Belachelijke service

18 mei een trainingspak besteld. Hebben ze de verkeerde maat geleverd. Ik heb het teruggestuurd en wilde mijn geld terug. Het pakketje kon niet naar de afzender omdat het retouradres niet klopte. Pakketje lag bij een ophaalpunt en is teruggestuurd naar een nog onbekende afzender. Ik ben nu weken verder en nog niets gehoord. Oplichters

Slecht

Bestelling niet geleverd. Geen reactie op mijn mail.

Slecht

Nike tech broek besteld bij, maar deze slijtte nogal snel. Een mail gestuurd met daarin mijn beklag. Vervolgens ben ik terug gemaild dat ik de broek kosteloos kon retourneren. Inmiddels twee weken verder: mailtjes worden niet beantwoord, klantenservice onbereikbaar en de site is uit de lucht gehaald. Zeer teleurstellend terwijl ik bijna 100 euro heb gespendeerd. Ik wil mijn geld terug!

Bezorging goed, retourneren waardeloos

Ook ik heb een artikel retour gestuurd na dat deze snel werd geleverd en de Nike tech fleece vest te roze bleek te zijn voor mijn zoon. Nu 3 weken verder en ik krijg op geen enkele manier contact met ze. Ik heb betaald, vest geretourneerd maar zit nu dus met lege handen! Ik krijg geen reactie op mail en als ik bel kom ik niet verder dan een bandje. Heel vervelend en hoop snel iets te horen.

Niet tevreden

Pakketje terug getuurd en niets meer van ze gehoord.

Zit nog op me schoenen te wachten.

Een week later. Nog niks binnen.

Optijd en snel

Ik was heel erg blij met de ellese shirt voor mannen. Ik heb het voor mijn vriend gehaald in maat XL en het past hem perfect zit niet strak terwijl hij 1,98 is. Heel blij dus met mijn aankoop en levering > binnen 3/4 dagen binnen !

Snelle service, maar.....................

De trainingsjas die ik besteld heb was ondanks Corona omstandigheden snel geleverd, dus wat dat betreft een prima service en een mooie betaalbare jas. Echter, de jas bleek te groot te zijn en dit wilde ik ruilen voor een kleinere maat. Toen ik de site wilde bezoeken bleek deze niet meer beschikbaar te zijn....heel vreemd. Tevens heb ik een aantal maal getracht telefonisch contact op te nemen met trainingspakken.nl maar na een paar keer 40 minuten in de wacht een muziekje gehoord te hebben, heb ik de moed opgegeven. Op mijn mailbericht heb ik nog geen reactie ontvangen. Geen idee of deze organisatie dus nog bestaat, maar in elk geval heb ik nu een trainingsjas waar ik niets aan heb. Wellicht is er iets aan de hand waar niemand invloed op kon uitoefenen, maar dan zou het fijn zijn als dit zou worden medegedeeld. Heel jammer.....

Prima prijzen en goed spul

Goede webshop met soms ook hoge kortingen. Aanrader

Het is een goed vertrouwbare site die Je overal goed op de hoogte houdt. Ik zal het aanraden voor iedereen die op zoek is naar trainingspak van goede kwaliteiten.

Mooi trainingspak, helaas iets te grote. Zelfs in Corona tijd goede en snelle service.

Zeer tevreden leveren op tijd product van hoog kwaliteit

Perfect verlopen. Broek op tijd in huis.

Zit lekker ben te vrede

Het is van een goede kwaliteit stof. Het is geen stof dat je die broek na paar x aantrekken wijd gaat zitten t zit gwn hoe hij moet zitten

Goede kwaliteit en snelle levering

Het product is van goede kwaliteit en de levering was erg snel!

Snelle levering en blij met mijn product

Website is overzichtelijk, snelle levering van producten en makkelijk retour te zenden van overige producten. Aanrader!

Superservice

Uitstekende prijs-kwaliteit, zeer snelle verzending.

Goede en correcte service

Goeie kwaliteit en stipte levering

Ik ben een zeer tevreden klant, alles was in orde ik had een retour ,de gls is het pakket zelf komen ophalen alles verliep vlot, top

Goeie spullen voor een prima Prijs.

Vrij snelle levering, goed verpakt en voor een prima prijs ook retourneren verloopt goed. Ik ben zeer tevreden!

Trainingspakken zijn echt top! Past gelijk en is ook fijne stof om in rond te lopen. Enige waar ik van op keek was dat ik geen melding kreeg voor dat mijn pakketje onderweg was vanuit de bezorgservice uit de buurt

Geannuleerd

Ik had een trainingsbroek besteld en uiteraard betaald. Na een aantal dagen wachten (lees een week) kreeg ik een mail dat mijn bestelling was geannuleerd zonder enige uitleg. Hierna heb ik weer een week moeten wachten totdat ik mijn geld terug kreeg...

Kwaliteit voor een goede prijs.

Mooie broek voor een aardige prijs. Snelle levering

Snel geleverd en goed afgesproken