Klant staat centraal

Schoenen welke besteld zijn online en betaald waren uiteindelijk niet leverbaar ondanks bezoek aan de winkel in Borne. Hier werdt notabene aangeven dat de schoenen onderweg waren. Uiteindelijk een belletje ontvangen dat de schoenen niet meer leverbaar waren. Betaling direct direct terugontvangen met verontschuldigingen van de klantenservice.

Snel

Het pakket was met zorg ingepakt

Goedemiddag, Dankjewel voor deze dikke 10! Met vriendelijke groet, Team Webshop

Zeer positief. Goede service, professioneel een betrouwbaar.

Zeer positief. Geeft goede service, professioneel en betrouwbaar. En ook persoonlijk met een handgeschreven boodschap in de verpakking.

Goedemiddag Chris, Dankjewel voor deze fijne recensie! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Mooie shirts en een snelle levering

Bij Leurink vond ik, als één van de weinigen in Nederland, shirts van een mooi merk voor mijn man

Goedemiddag, Dat is heel fijn om te horen! Hier doen we het voor. Dankjewel voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Subliem !!!

Top service en super snelle levering. Beste team Leurink bedankt voor het mooie cadeau helemaal Happy Jullie website is altijd up to date werkt verslavend haha

Goedemiddag Monique, Oh wat een fijne recensie dit! Dankjewel voor deze lovende woorden. Hier doen we het voor. We wensen je nog veel shopplezier in onze webshop! Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Top bedrijf

Er was n klein bestel probleem , keurig en zeer snel afgehandeld. Vriendelijke medewerkster in de webshop . En dank voor de kortingscode , top!

Goedemiddag Mariette, Ontzettend bedankt voor deze dikke 10! Hier zijn wij heel blij mee. We wensen je nog veel toekomstig shop plezier bij ons in de webshop! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Mooie labels, fijne website, en snelle levering!

Goedemorgen Angelique, Ontzettend bedankt voor deze fijne recensie! Hier zijn wij ontzettend trots op. Wij wensen je veel plezier met je aankopen. Met vriendelijke groet, het Leurink Mode Webshop Team

Heel snel geleverd! Mooie producten

Bestelling was er de volgende dag al, top!

Goedemorgen Kaatje, Hier streven wij naar! Ontzettend bedankt voor deze dikke 10! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snelle en perfecre levering. Tevens mooie producten.

Goedemorgen Jason, Dankjewel voor je feedback. Hier zijn we trots op! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Goede en snelle levering

Goede en snelle levering en leuke korting acties via de webshop.

Goedemorgen Niels, Wat fijn dat je ons aanbeveelt! We wensen je heel veel plezier met je nieuwe aankoop. Dankjewel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Heel net bedrijf, met aardig personeel.

Ik werd gebeld omdat het adres niet klopte en werd netjes te woord gestaan. Bestelling was netjes verpakt, helaas waren de schoenen te klein en waren niet meer in de juiste maat te bestellen. Jammer dat ik moest betalen voor de retour zending. Als ik een keertje in de buurt ben ga ik zeker even kijken.

Goedemorgen Lucienne, Wij vonden het inderdaad ook jammer dat we je niet verder konden helpen betreft de bestelde schoenen. Dankjewel voor deze eerlijke en fijne recensie! We verwelkomen je natuurlijk graag bij ons in de winkel. De koffie staat klaar! Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Het pakketje was prima op tijd verzonden en was keurig verpakt.

Goedemorgen Aaj, Nou, hier worden wij helemaal blij van! Dankjewel voor deze recensie. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Top ervaring. Staan al onder favorieten

Zelf verkeerd adres ingevuld. Gelijk door hen gebeld en juiste adres kunnen doorgeven. Snelle levering en alles voldoet aan verwachting

Goedemorgen Henri, Daar doen we het voor! Dankjewel voor deze dikke 10! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Mooi verpakt en snel geleverd

Ik had een t-shirt gekocht en die had ik 2 dagen later in huis. Heel luxe verpakt. Daar werd ik heel blij van! Zelfs met een persoonlijk kaartje. Zeker een aanrader.

Goedemorgen Chantal, Wij worden er blij van dat jij er blij van wordt! Heel erg bedankt voor deze mooie 10. We wensen je heel veel plezier met je nieuwe t-shirt. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Het was goed georganiseerd

Alles was op tijd

Goedemorgen Dante, Kort maar krachtig! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Hele mooie kleding en merken, super personeel

Wordt altijd goed geholpen!

Goedemorgen Merijn, Een 10! dankjewel. Hier doen we het voor. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Super geregeld

Snelle reactie op mail

Goedemorgen Marcel, Hier streven wij naar! Dankjewel voor dit mooie cijfer. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Positief

Het bestelde kledingstuk werd netjes verzorgd geleverd. Ook het bijgevoegd briefje vond ik netjes. Jammer vond ik alleen dat het blauwe kaartje van Paul&Shark ontbrak. Dit kaartje is nodig om je aankoop te kunnen registreren in de Paul&Shark Club

Goedemorgen Wim, Wat vervelend om te horen dat het kaartje niet bij uw item geleverd is. Wij hebben even gezocht en kunnen hem helaas niet terug vinden. Hier zullen we in het vervolg beter op gaan letten. We zijn in ieder geval heel blij met deze mooie 9! Dankjewel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Leurink.

Super!!!

Zeer snelle levering, keurig ingepakte artikelen in een mooie verzenddoos. Telefonisch contact gehad met klantenservice webshop en ook dat was een prima ervaring, vriendelijk, adequaat en zeer klantgericht. Echt een aanrader!!

Goedemorgen Marion, Wauw! We gaan er bijna van blozen. Heel erg bedankt voor deze fijne recensie. We wensen u heel veel plezier met uw nieuwe shirts! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snelle verzending

Leuke persoonlijke handgeschreven bedankt kaart toegevoegd + kortingskaart voor de volgende aankoop.

Goedemorgen Don, Heel erg bedankt voor deze dikke 10! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Na 1 week nog niets ontvangen

Mijn bestelling geplaatst op 1 Jan en tot op heden nog niets ontvangen. Via track&trace kan ik alleen zien dat mijn bestelling via PostNL vertrokken is en gesorteerd maar bezorgmoment onbekend. Dit is echt niet leuk want volgens jullie site zou het max 3 dagen duren.

Goedemorgen Elmar, Kort maar krachtig! Dankjewel! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Erg tevreden hoe het proces van bestellen en leveren.

Goedemorgen Juliette, Wij zijn blij om dit te horen! Dankjewel. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Snelle levering en zorgvuldig ingepakt met een handgeschreven briefje!

Mooi verzorgd ingepakt en snel geleverd.

Goedemorgen, Heel erg bedankt voor deze fijne feedback! Met vriendelijke groet, Team Leurink

Geweldige presentatie, echt top!

Het aangeboden pakket straalde de kwaliteit van de gekochte trui uit, samen met een mooie brief een perfecte presentatie!

Goedemorgen Rob, Wauw, hier zijn wij heel trots op! Dankjewel voor je fantastische recensie. We wensen je nog veel shopplezier bij ons in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Leurink

Dorsetplein 3 7622CH Borne