Snelle levering, heerlijke thee

Fijn dat de thee zo snel geleverd wordt. En altijd een extra proefzakje met thee erbij, erg leuk. Wel jammer dat je tegenwoordig voor een minimaal bedrag moet bestellen.

Heerlijke thee, snelle levering

Heerlijke thee en thee mokken. Lekker snel bezorgt!

Goede producten en snelle verzending

Ben al langere tijd klant bij Tea Bar. Uitgebreid assortiment, producten van uitstekende kwaliteit, altijd snelle verzending en mooi spaarsysteem voor korting. Niets op aan te merken.

Goed.

Ben super tevreden over Tea Bar, met een diversiteit aan theesoorten. Ook de proef samples, die je kan bestellen maar waar je ook altijd 1 verrassing van in je bestelpakket vindt, stel ik erg op prijs. Daarnaast altijd een snelle levering, meestal de volgende dag al.

Snelle en correcte levering, zoals eigenlijk altijd!!!

Snelle en correcte levering, zoals eigenlijk altijd !!!

Super snelle levering van wereld thee en accessoires. Geweldige thee produkten van uitmuntende kwaliteit. Grote sortering van van alles als het maar met thee heeft te maken. Zeer informatieve thee site met veel goed advies.

Hele snelle verzending, altijd een lekkere proeverij erbij. Echte aanrader!!!

Good assortiment

Good quality and variety of teas.

Lekkere thee maar veel voorraad wijziging

Fijne, snelle service met een goede website. Alleen gebeurd het mij te vaak dat een product permanent uit voorraad gaat. Heb je net je favoriete thee gevonden dan leveren ze het niet meer. Op site kondigen ze het wel aan met een mogelijk alternatief. Dat wel.

Snelle levering en heerlijke thee!

Na een tip van een klant, en de bewustwording van ongewenste plastic in thee zakjes mijn eerste bestelling gedaan. Ik ben positief , de thee smaakt heerlijk. Zelfs manlief vind het lekker (en die drinkt nooit thee) de geur die me tegemoet komt is genieten. Ik wil niet meer anders! Volgende keer in elk geval een maatschepje er bij bestellen zodat het afwegen makkelijker wordt. Super bedacht voor deze duurzame gezonde thee

Gemakkelijke bestelprocedure en net verpakt en snel bezorgd.

Prima producten. Fijn dat er ook probeer verpakkingen zijn. Prima service.

Snel, lekker en goede kwaliteit

Snel geleverd. Tea bar heeft me tot op heden nog nooit teleurgesteld in thee smaken of kwaliteit.

Snelle en correcte levering

Voor de eerste keer besteld, heerlijke thee en uitermate snelle en correcte levering

Fijn bedrijf, lekkere thee!

Snelle verzending, keurig verpakt en heerlijke theetjes. Een aanrader!

Heerlijke webshop!

Wat hebben ze daar toch een mooi thee-assortiment! Ik slaag er altijd goed. De producten worden ecovriendelijk en snel geleverd. Fijn!

Goede service Lekkere thee

Ik ben nog klant vanuit de winkel op de haarlemmerstraat/dijk? Daar vond ik het leuk om nieuwe dingen te ruiken en te proberen. Nu ik online bestel mis ik dat wel. dus blijf ik een beetje in de zelfde smaakjes hangen. Maar verder ben ik super tevreden en bestel elke maand zo rond de 40-50 euro aan thee.

Hi Saskia, Wat leuk om te horen! Wij zijn momenteel druk bezig met het toevoegen van bijna elke smaak als mini (sample) op onze website. Op die manier hopen we dat je thuis toch een beetje het gevoel van de winkel kunt ervaren door samples toe te voegen aan je bestelling. Mis je een bepaalde smaak in ons assortiment? Laat het ons gerust weten! We staan open voor suggesties en willen graag aan jouw wensen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

Altijd behulpzaam en klantgericht

Fijne partner om mee samen te werken, al inmiddels een paar jaartjes! Altijd meedenkend, persoonlijk en behulpzaam!

Netjes geleverd en verpakt

Spullen snel geleverd, en netjes verpakt. Dikke prima!

Goede producten en snelle levering

Het assortiment is groot, het bestellen gaat gemakkelijk, de levering is snel. Heerlijke thee!

leuk thee pakket voor de zwangere vrouw

het Yummy Mummy pakket is een leuk en divers pakket met verschillende theetjes die toepasselijk zijn voor een zwangere, of net bevallen vrouw. leuk om als kado te krijgen maar ook om te geven!

De website is prima, goede producten, snelle levering en de zending is goed te volgen.

Good products fast service wilde selection and advice

Wat een super pakket!

Ik ben zelf echt helemaal blij met de theetjes uit het mama pakket. De frambozenblad thee mag ik nu drinken omdat ik op het einde van mn zwangerschap zit en hij is heerlijk. Mijn absolute favoriet is de "Mon Cheri" Ruikt zo, zo lekker! Wordt goed verpakt geleverd, en de thee zit in handige opslagblikjes ipv die zakken die overal omvallen. Deze blikken zijn gewoon stapelbaar in de kast te plaatsen wat heel fijn is. Prijs is ook goed. Ik ben een hele tevreden klant ❤️

Op zondag namiddag besteld en op maandag al in huis. Heerlijke thee en een prachtige doos. Ik ga zeker vaker bestellen.

Admiraal de Ruijterweg 344 1055MZ Amsterdam