supersnelle levering

Mooie theesoorten en vooral de snelheid waarmee je de artikelen geleverd krijgt; kunnen andere webshops nog iets van leren.

Goede kwaliteit snelle levering

Kwaliteit is uitstekend Snelle levering

top product

eindelijk theezakjes die je kunt sluiten voor de losse thee

Lekkere theesoorten, goede verzending!

Verveine en gember zijn erg lekker

Goede kwaliteit prima prijs

Altijd goede kwaliteit. Snelle verzending en netjes verpakt

snel geleverd! super lekker!

hoogtepunt van mijn gezellige winter avondjes onder een deken: de nieuwe theetjes van Tea Bar die net zijn toegekomen

Super goede Service en de allerlekkerste thee

Pakketje wordt altijd zeer snel geleverd, meestal de dag na bestelling. Ook super lekkere thee, ik ben al jaren fan!

Goede product

Goed product en snelle verzending! En fijn spaarststeem

Uitstekend in thee kwaliteit n service

Veel keuze van fantastische thee

Alles loopt zoals je het als klant graag wilt hebben. Helaas zijn de verpakkingen tijdelijk niet geschikt voor de composthoop.

Zeer goede ervaring

De chai thee is heeerlijk! Snelle levering en heel netjes verpakt.

Heerlijke thee, prima service

Ik kwam terecht op Tea Bar doordat ik bij een vriendin de beroemde Notendroom had gedronken. Behalve deze heerlijke thee hebben ze nog veel meer verslavende smaken, vooral van Orange Nightfall kan ik geen genoeg krijgen. Bestellen ging makkelijk en snel en volgende dag al bezorgd. Ik ben een fan.

Heerlijke thee

We hebben 7 verschillende soorten (verse) thee besteld en iedere thee is heerlijk. Dronk altijd (teveel) koffie maar nu ik de thee ontdekt hebt is dit lekkerder.

Gewoon TOP!

Super duidelijke site, snelle levering alles was de volgende dag in huis wat wil je nog meer!

Goed product met heerlijke smaken

Heerlijke thee!

Alle theetjes die ik besteld het bij teabar zijn heerlijk en worden altijd snel bezorgd. Alleen maar goede ervaringen dus!

Snelle levering en lekkere thee!

Snel geleverd, ook thee in nieuwe verpakking geleverd! En de smaken zijn heerlijk! Aanrader!

Waanzinnige heerlijke smaken, mogelijkheid om de hoeveel te kiezen is een must

Ik ervaar deze site als zeer klantvriendelijk ,communicatie is top . Verder vind ik het echt lekkere thee , voor zowel overdags als avonds ideaal mijn complimenten van een heel tevreden klant

Heerlijke thee en correcte service

De thee is heerlijk en grote verscheidenheid in keuze. Goed verpakt en binnen één dag bezorgd! Top

Heerlijke ther

Als je thee van teabar kent, wil je geen andere thee meer,

Zeer lekkere thee

Maar moeilijke verpakking om thee uit te nemen

Ruime keus.

Veel smaken, makkelijk bestellen met een snelle levering

Snelle levering, product voldoet volledig aan mijn verwachtingen !

Geweldig mooie theedoos met heerlijke smaken thee.

Erg goed!

Goede kwaliteit en snelle levering, erg blij mee!

Goede bezorging

Ik ben zeer tevreden over de geleverde producten. Snelle levering

Baarnsche Dijk 4

3741 LR Baarn