Heel blij!

Prachtige dikke dames schilderij ontvangen. Plus goed verpakt. Dankjewel.

Práchtig!

Mooie website, prachtige items! Punt van aandacht; Anders dan vermeld op de website zijn veel artikelen echter niét op voorraad leverbaar... In de beoordelingen lees ik de onvrede/onduidelijkheid qua levering, daar sluit ik mij bij aan. Jammer dat daar geen verbetering in gekomen is...Bestelling geplaatst op 3 maart, levering op 14 maart. Desalniettemin; het duurt even maar dan heb je ook wat!

Zeer mooi schilderij.

Zondags besteld en dinsdag hangt hij al aan de muur. Heel mooi schilderij en zeer goed verpakt geleverd. Wel even opletten met de prijzen. Daags na mijn bestelling was het schilderij €50,00 goedkoper.

Supermooiiii en snel geleverd

Supermoooi schilderij en keurig netjes verpakt. Snel geleverd. Ik ga hier weer bestelllen

Prima schilderij

Helemaal toppie! Vorige week een prachtig plexiglas schilderij van The Beatles ontvangen, waarvoor dank. Tot de volgende keer.

goed opgelost, vriendelijke verkoper

Schilderij komt later dan verwacht maar de verkoper kon mij geruststellen dat het schilderij echt in aantocht is. De schilderijen worden met de hand geschilderd, de verkoper is dus ook afhankelijk van de kunstenaars. De mogelijkheid gekregen te annuleren maar ik kies voor het schilderij, ik ben benieuwd! Na ontvangst zal ik mijn ervaring vermelden. Mocht u geen gehoor krijgen adviseer ik om een e-mail te sturen en GEEN contactformulier, via de mail heb ik direct antwoord gekregen.

Telefonisch contact

Nadat ik telefonisch contact heb gehad met Schilderijen.nl ben ik zeer goed geholpen. Het bedrijf is druk en vandaar niet in de gelegenheid om gelijk te antwoorden op mailtjes. Zeer netjes dat hij toch savonds belt. Ik kijk er naar uit om het schilderij in ontvangst te nemen. Super geholpen, bedankt

Prachtig schilderij

Prachtig schilderij. Snelle bezorging. Een zeer tevreden klant.

Zeer tevreden met de fotoschilderijen!

Prijs/kwaliteit zeer tevreden

Top service!

Prachtig schilderij ontvangen, dat nu in mijn nieuwe woning aan de muur pronkt. Had wat aanvullende vragen en deze hadden ze keurig per mail beantwoord. Dank voor de top service!

Een verrassing om te ontvangen.....

Vandaag heb ik mijn schilderij ontvangen. i Inmiddels aan de muur en het overtreft alle verwachting... Wat heeft u prachtige schilderijen op uw site. Als ik visite krijg beveel ik....SCHILDERIJEN.NL direct aan. Ook namens mijn man hartelijk dank....

Super schilderij

Tevreden en echt prachtig. Het plexiglas schilderij staat te stralen in ons kantoor.

Niks ontvangen

Heb een schilderij besteld en betaald en nooit meer iets van gehoord. Gebeld maar zijn telefonisch niet bereikbaar. Mails gestuurd en deze worden niet beantwoord. Heb de zaak gemeld bij waarborg thuiswinkel.

Goedendag, Inmiddels hebben wij al contact met u gehad voor een passende oplossing. Team Schilderijen.nl

Top schilderij!

Snelle bezorging, uitstekend verpakt, hele goede kwaliteit en uitstekende service. Bedankt!

3 Luik op canvas zeer slecht opgespannen.

Canvas 3-Luik van Banksy besteld kosten net geen €100,- Print kwaliteit is goed. Bij levering blijkt echter het canvas er los op te liggen en zit extreem los. Het advies van de customerservice dienst…tik met een hamer de latten uit elkaar dan is het vanzelf strak. Erg jammer aangezien het frame niet met spieën is gespannen.

Bedankt voor uw feedback. Inmiddels naar tevredenheid opgelost met u.

Super service!

Ondanks dat de garantietermijn eigenlijk was verstreken heeft Wanddecoratie.nl er toch voor gezorgd dat wij een vervangend product toegezonden kregen. Super service en een zeer mooi eindproduct!

Het was jammer dat we erg lang moesten wachten.

De bezorgtijd duurde langer dan in eerste instantie aangegeven was. Dat was jammer. Met het schilderij zijn we dik tevreden. Met vriendelijke groet Betsie

Bedankt voor uw feedback. We proberen altijd alles z.s.m. te versturen.

Snel, netjes en persoonlijk

Zelfs als `t begin niet helemaal goed gaat wordt de bestelling snel en persoonlijk opgepakt. Prima contact en goede persoonlijke afhandeling Geleverde decoratie voldoet geheel aan de verwachting Prijs kwaliteit is prima

Schilderijen zien eruit zoals aangegeven op de site

^

Olieverf schilderij besteld. Snelle levering en goede verpakking. Complimenten! Gr. Aaltje

Schilderij is prachtig

Zijn telefonisch niet bereikbaar.Op hun site staat vermeld 2-3dagen wordt schilderij bezorgd is 3 weken.Dat is geen probleem, Wijzig dat. Met Vriendelijke Groet,WWilders

Kwaliteit zwaar onderschat online, echt een prachtig schilderij gekregen.

Ik dacht ik probeer het eens uit, en ben er nu zo ontzettend blij mee. Al 10x deze week tegen iedereen gezegd hoe blij ik er wel niet mee ben. Het viel me echt in alles mee, ok, wel iets langer moeten wachten dan verwacht. Maar ik had geen haast en het resultaat maakt alles goed

Super goede afhandeling na beschadiging

Bij ontvangst van het besteld schilderij was er een beschadiging op 6 Luik waarvan er drie op dezelfde plek een gaatje hadden. Na melding is er een nieuw schilderij gestuurd welke tiptop in orde was. Het mailcontact hierover was dik in orde.

Voor de tweede keer weer een prachtige plexiglas schilderij ontvangen. Makkelijk bestellen snelle levering in een goede verpakking. Ga zo door!

goed verzorgd en vlotte levering

Zeer goed product en vriendelijke benadering.