Mooie letters

Plakt goed en makelijk te verwerken.

Gewoon goed

Snel, handig en goed

Snelle levering en goede kwaliteit letters

Erg klantvriendelijk

Hele vriendelijke mensen aanrader

Mooie kwaliteit

Letters zien er prima uit Ook gemakkelijk aan te brengen Ga er zeker nog meer bestellen

Supersnelle levering

Het was exact wat ik besteld had en het werd snel geleverd. Mooie kwaliteit.

Perfect geregeld

Custom sticker goedgekeurd, volgende dag in huis. Makkelijk aan te brengen en inclusief instructie. Onwijs tevreden,

Helemaal keurig en mooi resultaat.

Nvt

Uitstekend! Overzichtelijk site, goede service

Vorige week bestelde ik voor het eerst bij Cheap plakletters. Wij hebben de stickers gebruikt voor een crossauto. Na het plaatsen van de bestelling ( laat in de avond ) werd ik de volgende dag gebeld of het klopte dat ik twee verschillende kleuren rood had besteld. Wat een service! Had het ook de dag erna meteen binnen. Wij gaan zeker nog meer bij jullie bestellen.

Perfekt

Precies wat ik wil

Vlotte levering, krek wak wau

Eenvoudig configureren, vlotte afhandeling. Duidelijke handleiding.

Gemakkelijk, snel en prima geregeld.

Al meerdere keren iets besteld bij dit bedrijf en altijd goed geregeld.

Zoals ik gewenst had.

Netjes per post afgeleverd. Plakletters zitten er goed op.

Perfect!!!!

Mooie plakkletters met een bijgeleverdd kunstof uitvlak plaatje Direct verzonden dus snel in huis Wij bestellen graag nog eens

Zeer tevreden!

Zeer tevreden!

snelle en corekte uitvoering

snelle en corekte uitvoering

prima kwaliteit, prima prijs

Enige minpuntje was dat Post NL er weer eens 5 dagen over deed om de brievenbus envelop te bezorgen, maar daar kan Cheap Plakletters niets aan doen...

een aanrader voor iedereen

goede kwaliteit snelle levering overzichtelijk webside makkelijk in te vullen.

Uitstekende plakletters

Vlot geleverd via een uitstekende site

Uitstekend product en snelle levering

100% tevreden

De communicatie en service is voor verbetering vatbaar.

De plakletters zijn goed, maar de bezorging is traag. Bestelling gedaan op 11 juni. Verzonden op 12 juni. Op 14 juni nog niets ontvangen en per mail (in hoofdletters) gevraagd wanneer ik mijn bestelling mag verwachten. 15 juni ontvang ik mijn bestelling in een verfrommelde en gedeeltelijk opengescheurde envelop met post.nl sticker "Herstel". N.a.w. gegevens zijn goed. Omdat ik per mail hoofdletters gebruikte, nam men pas 18 juni contact met mij op. Volgens C.P. is het momenteel zo dat er diverse post veel langer onderweg is dan gebruikelijk. Jammer dat C.P. dit niet vooraf communiceert op hun site en dat hoofdletters de reactie vertragen. De communicatie service is voor verbetering vatbaar.

Gewéldig !

Makkelijk te bestellen, veilige betaling (iDeal) snelle levering, goed verpakt, prima produkt, makkelijk te gebruiken !

Top letters

Plakt makkelijk en zijn echt heel mooi

Erg toegankelijke site, simpel en snel geleverd

Meesterstraat 18

2632 BC Nootdorp

Over Cheap Plakletters

Bent u op zoek naar hoogwaardige plakletters? Dan hoeft u niet verder te zoeken. CheapPlakletters biedt uitsluitend plakletters van uitstekende kwaliteit, geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik. Of het nu gaat om uw boot, auto, winkels of muren, wij leveren de perfecte oplossing. Bovendien bieden we een lange garantieperiode op onze letters en zorgen we ervoor dat bestellingen die voor 13:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog worden verzonden. Kies voor kwaliteit en gemak met CheapPlakletters. Plakletters kopen U vraagt zich toch nog af of deze plakletters ook op een boot geplakt kunnen worden? Ze moeten dan uiteraard wel bestand zijn tegen weer en wind. Wij verzekeren u dat dit geen enkel probleem is. Het geeft ook niets als de letters in aanraking komen met zoet of zout water. Daarnaast zijn onze producten op zowel ruwe als gladde oppervlakken te gebruiken. We hanteren scherpe tarieven. Het bevestigen van de plakletters is heel eenvoudig. Zeker wanneer u gebruikmaakt van onze handige instructiefilmpjes. Of u droog of nat plakt, is helemaal aan u. Droog plakken werkt het snelst, maar dan moet u er wel voor zorgen dat de letters echt in een keer goed zitten. Tevredenheidsgarantie Bij CheapPlakletters hechten we enorm veel waarde aan de mening van onze klanten. Lees wat voor positieve ervaringen onze klanten hebben op Kiyoh en Google reviews. Daarom zijn we er trots op dat we een 100% tevredenheidsgarantie kunnen bieden! Plakletters bestellen U wilt vandaag de plakletters kopen? Kijk op de site wat u nodig heeft, doe de producten in het winkelwandje en de rest spreekt voor zich. U gaat de letters nat plakken? Het grote voordeel is dat u net zolang kunt plakken en Bespaar geld! Eenvoudig zelf ontwerpen en aanbrengen. Onze website biedt een gebruiksvriendelijke ontwerp tool waarmee u in een handomdraai zelf plakletters kunt ontwerpen.