goed geholpen

Vlot geholpen storing opgespoord maar ter plaatse te repareren.

Vriendelijk en behulpzaam

Vriendelijke en behulpzame monteur.

Website met mooie beloften voorwaarde in polis zijn anders

Van de week door de mooie beloftes over Europa service incl je camper met ophalen en bla bla bla ..blijkt dat als je daarna bij voorwaarde kijkt ze eigelijk alleen zorgen dat er iemand komt maar alle kosten en dan ook alle kosten zijn voor jezelf. Na verzoek op retour betaling geen contact meer met onze vrienden..

prima hulp, wist alleen niet waar de accu van een Vito zich bevind.

Niets aan toe te voegen.

Auto was uit maar muziek was wel aan en batterij werd leeg

Was helemaal prima wat hij gedaan heeft

Gedaan wat hij kon

Gekeken of hij het kon oplossen, dat lukte niet, vervolgens bij garage gebracht

Vlotte reactie

De hulp is geannuleerd omdat mijn auto kon worden aangeduwd. Wel vlot geholpen via de telefoon. Nog bedankt.

snel contact, soepel geregeld

Begripvol persoon aan de telefoon, gegevens soepel opgenomen en vrij snel kwam de sleepdienst de auto ophalen en dezelfde dag nog droppen bij de dealer. Kan niet beter. Mijn take away: langs de snelweg pech dan direct 112 bellen want deze situatie is gevaarlijk, Rijkswaterstaat brengt je gratis naar de eerstvolgende parkeerplaats en van daaruit bel je met 'blij dat ik rij' voor verder vervoer van de auto.

Vriendelijk, begripvol en geduldig aan de telefoon!

Per ongeluk mezelf buitengesloten uit de auto en de persoon aan helpdesk was erg vriendelijk en begripvol. En binnen een half uur was er een iemand van Collewijn om mijn portier open te maken, zonder schade! Ik ben heel erg tevreden!

Ff geduld, maar prima geholpen.

Toen de monteur er eenmaal was, konden we een paar minuten later weer verder!

Aardige man van de pechhulp.

Helaas kon hij de oorzaak niet verhelpen, en heeft hij de auto naar de reparateur moeten brengen.

Prima, snel gefixt

Uurtje wachten, toen snel en goed geholpen

Op tijd geholpen en vriendelijk!

Snel en profesioneel.

Het mankement is niet ontdekt

Mijn dochter kwam stil te staan met een brandend motorlampje. De Pechhulp kwam best snel dat was fijn. Maar men kon het mankement niet ontdekken. Toen een paar dagen later de auto helemaal niet meer wilde starten heeft de ANWB wegenwacht de auto onderzocht en die constateerde dat de benzinepomp stuk was. Het is jammer dat dit de eerste keer niet ontdekt is.

Aardig persoon, vlotte hulp.

Eerst schok ik wel want hij kwam met een truck waar ook auto's op kunnen. Terwijl ik gewoon mijn lichten had laten branden (mijn auto heeft geen alarm) Dus ik zei, je gaat m niet meenemen hoor, ik heb gewoon een jumpstart nodig. Hij ging lachen, en pakte zijn koffertje (booster). 2 minuten later reed ik weer rond.

super goede en snelle service

Erg vriendelijke monteur die binnen een half uur ter plaatse was om mij te helpen.

Hij was erg vriendelijk. Alleen jammer dat de bandenpomp het niet deed.

Snelle en vriendelijke service. Top

Vriendelijk te woord gestaan aan telefoon en daarna vakkundig geholpen door pechdienst.

snel netjes en vriendelijk

De hulp kwam snel. vakkundig en vriendelijk. kon niet beter en ook fijn om ervaringen te horen over de problemen die ik nu herhaaldelijk heb met deze auto wat mij heeft doen besluiten voor een andere auto te gaan. mensen die werken bij de pechhulp die hebben natuurlijk een goed beeld welke auto's met welke problemen langs de kant van de weg staan. de autodealer beweert dat dit een zeldzaam probleem is en een geval van pech, maar de ervaring van de pechhulp is heel anders en dat is voor mij waardevolle informatie waar ik ook naar kon vragen.

Snel geholpen!

Had bandenpech en beschikte niet over een krik en dergelijke. Ben na gebeld te hebben heel snel geholpen.

Blijdatikrij een 5, hulpverlener een 9

Blijdatikrij pas na paar keer bellen aan de telefoon gekregen, niet zo best als je met pech staat. Hulpverlener redelijk snel ter plekke en goed geholpen.

Ondanks pech prettig geholpen!

Fijn dat de pechhulpman met me meedacht, blij mee.

Erg tevreden

Goede communicatie, snel geholpen en vriendelijk te woord gestaan.

Adequaat geholpen binnen behapbare wachttijd

Stond met lekke band, pechhulp gebeld. Werd vriendelijk te woord gestaan door medewerkster en binnen een uur zou er hulp komen. Na ongeveer een half uurtje kwam er een truck met oplegger en deze heeft me netjes naar de gewenste garage gebracht. Goede service.