Zeer goede en vriendelijke service

Makkelijke selectie op website en goede service

Pakket van 20kg verzonden naar Italie, via Cheapcargo / UPS en is bezorgd op de afgesproken datum, zonder problemen.

Makkelijk en overzichtelijk

Website is duidelijk en simpel te gebruiken. Beste prijs en snel geregeld!

Laatste keer slecht begeleid

Professioneel bedrijf.

Lange wachttijd, 14 uur, snelle levering.

Voor de ophaling, ruim 1,5 dag moeten wachten, geen duidelijke planning, dus regelmatig contact. Communicatie tussen vervoerder moet beter. Levering was wel snel op bestemming

goede service

wat langer moeten wachten omwille van adres issues, en klantendienst telefonisch niet bereikbaar, maar antwoorden wel vrij snel per e-mail

Snel en voor een redelijke prijs

Hele goede service

Makkelijk en goed geregeld

Simpel te regelen en perfect verzorgd

Prima geregeld

Snel, eenvoudig en correct

dik in orde

Makkelijk, goedkoop. Controle van de gegevens alvorens op transport te gaan waardoor alles nog vlotter verliep

Makkelijk snel en goedkoop.

Een flink zwaar pakket via DHL gekregen, dit moest retour gezonden worden. Dit nemen ze dus niet aan bij een DHL service punt, is te zwaar was het antwoord. Via Cheapcargo geboekt (bij DHL), dan komen ze het ophalen en is het nog goedkoper ook.

Erg correcte en snelle verwerking van aanvraag en product transport.

Vlotte behandeling van aanvraag en uiteindelijke verwerking van het transport.

Ik werd goed geholpen na dat ik een foute verzendadres had ingegeven. Bedankt!

Handig en snel

Alles werd duidelijk en vlot uitgelegd en geregeld

Helpdesk makkelijk bereikbaar en meedenkend

Vanwege betaalproblemen contact opgenomen; redelijk goed opgelost. Echter adres-gegevens werden daarmee overschreven of te niet gedaan, waardoor er bij TNT geen goed afhaal-adres bekend was. Ook TNT heeft hierin fouten gemaakt. Helpdesk Cheapcargo heeft zijn best gedaan om na 2 pogingen toch een afspraak te maken. Maar uiteindelijk veel moeite voor dit transport moeten doen.

Geweldig bedrijf dat zorgt voor haar klanten

Uit onvrede over verschillende andere besteldiensten bij CC terecht gekomen. Duidelijke website. Account aangemaakt en de volgende dag gebeld door een medewerker die ons persoonlijk door het hele proces van onze eerste verzending loodste. 2 grote pakketten. Van Lelystad nasr Zweden in nog net geen 2 dagen. Onze klant was zeer blij. Wij gaan alles met deze club doen

Soms, héél soms goedkoper.

Ik heb wekelijks meerdere zendingen te versturen. Deels binnen Nederland, meestal binnen Europa, en een paar keer per jaar buiten Europa. Ik heb al vaak op CheapCargo gekeken of dat goedkoop(er) kon. Maar in de meeste gevallen is het toch echt goedkoper om rechtstreeks op de site van DHL, of DPD de zendingen te boeken. Wel kan ik via CheapCargo als dat moet zendingen boeken die voor wat betreft de afmetingen eigenlijk niet door verzendingsmaatschapijen geaccepteerd worden boeken. Dat dan weer wel, maar ook GLS heeft hiet, vaak goedkopere, mogelijkheden voor.

Helder!

Eerste keer dat ik een gitaar moest versturen richting de VS. Was wel een zoektocht, maar mbv Cheapcargo prima eruit gekomen. Ivm buiten de EU versturen was het nog wel even een uitdaging om alles in orde te krijgen, maar uiteindelijk goed gelukt en de verzending ging ook supersnel! In 2 dagen was het afgeleverd! Daar kan een Nederlands postbedrijf nog een puntje aan zuigen. Chapeau!

Eerste zending dmv Cheapcargo.

Prima geregeld en nog eerder als beloofd aangekomen bij ontvanger. Het pakket was in prima staat. Mijn complimenten.

Tot nu toe alles naar wens

Eerste internationale zendingen via UPS zijn naar wens verlopen. Alles netjes geregeld.

Snelle levering naar Japan

Last minute een zending (pallet) naar Japan moeten versturen. Erg snelle levering en een heel voordelige prijs t.o.v. andere aanbieders

Vijf sterren omdat er geen zes zijn.

Pakket van bijna 30 kilo voor nog geen €10 in Beieren bezorgt. Knap!

Grotendeels goed.

Levering was een dag te laat en heb geen persoonlijk contact kunnen nemen met CheapCargo.

prima oplossing voor de afwijkende leveringen aan het buitenland

prima tool, goede services, handig in gebruik

Snelle en goede service!

De telefonische helpdesk verdient een grote pluim.

Kerkenbos 1015

6546 BB Nijmegen