Alles prima

Vlug geleverd. Niet speciaals te melden

Correct op tijd geleverd

Netjes verpakt op tijd geleverd gekregen wat besteld is

sneller dan verwacht, meteen goed

Ik kocht een vervanging voor een accu, de enige die het verkocht was SeelQ. Na 2 werkdagen in huis! Werkt prima.

In een woord top

Gewoon bestellen en ontvangen

perfect

geen minpunten

Netjes en op tijd.

Het geleverde was conform mijn verwachting en op tijd.

Goed, snel en betrouwbaar

Artikel snel gevonden, hoewe de afwikkeling van de verdere procdure tragg verliep.

Prompte levering, goed telefonisch bereikbaar, een klacht direct heel netjes afgewerkt, kortom zeer tevreden

snel en accuraat

Juiste afstandbedieningen zijn in korte tijd geleverd.

Snelle reactie op de vraag in de mail en daarna snelle ontvangst van het product! Wij zijn tevreden

Keurig netjes te woord gestaan.

In goed overleg product besteld. Denkt mee en is oplossingsgericht. Duidelijke afspraken gemaakt over het testen v/h product. Kortom; topper!

Correct en vlot.

Prima levering, vlot en goed verpakt. Professioneel. Aanrader.

Uitstekend met een woord top

Snel geleverd was prima zeer tevreden.

Top zaak

Zeer doeltreffende beschrijving en supersnel bezorgd

Uitstekende service.

Ik heb onmiddelijk antwoord op een vraag gekregen. Het produkt is de volgende dag geleverd. Ik beveel SeelQ absoluut aan.

Product niet als de afbeelding.

Werkt wel naar behoren maar zit er anders uit.

Te duur

Identieke batterij kost elders maar 1/3 van de prijs!

Geachte, het staat u vrij bij ons te kopen wanneer u dat wenst. Daarnaast zijn wij blij dat wij u per mail van informatie hebben kunnen voorzien rondom de batterij. Service is best wel een dingetje tegenwoordig lezen wij her en der terug. Met vriendelijke groet,

Snel en goed geleverd en prima product voor een nette prijs.

We gaan in de toekomst weer gebruik maken van SeelQ !.

Graag gedaan

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk en correct.

Gewoon goed

Supersnelle levering,gisteren besteld en vandaag in huis.

was in orde supper kontent

zeer vriendelijk gesprek aan telefoon voor de te vragen inlichting ,levering was in orde

Snelle service keurig verzonden Goede communicatie

Hartelijk dank voor uw geduld. POSTNL levert de meeste poststukken tegenwoordig per briefpost langer uit dan 16 dagen... helaas was u niet de enige bij wie dat fout ging.... Gelukkig 2e zending binnen, nu zien wanneer de 1e komt...

Een bestelling gedaan die op zich liet wachten ( de kerstdrukte bij post nl bleek t probleem ) Na mailcontact is de bestelling opnieuw op de post gegaan om uit te sluiten dat t pakket zoek was geraakt . Na twee dagen t pakket ontvangen ( wat de eerste zending bleek te zijn ) De tweede zending nog niet binnen maar zodra deze er is gaat deze retour . Heel fijn iig dat het bedrijf meedenkt . Aan de drukte bij de pakketdiensten kunnen ze uiteraard niets aan doen .

UPDATE26-12-2020 Toch reactie, helaas nog niet ontvangen... vanzelfsprekend verzenden wij even nieuw... Hopelijk levert POSTNL alle bestellingen uit.... UPDATE 26-12-2020 Tot op heden geen reactie gehoord te hebbende van klant. Wij gaan er dan nu maar vanuit dat we toch een tevreden klant hebben.... Gelukkig de bestelling bezorgd.... Wij wensen iedereen goede service toe, ook in 2021... mocht er wat zijn, mail ons (dat is sneller dan onze voicemail...) (check de spam box...) seeiqwinkel.nl doen wij namelijk als hobby, coaching op seeiq.eu is ons echte werk.... En hopelijk komen we tot goede resultaten... grtz, Ronny Saaman Geachte, Vervelend te horen dat uw bestelling nog niet binnen is. Vorige week woensdagmiddag is deze per briefpost (bruine enveloppe) u toegezonden en onze verwachting was toch wel dat deze uiterlijk zaterdag binnen zou zijn. Uw mail d.d. 17-12 19.56 is door ons beantwoord op 17.12 20.00: "Geachte, uw bestelling gister per briefpost u doen toekomen. Gepost voor 17.00 maar gezien drukte zou dat sws morgen of zaterdag kunnen worden. Hopende u geinformeerd te hebben, H.R. Saaman" Waar mogelijk in de spam terecht gekomen.... (verzonden vanaf info@seeiqwinkel.nl) Mocht er vandaag (dinsdag 22 dec) nog niets binnen zijn gekomen, dan vernemen wij dat graag. Helaas hebben wij POSTNL niet in onze handen qua uitlevertijden.... zeker niet gezien de kerstdrukte nu.....