Kwaliteit voor een normale prijs

Goede kwaliteit snel levering en niet te duur

Al jaren blijft de beste keuze.

Toppers

Goede service en prompte reacties op mijn vragen

Goede respons

Snel geleverd wat ik had besteld

prima service

besteld en snel geleverd

Goede prijs, vlotte levering

Goede prijs, groot assortiment, vlotte levering

simpel,snel en aardig

ik krijg mijn bestellingen op tijd en zonder een probleem. ook aardige personeel. groetjes.

Vlotte levering

Een prima produkt voor een correcte prijs en snel geleverd, meer moet dat niet zijn.

Vertrouwd, scherpe prijs, snelle levering

Vertrouwd, scherpe prijs, snelle levering. Goede site, alles is makkelijk te vinden. En ze hebben veel, heel veel.

Snelle en juiste levering

De levering was zoals beloofd en een goed product voor een scherpe prijs.

Eerder olie bij 123 besteld

goed koop snelle levering

Top, goedkoop en klantgericht

Bestel hier altijd mijn olie. Zeer goede prijzen en zijn service gericht. Bestelling bleef aantal dagen op het depot van DPD; om de klant niet de dupe te laten worden hebben ze een nieuwe verstuurt!

Scherpe prijs, snelle levering

Duidelijke website, scherpe prijzen en snelle levering

Zeer klant vriendelijk en snel geleverd

Zeer goedkoop vergeleken andere sites ook netjes gebeld iv.b er iets niet op vooraad was en het iets langer kon duuren en was als nog gelever binnen 5 werkdagen.

Snelle levering en goede prijs

Goede prijs kwaliteit verhouding ik bestel elke keer altijd op tijd geleverd, het gaat prima zo

Goede service voor een goede prijs

Zeer snel geleverd aan een gemiddeld lagere prijs

Snelle en correcte volgens afspraak levering, bij misverstand spoedige feedback prima doorgaan zo

Goed en snel

Goed en snel

Prima Web-winkel

Duidelijke web-interface. Beste prijzen die er te vinden zijn. Koop hier al mijn olie

Perfecte Service !!!

fantastische service bij de bestelling van de Motor olie

Levering uitstekend

Correcte prijs en snelle levering.

Meerdere malen al bestelling gedaan zonder probleem.Echter de vorige keer zat in mijn pakje 2liters tekort van een andere soort olie er niet in.Mailtje gestuurd en 2 dagen later zonder probleem geleverd.Kan gebeuren hé. Toch wel een aanrader misschien zouden ze moeten hun assortiment uitbreiden zoals additieven ofzo toevoegen.

Goede en vlotte service.

Binnen 2 dagen had ik mijn bestelde producten binnen.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs is netjes

De leveringstijd klopte niet, Het zou vrijdag de 14e geleverd worden, het werd uiteindelijk bezorgd op maandag de 17e

Pluspunten