Goede prijs - kwaliteit verhouding

- goede prijs - kwaliteit verhouding - vlotte en correcte levering - leverancier DPD zou iets nauwkeuriger mogen

Service met een hoofdletter "S".

Bestelling is geleverd volgens afspraak. Mooi op tijd. Niet duur. Wel jammer dat je ook over de vrachtkosten nog eens btw moet betalen. Ik dacht dat btw vrij was. Maar ach voor die paar cent??? Het viel me op.

Snelle levering, goede prijs

Goede olie voor een concurrerende prijs. Verzendkosten vallen best mee en de levering is heel snel. Vlak vóór 14u besteld en de bestelling werd de volgende dag om 14u bezorgd. Dit is al de tweede keer dat ik bij hen olie bestel.

Snelle levering na betaling

Goede en snelle levering

Betrouwbare leverancier. Snelle levering

Goede, snelle service met concurrerende prijzen.

Als suggestie zou ik willen voorstellen dat binnen het producten assortiment er de mogelijkheid bestaat om uit combinatie pakketten te kunnen kiezen. Bijvoorbeeld: besteld men een 4 liter kan olie, waarom dan ook niet een oliefilter en de bijbehorende afsluitingen? Na wat research blijkt dat er webshops zijn die dat wél binnen hun assortiment aanbieden.

goede olie, goede prijs

een goede kwaliteit olie, voor een nette prijs

Precies zoals beloofd

Ik bestel hier niet voor de eerste keer dus als het niet goed was was ik Wel naar een ander gegaan.

Kwaliteit voor een normale prijs

Goede kwaliteit snel levering en niet te duur

Al jaren blijft de beste keuze.

Toppers

Goede service en prompte reacties op mijn vragen

Goede respons

Snel geleverd wat ik had besteld

prima service

besteld en snel geleverd

Goede prijs, vlotte levering

Goede prijs, groot assortiment, vlotte levering

simpel,snel en aardig

ik krijg mijn bestellingen op tijd en zonder een probleem. ook aardige personeel. groetjes.

Vlotte levering

Een prima produkt voor een correcte prijs en snel geleverd, meer moet dat niet zijn.

Vertrouwd, scherpe prijs, snelle levering

Vertrouwd, scherpe prijs, snelle levering. Goede site, alles is makkelijk te vinden. En ze hebben veel, heel veel.

Snelle en juiste levering

De levering was zoals beloofd en een goed product voor een scherpe prijs.

Eerder olie bij 123 besteld

goed koop snelle levering

Top, goedkoop en klantgericht

Bestel hier altijd mijn olie. Zeer goede prijzen en zijn service gericht. Bestelling bleef aantal dagen op het depot van DPD; om de klant niet de dupe te laten worden hebben ze een nieuwe verstuurt!

Scherpe prijs, snelle levering

Duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering

Zeer klant vriendelijk en snel geleverd

Zeer goedkoop vergeleken andere sites ook netjes gebeld iv.b er iets niet op vooraad was en het iets langer kon duuren en was als nog gelever binnen 5 werkdagen.

Snelle levering en goede prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding ik bestel elke keer altijd op tijd geleverd, het gaat prima zo

Goede service voor een goede prijs

Zeer snel geleverd aan een gemiddeld lagere prijs

Snelle en correcte volgens afspraak levering, bij misverstand spoedige feedback prima doorgaan zo