Prima en netjes geleverd binnen 2 dagen.

Producten aangekomen zoals besteld, volgende dag in huis. Prijzen zijn schappelijk en de website werkt gebruiksvriendelijk.

Een aanrader!

Supersnel geleverd! Product zoals gewenst.

Goed assortiment

Ik kon vinden wat ik zocht, tegen redelijke prijzen!

Goefd verpakt, goedkoop&snel TOP

Goede kwaliteit producten.

Betrouwbare leverantier !!

Goede winkel

Snel geleverd,goed verpakt goede communicatie

Betrouwbare partij

Prima contact gehad. Product is echt en in goede orde ontvangen.

Goed advies om tot de juiste bestelling te komen

Was op zoek naar de juiste lak voor mijn basgitaar en na wat heen en weer mailen uiteindelijk tot de juiste oplossing gekomen.

gewoon geweldig

bestel regelmatig bij guitar-parts en nooit geen problemen gehad, de spullen zijn van zeer goede kwaliteit......gewoon een topbedrijf !

Perfect geleverde mandoline stemmechanieken

Van de heel oude Marpa mandoline waren diverse stemmechanieken afgebroken. Voor de mandoline aangeschafte nikkel set met de juiste maatvoering, behalve de langere as lengte, is na de aanpassing hiervan, deze weer prima te gebruiken. Bestelling, informatie betreffende levertijd en levering, prima!

Guitar-Parts levert top service!

Ik bouw een Telecaster op uit losse onderdelen en heb alles bij Guitar-Parts besteld. Een aantal onderdelen (waaronder body en neck) waren niet voorradig en ook nog eens moeizaam leverbaar via All-Parts. Ondanks slechte verkrijgbaarheid van de verschillende onderdelen als gevolg van Coronamaatregelen, weet Pascal binnen afzienbare tijd toch alles compleet te krijgen en zijn we er in samenspraak uitgekomen met vervangende onderdelen. Pascal denkt serieus mee met de klant en werkt naar oplossingen toe. Top service!

Met een flinke "Corona vertraging" alles goed geregeld

Vlak voor/aan het begin van de Corona lockdown, mijn bestelling geplaatst. Met een tijdelijke "ingestorte markt", de bestelling in delen geleverd gekregen. Alles is dus uitstekend afgehandeld. Mogelijk een klein verbeter puntje: mailberichtje tussendoor bij zulke lange levertijden. Of: op de leveringsbon, aangeven wat er nog in backorder staat.

Alles is correct verlopen

Alles is correct verlopen

Top seller

The pickup was not immediately available at the time of the order. I was told that in 6 weeks it would be delivered to me and it arrived perfectly on time. It was packed very well. What else to say ... highly recommended.

• Ci consiglieresti? Si

Betaalbare producten en uitstekende service

Mijn vraag over het artikel werd snel en deskundig beantwoord. Er werd vervolgens snel geleverd en mijn aankoop was goed betaalbaar.

gewoon goed

Ze hebben veel keus en kwalitatief ook goed!

Hij reageert niet snel, maar doet het uiteindelijk wel. (volgens mij doet hij dit naast een fulltime baan). Maar dan krijg je ook heel goede service. Nog extra bestelling gedaan, kon mee in de eerdere bestelling. Nog een ander akkefietje werd snel opgelost! Mooie site, waar je onderdelen kunt kopen die anders alleen bij de leverancier (USA) beschikbaar zijn.

Klantvriendelijke mensen die met je mee denken.

Ik wilde iets bestellen voor mijn basgitaar wat zogenaamd niet te krijgen is in Europa. Ze hebben mij een heel net product afgeleverd. Snel en goed ingepakt bezorgd!

Supersnel en correct

Schakelaartjes besteld en de volgende dag al geleverd! Goed ingepakt en precies wat ik nodig had.

Volgende dag geleverd.

Volgt ook de vragen via de website gesteld goed op.

Duidelijke website, duidelijke productomschrijvingen en snelle levering

In NL een van de top shops voor onderdelen. Snelle levering, duidelijke website. Zelfs een keer 2 bestellingen samengevoegd waardoor ik maar 1x verzendkosten moest betalen. Enige puntje is dat er een aantal producten niet op voorraad zijn, uiteraard net de producten die ik nodig heb :) maar dat is geen reden om geen vijf sterren te geven! Vaste klant!

Makkelijk online nieuwe knoppen besteld voor mn les paul gitaar. Site is zeer overzichtelijk.Er staat ook duidelijke informatie over de voorraad. Snelle levering.

Ze hebben wat ik zocht :)

Twee maal bestelling gedaan van kleine onderdelen. Die wel belangrijk voor me waren. Zullen ze niet rijk van worden, maar fijn dat ze kunnen leveren wat je bij de “grote jongens” niet meer kunt vinden. Prijs is gunstig ook! Hopelijk houden ze (hij) het vol ;)

Hoi Maarten, Dank voor je review! Ook met 'kleinere orders' ben ik blij ;) Guitar-parts draait al een paar jaartjes mee en ik zal mij ervoor inzetten dat ie blijft en de site nog beter wordt qua aanbod en functionaliteit. Als je wat zoekt, weet je ons te vinden. Gr. Pascal Guitar-parts

Alles uiteindelijk netjes opgelost geraakt

Bestelling geplaats , die snel werd behandeld en geleverd. Een item besloten wij te retourneren naar behoren en binnen de termijn zoals dit gespecificeerd wordt in de algemene voorwaarden van deze site. Jammer dat de reacties op onze retour op zich hebben laten wachten , maar na onderhoud is alles uiteindelijk netjes opgelost geraakt volgens de afspraken.

Goedemorgen, Inmiddels is er contact geweest en is alles verwerkt en afgehandeld. Het retour gezonden artikel is gecrediteerd en de door u gemaakte verzendkosten zijn netjes door ons vergoed. Onze retourprocedure staat vermeld op de site en in onze algemene voorwaarden. Wij hebben conform deze procedure gehandeld en binnen de gestelde tijd.

Over Guitar-parts

Guitar-parts is authorized dealer van Allparts, distributeur van Bartolini Pickups & Electronics en dealer van onder andere ABM, GEWA, Hipshot, Warwich en WDMusic. Zo vind je in onze webshop een gevarieerd en groot aanbod gitaaronderdelen & accessoires van A-Merken als: ABM, Babicz, Bartolini, Bigsby, Big Bends, Bourns, CRL, CTS, D'addario, Dunlop, Floyd Rose, Fender, Gotoh, Graphtech, Gretsch, Grover, Hipshot, Hiroshima, Hosco, Kahler USA, Kent Armstrong pickups, Kluson, Lace Music, Rotosound, Schaller, Sperzel, Switchcraft, Tonepros, Trem-King, Vibramate en Wilkinson.