snelle en goede afhandeling

op de juiste tijdstippen haal en breng service naar Ierland.

Perfect en snel geregeld!

Als bedrijf zijnde hadden wij een groot pakket te verzenden naar Frankrijk. Dit ging via andere pakketdiensten moeilijk vanwege de afmetingen, maar via Cheapcargo was het voor mij snel duidelijk dat het ging lukken, fijn!

snel en adequaat

profesioneel contact en snelle afhandeling

Klantgericht

Heel snel, klantvriendelijk en ook een vracht annuleren wordt keurig afgehandeld. Tip: vermeld iets op de site over hoe vrachten te annuleren.

geen antwoord op mijn vragen

krijg geen antwoord op mijn vragen en het pakket is nog steeds niet geleverd

Zeer slecht - Pallet 5 weken zoek

Zeer slechte service, pallet verstuurd met DHL naar Frankrijk. pallet was 5 weken lang nergens te vinden. Na 5 weken hebben ze mijn product teruggevonden en retour gestuurd omdat de klant dit niet meer moest hebben. Vandaag ontvang ik na 3 maanden een nabelasting van 130 EUR omdat ze deze retour hebben verstuurd. Volgens Cheapcargo en DHL is het normaal dat een pakje voor 5 weken nergens te vinden is, je moet maar betalen.

Snelle levering en check op adres

Erg snel geleverd in Italië. Wij hadden het Elburglaan 33 niet helemaal doorgegeven dus kregen netjes een mail, adres gecorrigeerd en daarna afgeleverd. Erg fijn!

snel en altijd een goedkope oplossing

Ze komen na wat er gezegd wordt en vinden de beste oplossing

slechte communicatie

Slechte communicatie voor een eerste keer. Kantoor in België onmogelijk iemand aan de lijn te hebben. Kantoor in Nederland zou terugbellen en het dossier opvolgen helaas geen enkel telefoontje gekregen. Geen antwoord op onze mail.

fantastische service van caresse cova

Klantvriendelijk en oplossingsgericht!

Duidelijke en heldere instructies.

Pakket werd keurig op tijd opgehaald.

pallet werd niet opgehaald op de afgesproken datum.

Mijn te verzenden pallet werd niet afgehaald op de afgesproken datum, pas de dag erna en vier telefoontjes verder werd hij opgehaald.

Een pallet verstuurd, alles vlot verlopen tegen concurrentiele prijs

Een pallet verstuurd, alles vlot verlopen tegen concurrentiele prijs. Alles afgehandeld zoals verwacht en binnen korte tijd.

Heel snel en accuraat

Wanneer ik in de voormiddag het pakketje klaar klaar maak is het in de namiddag al afgehaald en ook op tijd geleverd. Ook heel snelle reactie bij probleempjes. Ook heel goede interactie etsy, de tracking is heel punctueel! De prijs is ook lager dan de meeste andere!

Had meer verwachtingen

Zending vanuit het buitenland geboekt via website. 1ste keer kwam transporteur met verkeerde auto. Hele dag zijn er mensen thuis geweest. 2de dag kwam er een wagen, maar precies in het uurtje dat er niemand was. Derde dag kwam niemand. Uiteindelijk zelf naar servicepunt gebracht. Bezorging in Spanje was wel snel, maar zonder aankondiging welke dag er bezorgt zou worden. Gelukkig was er iemand aanwezig.

Geen aanrader door slechte communicatie.

Echt een tussenpersoon! Van de laatste 10 pallet importzendingen zijn er misschien 5 goed gegaan. Eerst was Masha er nog bij betrokken in ons geval die loste het wel aardig op maar de laatste zendingen afgehandeld door andere personen. Telkens er achteraan bellen en dan nog fout laten gaan. Nu zelfs een pallet kwijtgeraakt door DHL en uiteraard moeten we er zelf weer telkens achteraan bellen, omdat er weinig zelf word gecommuniceerd. We zijn inmiddels opzoek naar een andere partner voor importzendingen.

bijzonder slecht

Dit bedrijf kan wel goedkoop zijn maar de dienstverlening is zeer slecht. Het duurt lang voordat de klantenservice reageert en ze maken zich helemaal niet hard voor hun klanten tov de aanbieders die ze gebruiken voor de transport. Een van mijn pakketten naar Italie is teruggekomen met de melding dat het adres fout was terwijl het adres juist was. Een ander pakket naar India is al 3 weken aan het rondzwerven, is nog niet geleverd via UPS en Cheap cargo kan mij nog steeds niet vertellen wanneer het geleverd is, noch of er een klacht is ingediend via UPS. Ik heb enorm spijt dat ik ze ooit heb gebruikt.

Supergewerkt door Cheapcargo! Heel tevreden!

Het was mijn eerste ervaring met Cheapcargo, maar zeker niet de laatste. Hele overzichtelijke website, betrouwbaar en supersnelle service. Een hele dikke 10 voor Cheapcargo!

Prima Service alles goed geregeld

Goede service Prima prijs .

Overzichtelijke website en prima geregeld.

Makkelijk vergelijken van aanbieders en de vracht was zo geregeld.

Simpel, scherp geprijsd en snel

Wij moesten een pakket naar het platteland van Canada versturen. Op maandag verstuurd, vrijdagmiddag al binnen. Website werkte simpel en snel en de prijs/kwaliteit was uitstekend. Ook de klantenservice werkt snel en is goed bereikbaar. De volgende keer voor mij zeker weer cheapcargo.com

Staan altijd direct klaar met n oplossing

Mijn ervaring. Staan altijd direct voor ons klaar, Goede service mee denken en een goede prijs Mvg Rubberdeal.com

super simpel systeem

2 zendingen mee gedaan nu maar wat werkt dat simpel. Alles regelen via het web en een zeer overzichtelijke tracking and tracing. Top geregeld!

super !

pakketje naar China in 5 dagen voor een redelijke prijs. Ik ben fan