Matig

Eerder was een besteld product niet op voorraad en nu kreeg ik een artikel met de beveiligings tag er nog aan. Ik heb veel moeite (met schaamte) moeten doen om een winkel te vinden waar ze dit eraf konden halen. Behalve terugsturen kwam er geen voorstel om dit te compenseren.

Niets op aan te merken!

Supersnelle verzending zoals aangegeven. Daarnaast leuke kledingstukken die ze elders niet verkopen of uitverkocht waren in mijn maat!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi aanbod, vlotte levering!

Zie hierboven

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en leuke collectie met ruime keuze.1x advies gevraagd ielefonisch en een eerlijk antwo

Geen enkele klacht van mijn kant.

Vreselijk geen service

Vreselijk had iets via de webschop besteld maar bleek niet meer op voorraad te zijn dus wel betaald maar geen jurk 4 dagen op mijn geld moeten wachten en over compensatie was niet praten een gepaste korting op de volgende aankoop leek mijn gepast!! was hier voor een tevreden klant nu doei ik mijn aankopen ergens anders .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

heel attent en met zorg verpakt.

heel attent en met zorg verpakt.... een feestje dus,

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Helaas was mijn besteld artikel niet meer op voorraad

Leuke blouse van Essentiel gespot in hun webshop en besteld met korting. Helaas kreeg ik per mail de melding dat dit artikel al verkocht was. Zeer teleurgesteld!!! Toch niet acceptabel dat hun webshop niet up to date is! Systemen op elkaar afstemmen lijkt mij in dit digitaal tijdperk toch een absolute must en ook niet onmogelijk!

Netjes en correct

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig op tijd bezorgd !en netjes aan de prijs

Heel tevreden

Heel tevreden over de snelle bezorging van mijn orders.

Correct en snelle service

King

ik vind de service van LeurinK Mode perfect ! ...regelmatig ontvang ik mail van jullie, ik kan doorklikken tot het item ' damesmode ' en krijg dan de melding dat dit geen privé-website is en dat ik hier mogelijk met oplichters te maken heb die enkel uit zijn om financiële gegevens te verzamelen... er is ook geen hangslotje te zien in de leesbalk bovenaan, dit heb ik enkel aan de hand op mijn vast pc....ik hield eraan om dit aan jullie te melden...

Goed personeel

Goede en snelle servies het het bedrijf is echt aan te bevelen

Vriendelijk personeel

Heel prettig en zeer behulpzaam

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettige winkel en personeel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlug en mooi ingepakt de verzending

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vlotte service, prachtige collecties aan interessante prijzen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, Geld snel terug gestort

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Service is super, winkel is prachtig en producten zijn erg mooi en vaak op voorraad.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Grote collectie, prettig geholpen, eerlijk advies, mooie winkel en goed bereikbaar.

Vooral zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Groot assortiment. Fijne verkoopsters - Ina in het bijzonder. Combi met schoenen. De inspiratie middels modeshows.

Webshop en afhandeling retourzendingen. Nu moet je betalen voor een retourzending. Recent heb ik iets online besteld en jullie hebben het foute product ingepakt. Nu moet ik opdraaien voor de kosten van retour zending. Dat vind ik slordig en niet klantvriendelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Topkwaliteit en prompte levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk!

Ga zo door!

Over LeurinK Mode