slecht

slecht

Beste S, Wij hebben uw review ontvangen en betreuren het dat uw bestelling niet naar wens is verlopen. Wij zijn dagelijks bezig met het verbeteren van onze dienstverlening en komen graag hierover in contact met onze klanten. Aangezien u deze review anoniem plaatst en wij uw email adres niet kunnen koppelen aan een bestelling via onze website verzoeken wij u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice staat u graag te woord. Hartelijke groet, Team Klantenservice www.speelgoedzaak.nl

Plaatje misleidend

Er staat een plaatje afgebeeld als eerste foto dat er meerdere lol ballen in een doos zitten. Het blijkt echter om 1 lol bal te gaan.

Uitdeelcaadeautjes waren geslaagd. Alle kindjes waren blij. Blij dat jullie toch zoveel mogelijk verschillende kleuren konden regelen.

Leuk baby speelgoed

Leuk baby speelgoed. Goed verpakt en snel geleverd.

Servizio eccellente

Arrivato in pochissimi giorni nonostante io fossi in Italia, ben impacchettato e protetto. Sono davvero soddisfatto, se troverò altro di mio gradimenti sicuramente farò altri acquisti in questo negozio.

top

Was weer perfect. Cadeaus voor ons bedrijfsfeest mooi ingepakt en voorzien van naam kind. Goede communicatie.

Goed geslaagd weer met December cadeaus voor onze school. Makkelijk dat je meteen weet wat er op voo

Leuke knutselspullen voor mijn dochtertje gekocht. Snel bezorgd

Wat een leuke site en goede service

Mooie speelgoed site met veel product keuze. Betrouwbaar en de bestelling netjes op tijd geleverd. Kom hier snel terug!

positief

altijd correct en snel geleverd

Topservice

Snelle en vriendelijke communicatie. Levering zeer vlot geleverd.

Prima levering

Mooi op tijd

snel bezorg

bestelling was snel binnen

Super goede service en vriendelijk personeel

Het personeel staat je vriendelijk te woord. Ook op mails krijg je snel antwoord. Voor de hockeyclub ruim 70 cadeautjes besteld voor een Sinterklaasfeest. Steeds een keurige wekelijkse update. Alle cadeautjes waren netjes ingepakt en alles werd verpakt afgeleverd. We kijken terug op een geslaagd Sinterklaasfeest mede dankzij Speelgoedzaak.

veel keus

hallo, het was de eerste keer dat ik bij jullie bestelde. Jullie hebben veel keus ook in wat goedkoper speelgoed. Bedankt en tot een volgende keer. Julie

Bestelling werd snel geleverd ondanks de Corona crisis. Netjes.

Veel keus aan speelgoed

Snel geleverd, mijn zoon is helemaal blij met zijn aquaplay

Pluspunten

Ruim assortiment, snel geleverd en netjes verpakt.

Pluspunten

Correct uitgevoerd en snel. Heel veel keuze, Kom terug !!

Geen.

Pluspunten

Snelle service Door het leuke inpakken is elk cadeau een verrassing om uit te pakken!

Geen

Pluspunten

Goede snelle levering, aantrekkelijke prijzen goede communicatie indien nodig. Echt een aanrader!

Pluspunten

Super snelle service! Vragen direct beantwoord en bestelling zeer snel geleverd! Zelfs mooi ingepakt en een kleine attentie erbij!

Pluspunten

Aanbod, sneller levering!

Prijs verzending?

Pluspunten

Snelle service, super leuk ingepakt.