Lekkere thee maar de verpakking kan beter

Heerlijke thee! Ik bestel al jaren bij jullie en geniet van de lekkere thee. Dit keer waren meerdere verpakkingen alleen niet goed gesealed, waardoor ze open stonden bij ontvangst en de thee niet zo vers meer is als ik van jullie gewent ben. Ook mis ik nog steeds de extra stickers die ik op mijn eigen blikjes kan plakken (die jullie er vroeger bij deden). Ik moet ze nu van de verpakkingen af peuteren, en dat is toch niet zo'n fijn klusje.

Beste Sanne, Bedankt voor je positieve feedback over onze thee en je jarenlange trouwe bestellingen. We waarderen je steun enorm! Het spijt ons te horen dat er problemen zijn geweest met de afdichting van sommige verpakkingen in je recente bestelling. Helaas is er een productiefout opgetreden waardoor de lijm van enkele zakjes langzaam loslaat na het sealen. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt dit willen wij graag voor je oplossen. Je kunt ons een e-mail sturen naar [email protected]. Nogmaals onze excuses voor de problemen en dank je wel voor je begrip en je blijvende steun. We hopen dat je binnenkort weer volop van onze heerlijke thee kunt genieten. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

Altijd goed!

Ja, want het bestellen gaat snel, de bezorging van de mooie producten ook!

Geweldig.Vandaag bestellen morgen thuis.

Lekkere thee, ruime keuze en snelle levering.

Ik heb nu 6 soorten in gebruik en ze zijn allemaal lekker. In de ochtend liever een kruidige thee en in de avond bij voorkeur een zoetere thee. De levering is snel.

Ruime keuze, lekkere thee

Meestal kies ik voor biologische thee, die keuze is helaas minder geworden. Toch heeft Tea Bar een groot assortiment met lekkere thee soorten en smaken.

Tot nu toe goed

De keren dat ik besteld heb had ik het zeker snel in huis

Perfect!

Fijne service, snelle levering! En geweldig assortiment theesoorten!

Zoals altijd goed

Heerlijk thee soorten.

Veel keuze, heerlijke thee

Snel geleverd, goed verpakt en handige omschrijvingen en reviews op site om lekkere smaken te kiezen.

Heerlijke thee en snelle levering

Heerlijke thee en snelle levering. Gewoon supergoed.

Heerlijke thee

Alleen nog even omschrijven welke natuurlijke aroma’s jullie toevoegen aan de thee (op de verpakking) of weglaten, dan is het helemaal perfect!

Lekkere thee

Lekkere thee, erg veel keuze. Wel vond ik de verzending lang duren en waren ze niet telefonisch bereikbaar voor vragen.

Beste Lindsey, Dank voor je beoordeling. Het spijt me te horen dat het niet is gelukt om contact met ons op te nemen. We zijn beschikbaar van maandag tot en met vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur op 085 060 6963. Beluister alsjeblieft eerst het voicemailbericht en blijf daarna aan de lijn. Je kunt ons ook altijd een e-mail sturen naar [email protected]; we reageren doorgaans binnen 24 uur. Als je vóór 21:00 uur bestelt, verzenden we je bestelling dezelfde dag nog. Wat inderdaad in jou geval ook zo was. Daarna ligt het proces helaas in handen van de DHL-planning, die bepaalt wanneer je pakket wordt bezorgd. Meestal gebeurt dit al de volgende dag, maar soms kan het iets langer duren als DHL drukte ervaart. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

Heerlijke thee

Had ik maar een grotere verpakking genomen van de shilling star. Wat is die lekker

Ruim assortiment

Fijne webwinkel met veel keus in verschillende soorten thee. Site is overzichtelijk. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de bestelling.

Heerlijke avond en thee voor overdag

Hele fijne thee.

Goede kwaliteit

Snel, makkelijk besteld en geleverd

Zoals altijd weer prima geregeld

I want to hang out all day in the tea bar

Besteld snel bezorgd, heerlijk genieten van gezonde thee

Alles perfect

Ik ben normaal geen theedrinker, maar de thee van Tea Bar is gewoon overheerlijk. Lekker vers en zacht van smaak. Hier komen geen zakjes meer in huis! Als ik bestel leveren ze het al de volgende dag. Echt een aanrader!

Veel keuze aan thee. Prijs/kwaliteit is heel goed. Levering ook heel snel.

Keuze is reuze. Prijs/kwaliteit is heel goed. Milieu vriendelijk verpakking. Een snelle levering.

Snelle levering en lekkere theesoorten

Snel

Ik heb mijn bestelling binnen enkele dagen ontvangen. Dank daarvoor!

Snelle levering, heerlijke thee

Fijn dat de thee zo snel geleverd wordt. En altijd een extra proefzakje met thee erbij, erg leuk. Wel jammer dat je tegenwoordig voor een minimaal bedrag moet bestellen.

Heerlijke thee, snelle levering

Heerlijke thee en thee mokken. Lekker snel bezorgt!

Goede producten en snelle verzending

Ben al langere tijd klant bij Tea Bar. Uitgebreid assortiment, producten van uitstekende kwaliteit, altijd snelle verzending en mooi spaarsysteem voor korting. Niets op aan te merken.