Besteld en betaald maar niets ontvangen en geen reactie

Ik heb anderhalve week geleden hier een tremolo blok besteld en gelijk betaald. Ik kreeg geen orderbevestiging. Toen ik daar per mail naar vroeg had ik binnen 5 minuten mijn orderbevestiging in de mail. De bestelling is echter nog steeds niet geleverd, geen verzendbevestiging of status ontvangen. Pascal Verburg reageert ook totaal niet op mijn mails met vragen hierover.

Reageert traag maar uiteindelijk zeer correct.

Na bestelling en betaling.... Geen reactie. Twee keer vragen naar de status van de bestelling..... Twee keer geen reactie. 26 mei besteld, 30 juni..... Niets ontvangen. Edit 2022-07-13: Op 1 juli (de dag na het plaatsen van bovenstaande beoordeling) kreeg ik toch nog een reactie van Pascal. Hij heeft me toen keurig een statusupdate van de bestelling gegeven. Ik had na mijn bestelling wel een bevestiging en een factuur moeten krijgen. Deze heb ik helaas (nog steeds niet) ontvangen. Ook niet in een spambox. Ik geloof Pascal op zijn woord dat dat normaal gesproken wél goed gaat. Dat ik geen reactie kreeg op mijn vraag via het contactformulier op de website kon kloppen omdat daar zoveel spam op binnenkomt dat Pascal ze wel eens over het hoofd ziet. Gewoon emailen naar het mailadres wat op de website te vinden is dus! Gisteren 12 juli de bestelde spullen ontvangen. Top spul!

Goedemiddag, In de tussentijd is er al een aantal keer contact geweest. De onderdelen hadden een lange levertijd maar zijn inmiddels binnen en verstuurd.

slechte communicatie

heb de helft van bestelling binnen gekregen de rest moet nog komen 3 maanden geleden. reageert niet.

Ruim aanbod en divers in prijs, levermethode, enz.

Enkele gitaar onderdelen besteld en binnen enkele dagen geleverd. Prima artikelen, niet duur en verzenden kostte weinig door de mogelijkheid van brievenbuspakje.

Goede ervaring. Leuke website, goede keuze

Leuk contact gehad met Pascal. Ik begreep dat Guitar-parts een eenmanszaak is die Pascal bestiert naast een baan bij werkgever en een gezin. De communicatie is hierdoor overdag wat lastigger maar 'savonds belde en mailde hij mij. Ik kom hier zeker weer.

Everything ok

Excelente!!

Único distribuidor de Bartolini en Europa, que en mi caso, se ha preocupado y ha hecho la gestión de un pedido especial. Gracias a ellos, lo he conseguido. 100% recomendable. Repetiré.

Guitar Parts .nl is a professional, reliable and helpful shop

I completely recommend GuitarParts.nl... I have been their customer for the last 2 years and they are so extremely helpful and give you free advices and recommendations about the products they sell. I live in another country yet I fully trust their high level of professionalism. I’m always sure they send me well-packed products in no time. Totally recommend their service. Dank je wel.!!

Slecht

Heb na weken nog steeds maar de helft van mijn bestelling. Communiceert verder niet.

No-nonsense, vlotte levering

Ik zocht een 4-way switch voor mijn Tele. Bij de gewone muziek webshops lastig te vinden en bovendien duur; ervaringen met een Chinees exemplaar waren - los van de lange levertijd - slecht. Bij Guitar-Parts een USA versie gevonden die niet echt duurder was dan bij AliExpress en bovendien binnen 2 dagen in de bus lag. Prima geregeld dus. En ja, die 4e stand op je Tele is echt aan aanwinst!

Zeer coulant na levering verkeerde bestelling.

Prima opgelost. Meedenkend en coulant. Heel blij mee!

Prima en netjes geleverd binnen 2 dagen.

Producten aangekomen zoals besteld, volgende dag in huis. Prijzen zijn schappelijk en de website werkt gebruiksvriendelijk.

Een aanrader!

Supersnel geleverd! Product zoals gewenst.

Goed assortiment

Ik kon vinden wat ik zocht, tegen redelijke prijzen!

Goefd verpakt, goedkoop&snel TOP

Goede kwaliteit producten.

Betrouwbare leverantier !!

Goede winkel

Snel geleverd,goed verpakt goede communicatie

Betrouwbare partij

Prima contact gehad. Product is echt en in goede orde ontvangen.

Goed advies om tot de juiste bestelling te komen

Was op zoek naar de juiste lak voor mijn basgitaar en na wat heen en weer mailen uiteindelijk tot de juiste oplossing gekomen.

gewoon geweldig

bestel regelmatig bij guitar-parts en nooit geen problemen gehad, de spullen zijn van zeer goede kwaliteit......gewoon een topbedrijf !

Perfect geleverde mandoline stemmechanieken

Van de heel oude Marpa mandoline waren diverse stemmechanieken afgebroken. Voor de mandoline aangeschafte nikkel set met de juiste maatvoering, behalve de langere as lengte, is na de aanpassing hiervan, deze weer prima te gebruiken. Bestelling, informatie betreffende levertijd en levering, prima!

Guitar-Parts levert top service!

Ik bouw een Telecaster op uit losse onderdelen en heb alles bij Guitar-Parts besteld. Een aantal onderdelen (waaronder body en neck) waren niet voorradig en ook nog eens moeizaam leverbaar via All-Parts. Ondanks slechte verkrijgbaarheid van de verschillende onderdelen als gevolg van Coronamaatregelen, weet Pascal binnen afzienbare tijd toch alles compleet te krijgen en zijn we er in samenspraak uitgekomen met vervangende onderdelen. Pascal denkt serieus mee met de klant en werkt naar oplossingen toe. Top service!

Met een flinke "Corona vertraging" alles goed geregeld

Vlak voor/aan het begin van de Corona lockdown, mijn bestelling geplaatst. Met een tijdelijke "ingestorte markt", de bestelling in delen geleverd gekregen. Alles is dus uitstekend afgehandeld. Mogelijk een klein verbeter puntje: mailberichtje tussendoor bij zulke lange levertijden. Of: op de leveringsbon, aangeven wat er nog in backorder staat.

Alles is correct verlopen

Alles is correct verlopen

Over Guitar-parts

Guitar-parts is authorized dealer van Allparts, distributeur van Bartolini Pickups & Electronics en dealer van onder andere ABM, GEWA, Hipshot, Warwich en WDMusic. Zo vind je in onze webshop een gevarieerd en groot aanbod gitaaronderdelen & accessoires van A-Merken als: ABM, Babicz, Bartolini, Bigsby, Big Bends, Bourns, CRL, CTS, D'addario, Dunlop, Floyd Rose, Fender, Gotoh, Graphtech, Gretsch, Grover, Hipshot, Hiroshima, Hosco, Kahler USA, Kent Armstrong pickups, Kluson, Lace Music, Rotosound, Schaller, Sperzel, Switchcraft, Tonepros, Trem-King, Vibramate en Wilkinson.