Waardeloos

Vandaag een abonnement genomen en betaald, blijkt dat het abonnement pas over 7 dagen in gaat. Wat als ik dan morgen pech heb??? Dus moest ik zelf betalen voor mijn pech, prima. Nu moet ik het meteen contant betalen. Waardeloze service.

Snel en goed geholpen

Had sleutel in auto laten zitten. Blij Dat Ik Rij gebeld en binnen de afgesproken tijd was er iemand die het heeft opgelost.

snelle reactie en oplossing gericht

we hebben op 26 juni met de auto in Uttendorf pech gehad er kwam snel een reactie van jullie en kreeg een telefoontje van een hulp dienst uit Zell am See maar toen was er helaas die storing bij KPN waardoor niemand nog bereik baar was telefonisch wel konden we appe met sommige dienstverleners maar helaas niet met Blij dat ik Rij we hebben moeten wachte tot de volgende dag en toen was het zo opgelost misschien een tip om bij jullie ook een mobieltje neer te leggen voor zulke calamiteiten

Service hulpverlening heel goed, voorwaarden hulp slecht.

Helaas de eerste keer dat ik gebruik moest maken van Blij dat ik Rij pechhulp. Snelheid aanrijden perfect, behulpzaamheid hulpverlener heel goed. Alleen jammer van de zeer beperkte service binnen Nederland, geen vervangend vervoer enz. Op deze auto is Pechhulp Nederland inclusief Europa afgesloten. Volgens de website kan ik er toch alleen maar uit opmaken dat er ook vervangend vervoer in Nederland is. Nu heel veel kosten moeten maken om de auto thuis te krijgen. Ga dit toch verder uitzoeken, momenteel zou ik deze Pechhulp dus niet aanbevelen

Hij heeft ons snel en vakkundig weet op weg geholpen

Snel ter plaatse en zonder verdere problemen de auto weet aan de praat

De hulp was er snel en het probleem ook snel opgelost

Ik kreeg snel een medewerker aan de lijn, heel fijn.

Niet afdoende.

Lekke band maar doordat het gat te groot was niet de mogelijkheid om dit te repareren. Enige mogelijkheid is om de auto naar een bandenspecialist te brengen. Kosten €90,- ook zijn vanwege het tijdstip alle specialisten dicht. Dus enige mogelijkheid is lid worden van de ANWB omdat zij wél een reservewiel hebben. Kortom extra kosten voor iets (lekke band) wat ogenschijnlijk binnen een pechhulpdienst zou vallen.

Alles vlot en zeer vriendelijk verlopen!

Nog geen hulp ontvangen

Helaas 4,5 uur later nog geen hulp door de storing bij KPN . Dat jullie niet via Whatsapp bereikbaar zijn of via mail contact zoeken in deze situatie is heel erg vervelend. We wachten morgen even af maar gaan dan zelf op zoek naar een oplossing waardoor de auto snel gerepareerd wordt De kosten worden dan door u betaald neem ik aan. Mijn ervaring is nu niet goed omdat er op geen andere wijze contact is gezocht.

Snelle afhandeling. Oplossingsgericht.

Vriendelijke intake. Snelle reactie van de pechhulp. Olie opgeruimd. Deskundig advies.

Wachttijd voor eerste telefoontje lang. Goede service daarna.

Zie boven

Zeer snel en efficient

Zeer snel en efficient verholpen, tevens een vriendelijke man.

Prima sevice

De berger zou er na ongeveer 30 tot 45 minuten zijn. Het werden er 80. Marmar de zon scheen ,het was driog en het euvel binnen 10 seconden ontdekt. De accu hield geen stroom meer vast.

Ik ben uitstekend door jullie man geholpen!

Ik ben uitstekend door jullie man geholpen! Mijn autoband was lek en toen bleek, dat de bouten van de reserveband niet pasten, is hij terug naar de garage gegaan en heeft band laten maken, is terug gekomen en heeft alles keurig in orde gemaakt. Complimenten!

Uitstekend. Snel, vriendelijk en adequaat. Blij met 'blijdatikrij'.

Voor het eerst in jaren hulp nodig gehad. Ik werd snel en vriendelijk geholpen. Binnen 15 minuten was er hulp. Het probleem werd snel en adequaat opgelost. De monteur, Clemens, was heel vriendelijk en geduldig. Niks dan lof. 👍👍👍

Zeer positief

Auto starte niet

Snelle en correcte hulp, zeer vriendelijke hulpverlener.

Na pech met de auto gebeld met Blij dat ik Rij. Na het verzoek om het nummer van het hectometerpaaltje door te geven, was de hulpdienst binnen ca. een half uur aanwezig. De chauffeur van de oplegger van de fa. Hazenberg heeft de auto op zijn wagen gereden. Daarna naar een carpoolplaats gereden om rustig te kunnen bekijken wat de pech-oorzaak zou kunnen zijn. De conclusie was dat de dynamo kapot was. Vervolgens zijn de auto en ik naar een garagebedrijf gebracht en heeft de chauffeur mij vlak bij huis afgezet. Ik ben zeer te spreken over de mij geboden hulp.

Kon niet beter

Was super snel bij ons terwijl hij net op bed lag

Goede service responstijd vrij lang

Uiteindelijk door de Franse SOS goed geholpen

Pluspunten

Snel en goed geholpen

Pluspunten

Snel Iemand aan de lijn

Misschien een app waar je kan zien waar de hulp dienst is keer extr moeten bellen na een uit waar ze blecen

Pluspunten

Snel en netjes geholpen aan de telefoon. Daarna kwam binnen een uur een vriendelijke meneer ter plekke. Kreeg de auto niet aan de praat dus meegenomen. Netjes geholpen.

Over Blij dat ik Rij