Update: geleverd! Oud: Geen enkel contact reactie

Wat moet ik nu schrijven dan dat ik tot op heden teleurgesteld ben in guitar parts? Ik heb een bestelling gedaan van snaarzadels die bij hun op voorraad zouden zijn. (Website ziet er prima uit en je kan vinden wat je zoekt!) maar tot op heden geen reactie op mijn mail wat de status is van mijn bestelling. Telefoon (mobiel nummer) wordt ook niet opgenomen. Ook ben ik niet teruggebeld. Ik vraag mij serieus af of dit wel goed gaat! Tot op heden aanbevelen?: Nee — update review — Ben na een week teruggebeld, er waren wat prive omstandigheden. Uiteindelijk is er geleverd, en heb ik als genoegdoening de verzendkosten terug gekregen. Het nadeel van een ‘voorraad verschilletje’ is dat je ipv 1 of 2 dagen levertijd hebt, je 3 weken levertijd heb (onderdeel moest uit Amerika komen). Nogal een verschil. Ik zou er wel nog een keer kopen, maar waarschijnlijk eerst een belletje of mailtje of het product daadwerkelijk op voorraad is.

Goedemiddag, Er bleek sprake van een voorraadverschil en was zelf ivm priveomstandigheden even onbereikbaar. Inmiddels is alles opgelost en gecompenseerd. Hopelijk naar tevredenheid. groet, Guitar-parts

Nog steeds niets ontvangen, dus oordeel tot nu toe nul

Review niet mogelijk, nog niets ontvangen. Contact gehad met Guitar-King en artikel is inmiddels afgeleverd. Oorzaak lag bij bezorging, met excuses van Guitar-King.

Beste Riny, We hebben er contact over gehad. Gelukkig inmiddels wel bezorgd; het bleek wat langer onderweg te zijn. Groet, Guitar-parts

Veel onderdelen die niet overal te verkrijgen zijn.

Heb een brugzadel voor een van mijn akoestische gitaren (merk: Adonis) bestelt. Omdat deze verder nergens te vinden was door de bijzondere afmetingen. Toch maar een gokje gewaagt. Prima bone brugzadel voor nog geen 5 euro. Moest de hoogte nog wel op maat schuren maar dat was zo gepiept. Echter had ik nog wel een vraag ingevuld over dit product maar heb hier nooit een reactie op ontvangen. Dat kan beter. Betrof een vraag over de intonatie. Hoe dit te doen bij een nieuw zadel. En of dit nog gebeuren moest. Maar voor 5euro kun je geen zadel op maat laten maken door een specialist. Het duurde een paar dagen voordat ik een bevestiging had voor het verzenden. Heb hierover contact gezocht en kreeg hier wel een net antwoord op. Kortom dat is dik in orde!

Geweldige producten en service

Helemaal blij met mijn bestelling. Deze zat in backorder omdat het niet in voorraad was. Goede communicatie rondom de levering datum. En product (binding) is perfect Bedankt

Zeer snelle bezorging prima product

Besteld product voldoet aan de verwachting. Snelle levereing,top.

Top service!

Op een kleine miscommunicatie over het formaat pickups na ben ik meer dan tevreden. Erg fijn om persoonlijk contact te hebben met the man in charge. En daarnaast goede service mbt de verkoop en installatie (Thanks Bas!) van de pickups waar ik nu heel erg blij mee ben!

Wat een service!

Levering was iets vertraagd; direct de verzendkosten retour als tegemoetkoming. Klasse..

Gewoon goed!

Prima materiaal, goed geholpen

Levering liep enigzins vertraging door fout bij ideal-betaaldienst maar is adequaat opgepakt door Guitar-parts.nl

Echte service!

Ze gaan er echt voor.

Goede service en snelle levering

Prima product, snelle verzending

Twee spuitbusjes nitrolak besteld voor het afwerken van een gitaarhals, werkte prima. Snelle verzending.

Uitstekend service

Heel goed communicatie en snel geleverde spullen

Goed!

Goed!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Vlotte levering van het best;led product. Prima.

Geen idee.

• Afspraken nakomen

... versturen duurt langer dan verwacht. Maar geen probleem verder. (zelf gekozen voor de goedkoopste manier, dus)

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Goed geholpen toen bleek dat ik het verkeerde had besteld en opbelde!

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Fijne overzichtelijke site, bestellen gaat gemakkelijk en snel. Het product was ook snel geleverd.

Wellicht foto’s toevoegen van verpakte producten, voor het inhoudsoverzicht.

• Afspraken nakomen

Pluspunten

Gewoon prima hoor.

Schiet me niks te binnen.