ZEEER! TELEURSTELLEND SLECHTE COMMUNICATIE

IK BEN AL RUIM EEN WEEK BEZIG OM EEN PAKKET TE LATEN OPHALEN DOOR JULLIE (VIA DHL) NADAT IK ALLES HEB KLAARGEZET HOOR IK MAAR NIETS MEER VAN JULLIE ONZE KLANT ZIT OOK AL EEN WEEK TE WACHTEN! IK VIND DIT ZEER ONPROFESSIONEEL! NOG STEEDS WACHT IK GEDULDIG AF WANNEER HET PAKKET BIJ ONS AFGEHAALD WORDT! MAAR NOG STEEDS NIETS VAN JULLIE VERNOMEN. M. Chait 0624960919

Alles in orde, zoals het moet. Was mijn 1e zending met CC.

Bij de keuze van de eigenlijke transporteur moet men altijd goed opletten, want sommigen zorgen niet goed voor uw zending, en daar heeft CC niets mee te maken. Ik kies altijd voor Fedex, DHL of TNT die meestal wel iets geven om de cargo... Dus kies niet zomaar voor het allergoedkoopste... Mijn zending via DHL Express naar Los Angeles is prima verlopen. Alles werd perfect volgens afspraak afgewikkeld door CC en door DHL, en prijs was gunstig. So far a happy customer :-)

Topservice

Voor de 1e keer een pakket verstuurd via Cheapcargo. Uiteraard wel wat vragen gehad maar hiermee zijn wij goed geholpen. Wat ons betreft een aanrader.

onvoldoende

ik was zeer positief over de snelle en gemakkelijke afhandeling, maar wel degelijk zeer onaangenaam verrast nu ik een nafacturatie van 51,53€ doorgestuurd kreeg omwille van het feit dat het packet 102 ipv 100 cm breed was . Zo'n klein verschil is met karton nauwelijks meetbaar ! Dat maakt dat ik verlies maak op deze transaktie

Pakket zoekgeraakt, alsnog goed bezorgd

Overwegend positieve ervaringen: site is helder, en plezierig in gebruik. Pakket is snel en stipt afgehaald, maar raakte vervolgens bij de vervoerder zoek. CheapCargo heeft het probleem samen met de vervoerder netjes opgelost. Het pakket is (een paar dagen later dan gedacht) alsnog op de juiste bestemming gekomen.

Adequaat en zeer klantvriendelijk

Het is gewoon ontzettend handig om een overzicht te krijgen van alle mogelijkheden met de bijbehorende aankomstdata en prijzen. Alles is gewoon gelopen als geboekt zoals het hoort. Maar dat is niet bij iedereen zo vanzelfsprekend. Vervolgens wordt er de eerste keer nog een keer gebeld als de zending afgeleverd is of alles naar tevredenheid is gegaan. En niet door een intervieuw persoon maar gewoon door een verstandige en klantvriendelijke medewerker

prima, goed en snel verzenden

Snel en makkelijk een overzicht van de verzend kosten

Snel geregeld en opgehaald

Snel geregeld, opgehaald en daarmee ook snelle afwikkeling van een retourzending.

Goed prijsvergelijking en snelle afhandeling volgens afspraak.

De prijsvergelijking op de site geeft goed inzicht in de kosten en wat je daarvoor krijgt. Aanvraag via de site verloopt makkelijk en de vervoerder (UPS) heeft het pakket snel opgehaald en volgens afspraak verzonden.

Goed contact

Mijn ervaringen met jullie is goed ,maar Dhl waar de opdracht door werd uitgevoerd is zeer slecht te noemen,twee keer voor niks een hele dag zitten wachten en te horen gekregen dat er iemand aan de deur was geweest.De derde keer na een belletje te hebben gedaan met jullie stond er ineens binnen een half uur iemand van Dhl voor de deur die van zijn meerdere een belletje had gehad dat hij zsm bij mij langs moest komen.Dus niks te nadele van jullie hoor cheapcargo

Snel geregeld maar met een enorm slecht resultaat

Het zoeken en boeken van een vervoerder was zo gedaan. Het pakket werd ook snel opgehaald. Alleen is het pakket tijdens het vervoer enorm beschadigd door UPS. Deze kwam letterlijk opgelapt met tape retour bij de distributeur. Deze wilde het product terecht niet retour nemen, want je weet nooit wat ermee gebeurd is. Eerlijk is eerlijk, de schade is niet veroorzaakt door cheapcargo.com, maar de afhandeling eromheen is echt teleurstellend. Geen enkele vergoeding omdat het product zelf niet zichtbaar beschadigd is. Maar nu zitten wij wel met een product dat we niet willen hebben, omdat UPS zo onvoorzichtig is. Zelfs de verzendkosten zijn niet vergoed, terwijl ze die prima bij UPS hadden kunnen verhalen.

Dramatisch

DHL heeft 20-8 netjes de zending opgehaald. Vervolgens proberen uit te leveren woensdag maar ontvanger was niet thuis. Vervolgens gebeld dat hij vrijdag 23-8 de hele dag thuis was. Is mij verzekerd dat hij zou worden uitgeleverd (stond ook op track and trace) Vervolgens krijg ik een melding dat de ontvanger dicht zit i.v.m. vakantie (particulier). Ze zijn echter nooit bij de ontvanger geweest. Vrijdag weer gebeld dat ze dan maandag 26-8 gaan uitleveren. Dit is mij verzekerd. Maandagochtend 26-8 voor de zekerheid gebeld. Nogmaals verzekerd dat het vandaag geleverd werd. Vervolgens heeft de ontvanger nogmaals met DHL gebeld. Werd doodleuk vertelt dat de zending niet wordt aangeboden vandaag. Nogmaals gebeld en werd aangeven dat de levering op 27-8 staat .. Ondertussen heeft de ontvanger nog steeds niks ontvangen en is maar de vraag of die zijn pallet ooit nog krijgt .. het vertrouwen is compleet weg en wij doen dit nooit weer op deze manier!!!!

Vlot

Handige website, makkelijke reservatie, correcte afhandeling en snelle levering voor een scherpe prijs.

ok goed

Snel in aanvragen en delivery

goede service, werd nagebeld of alles naar wens is verlopen

Goed geregeld

Gebruikersvriendelijke site die zeer overzichtelijk aangeeft wat je verzend opties zijn.

Super geregeld , betaalbaar en heel erg vriendelijk personeel die je perfect te woord staan

Zeer tevreden over dit bedrijf. Vriendelijk contact, snelle levering en service. Ga zo door!

Snel gezocht, snel vergeleken en snel kunnen beslissen

Na vastleggen van de gevraagde data, snel en gemakkelijk een keuze kunnen maken voor de verzending van een pakket. Duidelijke informatie en prima aanbieding.

Zeer snel,gemakkelijk en voordelig.

zeer eenvoudige manier om een pakket (in mijn geval naar het buitenland) te versturen. en daarbovenop ook nog eens een stuk voordeliger. aangenaam verrast met het hele proces !

Topservice!

Website en bestelproces werkt uitstekend, als minpuntje misschien dat er geen keuzedatum gemaakt kan worden wat betreft ophaling van de zending.

Eerste verzending had veel vertraging

Had er bewust voor gekozen en betaald dat de zending op vrijdag opde plaats van bestemming zou aankomen. Dit werd pas op dinsdag waardoor het bewerken erg spannend is geworden in de tijd gezien. Verder niets over gehoord of compensatie gekregen voor de extra hoge transportkosten. Het terug versturen verliep daar in tegen vlekkeloos goed.

Tijdig en voordelig

Scheelde echt heel veel geld. Had wel wat problemen met de website, zoals het ontbreken van een toevoegingsveld bij het adres, maar dat is keurig opgelost.

keurige afhandeling

Geheel volgens afspraak bezorgd, tussentijds netjes op de hoogte gehouden.

Helemaal goed!

Ik verrast door de snelle afhandeling!