Onbetrouwbaar!

Onbetrouwbaar!. Via Bol.com besteld bij AllesMobiel op 26 november en nooit ontvangen. Het is nu 15 december. Diverse beloftes dat de bestelling verstuurd zou zijn maar in de PostNL app staat dat het niet eens ontvangen is door PostNL. Slechte zaak, houden je aan het lijntje maar leveren niet. Geen zaken mee doen

Gewoon goede service!

Lamp na 6 maanden defect, geen gezeur, direct nieuwe ontvangen.

Megaformidastische webwinkel

Wat een dienst voor/naverkoop Hier eien ze me zeker ng terug altijd perfect geleverd en vn hun woord!!! Toppers

Leuk artikel voor weinig geld maar werkte helaas niet zoals ik verwacht had.

Beoordelen ga ik doen na afhandeling van de retour te zenden artikelen. Ordernummer 72455720-001/002 Hart grt.

Allesmobiel.nl - aanrader !

-Aankoop eind 2019 HDMI-kabel via Outspot , vooropgestelde levertijd +/- 3 weken -na afloop periode nog steeds niets ontvangen -contact opgenomen met leverancier: www.allesmobiel.nl (medewerker 'Wolf') -onmiddellijk werd bestelling opnieuw verstuurd, wel met afspraak indien oorspronkelijke bestelling alsnog toekomt dit te retourneren. concreet: fijne ervaring, schitterende service en correcte prijs/kwaliteit. Speciaal dank hierbij aan dhr/mevr Wolf voor de professionele aanpak !

Pluspunten

Prima product

Pluspunten

Lekker snelle levering. 9

Pluspunten

Goed bedrijf en verzorgd de verzending snel.

Geen zaken meer doen met DHL want daar gaat alles fout.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

De niet ontvangen bestelling is onmiddellijk opnieuw en gratis verstuurd waardoor ik toch mijn bestelling heb ontvangen

bij elke bestelling (ook brievenbus formaat) een track & trace nummer bezorgen zodat er geen probleem meer kan zijn met de levering

Pluspunten

Snelle levering!

Pluspunten

Ik heb geen orderbevestiging per mail ontvangen. Aanmaken van klant account na plaatsing en betaling van de order werkte niet.

Pluspunten

Snel geleverd en voor de juiste prijs. Ik kreeg een keurig mailtje dat mijn bestelling misschien wel vertraging zou oplopen, maar dat was uiteindelijk niet zo.

Pluspunten

Geweldige service na 2 maal een headset te hebben gekregen die niet werkte. 3 keer is scheepsrecht, toch? Helemaal super!!

Pluspunten

Zeer snelle levering van een prima produkt ! Aanrader !

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Ik heb 2 keer contact opgenomen met het bedrijf en men reageert wel snel en attent!

Email verkeer werkt niet zoals het hoort.

Pluspunten

goede en snelle service track and trace kwam later wel kunnen verkrijgen na contact via klantenservice maar eigen mailprovider zag elke mail aan voor spam verder prima service snelle levering en prima product

Pluspunten

overzichtelijke webshop, snelle, correcte levering

Pluspunten

Snelle levering goede bestemogelijkheden op de webshop

Mail als je bestelling is doorgevoerd

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Na de bestelling was er wat onduidelijkheid maar alles is netjes en conform de richtlijnen uitgevoerd.

De service kan nog iets worden aangescherpt zoals wij het hebben ervaren. En de afwikkeling na een bestelling ook voor de rest zijn we goed tevreden.

Pluspunten

Service goed website goed en duidelijke pagina's

Meer producten

Pluspunten

Snelle en correcte service! Product onmiddellijk vervangen.

Pluspunten

Nette prijsen en snelle levering.

Pluspunten

ICH BIN MIT IHREM SERVICE SEHR ZUFRIEDEN! SCHNELL, FREUNDLICH, KOMPETENT!

Pluspunten

Bij een defect werd het kapote onderdeel direct vervangen , waarvoor dank . Voor de rest goede comunicatie onderling met duidelijke uitleg . Zeker een aanrader !!!

Geen

Wegastraat 3335 2516AN Den haag