Bijzondere en lekkere thee die snel bezorgd wordt

Originele thee smaken die leuk verpakt geleverd worden.

Ik ben fan

Vroeger als kind lustte ik geen thee. Ik dronk thee met veel melk en suiker. Er bleef dus weinig ruimte over voor de thee... Maar op een gegeven moment veranderde dat. Ik ging thee steeds lekkerder vinden en ik vond het stoer om dit zonder melk en suiker te drinken. (Je weet hoe kinderen kunnen zijn) En op een gegeven moment kon ik mezelf een theeleut noemen. Ik ging dan ook op zoek naar écht lekkere thee. En als vanzelfsprekend stapte ik over op losse thee. Maar toch was ik nog niet tevreden. Er moest een mooie kist komen voor mijn theetjes. Ik wilde thee van goede kwaliteit. Mooie theezeefjes. Een speciaal afgemeten theelepeltje. En dit alles vond ik bij Tea Bar. En ik vond er zoveel meer. Want er is zoveel keuze bij Tea Bar. Ze stellen niet teleur. En elke maand bieden ze je de mogelijkheid te stemmen op de thee van de maand. Die kan je dan met 50% korting scoren. Hoe leuk is dat? Inmiddels heb ik meer dan 15 smaken in mijn collectie en er is er geen die mij niet smaakt. Mijn favoriet? Uiteraard Notendroom. Weinig verrassend wat dat betreft. Mocht het nog niet duidelijk zijn: Ik ben fan!

Ik moet de thee nog proeven , dus deze beoordeling komt eigenlijk te snel....

Heerlijke thee en snelle levering!

Elke keer ontdek ik weer een nieuwe favoriete thee.

(H)eerlijke thee.

Heerlijk om in de avond op de bank te zitten met een zalige thee

Heerlijke thee en snel bezorgd.nook lekker verrassings thee erbij

Prima. Ik zal zeker opnieuw bestellen

Top ik ben erg tevreden

Snelle levering leuke attentie bij de bestelling om uit te proberen super tevreden 👍

voldoet aan de verwachting

Hebben kennis en ervaring

Lekkere thee goede service

Lekkere thee goede service

Snelle en goede levering. Altijd wat thee om te testen meegeleverd.

Heerlijke diverse soorten thee

Wat een geweldige keus aan heerlijke diverse soorten losse thee. Snelle levering ook. Ik zou het helemaal geweldig vinden om kleine samples te kunnen bestellen om uit te proberen.

Snel geleverd!

Mijn bestelling was na twee dagen thuis geleverd. In een stevige verpakking. Het extra staaltje is een leuke extra!

Geweldige theesmaken en oneindig veel keuze!!

In een woord geweldig!!!

Goed, snel en lekker!

Al meerdere keren besteld bij Tea Bar en altijd een goede ervaring. Zelf alleen ervaring met de thee en niet met de accessoires. De thee is van goede kwaliteit en zeer netjes verpakt. Snel verzonden, ook vind ik de verzendkosten erg netjes en zit je al rap aan het bedrag voor gratis verzending. De gratis samples bij de bestelling vind ik echt top, zo probeer je wel eens wat, wat je misschien in eerste instantie nooit zou kopen. Echt een aanrader!

Snelle nette levering, geweldige kwaliteit

👍

Super thee en snelle service

Ik bestel regelmatig en al jaren bij de Teabar, heerlijke thee.

Heerlijke thee en een fijne winkel

De thee is heerlijk. De levering was snel en alles was netjes ingepakt. Ik vond de website ook fijn en overzichtelijk.

Goede kwaliteit en mooie prijs.

Vanaf de start van de Teabar ben ik klant. Niet ten onrechte, want hun theesoorten zijn top! Leuk om er elke keer een nieuwe smaak bij te krijgen. Fijn om te proberen.

Perfect!

Bestelling kwam keurig op de aangegeven dag en tijd aan. Alles zag er super uit. Ik heb de thee cadeau gedaan, viel ontzettend goed in de smaak. Er zat ook nog een lekkere sample thee bij. Top!

Snel en goede producten

Service is prima, producten zijn van goede kwaliteit.

Lemon chai is onze favoriet.

Heerlijke thee, veel keuze uit heel veel smaken. Zou vaker willen bestellen maar kost steeds 3;95 bezorgkosten. De levering is snel en heel fijn de proefzakjes erbij zodat je ook andere smaken kunt proberen.

Gewéldige webshop met groot assortiment losse thee van goede kwaliteit.

Ik koop hier al jaren mijn losse thee. Er is genoeg keuze uit verschillende soorten thee en theemelanges. Ook voor thee accessoires ben je hier aan het juiste adres.

Hoge kwaliteit verse thee. Absoluut een goed adres.

Ik bestel hier maandelijks mijn thee. Al jaren.

Snel thuis gekregen mijn thee super

Snelle levering heerlijke thee

Wij kochten vroeger altijd in de winkel. Nu in de webshop, en dat werkt prima. Heerlijke thee, we zijn verslaafd