Super goede afhandeling na beschadiging

Bij ontvangst van het besteld schilderij was er een beschadiging op 6 Luik waarvan er drie op dezelfde plek een gaatje hadden. Na melding is er een nieuw schilderij gestuurd welke tiptop in orde was. Het mailcontact hierover was dik in orde.

Voor de tweede keer weer een prachtige plexiglas schilderij ontvangen. Makkelijk bestellen snelle levering in een goede verpakking. Ga zo door!

goed verzorgd en vlotte levering

Zeer goed product en vriendelijke benadering.

Prachtige plexiglas fotokunst besteld en zeer tevreden. De verpakking was ook top. Bedankt voor snelle levering en ga zo door.

Snelle levering, prachtig schilderij

Snel geleverd, goed verpakt en prachtig schilderij. Heel blij mee.Tevens fijn dat het pakket volledig te traceren was.

Top! Heel goed

Levering volgens de afspraak en prachtige schilderijen die goed verpakt worden verstuurd. Echt een positieve ervaring wantalles volgens afspraak geleverd.

Uitmuntend

Een must om deze muurdecoratie in huis te hebben, straalt luxe uit!!!

Correcte manier van afhandelen.

Netjes geantwoord op mail, keurig pakket en - nog belangijker - een mooi produkt geleverd.

Mooi schilderij..kwaliteit/ prijsverhoging prima. Paar dagen levertijd

Prima, dik in orde!

Hele fijne website om online een schilderij te shoppen. Ook de service is goed met snelle verzending en retourneren.

In een woord geweldig!

Wat een snelle verzending, netjes ingepakt. Super goede communicatie, reageren erg snel terug. En super vriendelijk. Komen afspraken na. Echt geweldig!

Super mooi schilderij.Erg blij mee!

Mooi schilderij

De levering was omwille vd corona-perikelen later dan verwacht , maar de communicatie met de leverancier was wel vlot en duidelijk. Ben heel tevreden met mijn nieuwe schilderij!

Mooie schilderijen, ondanks coronacrisus vlotte en nette levering.

Zie boven , aan te bevelen voor iemand die wat moois zoekt.

Prachtig schilderij

Op 4 april een schilderij besteld. Helaas door de coronaperikelen niet de verwachte levertijd gehaald, maar inmiddels heb ik het schilderij ontvangen. Het mailcontact wat betreft de levering is zeer goed. Zeer snel een reactie op mijn vragen en een correcte afhandeling.

Prachtig schilderij. Goed verpakt vooral.

Duurt even en dan heb je ook wat

Mijn order werd eerst per ongeluk vergeten. Dat is hersteld toen ik contact wist te leggen. Zeer blij met het product

Een top bedrijf met goede service en kwaliteit!

Ik heb een foto muurbehang besteld. Deze was in de eerste instantie in de verkeerde afmeting geleverd. Maar na een mailtje, was met spoed mijn probleem opgelost. Ik kreeg binnen een korte tijd een nieuwe thuis en kreeg met een dag mijn betaalde postkosten van de retourzending op mijn rekening gestort. Ook kreeg ik netjes via de mail de excuses voor hetgeen wat mis was gegaan. Dit noem ik klantgericht zijn en een goede service aanbieden.

Prachtig.....

Ik heb een aantal prachtige schilderijen ontvangen. Deze hangen in mijn kantoor als mooi blikvangers.

niet zo goed

Het schilderij werd in een andere straat bezorgd ,alhoewel het adres wel goed op de ver pakking stond ,ik had ook een e mail verwacht wanneer het bezorgd zou worden.

Bedankt voor uw feedback. Uw bestelling is conform de planning verstuurd. Wij hebben geen idee waarom Postnl het pakket niet op het juiste adres heeft bezorgd. We gaan een klacht indienen hierover. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

Ik kan niet anders zeggen dan: de foto op hout is fantastisch! Ik heb hem in mijn woonkamer hangen en het is daadwerkelijk een verrijking. Vriendelijke mensen ook!

Bedankt voor uw feedback. Team Schilderijen.nl

Levertijd wordt niet nagekomen

Dit zet schilderij.nl in haar voorwaarden: 'De exacte levertijd van een product staat vermeld bij het product (zie specificatie) in deze webshop. Vaak is de levertijd veel korter. Indien de levertijd langer duurt, dan krijgt u hier doorgaans bericht over.' Schilderij besteld met een vermelde levertijd van 2-3 werkdagen, schilderij staat op voorraad vermeld op de website. Na 3 werkdagen werd niks vernomen van schilderijen.nl Uiteindelijk een nette reactie gekregen n.a.v. mijn mail: het schilderij zou de volgende dag (dag 4) worden verstuurd. Er werd bij vermeld dat speciale schilderijen doorgaans vanuit de kunstenaar worden verstuurd na 2-3 werkdagen. Uiteindelijk het schilderij werkdag 7 ontvangen. De kunstenaar had het schilderij werkdag 4 afgegeven aan Staples Office Center die vervolgens de container, waarin het schilderij zich bevond, 'gewoon' een paar dagen heeft laten staan.

Bedankt voor uw feedback. De levertijd van dit schilderij is meestal 2-3 werkdagen na bestellen. Team Schilderijen.nl

schilderij voldoet aan verwachtingen maar service eerder matig.

Meer dan een maand tussen bestelling en levering. Oorspronkelijk bestelde formaat niet meer leverbaar. Wel steeds correct en snel antwoord op onze vragen hierover. Tegemoetkoming ontvangen als compensatie voor deze voorvallen.

Bedankt voor uw feedback. De klantenservice neemt nog even contact met u voor een compensatie. Team Schilderijen.nl

Onvolledig

Jammer dat er geen haken set bij geleverd word om ze op te hangen.

Bedankt voor uw feedback. Deze schilderijen kunnen direct aan de muur worden opgehangen via de houten spielatten. De klantenservice neemt nog even contact met u. Team Schilderijen.nl

maak duidelijk hoelang het duurt voor het schilderij ontvangen kan worden. Geef door dat het schilderij is verzonden via de post gebruik track en tacy van tnt post