Wat een super pakket!

Ik ben zelf echt helemaal blij met de theetjes uit het mama pakket. De frambozenblad thee mag ik nu drinken omdat ik op het einde van mn zwangerschap zit en hij is heerlijk. Mijn absolute favoriet is de "Mon Cheri" Ruikt zo, zo lekker! Wordt goed verpakt geleverd, en de thee zit in handige opslagblikjes ipv die zakken die overal omvallen. Deze blikken zijn gewoon stapelbaar in de kast te plaatsen wat heel fijn is. Prijs is ook goed. Ik ben een hele tevreden klant ❤️

Op zondag namiddag besteld en op maandag al in huis. Heerlijke thee en een prachtige doos. Ik ga zeker vaker bestellen.

Vlotte afhandeling

Heel vlotte afhandeling van de bestelling. Was aangenaam verrast. Wel jammer dat het beloofde gratis geschenk niet in de bestelling zat.

Lekkere thee prima levering

Snelle levering en lekkere thee.

Snel en netjes

Snel en netjes geleverd. Was goed ingepakt. Helaas was een van de verpakkingen open gegaan, maar dat kan een keer gebeuren

Heerlijke thee

Al veel soorten thee uitgezocht. Zelf vindt ik heel veel lekker. Als ik gasten krijg zijn ze verrast als er keuze is uit de mooie doos met blikjes thee. Onderop een sticker geplakt wat erin zit. Elke dag genieten we van heerlijke en geurende thee. Fijn dat je zoveel keuze hebt bij Teabar!

Fijne thee

Enige reden waarom ik geen 5 sterren geef is omdat de thee is verpakt in een doos VOL met schuim vulling. Erg slecht voor het milieu. Zonde

Beste Kimberly, Bij Tea Bar streven we ernaar om niet alleen heerlijke theeën aan te bieden, maar ook om op een milieuvriendelijke en duurzame manier te werken. Daarom willen we je graag informeren over het gebruik van zetmeel als opvulling en onze inspanningen om een positieve impact op het milieu te hebben. Onze opvulling, gemaakt van zetmeelkorrels, is niet alleen effectief in het beschermen van je producten, maar ook volledig biologisch afbreekbaar. Je kunt deze korrels gemakkelijk weggooien bij het groente-, fruit- en tuinafval (GFT). Ze worden op natuurlijke wijze afgebroken in composteerinstallaties, waardoor ze geen negatieve impact hebben op het milieu. Bovendien zijn ze oplosbaar in water, wat betekent dat ze geen schadelijke stoffen achterlaten. Door zetmeel als opvulling te gebruiken, kiezen we voor een van de meest milieuvriendelijke methoden. We streven ernaar om duurzame materialen te gebruiken die de impact op het milieu minimaliseren. Op deze manier kunnen we je producten veilig verpakken en tegelijkertijd rekening houden met de bescherming van het milieu. Maar daar blijft het niet bij! Onze verpakkingen zijn ook plasticvrij en biologisch afbreekbaar. Ze kunnen eenvoudig gerecycled worden via oud papier en de pulp kan bijna 100% worden hergebruikt voor de productie van nieuw papier. Op deze manier streven we ernaar om de duurzaamste theeverpakking mogelijk te maken. Daarnaast zijn we trots op het feit dat we waar mogelijk samenwerken met sociale werkplaatsen en reïntegratietrajecten om onze thee in te pakken. We vinden het belangrijk om mensen met een afstand tot de reguliere arbeidsmarkt een kans te geven. Thee inpakken is leuk werk, en we gunnen deze waardevolle mensen graag deze mooie ervaring. Wij hopen dat deze informatie je enthousiast maakt over onze inspanningen op het gebied van duurzaamheid en sociale verantwoordelijkheid. Als je nog vragen hebt of meer wilt weten, staan wij altijd klaar om je te helpen. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

Uitstekend!

In een woord gewoon goed, duidelijke site, snelle levering, goede kwaliteit. Ik koop al jaren bij Tea Bar mijn thee!

Nice teas and fast delivery. Thank you.

Nice teas and fast delivery. Thank you.

Heerlijke thee!

Ik heb een aantal mini’s en 2 verpakkingen S besteld. Erg fijn om op deze manier het een en ander te proberen. De kruidenthee die ik tot nu toe gehad heb is echt om van te genieten! Het was ook erg snel geleverd.

Goede kwaliteit, snelle levering

Thee is een belevenis, vooral door de praktische mokken

goed product - goede prijs - snelle levering

goed product - goede prijs - snelle levering

Verkeerde en niet bestelde thee ontvangen

Mijn bestelling is onjuist geleverd. Ik heb hier dinsdag een mail over gestuurd en nog altijd niets gehoord. Al jaren koop ik thee naar tevredenheid maar als er iets mis gaat verwacht ik ook netjes te worden geholpen. Gr. Sonja van de Burgwal

Beste Sonja, Hartelijk dank voor uw review. We waarderen uw loyaliteit als klant en bieden onze oprechte excuses aan voor de problemen die u heeft ondervonden met uw bestelling. We begrijpen dat het frustrerend is wanneer er iets misgaat en we willen graag onze verontschuldigingen aanbieden voor het gebrek aan communicatie van onze kant. We zijn blij om te horen dat het probleem ondertussen is opgelost en u weer kunt genieten van onze thee. Als u in de tussentijd nog vragen heeft of meer informatie wilt, nodigen we u uit om ons te e-mailen op [email protected]. We zullen ons best doen om u zo spoedig mogelijk van een antwoord te voorzien en het probleem naar tevredenheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

Mooie producten en snel verzonden

Lekkere thee en vooral de theezeefjes die ik bestelde zijn perfect. De vaderdagkorting (2e thee met korting) ging niet helemaal goed, en reactie op mail duurde iets langer maar was vriendelijk.

heerlijke thee, mooie kleur, goede geur

notendroom een client van mij heeft deze thee en ik was verliefd op de geur. Nu heb ik hem zelf en hij is heerlijk!

De verzending was heel snel. Ik had het pakketje snel binnen. Alleen erg jammer dat er 1 theezak met losse thee al open was. Als die gewoon dicht had gezeten dan zou ik zeggen een dikke 9. Ook leuk dat ze er een proefzakje van een andere smaak bij doen.

Beste Marleen, Dankjewel voor het delen van je feedback. We betreuren het ten zeerste dat je een ongeopend zakje thee hebt ontvangen, en dat is absoluut niet onze bedoeling. We willen graag een oplossing bieden voor dit probleem. Als je zo vriendelijk zou willen zijn om ons een e-mail te sturen naar [email protected], zullen we ervoor zorgen dat dit wordt rechtgezet. Wij horen het graag. Met vriendelijke groet, Team Tea Bar

snel

je zit nooit lang zonder thee, teabar levert echt snel.

Gewoon goed - alles in orde

Het circuit van bestellen tot afrekenen gaat zoals het hoort. Vervolgacties snel, aflevering na twee dagen. Fijn dat ook theesoorten die ik lang geleden heb besteld nog steeds te krijgen zijn!

Heerlijke thee

Wij vinden de thee erg lekker en er zijn verrassende smaken Best prijzig maar heerlijk

Ontzettend verslavend,zo lekker!

De gewone thee maar ook de ice tea smaken zijn erg lekker!

Teabar-producten, altijd goed.

Ja, de kwaliteit van de theesoorten is altijd in orde. Alles wordt ook nog eens klimaatneutraal verstuurd, in karton, met verantwoorde “opvulling” van maïs gemaakt materiaal. Geen gewicht dus!

Mooie site en supersnelle levering.

Notendroom is echt de lekkerste thee ooit!

Heeerlijk!

De verse thee smaakt heerlijk en verassend

Snelle levering. Goed verpakt.

Admiraal de Ruijterweg 344

1055MZ Amsterdam