Product naar wens en bezorging op tijd

Goede kwaliteit voor lage prijs. Bezorging conform afspraak.

Snelle levering fijn dat het ook afgehaald kan worden bij een gls punt.

Niet tevreden

Heb een trainingspak van FC Barcelona besteld. De levering was top en zeer snel. Maar de geleverde trainingspak kwam totaal niet overeen met de afbeelding op de webshop. Kreeg wel een mail met excuses en een eventuele retour label, maar zal hem maar houden. De foto is nog steeds niet aangepast op de site : https://www.trainingspakken.nl/nike-fc-barcelona-trainingspak-champions-league-heren_donkergrijs-grafiet_19115.html

Perfect!

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs

erg snel

snel geleverd, goede kwaliteit

Heel erg slecht

Bij de bestelling werd mij verzekerd dat het pakket vóór de kerst geleverd zou worden. De pakketbezorger van GLS kon echter mijn adres niet vinden en heeft Google maps kennelijk nog niet uitgevonden en heeft aangegeven dat mijn adres niet klopt! Dit terwijl ik hier al 16 jaar woon!!! Dus eerst contact opgenomen met GLS. De betreffende medewerker die ik aan de telefoon kreeg vond het adres direct, maar kon helaas niks voor mij doen. Jullie zelf waren de dinsdag voor kerst gewoon niet meer te bereiken! Ik vind dat echt belachelijk! Geen kadootje vóór mijn zoontje onder de kerstboom!

Snel en goed geleverd

Goede levering product is naar behoren

Niks op aan te merken. Snel thuis bezorgd en top kxalteit

Super kwaliteit en mooi design

Niks te klagen

Ik heb de trainingspak besteld, en hij kwam 2 dagen later binnen. Top kwaliteit, goede service en scherpe prijzen

Goede kwaliteit, niet duur

Is helemaal prima alleen de track and trace deed het niet

Netjes

Fijne site, Alleen de bestelde joggingbroek was niet zo qua model als die op de site! Maar anders bestelde broek was goed.

Alles in orde en volgens afspraak ... mooi en overzichtelijke site. Ik beveel dit aan.

Snel en verhoudingsgewijs goedkoop

Snelle afhandeling, correcte mailwisseling en ook volledige informatie door GLS.

Snelle verzending! Spotgoedkope trainingspakken !

Nergens anders goedkoper! Echt een aanrader !

Top service!

Ik krijg mijn trainingspakken snel binnen en de service is ook heel goed! Ik krijg optijd mij emails binnen etc.

Ondanks de kerst drukte was pakketje optijd binnen. Alhoewel het ook makkelijk door de brievenbus had gepast en het dus niet nog óók in een doos hoeft. Beetje jammer voor het milieu. Verder dik tevreden!

Zeer betrouwbaar

Aangezien een andere onlineshop zijn belofte niet nakwam,halsoverkop bij trainingspakken.nl besteld. 2 dagen voor verjaardag. Deze shop komt zijn beloftes na en ik kreeg op tijd geleverd. Voortaan bestel ik hier de sportkleding.

Vlotte levering

De levering is heel vlot gebeurd, doch de maat is niet goed.

Top service!

Goede service en snelle bezorging!

Alles naar verwachting gegaan en snel bezorgd. Positieve ervaring!

Snelle levering Alleen mag de verpakking best een beetje kleiner, niet zo grote doos als het ook in een envelop past

Alles netjes en op tijd ontvangen!

Helaas training set van verkeerde club besteld en nu de juiste (nieuwe) bestelling gedaan. Heb er alle vertrouwen in dat dit nu ook weer prima verloopt.