top fijne service

altijd goed, en Keurig ingepakt echt een cadeau

superfijne zaak

Snelle verzending en perfecte kwaliteit

Betrouwbaar, veel keuze, snel en goede service.

Goede site, mooie merken mix, klantvriendelijk, persoonlijke service, snelle verzending en heel betrouwbaar.

Boutique van top klasse!

Vorige week bestelde ik online een mooie zwarte stone island sweater. De levering vond plaats binnen de leveringstermijn en ik kreeg er een lekker doosje pepermunt en een cadeaubon van €10 bij! Topservice van een top boutique!

Prima bestelprocedure zoals het hoort!

Bestelling kwijtgeraakt bij PostNL. Prima opgelost!

Het was makkelijk om een online bestelling te doen. Binnen twee uur bevestiging van verzending, met track&tracenummer. Het pakketje zou de volgende dag bezorgd worden en heeft inderdaad het distributie centrum bereikt. Daarna bericht: Bestelling vertraagd en geen enkele activiteit meer op track&trace. Contact opgenomen met Leurink -Miranda- en er is een onderzoek gestart. Zojuist -een week nadat ik de bestelling geplaatst heb- bericht gekregen dat mijn geld teruggestort is. Prima en snel opgelost door Leurink, hoewel hen absoluut niets te verwijten valt: Het pakketje is keurig verstuurd en zoek geraakt in het distributie centrum van PostNL in Nieuwegein. Zal zeker in de toekomst weer bestellen bij Leurink mode.

Fijne zaak, goede service, mooi assortiment.

Je voelt je hier klant, door de persoonlijke service en klantgerichtheid. Voor mij belangrijk , zeker in een tijd waar dit steeds meer verdwijnt.

Zeer goed geholpen , mijn dank daarvoor

uitstekend

alles na behoren verlopen

Alles werd uit de kast gehaald. Niks was teveel. Helaas kon ik niet slagen. Maar toch heel erg bedankt .

Uitstekend!

Grote collectie zeer goede service

Fijne behandeling,grote keuze,snel in huis.

Duidelijk of het artikel nog beschikbaar is. Jammer dat niet elk kledingstuk geshowed wordt,dat maakt de keuze gemakkelijker.

Tevreden tot mijn laatste bestelling!

Mooie website. Laatste bestelling 17 08 2019 wacht ik nog steeds op.Verschillende malen contact had met de winkel en zeer vriendelijk informatie gekregen .Hoop deze week mijn pakket nog te ontvangen.

Super service 👌

Snel en betrouwbaar en mooie spullen

Prima bedrijf

Alles klopt

TOP

Ik heb absolute plezier om te shoppen bij Leurinkmode Ze hebben zo veel te bieden en absolute top service

Geweldige middag gehad bij leurink mode

Met mijn schoonzusjes op pad geweest voor een avondjurk Goed geholpen door isabel die het eigenlijk moest doen met een incomplete collectie Ze heeft allerlei jurken laten zien en toen was de keus snel gemaakt Afgesloten met een heerlijk broodje en een drankje terwijl de jurk werdt afgespeld door de coupeuse Wat willen vrouwen nog meer 😀😀 Ik weet nu waar ik een prachtige jurk kan kopen met met een superservice Bedankt 👍🏻👍🏻

Bestelling afgewerkt zoals dat behoort.

Bestelling vlot, goed en probleemloos afgewerkt. Voor herhaling vatbaar.

Matig

Eerder was een besteld product niet op voorraad en nu kreeg ik een artikel met de beveiligings tag er nog aan. Ik heb veel moeite (met schaamte) moeten doen om een winkel te vinden waar ze dit eraf konden halen. Behalve terugsturen kwam er geen voorstel om dit te compenseren.

Niets op aan te merken!

Supersnelle verzending zoals aangegeven. Daarnaast leuke kledingstukken die ze elders niet verkopen of uitverkocht waren in mijn maat!

Mooi aanbod, vlotte levering!

Zie hierboven

Goede service en leuke collectie met ruime keuze.1x advies gevraagd ielefonisch en een eerlijk antwo

Geen enkele klacht van mijn kant.

Vreselijk geen service

Vreselijk had iets via de webschop besteld maar bleek niet meer op voorraad te zijn dus wel betaald maar geen jurk 4 dagen op mijn geld moeten wachten en over compensatie was niet praten een gepaste korting op de volgende aankoop leek mijn gepast!! was hier voor een tevreden klant nu doei ik mijn aankopen ergens anders .

heel attent en met zorg verpakt.

heel attent en met zorg verpakt.... een feestje dus,

Helaas was mijn besteld artikel niet meer op voorraad

Leuke blouse van Essentiel gespot in hun webshop en besteld met korting. Helaas kreeg ik per mail de melding dat dit artikel al verkocht was. Zeer teleurgesteld!!! Toch niet acceptabel dat hun webshop niet up to date is! Systemen op elkaar afstemmen lijkt mij in dit digitaal tijdperk toch een absolute must en ook niet onmogelijk!