Binnen een week naar Spanje in deze tijd!

Via deze service super vlot opgehaald en vlot bezorgd. Helemaal top.

Snelle en goede service

Vriendelijke chauffeur en controle acteraf

goed,duidelijk, klant vriendelijk, men denkt mee. en Nederlands sprekende mensen aan de telefoon

Goeie, goedkope en vlotte service

Zeer goed geholpen en vriendelijke mensen aan de helpdesk

Alles mooi op tijd voor mooie prijzen

Goede communicatie bij volgen pakket

Toen pakket op de afgesproken dag niet opgehaald was, zijn zij er adequaat ingesprongen

Prima geregeld, ook de spaanse ontvanger is tevreden

Ondanks de coronaperiode toch geleverd volgens de afspraak. Prijsstelling en aanbieders duidelijk op 1 site. Makkelijk kiezen zonder haken of ogen.

Stipt en correct.

De opgegeven prijzen in de prijscalculator bleken achteraf ook de reële prijzen te zijn. Geen verassingen hier. De initiële ophaaldatum werd wel wat verschoven (paasweekend zat er wellicht voor iets tussen). Maar het aantal dagen leveringstijd werd wel perfect aangehouden. 4 dagen om een pakje te verzenden van Belgie naar Spanje. Dat is nog nooit zo snel geweest. Dank u wel. Jammer dat wij als Spaans bedrijf nog geen klant kunnen worden. Wij hopen dat dit snel mogelijk zal worden. Maar wachten op deze deze administratieve aanpassing doen we niet om in de nabije toekomst nog pakjes te laten overvliegen. Ter info : Wij lieten 2 dozen opsturen, en kozen hiervoor DPD als vervoerder.

super service

alles is perfect verlopen

Goede prijs en simpel

Simpele website om te gebruiken en een fout doe ik maakte kom heel snel opgelost worden. Klantenservice is heel erg goed.

Alles is goed en volgens afspraak verlopen

Tevreden met de service. Alles is verlopen zoals gepland.

Uitstekende dienstverlening

Alles is volgens schema verlopen. Zowel ophaling als levering. En dit aan een scherpe prijs.

Uitstekend, erg tevreden!!

Gemakkelijk via website te boeken. Keuze uit diverse transporteurs en prijsklassen. Track en Trace geeft goed aan waar zendingen zich bevinden. Vlotte en nette levering

Goede prijs kwaliteit verhouding, prima en snelle service. Is zeker voor herhaling vatbaar.

Naar tevredenheid afgehandeld

Zojuist telefonisch contact gehad, erg fijn dat er gereageerd is! Wat mij betreft naar tevredenheid afgehandeld!

UPS besteld en exact 14 minuten later stonden ze aan de deur! De inkt van het verzendlabel was nog niet droog! haha

Goed geregeld.

Goede website. Verrassend grote prijsverschillen tussen de aanbieders. Adequate telefonische ondersteuning.

gewoon top

liep allemaal zoals het moest

voordelig, goede service

Vorige week een pakketje verstuurd naar Mallorca. vlot verlopen, zelfde dag opgehaald en de volgende morgen al afgeleverd. Gebeld ivm probleem paswoord en zeer vriendelijk te woord gestaan.

Snel en goedkoop

Ik had per ongeluk dubbel betaald. Het geld heb ik snel teruggekregen

snel, handig en voordelig

Eenvoudig via de website te boeken

Zeer goede en vriendelijke service

Makkelijke selectie op website en goede service

Pakket van 20kg verzonden naar Italie, via Cheapcargo / UPS en is bezorgd op de afgesproken datum, zonder problemen.

Makkelijk en overzichtelijk

Website is duidelijk en simpel te gebruiken. Beste prijs en snel geregeld!