Waardeloos

Ik probeer gewoon olie te bestellen maar dat lukt gewoon niet. Bij alles wat ik doe krijg ik: Er worden geen producten gevonden bij uw selectie

Snelle levering, beste kwaliteit

Ik bestel regelmatig olie en elke keer goede service en snelle levering zoals altijd. Echte top bedrijf. Al drie jaar nergens anders olie gekocht Zekere aanrader

Overzichtelijke website en nette prijzen.

Olie is netjes verpakt geleverd ben hier altijd erg tevreden over. Levering heeft wel 4 dagen geduurd maar dit had alles te maken met DPD Pakketservice!

snelle levering goed verpakt vriendelijke mensen

goede service

makelijk en snel geleverd

is niet duur en snelle levering en product gemakkelijk te bestellen

Eenvoudige website, snelle bezorging, goed verpakt

Eenvoudige website Duidelijke mails met updates van de status Snelle bezorging Goed verpakt

Supersnelle en correcte levering

Bestelling geplaatst en voordat ik het wist stond DPD al aan de deur met mij pakket. De oliekannetjes zaten keurig verpakt in een stevige doos. Scherpe prijs, snelle levering, met zorg verpakt. Ik weet waar ik mijn volgende bestelling weer ga plaatsen!

Niet tevreden over bezorging

Heb nog niks ontvangen 5 dagen na de bestelling. Dit ligt helaas aan DPD, maar jullie doen daar zaken mee helaas

Prijs en levering zijn prima

Goede prijs snelle levering

Vlotte levering en voordelig

Zeer overzichtelijke site, goed betaalbaar aanbod

Alles verliep volgens wens Vlotte levering

Vlotte levering en zeer nette prijs

Snelle terug koppeling van het bestelde product en de levering ervan

Vooral zeer tevreden over DPD, die het product binnen de aangegeven tijdspanne van 1 uur aflevert.

Correcte prijzen , snelle levering

Zeer concurrentiële prijs.

Snel geleverd!

Goede kwaliteit voor een goede prijs!

Goede prijs - kwaliteit verhouding

- goede prijs - kwaliteit verhouding - vlotte en correcte levering - leverancier DPD zou iets nauwkeuriger mogen

Service met een hoofdletter "S".

Bestelling is geleverd volgens afspraak. Mooi op tijd. Niet duur. Wel jammer dat je ook over de vrachtkosten nog eens btw moet betalen. Ik dacht dat btw vrij was. Maar ach voor die paar cent??? Het viel me op.

Snelle levering, goede prijs

Goede olie voor een concurrerende prijs. Verzendkosten vallen best mee en de levering is heel snel. Vlak vóór 14u besteld en de bestelling werd de volgende dag om 14u bezorgd. Dit is al de tweede keer dat ik bij hen olie bestel.

Snelle levering na betaling

Goede en snelle levering

Betrouwbare leverancier. Snelle levering

Goede, snelle service met concurrerende prijzen.

Als suggestie zou ik willen voorstellen dat binnen het producten assortiment er de mogelijkheid bestaat om uit combinatie pakketten te kunnen kiezen. Bijvoorbeeld: besteld men een 4 liter kan olie, waarom dan ook niet een oliefilter en de bijbehorende afsluitingen? Na wat research blijkt dat er webshops zijn die dat wél binnen hun assortiment aanbieden.

goede olie, goede prijs

een goede kwaliteit olie, voor een nette prijs

Precies zoals beloofd

Ik bestel hier niet voor de eerste keer dus als het niet goed was was ik Wel naar een ander gegaan.