trainingspakken.nl goede site en snelle afhandeling

bestelling en afhandeling goed

Goede levering

Super snelle levering met een topservice!

Slecht

Bestelling niet geleverd. Bij navraag werd mij verteld dat bij gls het pakket zoek is geraakt. Aan mijn verzoek om mijn bestelling opnieuw op te sturen werd geen gehoor gegeven. Slechte service.

Duidelijke website, snelle levering.

Duidelijke website, snelle levering.

Waarom een trainingspak in tweeen besteld moet worden is een beetje vreemd

Retourneren heel gedoe

Super tevreden!

Bestellig was heel snel en netjes geleverd. Wel spijtig dat mijn schoenen te klein waren, mart dat is dan weer mijn fout. Over het algemeen heel tevreden.

Snelle, correcte levering

Je wordt prima op de hoogte gehouden van je bestelproces, snel geleverd, product voldoet aan de verwachtingen

Perfect.

Ik heb geen enkele problemen ermee gehad. Ik bestelde het, kreeg de volgende dag track & trace, en de dag erna was het er. Perfect.

Super slechte service

Retour wordt op verkeerd product retour geboekt waardoor er een bedrag open staat. Probleem wordt nu naar ons geschoven en letterlijk gezegd zien jullie wel in rechtbank. Zo ga je niet met klanten om. Disrespectvol!!! Koop er nooit wat en iets retour sturen want ze behandelen je als een hond

Helaas slechte ervaring.

Ik heb helaas een slechte ervaring met Trainingspakken.nl, ik heb een bestelling geplaatst en vond mijn product op een andere website voor goedkoper dus mijn bestelling bij trainingspakken.nl geannuleerd, ze beweren dat je binnen 7 dagen je geld op je rekening terug hebt. Onderhand 11 dagen verder en nog geen terugboeking gezien/gehad. Jammer dit.

Onvoldoende informatie bij retourlevering

Had een bestelling retour gestuurd voor een maatruiling. Wordt niet geïnformeerd of dat het pakket door trainingspakken.nl is ontvangen, zodoende gebeld. Is gezegd dat deze week de andere maat geleverd zal worden. Dit duurt wel wat lang. Verder werd ik wel netjes ter woord gestaan.

Goede service, goede prijs.

Op trainingspakken.nl een Nike trainingsbroek van PSG gekocht, veruit laagste prijs die ik kon vinden. Snelle verzending en scherpe prijzen.

Mooie bestelling en snelle service

Precies zoals het hoort

Slechte service!

Psg pak besteld 1keer in de was gedaan, gewoon op de goede stand gelijk heel de naad eruit, jammer van jullie 👍👍

Snelle levering en geen probleem met evt.retournering

Goede service en levering

Mooie prijs en vlot geleverd!

NIKE Tech Pack Vest Heren In de aanbieding besteld en netjes verpakt en snel geleverd. Helemaal niets op aan te merken en zal er zeker nog vaker bestellen!

Top service met korting, dus goedkoper dan ergens anders!

PSG pak besteld en de volgende dag in huis. Ook nog eens met 10% korting, waardoor hij goedkoper was dan bij de andere websites. Super blij mee!

Snelle toelevering top

Volgende dag ontvangen

Snelle service zeer klantvriendelijk aan de telefoon

Pluspunten

Snel levering, vriendelijk personeel. Top.

Geen.

Over Trainingspakken.nl