Zeer doelgericht en meedenkend

Vriendelijke en snelle reactie. Zelfs zo vriendelijk om met nieuwe batterijen voor ons alarm langs te komen en proberen het probleem snel op te lossen.

Prima servicegerichte medewerkers!

Door mij eigen fout had ik per ongeluk 2 x hetzelfde artikel besteld. Een medewerker van het bedrijf merkte dit op en belde mij al uit zichzelf. Tevens heeft hij voor mij de dubbele I-Deal betaling ongedaan gemaakt. Prima service dus.

Alles super geregeld

Alles super geregeld

Snel geleverd.

Snelle levering.

Snelle en correcte levering van hetgeen was besteld.

Het bestelde werd correct en tegen een zeer concurrerende prijs geleverd.

Snelle en goede levering

Zoals beloofd werd het product de volgende dag al geleverd.

Perfecte afhandeling

Ik wist precies waar ik aan toe was door de mailtjes die ik na de bestelling kreeg.

Gunstige prijs en snelle levering

Gunstige prijs en snelle afhandeling van de bestelling.

Goede ervaring / Perfect geregeld

Goede ervaring / Perfect geregeld Alles volgens afspraak

Je word goed geholpen .

Geweldig het was de juiste Battery , de complimenten .

Echte service

Artikel werd verrassend snel thuisbezorgd. Van daar dat ik hier het cijfer 10 geef. Nog belangrijker, een medewerker nam met mij contact op voor informatie en levering van het door mij gevraagde artikel. NIET ALLEEN GOEDE SERVICE, ZEKER OOK ECHTE SERVICE VAN DEZE WINKEL

Snel

Snel en goed koop

Besteld meteen volgende dag in huis.En je wordt gelijk op de hoogte gehouden.super

Mijn ervaring is perfect als cijfer een 10

Smartwares voor oud Alarm Elro HA68S

Smartwares voor oud Alarm Elro HA68S nog verkrijgbaar voor een redelijke prijs. Levering duurde langer, schuld van PostNL..Keurig door Klantenservice toegelicht.

Snelle en accurate levering

De dag na bestellen was pakketje al binnen. Super te vertrouwen

Snel bezorgt na goed advies over de telefoon .

Zeer correcte, snelle en adequate afhandeling van mijn bestelling.

zeer goed

vlot te bestellen. Het bestelde was niet op voorraad. Dit is direct mede gedeeld dat het een dag later geleverd ging worden Ook de levering was vrij snel.

Raam censor

Helaas was de censor van een type die niet communiceerde met mijn alarm systeem Na te hebben gebeld met seel q werd hij dezelfde dag nog geruild en zelfs langs gebracht het systeem werkt nu weer . Echte service top

Goederen worden snel en correct geleverd

Prima webshop

Juiste product, snelle levering.

Product in juiste maat verpakking geleverd en niet als zo vaak voorkomt in een oversized doos. Levering sneller dan aangegeven bij aanbod.

Aangepaste model voor mijn oude SA68 alarm systeem

Vensterdetector past uitstekend

De service is super goed

Ik kreeg meteen een nieuwe sensor stekker toen bleek dat degene stuk was.Alleen die we nu hebben werkt alleen bij ons in de keuken. En we hebben de stekker in de slaapkamer nodig.Waar dat aan ligt is voor ons een raadsel.

Geleverd volgens afspraak

Betaalfen snel geleverd

Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan.

Vriendelijk en goed !!!