Snel, efficient en uitstekende kwaliteit.

uitstekende webshop met veel keuze van lettertypen .

Snelle levering !!

Top product voor een nette prijs.

Voldoet volledig aan verwachting

Een paar plakletters besteld. De letters voldoen volledig aan de verwachtingen en zijn snel geleverd. Prima.

Snel geleverd en prima van kwaliteit

Snel geleverd prima kwaliteit

Gewoon goed

Voldeed aan de verwachting

De letters plakken prima

Al eerder letter gekocht bij Plakletters. Dat beviel prima, nu weer dus. Snel geleverd en veel keuze.

Uitstekend snelle levering

Makkelijke site en snelle levering. Goede plak instrukties.

Snelle en uitstekende service

Snelle en uitstekende service

mooi product

mogelijkheden in alle vormen en kleuren die je zelf kan bedenken en laten maken

Mooi en goed

De plakletter voldoet volledig aan de verwachtingen

Snelle levering met gewenste artikelen.

Vlot,duidelijk,mooi materiaal .

Pakket kwijt maar netjes een nieuwe ontvangen

Netjes opgelost

Beste Jur, Vervelend dat de post u bestelling nog niet heeft geleverd we hebben u zojuist telefonisch gesproken om het probleem samen met u op te lossen. Wij zij blij dat wij het snel en naar u tevredenheid hebben kunnen oplossen.

mooie letters , eenvoudig te ontwerpen en helemaal top geleverd.

Goed , duidelijk en snel in de bestelling en levering

Kwaliteit is goed, alleen wil de letter nog wel eens aan de folie blijven zitten . Je moet echt helemaal onder een hoek van 180 graden er heelvoorzichtig af halen .

Snelle levering; perfecte uitleg over de mogelijkheden; uitstekende kwaliteit

Als hobbyist en bouwer van miniatuur-modellen ben ik erg tevreden met de mogelijkheden voor b.v. automodellen schaal 1/18

Cheap plakletters presteert prima!

Bestelling geplaatst bij Cheap Plakletters. Bestelling is zeer snel verwerkt en ontving de plakletters al de volgende dag in de brievenbus. Kwaliteit van de letters is ook dik in orde. Goed werk dus van deze leverancier!

Binnen 24 uur lag alles er al af

In november 2023 besteld, maar door omstandig onlangs pas kunnen plakken. Alles keurig gedaan zoals omschreven en ik was tevreden over het eerst plakken, 24 uur wachten en geregeld... Dacht ik. Na een nachtje slapen, dacht ik eens kijken hoe het er mee staat, nog ff wachten en de folie kan eraf. De folie hoefde ik niet eens te verwijderen, alles lag al op de vloer. Heb de zooi bij elkaar geraapt en weggegooid, wat een bagger kwaliteit. Snap nu waarom het Cheapplakletters heet.

Beste Martijn, Allereerst vinden wij het jammer dat u ons niet gewoon even heeft benaderd. Wij hadden u uiteraard graag geholpen en het met u opgelost. Niet voor niets hebben wij een 100% tevredenheidsgarantie waar u gebruik van had kunnen maken. Wij nodigen u bij deze uit ons alsnog te benaderen voor een kosteloze oplossing. U geeft aan dat u de bestelling bijna 2 maanden heeft bewaard en toen in januari 2024 bent gaan opplakken. Wij zien aan uw bestelling dat u dit waarschijnlijk buiten heeft opgeplakt. Zoals duidelijk op onze plakinstructie vermeld staat, moet de minimale temperatuur bij het plakken +5 graden zijn. Dit was in januari niet het geval en dat lijkt de meest voor de hand liggende reden van het door u genoemde probleem.

Snel correct.

Kwaliteit, snelheid, goede prijs.

Als ik het kan… kan jij het ook

Het word je zo simpel gemaakt dat iedereen het zelf moet kunnen doen

Snel binnen. Juiste letters. Goed voorschrift om te plaatsen.

Zie boven.

Makkelijk allemaal.

Ideaal om stickers samen te stellen en te ontvangen.

Snel, betaalbaar, goede service

Snel, betaalbaar, goede service

Altijd snel en goed

Al meerdere keren iets besteld bij cheap plakletters. Snel en goed . Kwaliteit van de letters uitstekend en blijft jaren en jaren goed.

Bedrijfsgegevens

Meesterstraat 18

2632 BC Nootdorp

015 364 1702

[email protected]

Over Cheap Plakletters

Bent u op zoek naar hoogwaardige plakletters? Dan hoeft u niet verder te zoeken. CheapPlakletters biedt uitsluitend plakletters van uitstekende kwaliteit, geschikt voor zowel binnen- als buitengebruik. Of het nu gaat om uw boot, auto, winkels of muren, wij leveren de perfecte oplossing. Bovendien bieden we een lange garantieperiode op onze letters en zorgen we ervoor dat bestellingen die voor 13:00 uur worden geplaatst, dezelfde dag nog worden verzonden. Kies voor kwaliteit en gemak met CheapPlakletters. Plakletters kopen U vraagt zich toch nog af of deze plakletters ook op een boot geplakt kunnen worden? Ze moeten dan uiteraard wel bestand zijn tegen weer en wind. Wij verzekeren u dat dit geen enkel probleem is. Het geeft ook niets als de letters in aanraking komen met zoet of zout water. Daarnaast zijn onze producten op zowel ruwe als gladde oppervlakken te gebruiken. We hanteren scherpe tarieven. Het bevestigen van de plakletters is heel eenvoudig. Zeker wanneer u gebruikmaakt van onze handige instructiefilmpjes. Of u droog of nat plakt, is helemaal aan u. Droog plakken werkt het snelst, maar dan moet u er wel voor zorgen dat de letters echt in een keer goed zitten. Tevredenheidsgarantie Bij CheapPlakletters hechten we enorm veel waarde aan de mening van onze klanten. Lees wat voor positieve ervaringen onze klanten hebben op Kiyoh en Google reviews. Daarom zijn we er trots op dat we een 100% tevredenheidsgarantie kunnen bieden! Plakletters bestellen U wilt vandaag de plakletters kopen? Kijk op de site wat u nodig heeft, doe de producten in het winkelwandje en de rest spreekt voor zich. U gaat de letters nat plakken? Het grote voordeel is dat u net zolang kunt plakken en Bespaar geld! Eenvoudig zelf ontwerpen en aanbrengen. Onze website biedt een gebruiksvriendelijke ontwerp tool waarmee u in een handomdraai zelf plakletters kunt ontwerpen.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.