Snelle levering en uitstekende service

Snelle levering en uitstekende service

Heel goed!

Snelle en nette levering!

Goedemiddag Sanne, Ontzettend bedankt voor deze top recensie! Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Kort maar krachtig! Dankjewel!

Snelle levering en super verpakt!

Ik heb mijn bestelling gisteren geplaatst en het werd de volgende ochtend al geleverd! Ontzettend lief briefje erbij gekregen en netjes ingepakt! Blij met mijn nieuwe trui! Helemaal super :)

Goedenavond Isha, Wat fijn om te horen dat jouw pakketje als een cadeautje op de deurmat viel. Hier zijn we trots op! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Gezellige winkel, mooie kleding

Goed geholpen / advies. Vriendelijke personeel, koop er graag

Goedenavond Mariette, Wat leuk om te horen dat je tevreden bent met onze service. We zien je graag weer terug in onze winkel! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snel geleverd en keurig ingepakt

Goedemiddag Ine, Een dikke 10! Wauw, hier zijn wij heel trots op. Dankjewel voor je lieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snel geleverd mooi verpakt

Binnen een dag geleverd. Goed/netjes verpakt.

Hallo susan, Dankjewel voor deze fijne recensie. Veel plezier met jouw Scent Diffuser! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Verkeerd artikel ontvangen

Ik heb een verkeerde broek ontvangen maar de afhandeling was goed

Goedemiddag Nelleke, Dankjewel voor je eerlijke beoordeling. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. Hopelijk komt de cadeau code die je van ons ontvangen hebt goed van pas! Met vriendelijke groet, Team Webshop - Leurink Mode

Leuke broek besteld, binnen 1 dag in huis in een mooie verpakking met een "dankje-wel" kaart erbij. Zo attent!

Goed en snel

Goede communicatie en snelle levering. Top

Goedemiddag Eric, Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je veel plezier met jouw nieuwe trui! Met vriendelijke groet, Team Webshop - Leurink Mode

Perfect.

Goed geholpen.

Hallo Hermine, Dit is een kort maar krachtige recensie! Hier zijn wij trots op. Dankjewel. Met vriendelijke groet, Team Webshop - Leurink Mode

Ik ben blij met de mooie t-shirts. De maten zijn correct en de pasvorm goed voor mij.

Goedemiddag Ria, Wat ontzettend goed om te horen dat de T-shirts naar wens zijn. Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag. Veel plezier met je aankopen en dankjewel voor deze lieve recensie. Met vriendelijke groet, Team Webshop - Leurink Mode

Heel goed geholpen

Heel goed geholpen. Even een ritje fietsen twee uur in de winkel geweest privé hulp begon bij de uitverkoop toen zag ik natuurlijk al die mooie nieuwe collectie dus daar ook van gekocht. Verkoopster zou mij nooit meer vergeten ik was natuurlijk mooi lastig alles wou ik passen maar heel goed geslaagd en heel goed geholpen met de combinaties maken voor het najaar en voor nu en nou ja gewoon fantastisch mijn man was niet zo blij die moest heel lang wachten

Goedemorgen Karin, Oh wat is dit leuk om te lezen! Wij zijn ontzettend blij dat jullie bezoekje bij ons naar wens was. Wat uw man betreft, die heeft het er uiteindelijk vast voor over ;) Jullie zijn natuurlijk altijd weer welkom bij ons in de winkel! Heel erg bedankt voor deze top recensie. Met vriendelijke groet, Team Leurink Mode

Zeer persoonlijk, hoger segment maar down to earth!

Gastvrij, persoonlijk en ongedwongen ontvangen. Mooie winkel, mooi assortiment. Is mij een rit van 100KM enkele reis zeker waard, tot de volgende keer!

Goedemorgen Mats, Wauw, Hier zijn wij trots op! Dankjewel voor deze fijne recensie. Wij zien je inderdaad graag weer terug in onze winkel. Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Mooie producten + snelle levering

Snel en netjes afgeleverd.

Hallo Nieck, Dankjewel voor deze top recensie. Hier doen wij het voor. Veel plezier met jouw aankopen, en tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Vriendelijke dame gaf relevante informatie

Goedemiddag Nel, Ontzettend lief dat je ons een dikke 8 geeft! Dankjewel voor deze recensie. Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen horen we het graag! Geniet van deze zonnige vrijdag. Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Snelle levering, keurig verpakt

Voor mij de eerste keer dat ik iets bij Leurink besteld heb en zeker niet de laatste keer! Snelle levering keurig verpakt en een leuk persoonlijk kaartje erbij. Top!!

Goedemiddag Jan, Wauw een dikke 10! Hier doen we het voor, dankjewel. We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Keurig verzorgd

Het voelt als een cadeautje als je het pakketje overhandigd krijgt van de koeriersdienst.

Goedemiddag Ine, Wat een fijne recensie! Heel erg bedankt voor deze lieve woorden. Hier zijn wij trots op! Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Mooie collectie, snelle bezorging, vriendelijk!

Altijd goed!

Goedemiddag Marianne, Kort maar krachtig! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Het Leurink Team

Prettige degelijke winkel.

Mijn ervaring met deze zaak is me goed bevallen. Veel keus naar wat ik zocht en Snel le verzending. Dus heb t als prettig ervaren.

Goedemiddag Paula, Heel erg bedankt voor deze fantastische recensie. Hier doen wij het voor! Nog veel plezier met je gekochte items. We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Leurink Team.

Fijne winkel- webshop

Webshop met mooie kleding ! Veel keus En altijd netjes antwoordt per mail of telf ! Ben super tevreden !

Goedemiddag Toos, Wat ontzettend fijn om te horen dat onze service naar wens is. Wij zijn ontzettend trots op deze dikke 10! Dankjewel hiervoor! Met vriendelijke groet, Het Leurink team

Mijn bestelling hing klaar, was even kleine verwarring om welk artikel het ging.Vooraf netjes via mail op de hoogte gebracht dat mijn bestelling binnen was.

Goedemiddag Caroline, Dankjewel voor deze prachtige recensie. Hier zijn wij trots op! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Leurink Team.

Goedemiddag Eric, Wij zijn ontzettend trots op deze 10 van jou! Heel fijn om te horen dat het naar wens was. Dankjewel! Met vriendelijke groet, Het Leurink Team

Mooie collectie kleding. Bestelling wordt snel geleverd.

Hallo Anneloes, Dankjewel voor deze fijne recensie! Hier streven wij naar. We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Leurink Team

geweldig

een snelle levering maar ook terugsturen geen probleem

Hallo Loes, Wat goed om te horen dat onze service naar wens is. Deze 10 maakt ons trots! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Leurink Team