Filters

10

Snelle levering, prachtig schilderij

Snel geleverd, goed verpakt en prachtig schilderij. Heel blij mee.Tevens fijn dat het pakket volledig te traceren was.

  • Aanbevelen? Ja
10

Top! Heel goed

Levering volgens de afspraak en prachtige schilderijen die goed verpakt worden verstuurd. Echt een positieve ervaring wantalles volgens afspraak geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitmuntend

Een must om deze muurdecoratie in huis te hebben, straalt luxe uit!!!

  • Aanbevelen? Ja
8

Correcte manier van afhandelen.

Netjes geantwoord op mail, keurig pakket en - nog belangijker - een mooi produkt geleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima

Mooi schilderij..kwaliteit/ prijsverhoging prima. Paar dagen levertijd

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima, dik in orde!

Hele fijne website om online een schilderij te shoppen. Ook de service is goed met snelle verzending en retourneren.

  • Aanbevelen? Ja
10

In een woord geweldig!

Wat een snelle verzending, netjes ingepakt. Super goede communicatie, reageren erg snel terug. En super vriendelijk. Komen afspraken na. Echt geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed

Super mooi schilderij.Erg blij mee!

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi schilderij

De levering was omwille vd corona-perikelen later dan verwacht , maar de communicatie met de leverancier was wel vlot en duidelijk. Ben heel tevreden met mijn nieuwe schilderij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooie schilderijen, ondanks coronacrisus vlotte en nette levering.

Zie boven , aan te bevelen voor iemand die wat moois zoekt.

  • Aanbevelen? Ja
9

Prachtig schilderij

Op 4 april een schilderij besteld. Helaas door de coronaperikelen niet de verwachte levertijd gehaald, maar inmiddels heb ik het schilderij ontvangen. Het mailcontact wat betreft de levering is zeer goed. Zeer snel een reactie op mijn vragen en een correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig!

Prachtig schilderij. Goed verpakt vooral.

  • Aanbevelen? Ja
9

Duurt even en dan heb je ook wat

Mijn order werd eerst per ongeluk vergeten. Dat is hersteld toen ik contact wist te leggen. Zeer blij met het product

  • Aanbevelen? Ja
10

Een top bedrijf met goede service en kwaliteit!

Ik heb een foto muurbehang besteld. Deze was in de eerste instantie in de verkeerde afmeting geleverd. Maar na een mailtje, was met spoed mijn probleem opgelost. Ik kreeg binnen een korte tijd een nieuwe thuis en kreeg met een dag mijn betaalde postkosten van de retourzending op mijn rekening gestort. Ook kreeg ik netjes via de mail de excuses voor hetgeen wat mis was gegaan. Dit noem ik klantgericht zijn en een goede service aanbieden.

  • Aanbevelen? Ja
10

Prachtig.....

Ik heb een aantal prachtige schilderijen ontvangen. Deze hangen in mijn kantoor als mooi blikvangers.

  • Aanbevelen? Ja
4

niet zo goed

Het schilderij werd in een andere straat bezorgd ,alhoewel het adres wel goed op de ver pakking stond ,ik had ook een e mail verwacht wanneer het bezorgd zou worden.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is conform de planning verstuurd. Wij hebben geen idee waarom Postnl het pakket niet op het juiste adres heeft bezorgd. We gaan een klacht indienen hierover. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

10

Tevreden

Ik kan niet anders zeggen dan: de foto op hout is fantastisch! Ik heb hem in mijn woonkamer hangen en het is daadwerkelijk een verrijking. Vriendelijke mensen ook!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Team Schilderijen.nl

6

Levertijd wordt niet nagekomen

Dit zet schilderij.nl in haar voorwaarden: 'De exacte levertijd van een product staat vermeld bij het product (zie specificatie) in deze webshop. Vaak is de levertijd veel korter. Indien de levertijd langer duurt, dan krijgt u hier doorgaans bericht over.' Schilderij besteld met een vermelde levertijd van 2-3 werkdagen, schilderij staat op voorraad vermeld op de website. Na 3 werkdagen werd niks vernomen van schilderijen.nl Uiteindelijk een nette reactie gekregen n.a.v. mijn mail: het schilderij zou de volgende dag (dag 4) worden verstuurd. Er werd bij vermeld dat speciale schilderijen doorgaans vanuit de kunstenaar worden verstuurd na 2-3 werkdagen. Uiteindelijk het schilderij werkdag 7 ontvangen. De kunstenaar had het schilderij werkdag 4 afgegeven aan Staples Office Center die vervolgens de container, waarin het schilderij zich bevond, 'gewoon' een paar dagen heeft laten staan.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. De levertijd van dit schilderij is meestal 2-3 werkdagen na bestellen. Team Schilderijen.nl

6

schilderij voldoet aan verwachtingen maar service eerder matig.

Meer dan een maand tussen bestelling en levering. Oorspronkelijk bestelde formaat niet meer leverbaar. Wel steeds correct en snel antwoord op onze vragen hierover. Tegemoetkoming ontvangen als compensatie voor deze voorvallen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. De klantenservice neemt nog even contact met u voor een compensatie. Team Schilderijen.nl

5

Onvolledig

Jammer dat er geen haken set bij geleverd word om ze op te hangen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw feedback. Deze schilderijen kunnen direct aan de muur worden opgehangen via de houten spielatten. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

8

.

maak duidelijk hoelang het duurt voor het schilderij ontvangen kan worden. Geef door dat het schilderij is verzonden via de post gebruik track en tacy van tnt post

  • Aanbevelen? Ja
7

Voldoende maar kan beter

Volgens de website werd er een ophangsysteem meegeleverd; deze was er niet bij. Na contact bleek de info op de website onjuist maar het zou nagezonden worden; nooit meer ontvangen.....

  • Aanbevelen? Ja
8

grote keus, goed betaalbaar en goede service

Ik had na een week een mailtje gestuurd, omdat ik nergens op de site iets over de levertijd zag. Toevallig kwam 5 minuten later het schilderij binnen: goed verpakt en onbeschadigd. Gauw nog een mailtje er achteraan gestuurd en daar kwam snel een (positieve) reactie op. Prima dus!

  • Aanbevelen? Ja
8

Duurde wat langer, maar mooi schilderij.

De aangegeven leveringstijd werd ruim overschreden, maar wij ontvingen het bestelde vijfluik in keurige verpakking onbeschadigd. Communicatie was prima, op ieder mailtje werd snel gereageerd. Het bestelde schilderij voldoet aan de verwachting.

  • Aanbevelen? Ja
10

Levering volgens afspraak en mooie schilderijen die goed verpakt worden verstuurd

Positieve ervaring, alles volgens afspraak geleverd

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd