Mooie collectie kleding. Bestelling wordt snel geleverd.

geweldig

een snelle levering maar ook terugsturen geen probleem

Alles zeer correct

Keurige levering, jammer van retour door de grootte maar ook het aankoopbedrag weer snel retour ontvangen, dus zeker een adres om een aankoop te doen.

Goede inkoop van mooie merken

Snelle levering Wederom top jeans van Ba&sh

Goedemiddag Esther, Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met je nieuwe jeans! Heel veel plezier er mee en we zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Super snelle levering

Top en een leuk bedank kaartje erbij

Hallo Ellen, We vinden het altijd leuk om te horen dat de bedank kaartjes gewaardeerd worden. Ontzettend fijn dat je tevreden bent met onze service, dankjewel voor deze lieve recensie. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Team Leurink

zeer goede service

de site is prima, de bestelprocedure verloopt goed, zeer snelle bezorging, dus zeer goede service

Goedemiddag! Ontzettend bedankt voor deze fijne feedback. Hier werken we hard voor! Veel plezier met je bestelling en we zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snelle verzending! Vriendelijk contact!

Hallo Kathy, Wat fijn om te horen dat onze service naar wens is! Die dikke 10 zijn wij heel trots op, dankjewel! Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Leurink mode

Teleurgesteld

2 poloshirts besteld en betaald. Krijg ik later te horen dat ze uitverkocht zijn. Dit vind ik slecht en zeker niet klantvriendelijk. Na een paar dagen nogmaals gekeken, stonden de polo’s nog op de site. Nee ik pas voortaan hier. Groetjes Ingeborg

Goedemiddag Ingeborg, Nogmaals onze welgemeende excuses. Ons webshop systeem staat in verbinding met onze voorraad. Wij hebben hierin een error ervaren waardoor de website op het moment van je bestelling niet de juiste aantallen aan heeft gegeven. Wij werken aan deze problemen zodat zich dit niet meer voor kan doen. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink

Vlot met problemen op te lossen

Klant vriendelijk en verzorgd verpakt

Dankjewel voor deze top recensie! Daar doen we het voor. Veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Altijd vriendelijk, behulpzaam en adequaat personeel

Na meerdere malen telefonisch contact pluim voor alle zeer betrokken, meedenkend personeel!

Goedenavond Ria, Wat zijn wij trots op deze pluim! Een 10, wauw! Dankjewel voor deze fijne recensie. Heel veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groet, Team Leurink Mode

Slechte ervaring!!

Het is een fijne site met mooie kleding. Echter heb ik online een kledingstuk besteld, waarna ik een dag later een melding kreeg dat dit item toch al verkocht was in de winkel. Erg ververlend!

Goedemiddag Harm, Nogmaals onze welgemeende excuses. Ons webshop systeem staat in verbinding met onze voorraad. Wij hebben hierin een error ervaren waardoor de website op het moment van je bestelling niet de juiste aantallen aan heeft gegeven. Wij werken aan deze problemen zodat zich dit niet meer voor kan doen. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink

Ben tevreden over mijn bestelling.

Nooit eerder wat besteld, maar ga ik in de toekomst zeker vaker doen!

Goedemorgen Lottie, Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hier zijn wij trots op! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Het Leurink Webshop Team.

Prima verzorgd

Via shop besteld maar vervolg aankoop gebeld en gereserveerd

Super bedankt voor deze fijne recensie! Met vriendelijke groet, Team Leurink Mode

Makkelijk bestellen, snelle levering

Het bestellen gaat makkelijk, levering zelfs 1 dag eerder dan gepland rn je kan je pakket goed volgen. Mooie collectie.

Goedemiddag Marjet, Wat zijn wij trots op recensies als deze! Hier streven wij elke dag naar. We wensen je veel plezier met je aankoop en zien je graag weer terug in onze webshop. Happy shopping! Met vriendelijke groet, Webshop Team Leurink Mode

Webshop die niet op orde is

Een trui besteld en afgerekend. Later op de dag een mailtje ontvangen waarin wordt aangegeven dat de trui helaas niet meer op voorraad is en ik m’n geld binnen drie dagen teruggestort krijg.

Goedemiddag Teun, Nogmaals onze welgemeende excuses. Ons webshop systeem staat in verbinding met onze voorraad. Wij hebben hierin een error ervaren waardoor de website op het moment van je bestelling niet de juiste aantallen aan heeft gegeven. Wij werken aan deze problemen zodat zich dit niet meer voor kan doen. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink

wederom erg slecht

Te laat bezorgd, eergisteren alles teruggestuurd. Ook nog niet gehoord dat het pakket is ontvangen en geld is teruggestort.

Goedemiddag Ans, Wij hebben nauw contact gehad via de telefoon. Helaas ervaarde Post NL problemen. Wij hebben hier net als u bij ons, een klacht ingediend. Afgelopen zaterdag hebben wij op de dag van deze recensie uw pakketje retour ontvangen. Hier heeft u een bevestiging van ontvangen via de e-mail. Nogmaals onze excuses voor de vertraging van uw pakketje. Met vriendelijke groet, Webshop Team Leurink Mode

Zeer slecht

Levering is niet zoals aangegeven: Volgende dag in huis !!. Het heeft een aantal dagen geduurd voordat het binnen was. Belangrijkste en grootste fout. De mails van Leurink kwamen niet aan op mijn eigen emailadres/account, maar werden naar iemand anders emailadres gestuurd!!!!. En de mail die in naar Leurink heb verzonden met de vraag hoe dat allemaal mogelijk is ,is tot op vandaag 2 juli 2021 nog niet gereageerd. Nee,ik koop niks meer bij Leurink.

Goedemiddag Ramon, Het spijt ons zeer te horen dat u niet tevreden bent met onze service. De belofte van volgende dag levering is niet te garanderen in onze webshop. Daarom maken wij deze belofte ook niet en staat dit ook nergens vermeld op onze website of in de mails. Een van onze collega's heeft telefonisch contact met u gehad over de vergissing in E-mails. Uw mail werd per ongeluk naar uw vrouw gestuurd omdat jullie op het zelfde adres geregistreerd stonden. Dit is inmiddels opgelost en zal niet weer gebeuren. Nogmaals onze excuses voor de verwarring. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink.

Snelle levering en prima service

Blij met mijn aankoop

Een goede beschrijving van de sjaals in de webshop maakte kiezen gemakkelijk. Zeer vlotte levering , fijne attentie.

Top service!

Item werd snel geleverd. In een mooi pakketje.

Goedemiddag Beni, Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hier werken wij hard voor! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink Mode

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering !!! Uitstekende winkel.

Goedemiddag Laurence, Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hier werken wij hard voor! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink Mode

Fijn dat je kunt bellen en mailen met de dames achter webshop voor vragen en dat hier snel op wordt gereageerd.

Goedemiddag Esther, Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hier werken wij hard voor! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink Mode

Zeer goede service!!

Goedemiddag Marian, Wat ontzettend fijn om te horen dat je tevreden bent met onze service. Hier werken wij hard voor! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Webshop team Leurink Mode