Very good experience in Leurink!!!!

Purchased at least three times in Leurink, and the experience and service is always good. Fast delivery, user-friendly interface in the website, and affordable price!

Slordig

Nadat ik een mail kreeg over korting heb ik vrijwel direct een trui besteld van Stone Island .dit was zondag 1 Jan. Donderdag de vijfde nog steeds niets gehoord dus zelf maar even gebeld. Er werd even naar gekeken zei ze en ik werd later teruggebeld Het antwoord was bij het telefoontje helder. nee die hebben we niet meer en het geld is terug gestort. Bij de vraag wanneer dan? Zei ze.....nou net. Was het zoveel moeite om even zelf een reactie te geven of wat!!

Kwaliteit!

Persoonlijk

Altijd super vriendelijk personeel dat uitgebreid de tijd voor je neemt.

Ik ben altijd tevreden

Ik ben altijd erg tevreden over de service die gegeven wordt

Snelle en goede service.

Snelle verzending van mijn order en het werd netjes geleverd. Ik zou zeker vaker bij LeurinK Mode bestellen

Was mooi verpakt, zag er verzorgd uit.

Heel vriendelijk en snel geleverd

Heel vriendelijk Snelle en correcte levering

Erg klantvriendelijk. Denken altijd met je mee.

Collectie uitgebreid. Ruime keuze.

Vriendelijke medewerkers mooie producten

Fijn contact en prachtige producten.

Goedemiddag Sophie, Dankjewel voor deze lieve recensie! Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Correct en klantvriendelijk.

Hartelijke ontvangst en een warm gebaar door het aanbieden van een kop koffie of id. Er is persoonlijke aandacht. Oprecht in het geven van kledingadviezen. Bereidwilligheid om ver te gaan in het bestellen of achterhalen van gewenst product. Kwalitatief perfecte en mooie, stijlvolle dames en heren mode en schoenen. Als klant heb je alle tijd om rustig te kunnen rond kijken, er wordt niets opgedrongen. Waar nodig wordt je bij, navraag ,geholpen. Er heerst een gezellige sfeer. Er liggen prachtige inkijk exemplaren met de nieuwste modelijn. Er worden regelmatig goede modeshows/presentaties gegeven. Men wordt regelmatig verwend met een presentje of er zijn leuke aanbiedingen. Persoonlijk winkel ik heel graag bij Leurink, mede door de wijze van benadering. Eigenaar en medewerkers verdienen wat mij betreft "De Warme Douche"' En wat kleding betreft: Helemaal Top! Kom er steeds graag voor terug, ook al moet ik er een eindje voor rijden. Bij deze, voor allen, een hartelijke groet van een zeer tevreden klant. Ps. Zelfs de toiletten zijn er bijzonder, rustgevend en aangenaam. Ha,ha, alsof je midden in de natuur zit, in een vogelrijk gebied, hi hi.

Goedemiddag Anja, Wauw we worden hier stil van! Dit is exact waar wij naar streven. Ontzettend bedankt voor deze extreem lieve woorden. We zien je snel weer terug bij Leurink Mode. De koffie staat uiteraard weer klaar! Met warme groet, Team Leurink.

Uitstekend!

Een top service! Echt grote klasse hoe goed en snelle levering van bestellingen. Bij vragen, gelijk antwoord en top service!

Goedemiddag Angelika, Wij zijn heel blij met deze dikke 10 die je ons gegeven hebt. Ontzettend bedankt voor je feedback. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Leurink Mode

Prima service netjes verpakt en snel geleverd

Prima levering, lekker snel en keurig ingepakt. Helemaal top

Goedemiddag Iris, Dankjewel voor deze fijne recensie! Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Snelle levering!

Keurig verpakt en heel Blijker mooie jurk!

Goedemorgen Lenette, Dankjewel voor je lieve recensie! Hier zijn wij trots op. Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Dikke Prima

Snelle levering.

Goedemorgen Bart, Een 10! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snelle levering, fijn de sticker met retour adres.

Goedemorgen Angelique, Dankjewel voor deze fantastische feedback. Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Ik vind het iedere keer weer leuk, om even op de website te kijken, wat er nieuw is.

Memorabel is mijn volgende ervaring: bij een online bestelling (jas Stand) zat de veiligheids button er nog aan. “Kom gezellig naar de winkel” zei de medewerker. Ik: ja maar 50 km rijden. In de winkel was er koffie EN een lunch!! Top.

Goedemorgen Greetje, Het is zo leuk om te lezen dat uw ervaring met Leurink Mode memorabel was! De koffie zal altijd voor u klaar staan! Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Zeer fijn om bij jullie te bestellen! Altijd correct en snel.

Goedemorgen Marian, Wauw! Wat een mooi cijfer hebben we ontvangen van u! Dankjewel voor uw beoordeling. Hier zijn we trots op. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snelle levering met high end servive

Ruim assortiment in het luxe segment.

Goedemorgen Eric, Dankjewel voor deze dikke 10! We zien je graag weer terug in onze webshop. Met vriendelijke groet, Team Leurink.

snelle levering, bij Leurink gaat alles OK!

snelle levering, bij Leurink gaat alles OK!

Goedemorgen, Ontzettend bedankt voor deze lovende woorden! Hier werken we hard voor, en het doet ons goed te horen dat u tevreden bent. Met vriendelijke groet, Team Leurink.

aankoop snel geleverd, retour afhandeling veel te lang

Ik wacht al enige tijd op retourafhandeling. Hoor niets. Is niet netjes en houdt mij tegen volgende keer hier te bestellen

Geweldige service

Geweldige service door uitermate vriendelijk personeel

Dankjewel lieve Ria! Hier zijn wij trots op. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Komen niet de afspraken na

Product terug gestuurd en een heel ander bedrag terug gestort gekregen, bijna de helft minder. ook de retourkosten zelf moeten beatlen!