Prima geregeld.

Zeker aan te bevelen, je wordt altijd vriendelijk geholpen!!

Snelle levering, duurde 1 dag langer dan op site stond aangegeven. Echter vonden wij dit niet storend. Kan gebeuren. Overzichtelijke site, blij met de bestelde producten.

Raad ik aan

Snelle verzending!

Wat een service en wat een geweldige leuke dingen die je maakt wow echt een aanrader om hier voor baby /mama in spe te shoppen van mooie luiertaart tot de leukste mokken met tekst echt wij zijn blij verrast met de leuke spullen hoor dank je wel Gr Nicole

Gemakkelijk en effectief

Bij speciale wensen zijn ze zeer flexibel. Bestellingen worden vlot en keurig geleverd en alles ziet er zeer netjes afgewerkt uit. Bij levering is alles al mooi en feestelijk voor me ingepakt. Heel gemakkelijk te bestellen en af te rekenen door duidelijke website.

Goede, vriendelijke en snelle service

Zoals altijd, een goede, vriendelijke en snelle service. Kan babyplezier alleen maar aanraden!

Gewoon fijn, goed en overzichtelijk

Heel fijn dat als de bestelling niet compleet is alsnog een bestelling kan plaatsen en maar 1 keer verzendkosten hoefde te betalen.

Altijd goed geregeld!

Bestelling wordt snel verstuurd.

Toppers

Snelle en nette levering denkt met je mee is echt aan te bevelen . Echt toppers

Snel geleverd en een top product voor de laagste prijs .

Leuke kado's en snelle levering.

Geweldig service.

Een vertrouwde en heel creatieve service.

Prima contact en bezorging op tijd

Ben erg tevreden was gauw in huis dus helemaal top

Ben erg tevreden was gauw in huis dus helemaal top

Leuk aanbod, betaalbaar en snel geleverd

Via de website een luiertaart uitgezocht en de volgende werkdag al bezorgd. Ziet er erg leuk uit

Leuke winkel. Zeker om cadeaus te personaliseren. Ik kan er altijd goed slagen.

Goede info, snelle levering, goed product.

Fijne en snelle levering

Prima en leuke artikelen

Van bestellen tot ontvangst was alles goed en snel geregeld.

Leuk

De blikken waren erg leuk. Het enige minpunt was dat ik een kraskaart voor een oom besteld had en dat ik een tante gekregen heb. Groetjes Dorit

Verrassend

Originele cadeaus met snelle levering.

Prima, behulpzaam, meestal op tijd geleverd.

Echt een heel leuk persoonlijk kraamcadeau

Mooi geborduurd badjasje met de naam van het kindje erop en een koe met slabber en hier ook de naam op geborduurd erg netjes gedaan en super leuk ingepakt. Hiermee kun Hector de dag komen. Hartstikke bedankt

Ik had een luiertaart besteld. Vanaf de bestelling tot aan de aflevering ging alles prima. De luiertaart was prachtig.