Zeer tevreden over jullie service!

Zeer tevreden over jullie service!

snelle levering. retour snel geregeld. Heel fijne ervaring

Snel mijn artikelen in huis. Makkelijk 1 artikel terugsturen en snel geld retour gekregen. Heel fijne ervaring!

Fijne winkel met mooie merken

Super snelle levering en leuke akties en cadeautjes !!

Topwinkel/webshop

Geweldig adres,

Prachtige mode en geweldige service

Deze winkel heeft prachtige kleding. Mijn ervaring is heel goed. Communicatie is uitermate correct en men komt na wat ze zeggen. Aanrader om hier kleding te kopen.

Positief

Positief

Snel en keurig verzorgd en bezorgd!!!

Snel en keurig bezorgd. Jammer dat er zo snel al geen maat kleiner meer leverbaar was

Snelle levering. Goed ingepakt.

Altijd fijn telefonisch advies bij online aankoop.

Goede communicatie en service

Goede levering mooie kleding

Goede levering en mooie kleding

Mooi verpakt, snelle levering.

Helaas 2x trui Luisa Cerano terug moeten sturen. Tweede keer geen rekening en geen retourformulier aanwezig. Jammer dat jullie verzendkosten vragen!

makkelijk snel goed

Toppie

Op tijd geleverd.

Steeds terugkerende klant

Prima zaak geweldige service en vertrouwen. Webshop zelfs op zaterdag bereikbaar!

Overzichtelijke website en snelle levering!

Mooie overzichtelijke website, leuke merken en snelle levering.

Goed en retourzending vlug terugbetaald.

Geweldig en snel thuis bezorgd

Dat ik mijn bestelling plaatste en het kledingstuk de volgende dag in huis had, dus helemaal blij mee, de kleur vond ik nog mooier dan op de foto.

fijne webwinkel

fijne webwinkel met een grote, mooie collectie kleding. Bestellingen worden netjes verpakt en supersnel geleverd.

top fijne service

altijd goed, en Keurig ingepakt echt een cadeau

superfijne zaak

Snelle verzending en perfecte kwaliteit

Betrouwbaar, veel keuze, snel en goede service.

Goede site, mooie merken mix, klantvriendelijk, persoonlijke service, snelle verzending en heel betrouwbaar.

Boutique van top klasse!

Vorige week bestelde ik online een mooie zwarte stone island sweater. De levering vond plaats binnen de leveringstermijn en ik kreeg er een lekker doosje pepermunt en een cadeaubon van €10 bij! Topservice van een top boutique!

Prima bestelprocedure zoals het hoort!

Bestelling kwijtgeraakt bij PostNL. Prima opgelost!

Het was makkelijk om een online bestelling te doen. Binnen twee uur bevestiging van verzending, met track&tracenummer. Het pakketje zou de volgende dag bezorgd worden en heeft inderdaad het distributie centrum bereikt. Daarna bericht: Bestelling vertraagd en geen enkele activiteit meer op track&trace. Contact opgenomen met Leurink -Miranda- en er is een onderzoek gestart. Zojuist -een week nadat ik de bestelling geplaatst heb- bericht gekregen dat mijn geld teruggestort is. Prima en snel opgelost door Leurink, hoewel hen absoluut niets te verwijten valt: Het pakketje is keurig verstuurd en zoek geraakt in het distributie centrum van PostNL in Nieuwegein. Zal zeker in de toekomst weer bestellen bij Leurink mode.

Fijne zaak, goede service, mooi assortiment.

Je voelt je hier klant, door de persoonlijke service en klantgerichtheid. Voor mij belangrijk , zeker in een tijd waar dit steeds meer verdwijnt.