Aangepaste model voor mijn oude SA68 alarm systeem

Vensterdetector past uitstekend

De service is super goed

Ik kreeg meteen een nieuwe sensor stekker toen bleek dat degene stuk was.Alleen die we nu hebben werkt alleen bij ons in de keuken. En we hebben de stekker in de slaapkamer nodig.Waar dat aan ligt is voor ons een raadsel.

Geleverd volgens afspraak

Betaalfen snel geleverd

Zeer goed en vriendelijk te woord gestaan.

Vriendelijk en goed !!!

top snelle levering. top communicatie via email.

zie hierboven.

corect

corect behandeld

Niet zo tevreden

Het plaatje met nummers zit verkeerd om. Erg lastig met de code intoetsen

Was prima

Levering was correct

Wij zullen morgen contact opnemen. POSTnl geeft namelijk op het tracktracenummer aan dat het de 17e januari om 18.32 bezorgd is. Helaas hebben wij geen invloed op hen en zijn afhankelijk, maar een onderzoek zullen wij zeker instellen om te achterhalen waar uw pakket bezorgd is. ** update ** Uiteindelijk tevreden klant gesproken ;) en review aangepast aan de service die we gewend zijn te geven ;) Mvg

Goed en snel

Ik heb alweer spijt dat ik hier aan meedoe. Ben verplicht om allerlei zaken in te vullen die ik niet wil invullen. Jammer.

Prima !!

Snelle verzending, keurige e-mail voor verzending via PostNL, degelijke verpakking en prima product tegen betaalbare prijs.

Mooi led lampje voor boven de spiegel.

Geachte, Hier even de systemen en bestellingen nagekeken. Want wij houden graag van goede service. Het door u bestelde product stond juist op de website en is ook juist uitgeleverd. Het is dan inderdaad zo dat u het product heeft ontvangen wat u heeft besteld, maar dat dit voor u niet voldoet qua spanning en voltage. De klantenservice zal contact met u opnemen voor een retour. Mvg,

erg snelle en goede bezorging

het enige bedrijf wat deze buitenlamp nog op voorraad had. snel besteld, snel bezorgd!!

Prima en snel aangekomen

Alles goed verlopen

Heel snel geleverd

De geleverde accu past, maar ziet er anders uit dan op de site

Zeer snelle levering en netjes verpakt . Met een papieren gebruiksaanwijzing. Top.

geleverd zoals afgesproken

Mails en correspondentie en levering zoals vermeld

Levering netjes en op tijd geleverd

Helaas... De bestelling die ik gedaan heb is niet compatibel blijkbaar met mijn installatie Van ELRO HA68S. De bestelde apparatuur kan ik niet aansluiten. Is er een mogelijkheid dat ik mijn bestelling SSIQCGWRW kan terug sturen. Zo ja naar welk adres? Of... hebben jullie een andere oplossing? Groeten Marnix Bruggeman Molenstraat 108 9970 Kaprijke O-Vl. België

Prima ervaring.

De firma kan ik alleen maar aanbevelen. Snelle en correcte handel ! De pakjesdienst daarentegen... Maar daar kan SeelQ niets aan doen.

Super vriendelijk geholpen, echt top service!

Deurbellen besteld en snel geleverd, alles makkelijk zelf aangesloten en werkt perfect!

zeer goed snelle levering

alleen zou ik graag zien dat je bij jullie ook met een creditkaart kan betalen is voor ons koper een veilig idee dat het altijd verzekerd is

Super snelle levering

Snelle levering van producten.

Snel correct en goede service/levering!

Had een probleempje met een adapter. Hiervoor contact opgenomen met SEELQ. 2 Dagen later nieuwe adapter thuis. Snelle service en levering.

Langestraat 62

1271rc Huizen