Zeer fijn om bij jullie te bestellen! Altijd correct en snel.

Snelle levering met high end servive

Ruim assortiment in het luxe segment.

snelle levering, bij Leurink gaat alles OK!

snelle levering, bij Leurink gaat alles OK!

aankoop snel geleverd, retour afhandeling veel te lang

Ik wacht al enige tijd op retourafhandeling. Hoor niets. Is niet netjes en houdt mij tegen volgende keer hier te bestellen

Geweldige service

Geweldige service door uitermate vriendelijk personeel

Dankjewel lieve Ria! Hier zijn wij trots op. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Komen niet de afspraken na

Product terug gestuurd en een heel ander bedrag terug gestort gekregen, bijna de helft minder. ook de retourkosten zelf moeten beatlen!

Top zou hier zeker vaker bestellen

Ik vond het top als je alleen de bon al bekijkt ziet er allemaal echt professioneel uit en dan de hand geschreven tekst van Anouk echt zo netjes Ik hou er van

prettige zaak

fijne winkel, kundig personeel en mode die niet iedereen heeft.

Prima en snel geleverd.

Je ziet dat er aandacht aan wordt besteed. Wordt netjes bezorgd met terugstuurformulieren. wat gelukkig niet nodig was. Goede service.

Bestelling heel snel in huis Keurig verpakt En … een persoonlijk geschreven kaartje erbij !!!

Vriendelijk en heel behulpzaam

Zie bovenstaande

De jurk helaas retour moeten sturen omdat deze te groot was en meteen de volgende dag het geld al retour op mijn rekening

Een topbedrijf

Zelfs via de website een persoonlijke betrokkenheid.

Goede service snellle levering

Goede service snellle levering

Goedemorgen Arjan, Dankjewel voor deze fijne recensie! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Ruim assortiment snelle levering

Leuke merken en ruim assortiment! Top

Goedemorgen Dennis, Wauw een dikke 10! Heel erg bedankt! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Topie

Goedemorgen Charlotte, Dankjewel voor deze dikke 10! Hier door we het voor. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Altijd snel

Dankjewel Hetty! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Erg goed

Erg prettig en goede service

Luxe ervaring

Snel geleverd, mooi verpakt

Pakje niet geleverd wel betaald

Post NL geeft aan het pakketje op nr 31 bezorgd te hebben terwijl adres op orderbevestiging goed staat, nl. op nr 21. Op nummer 31 en de wederzijdse buren is geen pakketje ontvangen. En op mijn eigen huisadres ook niet. Post NL blijft zeggen te hebben geleverd. Heel vervelend. LeurinK heeft deze klacht voor mij opgelost door het geld terug te storten. Ik hoop dat Post NL uiteindelijk het pakketje nog weet te traceren en terugstuurt naar LeurinK. Vervelende situatie, maar door LeurinK netjes afgehandeld.

Goedemorgen Fleur, Het betreurt ons zeer dat jouw pakketje zoek is geraakt. Zoals je zelf ook aangeeft, proberen wij altijd met een gepaste oplossing te komen. In dit geval was terugbetaling de enigste juiste optie. We hopen je in ieder geval weer te kunnen verwelkomen in onze webshop of in-store! Met vriendelijke groet, Team Leurink

de web site was niet goed bijgewerkt daardoor kon je kleding bestellen en betalen terwijl deze niet

jammer nog nooit problemen gehad met de levering en nu wel dat schaad het vertrouwen wel in de web site ik woon te ver weg om de winkel te bezoeken ben dus aan gewezen op de web site

Goedemorgen Greet, Het spijt ons zeer dat er iets mis gegaan is bij uw bestelling. Helaas was door een foutje in ons systeem uw bestelde item verkeerd op voorraad gezet. Intern zijn wij aan het onderzoeken waar het fout gegaan is en hoe dit in de toekomst voorkomen kan worden. Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Er was een foutje opgetreden door de firma maar ze hebben het keurig opgelost proficiat..alles mooi ingepakt .

Goedemiddag Gina, Fijn om te horen dat uw ervaring met ons naar wens was! Wij streven er dagelijks naar om de klant op nummer 1 te zetten. Hier zijn we dus erg trots op. Dankjewel. Met vriendelijke groet, Team Leurink

fijne snelle service! Super blij mee

Er zou een probleem zijn met de schoenen die ik had besteld, binnen een avond opgelost. Volgende dag in huis! Erg blij mee!

Goedemiddag Victoria, Dankjewel voor deze recensie! Wij doen ons best om met de klant mee te denken en problemen snel te verhelpen. Heel veel plezier met jouw schoenen! Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Leurink is een topbedrijf

Altijd een persoonlijke en adequate hulpverlening, zowel in de winkel als online.

Goedemiddag Greetje, Dankjewel voor deze dikke 10! Met vriendelijke groet, Team Leurink.