Had meer verwachtingen

Zending vanuit het buitenland geboekt via website. 1ste keer kwam transporteur met verkeerde auto. Hele dag zijn er mensen thuis geweest. 2de dag kwam er een wagen, maar precies in het uurtje dat er niemand was. Derde dag kwam niemand. Uiteindelijk zelf naar servicepunt gebracht. Bezorging in Spanje was wel snel, maar zonder aankondiging welke dag er bezorgt zou worden. Gelukkig was er iemand aanwezig.

Geen aanrader door slechte communicatie.

Echt een tussenpersoon! Van de laatste 10 pallet importzendingen zijn er misschien 5 goed gegaan. Eerst was Masha er nog bij betrokken in ons geval die loste het wel aardig op maar de laatste zendingen afgehandeld door andere personen. Telkens er achteraan bellen en dan nog fout laten gaan. Nu zelfs een pallet kwijtgeraakt door DHL en uiteraard moeten we er zelf weer telkens achteraan bellen, omdat er weinig zelf word gecommuniceerd. We zijn inmiddels opzoek naar een andere partner voor importzendingen.

bijzonder slecht

Dit bedrijf kan wel goedkoop zijn maar de dienstverlening is zeer slecht. Het duurt lang voordat de klantenservice reageert en ze maken zich helemaal niet hard voor hun klanten tov de aanbieders die ze gebruiken voor de transport. Een van mijn pakketten naar Italie is teruggekomen met de melding dat het adres fout was terwijl het adres juist was. Een ander pakket naar India is al 3 weken aan het rondzwerven, is nog niet geleverd via UPS en Cheap cargo kan mij nog steeds niet vertellen wanneer het geleverd is, noch of er een klacht is ingediend via UPS. Ik heb enorm spijt dat ik ze ooit heb gebruikt.

Supergewerkt door Cheapcargo! Heel tevreden!

Het was mijn eerste ervaring met Cheapcargo, maar zeker niet de laatste. Hele overzichtelijke website, betrouwbaar en supersnelle service. Een hele dikke 10 voor Cheapcargo!

Prima Service alles goed geregeld

Goede service Prima prijs .

Overzichtelijke website en prima geregeld.

Makkelijk vergelijken van aanbieders en de vracht was zo geregeld.

Simpel, scherp geprijsd en snel

Wij moesten een pakket naar het platteland van Canada versturen. Op maandag verstuurd, vrijdagmiddag al binnen. Website werkte simpel en snel en de prijs/kwaliteit was uitstekend. Ook de klantenservice werkt snel en is goed bereikbaar. De volgende keer voor mij zeker weer cheapcargo.com

Staan altijd direct klaar met n oplossing

Mijn ervaring. Staan altijd direct voor ons klaar, Goede service mee denken en een goede prijs Mvg Rubberdeal.com

super simpel systeem

2 zendingen mee gedaan nu maar wat werkt dat simpel. Alles regelen via het web en een zeer overzichtelijke tracking and tracing. Top geregeld!

super !

pakketje naar China in 5 dagen voor een redelijke prijs. Ik ben fan

Snelle en correcte levering pakket naar de VS

Op adres afgehaald en naar adres in de VS geleverd in 2 dagen tijd ! Zelfs in normale tijden een goede prestatie, en nu zeker in corona-tijd. Steeds vriendelijk te woord gestaan bij vragen. Helemaal goed.

Valt mee

Ondertussen 7 pakketten verstuurd, overzichtelijk maar met de nodige vertragingen wat absoluut normaal is in de huidige tijd. Alleen 1 pakket is 14 dagen spoorloos geweest, is nooit op de bestemming afgeleverd en uiteindelijk terug hier afgeleverd. Het betaalde bedrag krijg ik volgens Cheapcargo niet terug aangezien het pakket in het systeem van DHL geweest is, dit vind ik dus absoluut niet kunnen. Ik heb dus verzendkosten betaald om een kwade klant over te houden die het artikel ondertussen ergens anders gekocht heeft.

Goede service en prijs

Zeer snelle levering voor een goede prijs.

Binnen een week naar Spanje in deze tijd!

Via deze service super vlot opgehaald en vlot bezorgd. Helemaal top.

Snelle en goede service

Vriendelijke chauffeur en controle acteraf

goed,duidelijk, klant vriendelijk, men denkt mee. en Nederlands sprekende mensen aan de telefoon

Goeie, goedkope en vlotte service

Zeer goed geholpen en vriendelijke mensen aan de helpdesk

Alles mooi op tijd voor mooie prijzen

Goede communicatie bij volgen pakket

Toen pakket op de afgesproken dag niet opgehaald was, zijn zij er adequaat ingesprongen

Prima geregeld, ook de spaanse ontvanger is tevreden

Ondanks de coronaperiode toch geleverd volgens de afspraak. Prijsstelling en aanbieders duidelijk op 1 site. Makkelijk kiezen zonder haken of ogen.

Stipt en correct.

De opgegeven prijzen in de prijscalculator bleken achteraf ook de reële prijzen te zijn. Geen verassingen hier. De initiële ophaaldatum werd wel wat verschoven (paasweekend zat er wellicht voor iets tussen). Maar het aantal dagen leveringstijd werd wel perfect aangehouden. 4 dagen om een pakje te verzenden van Belgie naar Spanje. Dat is nog nooit zo snel geweest. Dank u wel. Jammer dat wij als Spaans bedrijf nog geen klant kunnen worden. Wij hopen dat dit snel mogelijk zal worden. Maar wachten op deze deze administratieve aanpassing doen we niet om in de nabije toekomst nog pakjes te laten overvliegen. Ter info : Wij lieten 2 dozen opsturen, en kozen hiervoor DPD als vervoerder.

super service

alles is perfect verlopen

Goede prijs en simpel

Simpele website om te gebruiken en een fout doe ik maakte kom heel snel opgelost worden. Klantenservice is heel erg goed.