Pluspunten

Goede dienst na verkoop!

Pluspunten

Prima producten en goede nabehandeling bij Service!

Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Levering OK, garantie afhandeling slecht. Bedrijf weigert een product dat na 7 maanden begint af te brokkelen en na 10 maanden helemaal stuk is niet te vergoeden, ze noemen het gebruiksschade.

Eerlijke afhandeling van garantie

Pluspunten

Goede service en vriendelijke en behulpzame klantenservice! Zeer ruimdenkend en meedenkend!

Pluspunten

snelle reactie op je vragen !! snelle levering!! super geweldige dienst naverkoop !! aanrader 1e klas #ikbestelnogviahier #allesmobiel

Blijven verder doen zoals julie bezig zijn !!

Pluspunten

Super service, mijn Avanca Headset was defect, na snelle reacties via de mail een nieuwe toegestuurd gekregen.

Pluspunten

Defecte Avanca headset, goed en snel opgelost

Pluspunten

Mini DV-camera aangeschaft maar werkte niet. Een nieuw zal mij worden toegestuurd zonder dat ik de reeds aangekochte moet terugsturen. Hopelijk werkt deze naar behoren . Afwachten dus maar wel zeer vlotte en vriendelijke klantenservice zonder al te veel blabla ... :-)

Pluspunten

Roterende case voor iPad gekocht - paste niet volledig - na mailing wordt een nieuwe case opgestuurd zonder de oude te retourneren! Prima service!!!!!

Pluspunten

Afgelopen januari had ik via Outspot een kabel besteld bij dit bedrijf. Recent is de kabel defect geraakt. Deze word gewoon vervangen zonder dat ik de defecte kabel terug hoef te sturen. Erg fijn om eens met een no nonsense en daadkrachtige klantenservice van doen te hebben.

Pluspunten

Snelle vervanging van mijn defecte USB stick. Vriendelijke en efficiënte medewerker(ster)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goeie service

Pluspunten

Super vriendelijk en correct, vlotte service, vlotte probleemoplossing. Zet aan om nog te bestellen bij outspot

Pluspunten

Snelle reactie op mijn mail. Kapot product meteen vervangen door een nieuwe zonder de kapotte op te hoeven sturen. Kortom: alles super netjes en snel geregeld!!

Pluspunten

Defect product volledig kosteloos vervangen, hele snelle reacties op emails.

Pluspunten

Top service. Mijn headset was stuk en kreeg direct een nieuwe zonder de kapotte te retourneren.

Pluspunten

very quick and clear solution! I am impressed with the way they have handled a problem with a headset I bought via AllesMobiel. Thanks guys I have not experienced this level of service before!

none

Pluspunten

Snelle reactie op serviceverzoek en uitstekend opgelost.

Pluspunten

De geleverde Avanca D1 headset deed het niet, en kreeg direct een nieuwe toegestuurd. Top geregeld!

Pluspunten

Een geweldige aftersale en via email een uiterst geduldige helpdesk.

De handleiding bij de IP-camera zou wel wat uitgebreider mogen zijn.

Pluspunten

Super service. Ik had avanca d1 headset besteld. 1 oordopje deed het niet. Gebeld en ze hebben een nieuwe opgestuurd. Echt super!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Nog geen, zit al 6 dagen op reactie te wachten

Stap 1: mail en telefoon beantwoorden

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Scherpe prijs, snelle levering

Geen!