Helder!

Eerste keer dat ik een gitaar moest versturen richting de VS. Was wel een zoektocht, maar mbv Cheapcargo prima eruit gekomen. Ivm buiten de EU versturen was het nog wel even een uitdaging om alles in orde te krijgen, maar uiteindelijk goed gelukt en de verzending ging ook supersnel! In 2 dagen was het afgeleverd! Daar kan een Nederlands postbedrijf nog een puntje aan zuigen. Chapeau!

Eerste zending dmv Cheapcargo.

Prima geregeld en nog eerder als beloofd aangekomen bij ontvanger. Het pakket was in prima staat. Mijn complimenten.

Tot nu toe alles naar wens

Eerste internationale zendingen via UPS zijn naar wens verlopen. Alles netjes geregeld.

Snelle levering naar Japan

Last minute een zending (pallet) naar Japan moeten versturen. Erg snelle levering en een heel voordelige prijs t.o.v. andere aanbieders

Vijf sterren omdat er geen zes zijn.

Pakket van bijna 30 kilo voor nog geen €10 in Beieren bezorgt. Knap!

Grotendeels goed.

Levering was een dag te laat en heb geen persoonlijk contact kunnen nemen met CheapCargo.

prima oplossing voor de afwijkende leveringen aan het buitenland

prima tool, goede services, handig in gebruik

Snelle en goede service!

De telefonische helpdesk verdient een grote pluim.

Gewéldig, makkelijk en vertrouwd

Super easy too use! En de klantenservice is ook TOP.

Grotendeels heel goed.

Belangrijk vind ik het persoonlijke contact indien noodzakelijk.

Fijn dat je zelf kunt kiezen voor de beste oplossing. Alles is zoals voorgesteld uitgevoerd, netjes op tijd geleverd.

Heel goed! service van deur tot deur

Heel goed! service van deur tot deur. Pakketje naar Spanje was er binnen 5 dagen. Via Postnl hetzelfde proberen te doen, pakketje is nooit aangekomen, en wordt zonder opgaaf van reden gewoon retour gezonden. Was dat dan zoveel goedkoper: nee. Nooit meer postnl!

zeer vlotte afhandeling van mijn verzending

mijn ervaring is goed

Pakket naar Engeland na uitstel pakket beschadigd aangekomen

Wij hebben een pakket verstuurd naar Engeland. Het ging om een precisie frees element welke zeer goed verpakt was in solide getimmerde kist. Op de dag van afspraak heeft de klant een dag vrij genomen, echter werd het pakket niet bezorgt. De dag daarna was onze klant aan het werk en werd zijn pakket wel aangeboden. De derde dag heeft de klant wederom een vrije dag opgenomen en kregen wij als verzendende partij bericht dat het pakket beschadigd was en niet bezorgt zou worden. Na ellenlange telefoon gesprekken werd het pakket toch nog bezorgt. U snapt wel dat voor ons en onze klant de lol er vanaf was. Volgende keer toch maar ergens anders aanbieden!

Uitstekende 1e kennismaking

Zeer prettige platform om op eenvoudige wijze keuze van verzending te kiezen.

Uitstekende service en ondersteuning. CheapCargo neemt je zorgen uit handen.

Heel fijn dat je zo snel kunt zien welke transporteurs beschikbaar zijn en tegen welk tarief. Bij het invullen van de noodzakelijke douaneformulieren hebben de medewerkers fantastisch geholpen. Ook op de site staan nuttige voorbeeldformulieren en uitleg. Super! Facturering is duidelijk en professioneel. Je weet direct waar je aan toe bent. Heerlijk, je hoeft geen talloze sites af te zoeken naar de beste tarieven. Een uitkomst, zeker als je een bedrijf hebt!

Prima service en goede prijs

De zending werd geblokkeerd bij de douane. Prima begeleiding voor ingewikkelde de douaneformaliteiten en de zending werd probleemloos verzonden

Snel, eenvoudig, goede website en wordt up to date gehouden.

professioneel en adequate service. Top!

Snel geregeld, netjes opgehaald en keurig volgens planning bezorgd. Graag tot een volgende keer.

Snel op tijd geleverd tegen een goede prijs

Cheap cargo weet de juiste transporteur te vinden tegen de beste prijs.

Uitstekend !

Vlotte boeking en ophalen en afleveren internationaal.

Het was een super ervaring!

Ik was heel tevreden over de service

Een goede site, registreren en je kunt gelijk aan de slag, Website is zeer klantvriendelijk.

Vrijdagmiddag gegevens ingevuld, een dik uur later werd het transport gestart voor Muenchen. Zou de maandag daarna worden afgeleverd. Door een gewijzigd huisadres werd de dag erna rond het middaguur afgeleverd. Prima geregeld. Enigste minpunt is dat je op de site meteen moet betalen. Als transport een zakelijke actie is en de heren van de directie zijn niet aanwezig, kan ik het transport niet in gang zetten. Wellicht dat de mogelijkheid van verzenden van een factuur achteraf een optie is.

eerste ervaring is goed

Donderdag gegevens ingevoerd op de website waar je gemakkelijk een verzender kunt uitkiezen en je zending direct kunt boeken. Vrijdag opgepikt door DHL en maandag bezorgd op Cyprus. De prijs is, vergeleken met andere aanbieders, zondermeer goed en het gemak van prijs aanvragen via de site en het boeken van de order is goed geregeld.

Snel en correct

Mijn pakjes werden vrijwel direct opgehaald. Ik moest zelfs de labels nog printen ! En ze zijn prima aangekomen in the VS.