Zo als verwacht! Prima!

Goed contact en service

Was makkelijk en snel

Makkelijk

top

stickers besteld, en zijn volgende dag op de post gedaan door cheap plakletters, door te late levering door post nl ze niet kunnen gebruiken, na contact met cheap plakletters stickers retour gestuurd, en heb mijn aankoopbedrag terug gestort gekregen. echt super van dit bedrijf, was niet hun schuld dat ik de stickers te laat in bus had. is dikke 10 waard.

Snel, makkelijk, goedkoop

Volgende dag nog letters binnen gekregen, niet gek duur, plakt goed, klantenservice was ook easy en snel.

Keurige service. Goede kwaliteit

Op zondag besteld en op dinsdagochtend geleverd .

ze plakken goed

snenl geleverd

Snel & Goedkoop

En daar houden wij van…

Mooie letters, snel geplakt

Handige instructie voor het plakken van de letters. Niks moeilijks aan en de kwaliteit van de letters zijn goed. Ben er heel blij mee

Plakken doet het

Aal eerder producten besteld naar volle tevredenheid. Dus nu ook weer. Tot op heden nog steeds tevreden

Precies zoals verwacht

Super snelle levering en de letters zijn precies zoals verwacht. Gebruikt voot tekst op hout, daarna voor de zekerheid " verzegeld" met blanke lak. Tot nu toe zeer tevreden. Top!

Super snelle levering

Makkelijke website, produkt snel geleverd zoals het is besteld.

zeer snelle levering en een goed product

zeer snelle levering en een goed product

Supersnelle verzending alles naar verwachting

Niks op aan te merken. Gied verpakt en binnen 24 uur in huis. Top!!

goed product, scherp geprijsd en snel geleverd, top!

Scherp geprijsde plakletters, makkelijk zelf te ontwerpen en veel keuzes. Vlot geleverd en bovendien goede kwaliteit.

GEWOON TOP

Uitstekende service en kwaliteit. Ze doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen.

Is goed!

laatste letter helaas mislukt. hebben fijntjes proberen bij te schilderen

Goed product, snelle levering, goede aftersales

De plakletters zijn van goede kwaliteit. Komen met een goede gebruiksaanwijzing en werden geleverd in goede verpakking. De bezorging door PostNL duurde een week.

Snelle service en kwaliteit is top

Goede ervaring en snelle levering!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Ruime keuze in lettertype en grote en kleur. Ben zeer tevreden.

Prima plakletters vlug bezorgd en makkelijk aan te brengen

X

Uitstekend!

De letters plakten niet goed, contact opgenomen om nieuwe te bestellen en een luisterend oor gevonden! Ik kreeg een enorme korting en niet 1 maar 2 setjes nieuwe letters ontvangen….. Volgende keer bestel ik zeker weer bij cheapplakletters!

Snell wn goede service

Naamletter gemaakt voor op het voorvel van mijn bassrum. Ziet er gaaf uit. Aanbrengen is even lastig, maar het zit er goed op. Prijs is goed.

Prima service en geleverd

Prima service en geleverd

Goed product snel in huis

Meesterstraat 18

2632 BC Nootdorp

Over Cheap Plakletters

Bent u op zoek naar hoogwaardige plakletters? Dan hoeft u niet verder te zoeken. CheapPlakletters biedt uitsluitend plakletters van uitstekende kwaliteit, geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik. Of het nu gaat om uw boot, auto, winkels of muren, wij leveren de perfecte oplossing. Bovendien bieden we een lange garantieperiode op onze letters en zorgen we ervoor dat bestellingen die voor 13:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog worden verzonden. Kies voor kwaliteit en gemak met CheapPlakletters. Plakletters kopen U vraagt zich toch nog af of deze plakletters ook op een boot geplakt kunnen worden? Ze moeten dan uiteraard wel bestand zijn tegen weer en wind. Wij verzekeren u dat dit geen enkel probleem is. Het geeft ook niets als de letters in aanraking komen met zoet of zout water. Daarnaast zijn onze producten op zowel ruwe als gladde oppervlakken te gebruiken. We hanteren scherpe tarieven. Het bevestigen van de plakletters is heel eenvoudig. Zeker wanneer u gebruikmaakt van onze handige instructiefilmpjes. Of u droog of nat plakt, is helemaal aan u. Droog plakken werkt het snelst, maar dan moet u er wel voor zorgen dat de letters echt in een keer goed zitten. Tevredenheidsgarantie Bij CheapPlakletters hechten we enorm veel waarde aan de mening van onze klanten. Lees wat voor positieve ervaringen onze klanten hebben op Kiyoh en Google reviews. Daarom zijn we er trots op dat we een 100% tevredenheidsgarantie kunnen bieden! Plakletters bestellen U wilt vandaag de plakletters kopen? Kijk op de site wat u nodig heeft, doe de producten in het winkelwandje en de rest spreekt voor zich. U gaat de letters nat plakken? Het grote voordeel is dat u net zolang kunt plakken en Bespaar geld! Eenvoudig zelf ontwerpen en aanbrengen. Onze website biedt een gebruiksvriendelijke ontwerp tool waarmee u in een handomdraai zelf plakletters kunt ontwerpen.