TOP

Ik heb absolute plezier om te shoppen bij Leurinkmode Ze hebben zo veel te bieden en absolute top service

Geweldige middag gehad bij leurink mode

Met mijn schoonzusjes op pad geweest voor een avondjurk Goed geholpen door isabel die het eigenlijk moest doen met een incomplete collectie Ze heeft allerlei jurken laten zien en toen was de keus snel gemaakt Afgesloten met een heerlijk broodje en een drankje terwijl de jurk werdt afgespeld door de coupeuse Wat willen vrouwen nog meer 😀😀 Ik weet nu waar ik een prachtige jurk kan kopen met met een superservice Bedankt 👍🏻👍🏻

Bestelling afgewerkt zoals dat behoort.

Bestelling vlot, goed en probleemloos afgewerkt. Voor herhaling vatbaar.

Matig

Eerder was een besteld product niet op voorraad en nu kreeg ik een artikel met de beveiligings tag er nog aan. Ik heb veel moeite (met schaamte) moeten doen om een winkel te vinden waar ze dit eraf konden halen. Behalve terugsturen kwam er geen voorstel om dit te compenseren.

Niets op aan te merken!

Supersnelle verzending zoals aangegeven. Daarnaast leuke kledingstukken die ze elders niet verkopen of uitverkocht waren in mijn maat!

Mooi aanbod, vlotte levering!

Zie hierboven

Goede service en leuke collectie met ruime keuze.1x advies gevraagd ielefonisch en een eerlijk antwo

Geen enkele klacht van mijn kant.

Vreselijk geen service

Vreselijk had iets via de webschop besteld maar bleek niet meer op voorraad te zijn dus wel betaald maar geen jurk 4 dagen op mijn geld moeten wachten en over compensatie was niet praten een gepaste korting op de volgende aankoop leek mijn gepast!! was hier voor een tevreden klant nu doei ik mijn aankopen ergens anders .

heel attent en met zorg verpakt.

heel attent en met zorg verpakt.... een feestje dus,

Helaas was mijn besteld artikel niet meer op voorraad

Leuke blouse van Essentiel gespot in hun webshop en besteld met korting. Helaas kreeg ik per mail de melding dat dit artikel al verkocht was. Zeer teleurgesteld!!! Toch niet acceptabel dat hun webshop niet up to date is! Systemen op elkaar afstemmen lijkt mij in dit digitaal tijdperk toch een absolute must en ook niet onmogelijk!

Netjes en correct

Keurig op tijd bezorgd !en netjes aan de prijs

Heel tevreden

Heel tevreden over de snelle bezorging van mijn orders.

Correct en snelle service

King

ik vind de service van LeurinK Mode perfect ! ...regelmatig ontvang ik mail van jullie, ik kan doorklikken tot het item ' damesmode ' en krijg dan de melding dat dit geen privé-website is en dat ik hier mogelijk met oplichters te maken heb die enkel uit zijn om financiële gegevens te verzamelen... er is ook geen hangslotje te zien in de leesbalk bovenaan, dit heb ik enkel aan de hand op mijn vast pc....ik hield eraan om dit aan jullie te melden...

Goed personeel

Goede en snelle servies het het bedrijf is echt aan te bevelen

Vriendelijk personeel

Heel prettig en zeer behulpzaam

Pluspunten

Prettige winkel en personeel

Pluspunten

Vlug en mooi ingepakt de verzending

Pluspunten

Vlotte service, prachtige collecties aan interessante prijzen

Pluspunten

Snelle levering, Geld snel terug gestort

Pluspunten

Service is super, winkel is prachtig en producten zijn erg mooi en vaak op voorraad.

Pluspunten

Grote collectie, prettig geholpen, eerlijk advies, mooie winkel en goed bereikbaar.

Vooral zo doorgaan!

Over LeurinK Mode