Korte lijnen. Aanrader.

Van aanvraag tot bezorging vriendelijk geholpen. Contact via mail en telefonisch, beiden gaat top. Begeleiden van het transport vanuit Italië naar Nederland meer dan super verlopen. Nemen zeker een stuk werk en controle uit je handen. Aanrader.

Super goeie service

Had hun benaderd voor een pickup in Nederland, werd door hun persoonlijk gebeld met de medeling dat ik dit ook rechtstreeks in mijn account kon doen, de collega van CheapCargo heeft mij hierin perfect geholpen van begin tot eind, een betere service kun je niet wensen. TOP, TOP en nogmaals TOP

Werkelijk een perfecte service en zeer vriendelijk contact!

Het blijkt dus toch mogelijk te zijn anno 2024 om gewoon zeer goede service te kunnen bieden als transportbedrijf! Om te beginnen heeft Cheapcargo een prima overzichtelijke maar ook gebruiksvriendelijke website, waarmee je snel en goed alle transporteurs kunt vergelijken. In mijn geval ging er wat mis tijdens het transport zelf en dan pas blijkt hoe adequaat en servicegericht dit bedrijf achter de klant gaat staan met goede adviezen en een handig schadeformulier. Echt een aanrader voor alle transporten! Klein of groot!

Oplossingsgerichte klantenservice.

Over het algemeen nooit problemen gehad met zendingen. Nu zijn er wat dingen misgegaan bij bij de laatste importzending, niet door toedoen van cheapcargo, echter keurig en naar tevredenheid opgelost. Wat erg fijn is dat als je ze belt ze weten wie je bent en waar het om gaat. Ze doen wat ze zeggen en denken mee. Veel bedrijven zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen. Topoperatie van deze club!

Cheapcargo werkt snel en efficient

De jongens van Cheapcargo zijn snel, behulpzaam en altijd vriendelijk. Helpen je wanneer er problemen zijn en komen altijd bij je terug! Super service!

Naheffing

Erg vervelend, ik kreeg een naheffing van 829,10 euro, twee weken later. Omdat het pakket te groot zou zijn geweest. Bij nameting is dit helemaal niet waar. Ook was mijn bumper gebroken en meteen aangifte van gedaan, maar daar konden ze dan ineens niets mee.. Ik voel mij erg opgelicht, met een schade van.600,euro en een na heffing van 829,10 euro, dus niet heel blij met deze dubieuze tussen persoon.

Cheapcargo is in één zin aanbevelenswaardig! Een goede service en goedkope prijzen.

Ik doe al sinds 2016 zaken met CheapCargo. Ze zijn voor mij met afstand de goedkoopste, en dat niet alleen: ze leveren voor die prijs ook nog een geweldige service. Als er een pakket kwijt was, of er moest een claim worden ingediend, ze stonden altijd voor me klaar. Telefonisch zijn ze goed bereikbaar en er wordt altijd met me meegedacht hoe problemen het beste opgelost konden worden. Hun website is duidelijk en overzichtelijk en inboeken een fluitje van een cent. Bij CheapCargo kun je zien dat het belang van de klant nog voorop staat. Ik wens ze dan ook heel veel succes met hun business. De hartelijke groeten van een tevreden klant! Variousstorenl.com

Onterechte naheffing van 750 euro!!!

Zoals meerdere malen vaker heb ik eind december een pakket via CheapCargo via DHL naar Kreta verzonden. In elkaar gestapelde varikennels aangevuld met riemen, dekens, handdoeken en een kerstkadootje. Aangemeld met maximum gewicht van 30kg. Verzendkosten 120 euro. Opgehaald in een DHL busje en op Kreta netjes afgeleverd in een busje. Een paar weken later krijg ik een naheffing van 750 euro!!! Het pakket zou zwaarder zijn dan 31,5kg en had op een pallet verstuurd moeten worden. Ik heb al zo vaak deze varikennels verstuurd via DHL en altijd was het netjes binnen de maten/kgs. Zo ook deze keer. Vanuit Kreta zijn er filmpjes en foto's verstuurd van het pakket (ook op een weegschaal). Al mijn bewijs wordt afgekeurd en de naheffing blijft staan. Ik heb meerdere keren aan CheapCargo gevraagd wat voor bewijs ze nog meer willen ontvangen. Helaas geen reactie gekregen. De enige reactie die ik nu krijg is dat mijn bewijs niet goed genoeg was, ze aan mijn verhaal twijfelen en dat ik binnen een week moet betalen. Ongelooflijk. Wat een bedrijf!

Beste Mevrouw Snoek, Heel vervelend dat u een slechte ervaring heeft gehad met het verzenden via ons platform. Ik zag dat u al klant bent bij ons sinds 2018 en wij vinden het dan ook vervelend te horen dat u na zo’n tijd van hopelijk goede ervaringen tegen dit incident aangelopen bent. Zoals u weet is CheapCargo een boekingsplatform en verzendt u bij ons volgens de voorwaarden van de door u gekozen vervoerder. Wat u van ons kan verwachten is dat wij u daar een goed tarief voor bieden en dat bij incidenten als deze u terzijde staan bij een eventueel bezwaar. Wij hebben ook in dit geval bezwaar gemaakt bij DHL maar dit is in eerste instantie afgewezen. Als het goed is heeft u van mijn collega van de administratie het verzoek gekregen om aanvullende gegevens te sturen met betrekking tot deze zending op 28 maart om 11:17 uur om zodoende nogmaals bezwaar te kunnen maken bij DHL. Ik heb u vandaag geprobeerd te bereiken maar kreeg u helaas niet te pakken. Ik zal u aanstaan maandag nogmaals proberen te bereiken. Mocht u in de tussentijd vragen hebben zijn wij direct bereikbaar op 024 21 22 077 Met vriendelijke groet Team CheapCargo

scherpe prijzen en goede service

CheapCargo is onze standaard optie voor het versturen van pakketten en pallets. Makkelijk in te boeken, specials zijn aan te vragen en vrijwel altijd de beste prijs. Top!

Zeer goede service

Zoeken en bieden steeds goedkoopste oplossing Handige website Goede after service, bijvoorbeeld om een fout bij invoeren verzending te herstellen.

Gebruik het al jaren en kan het echt aanraden.

Ik verstuur voor zakelijke doeleinden al jaren pakketten over de hele wereld. Daarbij valt het me vaak op hoe lastig of beperkt 1 partij kan zijn. Is het niet op prijs of beschikbaarheid dan wel dat ze gewoon niet ergens willen komen. Cheapcargo biedt dan een service van alles en iedereen onder 1 muisklik. De communicatie met kantoor wanneer nodig verloopt altijd super fijn en ze zijn er meteen als er een pakket is met een issue. Na wat anderen geprobeerd te hebben en ook bij DHL zelf rechtsreeks wil ik in ieder geval nooit meer anders. dus aanrader!

Gebruiksvriendelijk

De site is erg gebruiksvriendelijk, waardoor het boeken van een verzending gemakkelijk en snel gaat. Bij vragen/problemen rondom een zending is Cheap Cargo altijd telefonisch bereikbaar en helpen ze bij oplossingen.

Gebruiksvriendelijk en klantvriendelijk met een goed te bereiken klantenservice. Zeker een aanrader!

Prima partij om je parcels of pallets in te boeken

Fijne partner voor zending wereldwijd!

Onze ervaring met Cheap Cargo, is top, professioneel en altijd bereid om hulp te bieden!

Prettige samenwerking

Wij gebruiken Cheap Cargo nu een paar maanden, en ik/wij zijn er zeer tevreden over. Het werken met Cheap Cargo is overzichtelijk en het contact met de klantenservice is zeer vriendelijk en behulpzaam.

Geweldige service

Geweldige service met vriendelijk personeel die je helpt als je een vraag hebt of indien er een zending zoek is. CheapCargo is een echte aanrader!!!

uitstekend!

Prima bedrijf dat je meteen helpt. zelf had ik geen ervaring met versturen en moest 1 pallet versturen naar Frankrijk. zonder gedoe gelijk info gekregen en makkelijk kunnen boeken. pallet werd netjes opgehaald en Cheapcargo deed ook goede followup of alles goed ging.

1ste instantie super tevreden tot ik nabelasting factuur kreeg

in 1ste instantie alles keurig geregeld ik pakket keurig opgemeten op die voorwaarden pakket berekent en betaald ook netjes thuis opgehaald en bezorgt krijg ik na 3 wk na belasting factuur afmetingen klopte niet volgens opgave ik bellen of ik nog fotos had van het pakket of je dan kan zien welke afmeting de doos had verder geen discussie zowel voor DPD als cheap Cargo nooit geen zaken meer me doen

slecht bedrijf

Het waardeloze bedrijf blijft extra kosten sturen voor grote pakketten die plotseling onderweg zijn. Helaas is een halve ster een halve ster te veel niet Adviseren?

Waardeloos

Niet juist leveren en niet de verantwoording nemen maar wel een dikke factuur sturen. Teleurgesteld in de service en afhandeling. Dus nooit meer!

Niet goed

Slechte service

Hopeloos bedrijf blijf ver weg

Waardeloos bedrijf, blijft maar naheffingen sturen over pakketten die zogenaamd onderweg ineens kilo's zwaarder worden. Een halve ster is helaas nog een halve ster te veel.

Super(snelle)service

Een foutje van mijn kant werd binnen 10 minuten opegelost. Daar kan je op bouwen!

Hopeloos

Wees gewaarschuwd, ze bieden leuke prijzen aan en schermen met DHL verzending. Ik had juist DHL gekozen aangezien ik zekerheid zocht. In de praktijk blijkt dat een heel andere vervoerder wordt gebruikt als tussenpersoon (trans-o-flex). Dit staat natuurlijk niet vermeld bij het aangaan van de transactie bij Cheao Cargo , daar staat: Vervoerder DHL. Wij zijn professionele verzenders middels een online shop. Het gevolg daarvan is dat ik een pakket ter waarde van € 6000 ben verloren door hen. Nasporen is niet mogelijk, niemand neemt enige verantwoordelijkheid of is zelfs maar geinteresseerd. Het pakket is voor de deur bij de klant simpelweg onbeheerd achtergelaten en afgetekend voor levering door de chauffeur zelf.. Cheap Cargo is niet in staat om serieuze navraag ook maar enigszins op gang te krijgen bij de vervoerder en en verschuilen zich achter hun niet aansprakelijk zijn door zich plotseling voor te doen als 'tussenpersoon'. U bent gewaarschuwd...

Geachte heer van der Pol, Wij hebben uitgebreid contact gehad met u. CheapCargo biedt services van verschillende gerenommeerde vervoerders aan, met vermelding van looptijd en tarief op basis van bestemming, afmeting en gewicht van de zending. Bij iedere vervoerder wordt vermeld wat u mag verwachten qua leverpogingen of looptijdgarantie. Dat maakt de ene vervoerder niet beter of slechter dan de ander, die "voorwaarden" bepalen uw beslissing om voor die specifieke vervoerder te kiezen. In dit specifieke geval kiest u ervoor een zending met een waarde van €6000 te laten bezorgen door de voordeligste vervoerder voor deze bestemming die volgens de gepubliceerde voorwaarden geen garanties op de looptijd biedt en volgens de CMR condities aansprakelijkheid aanvaard in geval van verlies of schade. Tevens is deze zending verzonden gedurende de hoogtij dagen van de COVID-19 pandemie, waar zowel alle vervoerders alsook CheapCargo melding hebben gemaakt dat pakketten voor de deur worden achtergelaten en dat er geen handtekening voor ontvangst wordt gevraagd. DHL maakt inderdaad in sommige gevallen gebruik van een andere vervoerder, in dit geval Trans-o-Flex, zoals elke vervoerder wereldwijd gebruik maakt van andere vervoerders voor de levering van zendingen in bepaalde gebieden of markten. Ook wij vinden het uitermate vervelend als een zending van onze klant blijkt te zijn verdwenen, maar in dit geval is het het woord van de vervoerder (achtergelaten bij de voordeur op een bepaalde datum en tijd) en het woord van de ontvanger (pakket nooit gezien) dat het onduidelijk maakt wie de blaam treft. Wat er in de tijd tussen achterlaten en de deur open doen gebeurd is, en hoe lang die tijd geweest is kan helaas niet achterhaald worden. Wij stonden met u schouder aan schouder en hebben alles gedaan wat we konden doen en ervoor gezorgd dat de meest nette oplossing mogelijk door de vervoerder geboden is; zijnde een schadevergoeding volgens de CMR condities. Dat had DHL niet hoeven doen, want zij treffen geen schuld in deze. Dankzij CheapCargo heeft u jarenlang voordelige verzendtarieven en alle opties voor het kiezen van de gewenste vervoerder genoten. Wij hebben u ook in dit proces geholpen en alle informatie over de levering nagetrokken, zelfs tot aan de chauffeur van de levering. In onze ogen is er dus alles aan gedaan om voor u te strijden. Dat u een waardevolle zending onverzekerd en met de voordeligste optie verstuurd is uiteindelijk uw eigen verantwoordelijkheid. Op onze website wordt hier ook meermaals nadrukkelijk op gewezen. Met vriendelijke groet, Team CheapCargo