Zeer positieve ervaring

Wij hebben al zeker 10 jaar een abonnement op BlijDatIkRij, en gelukkig nooit pechhulp nodig gehad. Vandaag echter een lekke band. Binnen 1 uur was een monteur met een Bergnet sleepwagen ter plekke en hij heeft de band vakkundig gerepareerd. Aardige monteur, heel goede service. Precies wat je ervan verwacht! Wij zijn zeker blij met BlijDatIkRij.

geen hulp waardeloos

op zondagavond geen monteur beschikbaar!!!,dan maar opslepen en verder bekijk het maar, Zullen auto dan wel opslepen!! eerst belofte monteur komt binnen 3 kwartier later geen monteur beschikbaar over 2 a 2,5 uur komt er een bergingsauto!! Probleem auto start niet Echt zeer waardeloos.Tjonge wat ben ik boos.

Goede service en snelle response

Monteur was snel ter plaatsen en ging weg toen het euvel was verholpen

Slecht

Premie en extra onkosten betaald. Nu nog alle kosten van het sleepauto moeten betalen???? Klopt toch niet!!!

Goed geholpen

Goed geholpen

Snelle hulp

Ik ben heel tevreden. De monteur was binnen een half uur aanwezig en had mijn auto heel snel weer gemaakt.

Prima geholpen

Snel en vriendelijk

Snel ter plaatse, kordaat en vriendelijk.

Vriendelijke goede hulp

Prima geholpen ik ben blij dat ik ben bij blij dat ik rij

Het was maar een kleinigheidje maar het contact was prima. Ik werd op de hoogte gehouden. Alleen de wachttijd was langer dan beloofd. De reparateur was ontzettend aardig en behulpzaam.

Fantastische service.

Ook al stond op mijn Pechpas 'Europa' bleek ik een abonnement voor alleen Nederland te hebben. Toch werd de Franse Wegenwacht gebeld voor de lege accu van mijn auto. Uiteraard voorrijkosten, maar wel medewerking van de alarmcentrale. Fantastisch.

Snel geholpen

Snel geholpen en daarna naar mijn garage gegaan.

Erg lang wachten

Pech in Frankrijk. Er werd gezegd dat het anderhalf uur zou duren. Dat werd drieënhalf uur.

Ben goed en snel geholpen.

Goede service, vriendelijk personeel.

Ervaring van pechhulpverlener met Tesla was top

nadat ik eerst bijna een uur met de servicedesk van Tesla in gesprek was geweest, moest de auto worden afgesleept. Bij aankomst van de pechhulp monteur wilde hij toch nog iets proberen en dat hielp. De auto kon weer gewoon rijden en hoefde niet te worden afgesleept!!

Goed geholpen. Geen lange wachttijd.

Zeer goed geholpen. Ook zijn uitleg was goed. Vriendelijk persoon

wat is beloofd is beloofd en dat doen ze ook!

Super goede en snele service. Auto opgehaald op de afgesproken tijd, volgende dag meteen een vervangende auto. Als ze zeggen dat ze terug bellen doen ze dat ook echt. Ik kan niets anders doen dan ze heel erg aan te bevelen!

Goede hulp

Mijn auto is naar mijn garage gesleept, dikke prima al was de wachttijd op de sleepauto van een uur langs de snelweg wel lang.

Geweldige service!

Kregen met de aanhanger een klapband op de snelweg in Duitsland, direct Blij dat ik Rij gebeld, een paar uur later konden we onze weg vervolgen. Top!

Uitstekende hulp, helaas duurde het wat lang voordat hij kwam.

Uitstekende hulp, helaas duurde het wat lang voordat hij kwam.

gewoon goed geholpen

ik zou niet weten wat degene die mij geholpen heeft nog meer had kunnen doen. Hij heeft de tijd genomen om de gang van zaken uit te leggen zodat ik wist wat te doen. dus prima werk.

Prim

Snelle, deskundig en vriendelijk geholpen!

Pech in de avond. Hulp was er snel en hielp op een vriendelijke en deskundige manier.

snel, veilig en correct

Hulpverlener kwam.snel, heeft mijn auto direct naar de garage van mijn keuze gebracht.

Binnen half uur was de sleepdienst er.

Multiriem was kapot auto moest op autoambulance naar garage.