geweldig

Makkelijk en overzichtelijk

Prettig en makkelijk

Erg goed geholpen

Ik ben fijn geholpen per telefoon en een goede uitleg gekregen hetgeen ik besteld heb was een dag later bezorgd

Via email snel antwoord op een vraag, daarna besteld en snel geleverd.

Prima geholpen en heel snel opgelost van een softwarematig probleem aan mijn zijde.

Bij een software matig probleem aan mijn zijde, direct terug gebeld door de eigenaar. Heeft samen met mij telefonisch de bestelling gedaan en heel snel verwerkt. Toppie service en is heel erg belangrijk voor elke klant.

Tijdig en netjes geleverd.

Positief!

Erg goede service

snelle levering en goed advies

ik moest een artikel hebben wat match voor mijn alarminstallatie en werd hierin van goed advies voorsien.

Uitstekend. maak je niet vaak meer mee

Prima meedenken, snel met oplossingen komen, garant staan voor de kwaliteit van het geleverde, goed bereikbaar

Heel goed. Veel goedkoper en zeer snelle levering. Zeer tevreden.

Alles klopte van bestelling tot en met de snelle levering.

Alles prima

Vlug geleverd. Niet speciaals te melden

Correct op tijd geleverd

Netjes verpakt op tijd geleverd gekregen wat besteld is

sneller dan verwacht, meteen goed

Ik kocht een vervanging voor een accu, de enige die het verkocht was SeelQ. Na 2 werkdagen in huis! Werkt prima.

In een woord top

Gewoon bestellen en ontvangen

perfect

geen minpunten

Netjes en op tijd.

Het geleverde was conform mijn verwachting en op tijd.

Goed, snel en betrouwbaar

Artikel snel gevonden, hoewe de afwikkeling van de verdere procdure tragg verliep.

Prompte levering, goed telefonisch bereikbaar, een klacht direct heel netjes afgewerkt, kortom zeer tevreden

snel en accuraat

Juiste afstandbedieningen zijn in korte tijd geleverd.

Snelle reactie op de vraag in de mail en daarna snelle ontvangst van het product! Wij zijn tevreden

Keurig netjes te woord gestaan.

In goed overleg product besteld. Denkt mee en is oplossingsgericht. Duidelijke afspraken gemaakt over het testen v/h product. Kortom; topper!

Correct en vlot.

Prima levering, vlot en goed verpakt. Professioneel. Aanrader.

Langestraat 62 1271rc Huizen