Netjes en snel

Netjes en snel

Goed product en zeer snel geleverd

Jammer

Ik bestelde een wandlamp voor de badkamer. Ik zag aan de verpakking dat deze eerder geopend was. Hoeft geen probleem te zijn maar was het helaas wel. Het rubber waar 1 van de lampenkapjes over heen geschoven moet worden zit los waardoor het lampenkapje onmogelijk goed te plaatsen is. Was niet voor niets een retourartikel dus. Jammer dat dit dan toch wordt opgestuurd.

Geachte, dat is zekers niet de service die u van ons mag verwachten. Getuige ook de beoordelingen op dit forum. Een product dat glas bevat checken wij sowieso voorafgaand op breuk, de rubbers helaas niet. Het betreft geen retour product omdat dit bij ons valt onder OPRUIMING en derhalve expliciet op de site vermeld wordt. Wij zullen zorg dragen voor een passende afhandeling via de prive mail.

Supersnelle levering

In de loop van de middag besteld, de volgende ochtend al geleverd.

Snelle levering. Product zoals verwacht.

Heb verlichting voor buiten besteld. De lamp werd snel geleverd en is prima. Alleen had de product/materiaal omschrijving op de website wat uitgebreider kunnen zijn. Kon niet herkennen van welk materiaal de lamp is. Verder prima.

Bestelling de volgende dag geleverd. Was helaas niet helemaal als verwacht. Gemaild, in no time antwoord en met dezelfde snelheid boven verwachting opgelost. Dat is Klantenservice!

Snel en goed product bedankt

Ben zeer tevreden snelle bezorging

Topwinkel

Snelle reactie, snel bezorgd en goed ingepakt. Helemaal goed.

Perfect!

Prima: - Overzichtelijke site - Goede bestelprocedure - Vlotte verzending Zeer tevreden

Supersnel

Snelle levering van het juiste product.

Goed en degelijk

Goede ervaring en klantvriendelijk.

Goed product, snel geleverd. Niets op of aan te merken.

Echt top

Besteld en de volgende dag binnen top en ook nog de rekening achteraf betaald ik kan u Deze Seelq Winkel ten volle aanbevelen echt top .

Op tijd snel en goede service

Snelle afhandeling, alleen postNL liet 3 dagen op zich wachten

Snelle en correcte levering

Snel een nieuwe accu geleverd met een relatiegeschenk erbij, levering binnen 24 uur. Top!

bijzondere batterij

bestelde product op tijd afgeleverd

Het product wat ik bestelde was er helaas niet. Was per abuis wel op de site blijven staan. Een vervangend (duurder) vergelijkend product gekregen. Ging gewoon in overleg, anders kon ik het geld terug krijgen. Maar ik koos voor vervangend product. Snelle reacties via de mail, prima dus!

Goede en snelle service!

Omdat een 1 1/2 jaar geleden gekocht lampje defect was gegaan, een mail gestuurd hierover naar SeeIQ. Daarop kwam een snelle reactie, waarop ik een vervangend lampje kon bestellen. Levering duurde wat langer, maar dat was begrijpelijk (rondom Sinterklaas).

Zeer behulpzaam toen PostNL het liet afweten.

Door de Decemberdrukte liet PostNL het volledig afweten, maar SeeIQ was hierbij behulpzaam.

Ben heel tevreden

Besteld product keurig ontvangen.

Perfect geleverd

Geen online betaling mogelijk. Verzendkosten vrij hoog. Voor de rest ok. Snelle levering.

Zeergoede

Snelle reactie en Snelle levering

Goed en correct.

Mijn bestelling is netjes en goed uitgevoerd. Tevens prettig dat er voor ouderen (op de ouderwetse wijze) per bankoverschrijving betaalt kan worden. Bedankt!