Uitstekende kwaliteit en vlotte levering

Goede telefonische bereikbaarheid Uitstekend product Snelle levering

Op voorhand alle nieuwe letters verzonden.

De papieren afscherming van de letters zijn tijdens de postbezorging deels nat geworden. Tijdens het plaatsen van de letters was de lijmzijde van letters hierdoor beschadigd. Toen ik dit gemeld had werd meteen actie ondernomen en nieuwe letters verzonden! super service....

Prima, als er een probleem is met de levering door de post wordt dat meteen hersteld of naar een oplossing gezocht.

Altijd prima en vlot geleverd. Beetje duur..

Betaalbare kwaliteit

Snel geleverd,degelijke kwaliteit ,maak al jaren gebruik van hun diensten.

In 1 woord "Super"

Van bestelling tot levering alles super. Prima duidelijke bestelsite met zeer veel mogelijkheden. Wordt prima op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Zeer snelle levering met duidelijke handleiding. Dit was mijn 2e bestelling en niets dan lof. Complimenten!! Voor het geheel

Snel, efficient en uitstekende kwaliteit.

uitstekende webshop met veel keuze van lettertypen .

Snelle levering !!

Top product voor een nette prijs.

Voldoet volledig aan verwachting

Een paar plakletters besteld. De letters voldoen volledig aan de verwachtingen en zijn snel geleverd. Prima.

Snel geleverd en prima van kwaliteit

Snel geleverd prima kwaliteit

Gewoon goed

Voldeed aan de verwachting

De letters plakken prima

Al eerder letter gekocht bij Plakletters. Dat beviel prima, nu weer dus. Snel geleverd en veel keuze.

Uitstekend snelle levering

Makkelijke site en snelle levering. Goede plak instrukties.

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

mooi product

mogelijkheden in alle vormen en kleuren die je zelf kan bedenken en laten maken

Mooi en goed

De plakletter voldoet volledig aan de verwachtingen

Snelle levering met gewenste artikelen.

Vlot,duidelijk,mooi materiaal .

Pakket kwijt maar netjes een nieuwe ontvangen

Netjes opgelost

Beste Jur, Vervelend dat de post u bestelling nog niet heeft geleverd we hebben u zojuist telefonisch gesproken om het probleem samen met u op te lossen. Wij zij blij dat wij het snel en naar u tevredenheid hebben kunnen oplossen.

mooie letters , eenvoudig te ontwerpen en helemaal top geleverd.

Goed , duidelijk en snel in de bestelling en levering

Kwaliteit is goed, alleen wil de letter nog wel eens aan de folie blijven zitten . Je moet echt helemaal onder een hoek van 180 graden er heelvoorzichtig af halen .

Snelle levering; perfecte uitleg over de mogelijkheden; uitstekende kwaliteit

Als hobbyist en bouwer van miniatuur-modellen ben ik erg tevreden met de mogelijkheden voor b.v. automodellen schaal 1/18

Cheap plakletters presteert prima!

Bestelling geplaatst bij Cheap Plakletters. Bestelling is zeer snel verwerkt en ontving de plakletters al de volgende dag in de brievenbus. Kwaliteit van de letters is ook dik in orde. Goed werk dus van deze leverancier!

Over Cheap Plakletters

Bent u op zoek naar hoogwaardige plakletters? Dan hoeft u niet verder te zoeken. CheapPlakletters biedt uitsluitend plakletters van uitstekende kwaliteit, geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik. Of het nu gaat om uw boot, auto, winkels of muren, wij leveren de perfecte oplossing. Bovendien bieden we een lange garantieperiode op onze letters en zorgen we ervoor dat bestellingen die voor 13:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog worden verzonden. Kies voor kwaliteit en gemak met CheapPlakletters. Plakletters kopen U vraagt zich toch nog af of deze plakletters ook op een boot geplakt kunnen worden? Ze moeten dan uiteraard wel bestand zijn tegen weer en wind. Wij verzekeren u dat dit geen enkel probleem is. Het geeft ook niets als de letters in aanraking komen met zoet of zout water. Daarnaast zijn onze producten op zowel ruwe als gladde oppervlakken te gebruiken. We hanteren scherpe tarieven. Het bevestigen van de plakletters is heel eenvoudig. Zeker wanneer u gebruikmaakt van onze handige instructiefilmpjes. Of u droog of nat plakt, is helemaal aan u. Droog plakken werkt het snelst, maar dan moet u er wel voor zorgen dat de letters echt in een keer goed zitten. Tevredenheidsgarantie Bij CheapPlakletters hechten we enorm veel waarde aan de mening van onze klanten. Lees wat voor positieve ervaringen onze klanten hebben op Kiyoh en Google reviews. Daarom zijn we er trots op dat we een 100% tevredenheidsgarantie kunnen bieden! Plakletters bestellen U wilt vandaag de plakletters kopen? Kijk op de site wat u nodig heeft, doe de producten in het winkelwandje en de rest spreekt voor zich. U gaat de letters nat plakken? Het grote voordeel is dat u net zolang kunt plakken en Bespaar geld! Eenvoudig zelf ontwerpen en aanbrengen. Onze website biedt een gebruiksvriendelijke ontwerp tool waarmee u in een handomdraai zelf plakletters kunt ontwerpen.