Vlotte uitvoering opdracht, mooi product

Het product: mooie jurk, goede kwaliteit Ik twijfel echter of ik de juiste maat (46) gekozen heb. Daarom heb ik nu maat 44 besteld, om te kunnen vergelijken.... en de juiste keuze te maken. Ben benieuwd naar de afhandeling van Leurink....

Gewoon geweldig!

Mijn ervaring met Leurink Mode is er positief. Telefonisch goed en vriendelijk geholpen door de medewerkers. En het pakket was een echt kado voor mezelf :) Dankjewel hiervoor. Met vriendelijke groet, Anja Willems

Goedenavond Anja, Wat ontzettend fijn om te horen dat je ervaring positief was! Hier streven wij naar en zijn wij erg trots op. Wij zien u graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Leurink Team.

Snelle nette levering !!!

Snelle nette levering!

Goedenavond Patricia, Dankjewel voor deze fijne feedback! Met vriendelijke groet, Het Leurink Team

Zeer slechte levering

Heb mijn bestelling pas vanmiddag bij een PostNL adres op moeten halen Ben vorige week 2 dagen er thuis voor gebleven om het pakket te ontvangen, dit was helaas voor niks

Goedemiddag Mevrouw C.B.J. Dionisius, Het spijt ons zeer om te horen dat uw pakketje niet correct afgeleverd is bij u thuis. Wij doen altijd ons uiterste best om er zeker van te zijn dat pakketjes bij de klanten thuis af worden geleverd en dat er een handtekening voor wordt gegeven door de ontvanger. Wij zullen onderzoek doen naar de oorzaak hier van. Als er verdere vragen zijn over uw order, wees dan niet bang om ons te berichten. Met vriendelijke groet, Leurink Mode - Team Webshop.

In één woord: fantastisch!

Dit is mijn eerste ervaring met Leurink mode. Een broek bij hen gekocht die elders uitverkocht was. Snel verzonden, mooi ingepakt, supergave broek en ook een heel attent handgeschreven kaartje erbij! Aanrader!

Goedenavond sharon, Wat een ontzettend lief bericht! Hier streven wij naar en dat maakt ons ontzettend trots. Veel plezier met je nieuwe broek en we zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groetjes, Team Leurink

Super aardig en deskundig personeel.

Goedemiddag Tina, Dankjewel voor deze fijne recensie! Groetjes, Het Leurink Team

Heel vriendelijk tel. gesprek en bereidheid info te geven. Pakket kwam later dan verwacht, maar dat lag absoluut niet aan jullie service! Hartelijk dank ook voor de voucher, Met vriendelijke groet, Gerda Hulshof

Goedemiddag Gerda, Wat ontzettend fijn om te horen dat uw ervaring met ons prettig was. Hier doen we het voor! Groetjes, Het Leurink Team

Snel geleverd, keurig verpakt, lief kaartje erbij met kadootje

Goedemiddag Peggy, Wat een fijne feedback! Hier zijn wij trots op. We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groetjes, Het Leurink Team.

Altijd kwaliteit

Altijd kwaliteit en snel geleverd

Beste Django, Ontzettend bedankt voor deze fijne recensie. Hier streven wij naar! Groetjes, Het Leurink Team

Prettig en professioneel

Snelle levering, goed verpakt, correcte afwikkeling

Hallo Jeannette, Wat fijn om te horen! Bedankt voor deze mooie beoordeling. Hier zijn wij erg trots op! Wij zien je graag snel weer in onze webshop. Met vriendelijke groetjes, Het Leurink Team

Beste Jan, Ontzettend bedankt voor deze fijne feedback. Hier streven wij naar! Wij zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groetjes, Het Leurink Team

Mooie collectie & snelle levering

Altijd alles tip top geregeld én ook nog leuke korting

Hallo Esther, Wat fijn om te horen! Hier streven wij natuurlijk naar. Dankjewel voor deze fijne recensie. Wij zien je graag weer terug in onze webshop. Team Leurink

Super en snel

Keurig verpakt, en snel

Hallo Hetty, Ontzettend bedankt voor deze fijne recensie! Hier zijn wij erg trots op. Wij zien je graag weer in onze webshop. Groetjes, Team Leurink.

In de winkel slaag ik meestal goed

Via de webshop is momenteel een uitkomst, maar dan is het moeilijker te beoordelen hoe een kledingstuk valt en hoe de stof is. Binnenkort hoop ik weer gewoon te kunnen winkelen.

Hallo Mevrouw Koorevaar-Brehler, De webshop is inderdaad voor ons ook een fantastische uitkomst. Onze winkel is inmiddels weer geopend! We kijken er naar uit om u weer in de winkel te kunnen ontvangen. Ontzettend bedankt voor deze recensie! Met vriendelijke groetjes, Team Leurink

gewldig

snelle levering Toppie

Hallo Loes, Wat een fijne beoordeling! Ontzettend bedankt voor je enthousiasme. We ontvangen u graag weer in onze webshop. Met vriendelijke groetjes, Team Leurink

Hele goede service.

Wordt netjes te woord gestaan aan de telefoon. Top

Hallo Lies, Ontzettend bedankt voor deze feedback! Groetjes, Team Leurink

Erg goede service

Erg goede service en fijne site.

Hallo Ima, Dankjewel voor deze fijne feedback. Wij zijn hier heel trots op! Met vriendelijke groetjes, Team Leurink

Uiteindelijk heel goed geholpen!

Helaas was de broek die ik besteld had veel groter uitgevallen dan maat 38 die het moest zijn. Het personeel heeft mij uiteindelijk heel netjes en vriendelijk te woord gestaan en mij geholpen. Dank en heel goed dat Leurink Mode nog even achter mij aan heeft gebeld!

Hallo Marianne, Fijn om te horen dat het goed afgehandeld is. Dankjewel voor deze lieve recensie! Groetjes, Team Leurink.

Mooie collectie en snelle levering.

Meestal koop ik in de winkel ,nu bestel ik ook wel. Aardige mensen ,je wordt prettig geholpen..

Goedemiddag Petra, Wat leuk om te horen dat u onze webshop ontdekt heeft! Dankuwel voor deze geweldige feedback. Groetjes, Team Leurink.

Allert en adequaat

Het personeel is zeer meedenkend maar niet opdringerig

Beste Greetje, Wat fijn om te horen dat uw bezoek aan ons naar wens was. Heel erg bedankt voor deze fijne recensie. Wij verwelkomen u graag weer in onze winkel. Met vriendelijke groetjes, Team Leurink.

Beste online shop ervaring ooit!

Shop tot nu toe alleen maar online vanwege afstand NoordNederland Twente. Heel goed gevallen! Vlotte en accurate leveringen Personeel wat ik paar keer aan de telefoon had was uiterst behulpzaam en vriendelijk!

Beste Ria, Wauw! Wat een fantastisch compliment! Ontzettend bedankt voor deze fijne recensie. We zien u graag weer in onze webshop. Met vriendelijke groetjes, Team Leurink.

gewoon goed

Beste Judith, Bedankt voor uw beoordeling! Groetjes, Team Leurink

Prima voor elkaar ook in deze zware tijden

Al meerdere malen hier wat besteld in Coronatijd. Goede winkel met mooie merken

Dankjewel Gerrit voor deze fijne recensie. Wij streven er naar om vooral in deze moeilijke tijden goede service te verlenen. Met vriendelijke groetjes, Team Leurink

Vlotte levering

Vlotte levering en netjes verpakt

Hallo Mevrouw Kropswolde, Dankuwel voor deze mooie recensie! Hier zijn we trots op! Met vriendelijke groetjes, Team Leurink

Staan altijd voor mij klaar!

Mooie merken, snelle levering!! Altijd aardig aan de telefoon! Ik koop alles on-line, hoop vlug eens naar Borne te kunnen komen!

Goedemiddag Marianne, Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent! Dankuwel voor deze fantastische recensie. Wij hopen u ook vlug te mogen ontvangen in onze winkel. Tot dan! Team Leurink.