geen andere thee meer,

Zeer lekkere thee

Maar moeilijke verpakking om thee uit te nemen

Ruime keus.

Veel smaken, makkelijk bestellen met een snelle levering

Snelle levering, product voldoet volledig aan mijn verwachtingen !

Geweldig mooie theedoos met heerlijke smaken thee.

Erg goed!

Goede kwaliteit en snelle levering, erg blij mee!

Goede bezorging

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten. Snelle levering

uitstekend

Goeie producten en snelle levering

Super service!

Ik plaatste op zondagmiddag mijn bestelling en had maandag middag mijn bestelling al in huis. Netjes verpakt met een klein extraatje! Aanrader!

Minimum bedrag

Ik vond het vreemd dat ik aan een minimum bedrag moest zitten. Ik betaal ook gewoon al ruim de bezorgingskosten.

Altijd uitstekend

Ik bestel hier al jaren m’n thee en chai late. De producten zijn heerlijk en het wordt altijd goed en snel bezorgd. Ik blijf hier kopen.

Perfecte levering

Leuke aanbieding,supersnelle levering, ik ben goed op de hoogte gehouden. En natuurlijk hele lekkere thee! De Boho Summer is mijn favoriet!

Heerlijke thee en super service

Voor mij nu de 2 e bestelling in 2 weken tijd. Heerlijke thee! Niet omdat de thee al snel op was maar gewoon omdat het zo verslavend is haha! Ik had iets na 21:00 besteld maar alsnog toch die avond verzonden! Super bedankt en graag tot de volgende keer.

Heerlijke thee & milieubewust verstuurd

Makkelijk en snel te bestellen.

Prima verzorging, levering keurig volgens afspraak.

Heerlijk thee

Elke kop thee van tea bar blijft een feestje. Fijne geniet momentjes. De kinderen zijn ook fan van de ijsthee. Heerlijk en gezond.

Ik probeer telkenmale iets te bedenken wat jullie zouden kunnen verbeteren. Ik kom steeds niet verder dan; ruime smaak keuze, snelle levering, goed verpakt, prima kwaliteit thee met zetadvies, goede accessoires keuze mogelijkheden . Als ik dan toch een suggestie zou willen doen dan verschillende, mogelijk kleurrijke, verpakking voor groene, zwarte en kruiden thee.

Menig bedrijf kan nog leren van dit bedrijf mbt klantgerichte kwaliteit. Levering snel. Goed product en goede prijs -productverhouding. Kortom mijn vaste leverancier. Doen wat ze beloven echte aanrader

thee wordt snel geleverd en is de beste thee wat je kan krijgen

Goede uitgebalanceerde thee

Goede uitgebalanceerde thee

Goede thee, goede service

Heerlijke thee bestel al jaren eerst fysiek in de shop in Amsterdam en nu online alleen jammer dat het nooit lukt om de opgebouwde punten in te zetten

Beste Rob, Wat geweldig om te horen dat u al jarenlang van onze heerlijke thee geniet, zowel in onze fysieke winkel in Amsterdam als online! Uw voortdurende steun betekent ontzettend veel voor ons. We vinden het echter jammer om te horen dat het niet lukt om uw opgebouwde punten in te zetten. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn wanneer u wilt profiteren van uw loyaliteitsbeloningen. Maak u geen zorgen, we zijn hier om te helpen en dit op te lossen. Zou u ons alstublieft meer details kunnen geven over de specifieke problemen die u ondervindt bij het inwisselen van uw punten? Stuur ons een e-mail op [email protected] met alle informatie over uw probleem, en wij zullen u zo snel mogelijk contacteren om u te assisteren bij het vinden van een oplossing. Nogmaals bedankt voor uw loyaliteit aan Tea Bar. We kijken ernaar uit om u te helpen en ervoor te zorgen dat u in de toekomst volop van uw opgebouwde punten kunt profiteren! Met vriendelijke groet, Team Tea Bar